Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kissan lääkityksestä...  (Luettu 18941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #15 : 09.05.2007 20:57:28 »

Taas muuten molemmat herrat sohvalla vieressäni köllivät. Eetu vasemmalla ja Rudolf oikealla puolella. Minä mukavasti pehmoisten sulokkuuksien keskellä läppäriini kirjoittaen ja tyttäreni tuolla huoneessansa koisivat unten mailla.  smitten

.... kuulostaa  Kiss  smitten  Cheesy ...hyvää iltaa ja yötä teille kaikille - hyvää yötä enkelit myötä ~  angel t. Aaviisutar ja Metsis kuka ihan suorastaan kuorsaa jalat oikosenaan kohti kattoa ja ylähuuli hauskasti lerpattaa ... aika hauska näky ...  Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 09.05.2007 21:02:20 »

Varmasti ihana näky.  Kiss  Grin Hyvää iltaa ja yötä teillekin ja enkelit myötä myös.  smitten angel
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #17 : 10.05.2007 09:10:15 »

Varmasti ihana näky.  Kiss  Grin ......  smitten angel

.... joopas ja tässä lisää " sitä tunnelmaa  hellyyttä sylin täysi"...
 Wink ~kuvia... Kiss
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 21:10:24 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 10.05.2007 11:25:09 »

Voi miten suloisia kuvia. Eetun vointi edelleen varsin hyvä. Tyytyväiseltä ja iloiselta omalta itseltään vaikuttaa.  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #19 : 10.05.2007 12:53:25 »

.... aivan juuri " luit ajatukseni " - Ajatus ..... smitten

Ahaa, nähtävästi näin kävi, sehän hyvä. Grin Juu, omia kokemuksiahan tässä vain jaetaan ja varmasti se kissan itsensä hyvinvointi on kaikkien perimmäinen tavoite ja toivomus. Ja vaikka tiedon etsimistä aina peräänkuulutankin, niin onhan se totta että omistaja osaa yleensä "lukea" eläintään ja kommunikoida sen kanssa parhaiten, joten intuitiotaan varmasti kannattaa seurata. Kiva, että Eetu voi nyt hyvin! smitten
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 10.05.2007 13:11:01 »

Kiva, että Eetu voi nyt hyvin! smitten

Niinpä.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 16.05.2007 12:19:57 »

Eetu voi edelleen vallan mainiosti ilman lääkkeitä.  smitten Ei vain viitsi käyttää turhaan eläinlääkärissä, että josko vaikka ihme olisi tapahtunut ja hän täysin tervehtynyt.  :Smiley angel Jännää kyllä kun ei mitään oireita...
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 16.05.2007 16:52:53 »

ihana kuulla että Eetu voi edelleen hyvin...enkeleitä teille kaikille lähetän jotta tilanne pysyisikin hyvänä.... angel smitten angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 16.05.2007 21:33:22 »

ihana kuulla että Eetu voi edelleen hyvin...enkeleitä teille kaikille lähetän jotta tilanne pysyisikin hyvänä.... angel smitten angel smitten

Kiitos.  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 17.05.2007 08:40:29 »

rakkauden valo tätä minun on nyt ihan pakko kysyä että voihan eetu ihan hyvin? ja eikös sinulla ollut kaksi kissaa voihan toinenkin hyvin?

en nyt tahdo säikyttää tai mitään mutta eilen illalla ennen nukkumaanmenoa näin näyn sinusta ja kissastasi.

tämä kissa oli kylläkin musta mutta sinä näyit enenmän kuin selkeästi joten olet että kyse oli sinun kissastasi.

olitte sanomassa mielestäni hyvästejä toisillenne ja hetken aikaa musta puku päällä saatoit kissaa valoon

enenmpää en nähnyt mutta jotenkin koko loppu yö ahdisti minua ja siksi kysynkin että voidaanhan siellä hyvin...

toivottavasti ei tarkoita konkreettisesti tämä mitään pahaa vaan vaikka jonkin aivan muun uuden aikakauden alkua teille.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 17.05.2007 11:59:36 »

rakkauden valo tätä minun on nyt ihan pakko kysyä että voihan eetu ihan hyvin? ja eikös sinulla ollut kaksi kissaa voihan toinenkin hyvin?

en nyt tahdo säikyttää tai mitään mutta eilen illalla ennen nukkumaanmenoa näin näyn sinusta ja kissastasi.

tämä kissa oli kylläkin musta mutta sinä näyit enenmän kuin selkeästi joten olet että kyse oli sinun kissastasi.

olitte sanomassa mielestäni hyvästejä toisillenne ja hetken aikaa musta puku päällä saatoit kissaa valoon

enenmpää en nähnyt mutta jotenkin koko loppu yö ahdisti minua ja siksi kysynkin että voidaanhan siellä hyvin...

toivottavasti ei tarkoita konkreettisesti tämä mitään pahaa vaan vaikka jonkin aivan muun uuden aikakauden alkua teille.

Huih...  Shocked Juu kyllä molemmat kissat, joita tosiaan on kaksi voivat ainakin tällä hetkellä vallan hyvin. Eetukin tuossa äsken jahtasi häntäänsä kuin pentuna konsanaan.  Grin

Sinänsä jännä kyllä tuo näkysi... Eihän sitä koskaan tiedä, jos se kertoo tulevaa...  Undecided Näystäsi tuli mieleen, että minulla on itselläni nyt parina päivänä myöhään illalla nukkumaan käydessäni tullut sellainen kummallinen olo. En oikein tiedä mistä on kyse, mutta jotenkin aivan sellainen kuin odottaisi jotain tapahtuvaksi... Aivan kuin minua tosiaan valmisteltaisiin kohtaamaan jotain... Mitä ikinä se sitten onkin, minulla ei ole vielä mitään tietoa siitä... :Smiley

Niin ja tuosta mustasta kissasta tuli mieleen, että vanhimmalla siskollani oli musta kissa, joka on nyt kyllä jo muutama vuosi sitten kuollut...  :Smiley

Jotain tuo sinun näkysi kyllä nyt varmaan viestitti, kun mietin omiakin tuntemuksiani. Aika näyttää varmasti että mitä...

Kiitos, että jaoit näkysi kanssani ja kerrothan jos tulee vielä jotain lisää...  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 17.05.2007 12:59:10 »

kerronhan minä...uskon jotenkin että asialla oli syynsä. ollut koko päivän itsellä jotenkin sellainen odottava olo...sellainen etteib tuossa välttämättä ollut vielä kaikki... viime yökin tuli nukuttua asian takia tosi huonosti mutta miun elämässähän se ei oo taas mitään uutta
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 17.05.2007 13:18:05 »

kerronhan minä...uskon jotenkin että asialla oli syynsä. ollut koko päivän itsellä jotenkin sellainen odottava olo...sellainen etteib tuossa välttämättä ollut vielä kaikki... viime yökin tuli nukuttua asian takia tosi huonosti mutta miun elämässähän se ei oo taas mitään uutta

Niin...  :Smiley smitten angel
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 26.05.2007 13:11:27 »

Hieronta ja venyttely laittaa kissalla aineenvaihdunnan ja verenkierron vilkastumaan sekä kehon lämmönsäätöjärjestelmän toimimaan tehokkaammin. Elimistön toiminnot vahvistaa sydänlihaksen sydämen pumppausvoimaa ja samalla poistaa nestettä keuhkoista.
Pitäisi luottaa intuitioon ja luonnonlakiin eli kissalla on 7 henkeä ja on täällä sitkeästi niin kauan kuin sen on tarkotuskin olla. Joskus ihmisten kivun ja sairauden lievitys saattaa pohjimmiltaan lisätä kärsimystä. Suurinta rakkautta lemmikkiiän kohtaan on se kun osaa luovuttaa ajoissa. Energia hoidolla ja hieronnalla pystytään tarjoamaan viimeiset hetken vähillä kivuilla. Itse olen saattohoitanut useita lemmikkejäni ja ensimmäinen on aina ollut se kovin paikka, mutta elämä on opettanut, että lemmikit ovat meillä vain lainassa tietyissä elämänvaiheissa, sillä jokaisella niillä on aina jotain annettavaa silloiseen elämänvaiheeseen.
Eläinten kanssa on elettävä niiden ehdoilla eikä niin, että ne ovat hankittu vain itsemme tarpeita varten.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 27.05.2007 23:05:33 »

Hieronta ja venyttely laittaa kissalla aineenvaihdunnan ja verenkierron vilkastumaan sekä kehon lämmönsäätöjärjestelmän toimimaan tehokkaammin. Elimistön toiminnot vahvistaa sydänlihaksen sydämen pumppausvoimaa ja samalla poistaa nestettä keuhkoista.
Pitäisi luottaa intuitioon ja luonnonlakiin eli kissalla on 7 henkeä ja on täällä sitkeästi niin kauan kuin sen on tarkotuskin olla. Joskus ihmisten kivun ja sairauden lievitys saattaa pohjimmiltaan lisätä kärsimystä. Suurinta rakkautta lemmikkiiän kohtaan on se kun osaa luovuttaa ajoissa. Energia hoidolla ja hieronnalla pystytään tarjoamaan viimeiset hetken vähillä kivuilla. Itse olen saattohoitanut useita lemmikkejäni ja ensimmäinen on aina ollut se kovin paikka, mutta elämä on opettanut, että lemmikit ovat meillä vain lainassa tietyissä elämänvaiheissa, sillä jokaisella niillä on aina jotain annettavaa silloiseen elämänvaiheeseen.
Eläinten kanssa on elettävä niiden ehdoilla eikä niin, että ne ovat hankittu vain itsemme tarpeita varten.

Cry  smitten Niinpä. Aivan ihanasti kirjoitit. Kiitos.  smitten Eetun tilanne on nyt hieman eri. Edelleen syö ja käy tekemässä tarpeensa, mutta on kuitenkin mielestäni nyt laihtunut ja jotenkin taasen kipeämmän oloinen... Eli saa nähdä kuinka käy... Ilmoitti kuitenkin omalla ihanalla tavallaan ettei kärsi vielä liikaa ja että on vielä elämänhaluja jäljellä, sillä juuri kun olin hieman huolissani, silittelin, tutkailin ja "kuulostelin" Eetua se ykskaks lähti vetämään sellaisia leikkipyrähdyksiä ympäri kotia. Meinasi että älä nyt liikoja murehdi. Ehkä tämä kuitenkin on asteittaista "saattohoitoa", saas nähdä. Kun ajattelen vielä tuota Jadeanian näkyäkin.  Undecided Turhaa kärsimystä en todellakaan halua Eetulle ja jos jossain vaiheessa selkeästi näen että se todella kärsii, niin luovuttava se on...  Cry Aivan käsittämättömän vahva telepaattinen yhteys meidän välille on kyllä nyt tämän sairauden myötä muodostunut. Sitä on ollut aina, mutta ei koskaan näin voimallisesti.  smitten  angel
« Viimeksi muokattu: 27.05.2007 23:07:57 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: