Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimies kaverit  (Luettu 3495 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 05.05.2007 19:06:05 »

Minulla on ystävinä/kavereina kaksi jousimiestä. Miksi ihmeessä tulen juuri jousimiesten kanssa niin hyvin toimeen, onko minussa jotakin joka viehättää erityisesti jousimiehiä?  Huh

Karttani:

tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #1 : 05.05.2007 19:59:46 »

Hei Fiona!

En ehkä osaa vastata kysymykseesi kovin hyvin, mutta ajattelin kommentoida kuitenkin... Smiley

Olet nouseva vaaka ja nousevan merkin kauttahan me paljolti kommunikoimme toisten kanssa -eikö? Vaikka en kovin syvällisesti eri merkkejä tunnekaan, olen itse kokenut että vaaoissa ja jousimiehissä on jotain samankaltaista charmikkutta. Ehkä se selittää?

Olet aurinkomerkiltäsi kalat, jonka tamatiikkaan liittyvät mielstäni uskon- jaluottamuksen asiat, mystiseltä kannalta. Jousimiehes edustaa myös uskomusasioita, ehkä enemmän tiedolliselta ja yhtesikunnalliselta kannalta, (olisiko näin?)

Ehkä sinun tulisi kysyä myös, mitä itse kaipaat sellaista mitä jousimiehet edustavat?
Olen huomannut, että jos itselläni on jotain opittavaa joiltain merkeiltä, näiden edustajien kanssa tulee taitettua yhteistä elämäntaivalta jossain muodossa. Ehkä jousimiehet haluavat viedä sinut elämäsi seikkaluun rohkeasti mukaan? (ihan vaan arvaus...)

Kuulostaako miltään?   Smiley

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 05.05.2007 23:48:33 »

Hmm... Tämän aiheen huomatessa itsekin tajusin, että minullakin on aika paljon jousimiehiä elämässäni. Kaksi ystävääni on jousimiehiä, exäni veli, sekä läheisin serkkuni. Molemmilla tytöilläni on nousumerkkinä jousimies. Ja nyt hiljattain tapasin erään jouskari miehen...  :Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #3 : 06.05.2007 14:03:52 »

Hei Fiona!

En ehkä osaa vastata kysymykseesi kovin hyvin, mutta ajattelin kommentoida kuitenkin... Smiley

Olet nouseva vaaka ja nousevan merkin kauttahan me paljolti kommunikoimme toisten kanssa -eikö? Vaikka en kovin syvällisesti eri merkkejä tunnekaan, olen itse kokenut että vaaoissa ja jousimiehissä on jotain samankaltaista charmikkutta. Ehkä se selittää?

Olet aurinkomerkiltäsi kalat, jonka tamatiikkaan liittyvät mielstäni uskon- jaluottamuksen asiat, mystiseltä kannalta. Jousimiehes edustaa myös uskomusasioita, ehkä enemmän tiedolliselta ja yhtesikunnalliselta kannalta, (olisiko näin?)

Ehkä sinun tulisi kysyä myös, mitä itse kaipaat sellaista mitä jousimiehet edustavat?
Olen huomannut, että jos itselläni on jotain opittavaa joiltain merkeiltä, näiden edustajien kanssa tulee taitettua yhteistä elämäntaivalta jossain muodossa. Ehkä jousimiehet haluavat viedä sinut elämäsi seikkaluun rohkeasti mukaan? (ihan vaan arvaus...)

Kuulostaako miltään?   Smiley

Hei Tuliruusu!

Lainaus
olen itse kokenut että vaaoissa ja jousimiehissä on jotain samankaltaista charmikkutta.
Ehkäpä näin. Smiley
Lainaus
Olet aurinkomerkiltäsi kalat, jonka tamatiikkaan liittyvät mielstäni uskon- jaluottamuksen asiat, mystiseltä kannalta. Jousimiehes edustaa myös uskomusasioita, ehkä enemmän tiedolliselta ja yhtesikunnalliselta kannalta,
Ehkä se todella onkin jotain alitajuista yhteyttä, jota ei koskaan sanota ääneen, se vain on ja se viehättää?
Lainaus
Ainakin arvostan todella paljon rehellisyyttä ja aitoutta, jota jousimiehet edustavat. Ja heille voi puhua "helposti", ei ole oikeastaan paineita siitä, että sanoisi jotain tyhmääkin. Ehkä he rohkaisevat minua avautumaan. Smiley
Kiitos tulkinnasta! smitten
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #4 : 06.05.2007 14:46:31 »

eipä mitään. mukava yrittää tulkita smitten

itsellänikin on jousimies kavereita  Smiley
 yhdessä vaiheessa tuntui, että melkein jokainen tapaamani ihminen oli jousimies tai nouseva jousimies! se oli sellaista aikaa, kun oli etsin merkitystäni ihmisenä ainoistaan työn ja uhrautuvan tekemisen kautta: kaikki tapaamani jousimies-ihmiset ovat asennoituneet tyystin toisin elämään Grin Grin

- eivät kalamaisesti uhrautuen- aurinko kalat itsekin   smitten    smitten

tälläinen oma tarina jousimies ystävistä  Wink Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: