Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Totaalisessa jumissa  (Luettu 3039 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« : 10.05.2007 15:37:27 »

Kartan mukaan minulla pitäisi olla lentoa ja intoa, mutta eipä ole. Cry Olen ollut koko kevään todella jumissa erityisesti työelämässä, mikä tarkoittaa totaalista väsymistä, innottomuutta ja paha olo tulee jo aamuisin töihin mennessä.

Olisi helppo sanoa, että vaihda työtä - niin vaihtaisinkin jos olisi mistä vaihtaa! Tällä paikkakunnalla ei yksinkertaisesti ole koulutusta vastaavia paikkoja eikä kovin pitkä uudelleenkoulutus houkuta, olen jo ennestään kahden tutkinnon ihminen joista toinen ylempi korkeakoulututkinto. Tämä jopa estää pääsyn joihinkin opintoihin.

Paikkakunnanvaihtoa yritin aikoinaan, mutta nyt olen jämähtämässä kuitenkin tänne, aloitamme talonrakennuksen näinä päivinä. Minulla ei ole ns. omaa perhettä, on vain mies ja hänen lapsensa ja sukunsa. Mietin, olenko uhrautumassa johonkin josta on koko ajan vaikeampi lähteä, mutta rakastan kuitenkin miestäni. Se on ainoa elämänsyrjässä kiinnipitävä voima. Yksi haavekin talon myötä on: puutarha ja tietenkin enemmän omaa tilaa.

Miksi en tunnu löytävän mitäään vaihtoehtoa työelämälle, vai onko vain liian aikaista tehdä ratkaisuja? Olen miettinyt jopa alan vaihtoa muutaman vuoden, heitellyt verkkoja (muille paikkakunnille), mutta kun mitään ei ole tapahtunut sillä saralla, päätin lähteä mukaan talonrakennusprojektiin ja se tulee määrittelemään työpaikkavaihtoehdot aika pitkälle tulevaisuudessa.

Jumissa oleminen estää myös perehtymisen omaan karttaan, en saa siitä mitään irti, vaikka perusteet jotenkin taidankin. Haluaako joku vilkaista sitä? Laitan vaikka yksärinä syntymäajan.

Miten tuntuukin, että koko elämä on ollut tuulimyllyjä vastaan taistelemista, eikä sille näy loppua, vaikka kartalta löytyisi kasapäin todisteita onnellisten tähtien alla syntymiselle? Jos tämä on 40-kriisi, sitä on jatkunut vähintään viimeiset 10 vuotta. Cry
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #1 : 11.05.2007 10:33:42 »

Ehkäpä yrität liikaa  coolsmiley sun täytyy vaan kuunnella mitä se ''jumitus'' sinulle tahtoo kertoa, onko aikasi olla itsesi kanssa, jotenkin tunnen että puurrat liikaa muiden hyväksi ja unohdat itsesi kokonaan, olet menettänyt omat energiasi ja ajatuksesi muiden takia, toki auttaminen on hyvä juttu, mut se raja pitäs oppia vetämään, jotenkin kerrotaan että sinulla on joku ystävätär joka vie mehuja sinusta omilla huolillaan, avioliitto ongelmia Huh ?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: