Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - energiaa elämääsi?  (Luettu 31631 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 10.05.2007 18:06:03 »

Lainaus
Naisen kartalla Mars edustaa myös sitä millaisia miehiä hän tiedostamattaan halajaa vierelleen.

No ihmekös, kun minuun vetoavat tällaiset viisaat ja voimakkaat soturit! Cheesy Ja siis ihan soturit, ei sotilaat. Ajattelin, että elokuva 300 täytyy ehdottomasti nähdä, kun siinä on se on varsinainen soturikulttuurin ylistyslaulu ^_____^ Ja Sormusten Herran Rohanilaiset ovat ihania! laugh
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #31 : 10.05.2007 20:11:53 »

Naisen kartalla Mars edustaa myös sitä millaisia miehiä hän tiedostamattaan halajaa vierelleen. Minulla on Mars Vesimiehessä ja kyllä, olen aina haksannut hieman erikoisiin tapauksiin. En myöskään kärsi pitkistä eroista (aviomieheni on lentäjä) eli parisuhteessa täytyy olla vesimiesmäisesti ilmaa ja tilaa, vaikka itse olenkin Rapu-Venus, jonka lyhytnäköisesti voisi luulla nyyhkyttävän hellan vieressä miehen valokuva kädessä  2funny. Uranus on Vesimiehen hallitsija, levoton ja rauhaton sähikäinen ja energiatasoni ovat todella vaihtelevat. Olen hyvä talkoohommissa kuten kunnon Mars-Vesimiehen tuleekin, hippiainesta, kanavoidaan ylimääräiset hevoset yhteiseen hyvään. Sijainti on myös tunnettu seksuaalisesta kekseliäisyydestä ja tietynlaisesta perverssiydestä, totta peijoonissa, sen piirteen kanssa olen joutunut etsimään tasapainoa paljon. Kyllä astrologia toimii kun sen oikein oivaltaa!  angel
Kiitos kaunis tulkinnasta  mars vesimies...  smitten kaiken muun allekirjoitan itsessäni, mutta tuo erikoiset miehet  idiot2 no, jaa... niin, olen murkusta asti (siitä kun hokasin miks on pojat Wink) olen tykännyt isoista, lihaksikkaista ja karvaisista miehistä...  smitten "miau"  smitten
Ja  venus on miul taas  harka, jospa siitä vetovoima edelliseen  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 11.05.2007 09:10:00 »

hokasin miks on pojat

*Naisen elämän dramaattisia käännekohtia.. mitäs jos ei hokaisi.. 2funny  myönnetään, Mars Veskarissa. Kaikki olleet äärimmäisyystyyppejä (joku kumma intohimo, taide, urheilu, huuhaa, media, järjestö, raha), jokainen.. syytän siis astrologiaa. Ok.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 09:12:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 11.05.2007 21:35:32 »

Lainaus
Naisen kartalla Mars edustaa myös sitä millaisia miehiä hän tiedostamattaan halajaa vierelleen.

No ihmekös, kun minuun vetoavat tällaiset viisaat ja voimakkaat soturit! Cheesy Ja siis ihan soturit, ei sotilaat. Ajattelin, että elokuva 300 täytyy ehdottomasti nähdä, kun siinä on se on varsinainen soturikulttuurin ylistyslaulu ^_____^ Ja Sormusten Herran Rohanilaiset ovat ihania! laugh

Määää kävin kattoon sen 300 leffan! smitten

Ihastelin sitten niitä voimakkaita, lihaksikkaita ja urheita sotureita!! Ajattelin et haluun itekin olla sellainen vahva joku päivä. :Smiley

Oli aiemmin silloin päivällä turhautunut ja paska olo ja halusin nähdä jotain väkivaltaista.. Oli enemmänkin pluto fiilis kuin mars mutta kuitenkin sinne päin..

Välillä on aggressiivinen olo muttei kuitenkaan jaksa tehdä mitään tai ei keksi purkautumiskeinoja ja se on inhottavaa. Angry En haluaisi laimentaa itseäni. Välillä ajattelen että olen ihan nössö, mutta sitten aina loppujen lopuksi tiedän ainakin itse että olen täynnä powerii.. Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 11.05.2007 22:01:13 »

Sama juttu 300 leffan ja olen vakautunut Gladiaattorin kannattaja.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 12.05.2007 09:06:48 »

Hö eiks kellään muilla oo Mars  kauris 1.huoneessa tai tutuilla Huh
Miten se teissä vaikuttaa ?

Mä jos aloitan työn, niin mielellään haluan sen sitten valmiiksikin. Eli tunnollinen olen hommissa joista maksetaan  Grin
Kauris-miehet vetävät puoleensa, yleensä niillä on ihanat ripset, kauniit silmät ja mielettömän hauska huumori Kiss Mutta ovat jääneet ihailuasteelle, eilen just viimeks ihailin työkamun paksuja mustia ripsiä  buck2
Varmaan tää  kauris mulla marsissa vaikuttaa siihenkin ,että yleensä en o yhen illan juttui harrastanu vaan aina ovat venähtäneet vuosiksi rakkausjutut  Huh  Masennun talvella, sekin ehkä kauriin syytä  idiot2
Tempperamenttiä löytyy välillä vähän liiakskin täällä  Embarrassed

« Viimeksi muokattu: 12.05.2007 16:46:38 kirjoittanut love and peace » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 12.05.2007 10:32:15 »

Mars on oinaassa minulla, minulla on muutenkin paljon oiansta kartalla ja  aurinko  kuu  venus yhtyvät marsiini.
Kuuma tempperamentti ja rauhaton luonne, ei voi pysähtyä paikoilleen, on koko ajan saatava aikaan jotain. Suhtaudun asioihin aina kiihkeästi  Smiley ja olen aina valmiina tarttumaan haasteisiin  Wink
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #37 : 12.05.2007 13:11:50 »

Tuolta Galaxien palatsista...tänne Mars-energioihin ..... Smiley

Planeettaohitukset sinun kartallasi:
  mars aspect_sex merkurius

Voimakkuus          Kesto          Toistuu   
****                     9pv          8-16 kuukauden välein.

Tarkka: 16.5.2007. Alkaa: 12.5.2007. Loppuu: 20.5.2007.

Sikäli kun asiat elämässäsi ovat edes suurinpiirtein kohdallaan niin voit tuntea tällä aikajaksolla itsesi voimalliseksi niin sanoissa kuin teoissa. Kaikki sellaiset ajatukset ja ideat, joita olet aikoinaan uskaltanut lähteä omaehtoisesti viemään eteenpäin saavat nyt yllättävää menestystä ja tukea osakseen. Palikat loksahtelevat loistavasti paikoilleen kaikissa pyrkimyksissäsi, joiden toteuttamisesta pystyt aidosti nauttimaan. Nyt kannattaa keskittyä ihan tosissaan kaikkeen mikä tuntuu kulkevan ja jättää suosiolla kaikki vähänkään vastentahtoinen ja velvollisuuksiin perustuva touhuaminen niin minimiin kuin mahdollista. Sinulla on mahdollisuus ottaa todellisia harppauksia eteenpäin kaikissa itsellesi tärkeissä ja hyvältä tuntuvissa asioissa, joten käytä ihmeessä myötätuuli hyväksesi kun sitä kerrankin sattuu olemaan. Asiat jotka nyt menevät putkeen tulevat siivittämään sinut jatkossa todelliseen menestykseen elämässäsi.

....ja kyllä nyt tuntuu luissa kuin ytimissä ETTÄ jessöör .... ihan on tämäkin teksti yksissä ja yhteydessä noihin galaxipartyihin ja yöllisiin kuumatkoihin - I  Kiss mai  mars eli oikea tuntuu olevan tekemisen suunta .... smitten

Cool marsenergiaa ....parhaimmillaan  Kiss .... on tuon Flamencotanssijattaren asu juuri saman värinen kun tuossa ikkulaudallani ... Kissyön aikana puhjennut Kiinanruusun loistokas Kukka

mars  kalat huone8
« Viimeksi muokattu: 21.05.2007 18:11:44 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**

kuulkaa korpien kuiskintaa

Profiili
« Vastaus #38 : 12.05.2007 13:34:56 »

Minulla transitoi Neptunus karttani Marsia viime maaliskuusta aina vuoden 2008 loppuun. Sen huomaa! Tuntuu että Neptunus nakertaa elämänvoimani juuria kuin salakavala homesieni Sad. Minulla on enemmän intoa kuin voimia. Tuntuu kuin kulkisin helpolla harhaan. Täytynee pitää matalaa profiilia. Yleensä olen Neptunuksen paras kaveri,mutta Mars ja Neppari eivät tunnetusti skulaa keskenään. Ja Mars on kuitenkin elintärkeä selviytymiselle. Niin että jos täällä on muita joilla on Mars Vesimiehessä about 20 astetta, onko samanlaisia tuntemuksia?
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #39 : 12.05.2007 14:14:17 »

Mulla mars KALOISSA ja 5.HUONEESSA. Hmnn... Varmaanki oma aurinkoni oinaassa pehmenee mars kaloen myötä, myöskin huomaan uhrautuvani useammin ja laitan yhteisön edun omieni edelle. Muutenkin kokonaisvaltainen "me"-henkisyys on minulle tärkeää ja huono itseluottamus on tuttu juttu. Rakkaus asioissa pehmeää ja esoteerista naisellista rakastamista, ei agressiivista vaan sensuellia ja estotonta jne... Hmnn... PEHMEYS?!  :Smiley ja t.i.la.a..... hengittäyyttä...
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 13.05.2007 01:09:49 »

Mars  skorpioni ja 1. huoneessa. Olen tunnollinen ja ahkera työntekijä, kilpailuhenkeäkin löytyy, mutta käärin sen herttaiseen hymyyn  :Smiley En halua aloittaa mitään (esim. harrastusta) jos tiedän sen olevan satunnaista. Jatkuvaa sen olla pitää  knuppel2 Suhteissa löytyy pitkä pinna, mutta sen katkettua pistän asiat halki, poikki ja pinoon. Sen pituinen se, eikä muistella enää  8)Omistan onnekseni vahvan itsetunnon ja luottamuksen elämään. Onko se marsin ansiota, tiedä sitten  idiot2 Smiley

Mites muilla  mars skorpioni 1.huonelaisilla  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #41 : 13.05.2007 12:13:51 »

Kovin laajista kokemuksista on minun näin nuorena vaikea puhua, mutta kuitenkin.  Smiley

Mulla on kyllä elämän kautta vahvistunut se periaate, että jos jotain haluaa, se pitää saavuttaa itse. Vähän joka alueella elämässä. Koska olen nousukala, usein ajaudun vain jonnekin, eikä siitä seuraa koskaan mitään hyvää. Kun otan ohjat käsiini, elämä sujuu hyvin.

Suhteesta pitää kuitenkin löytyä jotain syvää, tai lähinnä erikoista. Pidän ihmisistä, joissa on jotain, mitä en saa ratkaistua, jokin mysteeri.  Cool
Ja sitten minulla on tämä käsitys, että miehen kuuluu olla vahva. Siitä valitettavasti seuraa, että rima on aivan liian korkealla.  Tongue

Ja minullahan oli siis  mars  skorpioni 7. huone
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 13.05.2007 12:50:58 »

Erityisesti harrastuspuolella  mars kaksoset näkyy minullakin hyvin; kokeilunhalua löytyy! Kaikenlaista on tullut kokeiltua sukkien kutomisesta rämäpää-lajeihin  Cheesy  Yritän joka vuosi kokeilla jotakin uutta, ja paljon mielenkiintoista on vielä kokeilematta!! Tietyt asiat säilyvät vuodesta toiseen; kaksosten puolelta kirjallisuutta ja opiskelua, marsin puolelta urheilua. Pieniä pirsitysruiskeita pitää kuitenkin saada myös uusista lajeista - eihän sitä koskaan tiedä, josko vaikka jäisi koukkuun  Wink

Yleisesti ottaen pyörin miesten maailmassa marsmaisen sujuvasti, mutta parisuhteessa minulla astuu kuvaan  venus kauris (yhtymässä aksendentin hallitsijaan). Olen aika valikoiva miesten suhteen ja otan parisuhteen alusta asti tosissaan. Joko aloitan pitkäaikaisen parisuhteen sata lasissa, tai en ollenkaan. Ehkä juuri tästä syystä en tunnekaan vetoa vauhdikkaisiin  kaksoset-miehiin vaan enemmänkin sellaisiin  kauris:maisiin vakaisiin ja kunnianhimoisiin omantien kulkijoihin  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 13.05.2007 14:55:04 »

Kyselen tässä samalla, että onko jollain Mars 4.huoneessa? Eräällä ystävälläni on Mars tuossa huoneessa ja Oinaan merkissä, enkä osaa oikein tulkita sitä. Mitähän mahtaisi tarkoittaa?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #44 : 13.05.2007 15:21:26 »

Ei ole minulla, mutta jos 4.huoneen sanotaan kuvaavan elämän alkua (lapsuudenkotia) ja loppua, niin  mars siellä voisi merkitä jotain ehkä riitaista lapsuudenkotia. Tuossa jenkkiopuksessa on aika pessimiestinen näkemys: end of life voi olla jopa väkivaltainen, riippuu tietysti kuinka  mars on aspektoitunut.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: