Aina oppii uutta ! Huomasin vasta tämän ketjun luettuani ja efemeridit tarkastettuani, minulla on mitä suurimmassa määrin pysähtynyt
. retro-:merkurius: on kääntynyt suoraan eteneväksi päivän syntymäni jälkeen. Eli kun syntymääni edeltävinä päivinä
on ollut 23'33 ja sitten 23'16
:ttä. Minulle on se on 23'09
:ttä, syntymää seuraavana päivänä 23'12 ja sitä seuraavana jo 23'26. Ja normaalisti
sitten liikkuukin jopa kokonaisen asteen päivässä, joten etenemisvauhti on ollut syntymäni aikoihin noin 1/20 normaalista.
on muutenkin prominentti kartallani, vaikkei hirvittävästi aspektoidukaan. Se on
:in hallitsija ja vielä nouseva planeettani.
on siis
:essä, ja 2. huoneen kärjellä. En ole pankkiiri, eikä minusta koskaan sellaista tulekkaan, mutta vanhimmiten olen kyllä kiinnostunut talouselämästä (myös
on 2. huoneessa), ja varsinkin makrotalouden lainalaisuuksista. Ja sarjamurhaajan piirteitä en todellakaan itsessäni tunnista.
Mutta kun tuossa aiemmin puhuttiin pysähtyneiden planeettojen vaikutuksista onnettomuuksiin, niin tuli mieleen seuraavaa: Synnyin kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa, melkoisella kiireellä ja napanuora kaksi kertaa kurkun ympärillä. Ellemme olisi asuneet aivan sairaalan vieressä ja ellei vanhemmillani olisi ollut rautaiset hermot, tilanteessa olisi voinut käydä huonosti.