Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jänniä vastakkaisuuksia!  (Luettu 3569 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« : 06.05.2007 18:28:46 »

Olen tosi aloittelija astrologiassa mut löysin äsken mielestäni mielenkiintoisia vastakkaisuuksia. Olen ihastunut poikaan (valitettavasti yksipuolisesti!), joka on Härkä, nouseva Leijona. Minä taas olen Vesimies, nouseva Skorpioni. Eli Härkä ja Skorpioni ovat vastakkaisia, samoin Leijona ja Vesimies! Tunnen tosi voimakasta vetoa häneen (en intohimoista, kumma kyllä) ja hänen seurassaan on hyvä olla. Voisko nää merkit selittää jotain? Ihastukseni on romanttista mutta platonista. Jännä tunne! Meillä on kyllä hauskaa yhdessä, ollaan tutustuttu hiljattain ja viime aikoina löydetty jonkinlainen sama aaltopituus. Eniten haluaisin olla hänen ystävänsä. Osaatteko sanoa mitään noista merkeistä ja niiden vaikutuksista keskinäiseen vetovoimaan?
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 06.05.2007 19:08:56 »

niin kyllähän vastakkaiset vetää puoleensa voimakkaasti mutta pitää olla jotain yhteistäkin ei täysin erilaiset tunne toisiaan kohtaan mitään. jospa se siitä anna ajan kulua.luulen että poikakin on kiinnostunut kun kerran haluaa viettää aikaansa sun kanssa.  laugh
tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2007 19:14:20 »

No, ei se poika tunne samaa kun sillä on poikaystävä!  Grin  Cheesy Vaikka välillä olisin voinut kuvitella että hän tuntisi edes jotain pientä minua kohtaan, kun halaili kovin ja kerran sanoi että olen suloinen ja antoi kaks pusua poskelle, mutta toisaalta hän halailee (homojen tyyliin?!) ihmisiä helposti ja usein. Olen kertonut hänelle tunteistani ja hän otti sen ihan ok, ei onneksi ahdistunut eikä muuttunut viileäksi ja etäiseksi. Monet nimittäin ahdistuu tosi paljon kun niille kertoo ihastuneensa... Jos ystävystyisimme kunnolla, sekin olisi mulle jo paljon!
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: