Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuntemattomat ihmiset unissa?  (Luettu 8673 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« : 08.05.2007 15:51:32 »

Osaako joku kertoa, että mitä tarkoittaa se, että unessa näkee jonkun aivan tuntemattoman/tuntemattomia ihmisiä, mutta jotka näkee niin tarkasti, että osaisi heidät tunnistaa?

Näin unta, jossa oli vaalea, pitkätukkainen neitokainen sademetsässä. Joku mustaihoinen alkuasukas hämmentyi näistä hiuksista ja leikkasi niistä suht pienen palan tytön nukkuessa. Aamulla tyttö oli närkästynyt ja vähän säikähtänyt kun huomasi, että hiuksia oli pätkäisty yhdestä kohtaa. Heräsin siihen kun joukko mustia alkuasukkaita tuli laulaen rytmisesti kai hakemaan/katsomaan tyttöä.
Unessa tuntui tai oikeastaan luulin, että minä olin se tyttö, mutta kumminkin näin kokoajan tapahtumat mustan miehen näkökulmasta (Saman joka leikkasi tytön hiuksia)

Aivan kun olisi tv-ohjelmaa katsonut, ja kumminkin taas toisaalta tuntui, että eli siinä.

Menneitä elämiä?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 08.05.2007 21:05:03 »

Osaako joku kertoa, että mitä tarkoittaa se, että unessa näkee jonkun aivan tuntemattoman/tuntemattomia ihmisiä, mutta jotka näkee niin tarkasti, että osaisi heidät tunnistaa?

No minulla on ainakin muutaman kerran käynyt niin, että olen nähnyt unessani jonkun tuntemattoman ja sitten ihan oikeastikin jossain kadulla nähnyt ihan saman ihmisen. Eli ei välttämättä aina, mutta usein kuitenkin unissamme on ja vierailee ihan oikeita olemassa olevia ihmisiä...  :Smiley
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #2 : 08.05.2007 22:43:05 »

niin.. usein itselläni on tosin se, että olen itse läsnä unen tapahtumissa. Kumminkin tämä ei ollut hirveän kokemuksellinen uni. tai siis vaikka osan tapahtumista näin mustan miehen silmin, niin toisaalta tuntui, että katsoin elokuvaa.
Siten tämä ei ehkä ole mikään menneet-elämät-viesti.
Minun vilkas mielikuvitukseni ja ihmeellinen unimaailmani.

Kuulin sen laulun unessa ja osasin laulaa sitä.
jonkun aikaa tänään hereillä ollessani aloin kuulla lappalaismiehen joikhaamista.

voi että.. unet *huokaus*

rakkauden valo:
Itselleni ei ole vielä noin käynyt... Jännittävää Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 08.05.2007 22:48:27 »

rakkauden valo:
Itselleni ei ole vielä noin käynyt... Jännittävää Smiley

No juu sitä se on. Sitä on melkeinpä säikähtänyt, kun ensin katsoo että mitä ihmeen tuttua tuossa on ja pam!  Shocked Muistaa unensa jossa näki. Kerran huomasin, että tämä toinenkin taisi tunnistaa minut, mutta eivät yleensä ole huomanneet/muistaneet... Näitä kokemuksia ylipäänsä on tosin ollut vain ihan yhden käden sormillla laskettava määrä. En muista tarkkaan...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 08.05.2007 23:04:58 »

Muistaakseni toiset ihmiset unissa kuvastavat Sinua itseäsi ja Itsesi eri puolia. Vähän samalla periaattella kuin talo ja sen eri huoneet kuvastavat myös sinua Itseäsi. Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 09.05.2007 09:02:38 »

Meissahan on useita eri piirteita, uusia ja vanhoja. Olemme joskus kateellisia, vihaisia, uteiliaita..eli yhdyn AthaMaarit'iin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: