Hiisitär
|
|
« Vastaus #30 : 10.05.2007 18:06:03 » |
|
Naisen kartalla Mars edustaa myös sitä millaisia miehiä hän tiedostamattaan halajaa vierelleen. No ihmekös, kun minuun vetoavat tällaiset viisaat ja voimakkaat soturit! Ja siis ihan soturit, ei sotilaat. Ajattelin, että elokuva 300 täytyy ehdottomasti nähdä, kun siinä on se on varsinainen soturikulttuurin ylistyslaulu ^_____^ Ja Sormusten Herran Rohanilaiset ovat ihania!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #31 : 10.05.2007 20:11:53 » |
|
Naisen kartalla Mars edustaa myös sitä millaisia miehiä hän tiedostamattaan halajaa vierelleen. Minulla on Mars Vesimiehessä ja kyllä, olen aina haksannut hieman erikoisiin tapauksiin. En myöskään kärsi pitkistä eroista (aviomieheni on lentäjä) eli parisuhteessa täytyy olla vesimiesmäisesti ilmaa ja tilaa, vaikka itse olenkin Rapu-Venus, jonka lyhytnäköisesti voisi luulla nyyhkyttävän hellan vieressä miehen valokuva kädessä . Uranus on Vesimiehen hallitsija, levoton ja rauhaton sähikäinen ja energiatasoni ovat todella vaihtelevat. Olen hyvä talkoohommissa kuten kunnon Mars-Vesimiehen tuleekin, hippiainesta, kanavoidaan ylimääräiset hevoset yhteiseen hyvään. Sijainti on myös tunnettu seksuaalisesta kekseliäisyydestä ja tietynlaisesta perverssiydestä, totta peijoonissa, sen piirteen kanssa olen joutunut etsimään tasapainoa paljon. Kyllä astrologia toimii kun sen oikein oivaltaa! Kiitos kaunis tulkinnasta ... kaiken muun allekirjoitan itsessäni, mutta tuo erikoiset miehet no, jaa... niin, olen murkusta asti (siitä kun hokasin miks on pojat ) olen tykännyt isoista, lihaksikkaista ja karvaisista miehistä... "miau" Ja on miul taas , jospa siitä vetovoima edelliseen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #32 : 11.05.2007 09:10:00 » |
|
hokasin miks on pojat *Naisen elämän dramaattisia käännekohtia.. mitäs jos ei hokaisi.. myönnetään, Mars Veskarissa. Kaikki olleet äärimmäisyystyyppejä (joku kumma intohimo, taide, urheilu, huuhaa, media, järjestö, raha), jokainen.. syytän siis astrologiaa. Ok.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 09:12:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
ti0
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #33 : 11.05.2007 21:35:32 » |
|
Naisen kartalla Mars edustaa myös sitä millaisia miehiä hän tiedostamattaan halajaa vierelleen. No ihmekös, kun minuun vetoavat tällaiset viisaat ja voimakkaat soturit! Ja siis ihan soturit, ei sotilaat. Ajattelin, että elokuva 300 täytyy ehdottomasti nähdä, kun siinä on se on varsinainen soturikulttuurin ylistyslaulu ^_____^ Ja Sormusten Herran Rohanilaiset ovat ihania! Määää kävin kattoon sen 300 leffan! Ihastelin sitten niitä voimakkaita, lihaksikkaita ja urheita sotureita!! Ajattelin et haluun itekin olla sellainen vahva joku päivä. : Oli aiemmin silloin päivällä turhautunut ja paska olo ja halusin nähdä jotain väkivaltaista.. Oli enemmänkin pluto fiilis kuin mars mutta kuitenkin sinne päin.. Välillä on aggressiivinen olo muttei kuitenkaan jaksa tehdä mitään tai ei keksi purkautumiskeinoja ja se on inhottavaa. En haluaisi laimentaa itseäni. Välillä ajattelen että olen ihan nössö, mutta sitten aina loppujen lopuksi tiedän ainakin itse että olen täynnä powerii..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #34 : 11.05.2007 22:01:13 » |
|
Sama juttu 300 leffan ja olen vakautunut Gladiaattorin kannattaja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #35 : 12.05.2007 09:06:48 » |
|
Hö eiks kellään muilla oo Mars 1.huoneessa tai tutuilla Miten se teissä vaikuttaa ? Mä jos aloitan työn, niin mielellään haluan sen sitten valmiiksikin. Eli tunnollinen olen hommissa joista maksetaan Kauris-miehet vetävät puoleensa, yleensä niillä on ihanat ripset, kauniit silmät ja mielettömän hauska huumori Mutta ovat jääneet ihailuasteelle, eilen just viimeks ihailin työkamun paksuja mustia ripsiä Varmaan tää mulla marsissa vaikuttaa siihenkin ,että yleensä en o yhen illan juttui harrastanu vaan aina ovat venähtäneet vuosiksi rakkausjutut Masennun talvella, sekin ehkä kauriin syytä Tempperamenttiä löytyy välillä vähän liiakskin täällä
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2007 16:46:38 kirjoittanut love and peace »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #36 : 12.05.2007 10:32:15 » |
|
Mars on oinaassa minulla, minulla on muutenkin paljon oiansta kartalla ja yhtyvät marsiini. Kuuma tempperamentti ja rauhaton luonne, ei voi pysähtyä paikoilleen, on koko ajan saatava aikaan jotain. Suhtaudun asioihin aina kiihkeästi ja olen aina valmiina tarttumaan haasteisiin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 12.05.2007 13:11:50 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2007 18:11:44 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rusalka
Kohtuuastroilija
kuulkaa korpien kuiskintaa
|
|
« Vastaus #38 : 12.05.2007 13:34:56 » |
|
Minulla transitoi Neptunus karttani Marsia viime maaliskuusta aina vuoden 2008 loppuun. Sen huomaa! Tuntuu että Neptunus nakertaa elämänvoimani juuria kuin salakavala homesieni . Minulla on enemmän intoa kuin voimia. Tuntuu kuin kulkisin helpolla harhaan. Täytynee pitää matalaa profiilia. Yleensä olen Neptunuksen paras kaveri,mutta Mars ja Neppari eivät tunnetusti skulaa keskenään. Ja Mars on kuitenkin elintärkeä selviytymiselle. Niin että jos täällä on muita joilla on Mars Vesimiehessä about 20 astetta, onko samanlaisia tuntemuksia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #39 : 12.05.2007 14:14:17 » |
|
Mulla mars KALOISSA ja 5.HUONEESSA. Hmnn... Varmaanki oma aurinkoni oinaassa pehmenee mars kaloen myötä, myöskin huomaan uhrautuvani useammin ja laitan yhteisön edun omieni edelle. Muutenkin kokonaisvaltainen "me"-henkisyys on minulle tärkeää ja huono itseluottamus on tuttu juttu. Rakkaus asioissa pehmeää ja esoteerista naisellista rakastamista, ei agressiivista vaan sensuellia ja estotonta jne... Hmnn... PEHMEYS?! : ja t.i.la.a..... hengittäyyttä...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
kaapokisu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #40 : 13.05.2007 01:09:49 » |
|
Mars ja 1. huoneessa. Olen tunnollinen ja ahkera työntekijä, kilpailuhenkeäkin löytyy, mutta käärin sen herttaiseen hymyyn : En halua aloittaa mitään (esim. harrastusta) jos tiedän sen olevan satunnaista. Jatkuvaa sen olla pitää Suhteissa löytyy pitkä pinna, mutta sen katkettua pistän asiat halki, poikki ja pinoon. Sen pituinen se, eikä muistella enää 8)Omistan onnekseni vahvan itsetunnon ja luottamuksen elämään. Onko se marsin ansiota, tiedä sitten Mites muilla 1.huonelaisilla
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka Nouseva skorpioni Kuu vaaka
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 13.05.2007 12:13:51 » |
|
Kovin laajista kokemuksista on minun näin nuorena vaikea puhua, mutta kuitenkin. Mulla on kyllä elämän kautta vahvistunut se periaate, että jos jotain haluaa, se pitää saavuttaa itse. Vähän joka alueella elämässä. Koska olen nousukala, usein ajaudun vain jonnekin, eikä siitä seuraa koskaan mitään hyvää. Kun otan ohjat käsiini, elämä sujuu hyvin. Suhteesta pitää kuitenkin löytyä jotain syvää, tai lähinnä erikoista. Pidän ihmisistä, joissa on jotain, mitä en saa ratkaistua, jokin mysteeri. Ja sitten minulla on tämä käsitys, että miehen kuuluu olla vahva. Siitä valitettavasti seuraa, että rima on aivan liian korkealla. Ja minullahan oli siis 7. huone
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #42 : 13.05.2007 12:50:58 » |
|
Erityisesti harrastuspuolella näkyy minullakin hyvin; kokeilunhalua löytyy! Kaikenlaista on tullut kokeiltua sukkien kutomisesta rämäpää-lajeihin Yritän joka vuosi kokeilla jotakin uutta, ja paljon mielenkiintoista on vielä kokeilematta!! Tietyt asiat säilyvät vuodesta toiseen; kaksosten puolelta kirjallisuutta ja opiskelua, marsin puolelta urheilua. Pieniä pirsitysruiskeita pitää kuitenkin saada myös uusista lajeista - eihän sitä koskaan tiedä, josko vaikka jäisi koukkuun Yleisesti ottaen pyörin miesten maailmassa marsmaisen sujuvasti, mutta parisuhteessa minulla astuu kuvaan (yhtymässä aksendentin hallitsijaan). Olen aika valikoiva miesten suhteen ja otan parisuhteen alusta asti tosissaan. Joko aloitan pitkäaikaisen parisuhteen sata lasissa, tai en ollenkaan. Ehkä juuri tästä syystä en tunnekaan vetoa vauhdikkaisiin -miehiin vaan enemmänkin sellaisiin :maisiin vakaisiin ja kunnianhimoisiin omantien kulkijoihin
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #43 : 13.05.2007 14:55:04 » |
|
Kyselen tässä samalla, että onko jollain Mars 4.huoneessa? Eräällä ystävälläni on Mars tuossa huoneessa ja Oinaan merkissä, enkä osaa oikein tulkita sitä. Mitähän mahtaisi tarkoittaa?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #44 : 13.05.2007 15:21:26 » |
|
Ei ole minulla, mutta jos 4.huoneen sanotaan kuvaavan elämän alkua (lapsuudenkotia) ja loppua, niin siellä voisi merkitä jotain ehkä riitaista lapsuudenkotia. Tuossa jenkkiopuksessa on aika pessimiestinen näkemys: end of life voi olla jopa väkivaltainen, riippuu tietysti kuinka on aspektoitunut.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|