Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tässä myllerryksessä...mitähän tulossa vielä?  (Luettu 8459 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« : 10.05.2007 18:14:01 »

Kovin kiitollinen olisin, josj joku voisi pientä tulkintaa/katselmusta minulle tehdä.
Olen laittamassa elämääni uuteen uskoon ja nyt tulee ajoittain epävarmuuden hetkiä....
Tuo parisuhde ja yleensä elämän seuraavat käänteet/haasteet kiinnostaisi.
Työelämässä olen ollut tiiviisti ja nyt on edessä "tyhjän päälle hyppääminen".Tämäkin pohdituttaa.
Jos joku saisi tästä hiukan kiinni ja jaksaisi minulle "katsella/nostella kortteja", olisinpa kiitollinen!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2007 19:17:35 »

Nostelin sinulle enkelikortteja kysymyksiisi. Heitän tähän mukaan vielä omat analyysit korteista, mutta tärkeintä on, että katselet itse mitä kortit sinulle sanovat. Kannattaa pistää korteista merkille ne kohdat, jotka pomppaavat sieltä esiin, vaikka kyseessä olisi pelkkä yksi sana. Smiley

Uuden elämän aloittamiseen ja siitä johtuvaan epävarmuuteen nousi
Vaihtoehdot
Kun murehdit päätöksentekoa, se tarkoittaa että mielesi yrittää kontrolloida elämääsi,
ja että egosi päättää vaihtoehdoista.
Enkeliohjauksesi on harkita ja arvioida kaikkia mahdollisuuksia. Sitten poista ne päästäsi, ja valitse sydämelläsi se joka antaa sinulle suurimman ilon ja tuntuu oikealta.
Älä kuitenkaan toimi epävarmojen impulssien varassa, vaan jumalallisuuden inspiroimana.
Pyydä enkeleiltäsi ohjausta.

Oma tulkintani on, että nyt on unohdettava kaikenmaailman järkeileminen ja mentävät ehdottomasti sen mukaan, mitä sydän pyytää tekemään. Pohdi, mistä vaihtoehdosta olisi sinulle eniten iloa, kuten korttikin siihen neuvoo. Uskon itse, että muutos on sinulle hyväksi, sillä epävarmuus kumpuaa aina järkiperäisestä, egopohjaisesta pohdiskelusta. Paikalleen jumahtaminen ei koskaan palvele ketään.
Harrastan itsekin paljon tällaista tyhjän päälle hyppimistä vaihtelemalla asuinpaikkoja ja työpaikkoja ja aina, aina jossain vaiheessa hypyn aloittamista ego nousee järkeilemään! Cheesy "Oletkos nyt oikeasti miettinyt tätä? Onko tuossa mitään järkeä? Entäs se ja tämä ja tuo?" Silti jokainen hyppy tuntemattomaan on aina kannattanut! ^________^


Parisuhteeseen nousi kortti
Toivo
Toivo ennakoi että aurinko on nousemassa elämänalueellasi.
Universumi haluaa sinun saavan sen, mitä sydämesi haluaa. Se vain odottaa sinun uskovan että ansaitset sen, ennen kuin enkelit tuovat sen sinulle.
Tee osasi päättämällä mitä todella haluat. Lähetä sitten positiivisia ajatuksia muutoksiin
joita haluat toiveittesi täyttymiseksi.
Ole positiivinen.

Parisuhteen osalta siis näyttäisi oikein hyvältä, kunhan vain jaksat itse uskoa suhteeseen ja siihen, että kaikki menee hyvin (olipa kyse sitten suhteen aloittamisesta, suhteessa olemisesta tai suhteen lopettamisesta). Pidä silmällä ajatuksiasi ja sisäistä dialogiasi!

Työelämään nousi kortti
Ilo
Enkelisi ohjaa sinua harjoittamaan tätä ominaisuutta, tavoitellen jumalallisuutta jokaisessa tilanteessa.
Nauti kaikesta, sillä ilo on avain valaistumiseen.
Nauti elämästäsi. Löydä ilo kaikkialta.

Eli nyt turhat murheet ja huolet pois siitä, että olet vaihtamassa pysyvää työpaikkaa ja hyppäämässä tyhjän päälle! Iloitse siitä, että sinulla on mahdollisuus tehdä näin ja muista iloita myös siitä, että olet saanut työskennellä työpaikassa, josta olen nyt lähdössä hyppäämään uusiin maisemiin. Jos nyt edessä onkin esimerkiksi työttömyys tai uusi vieras työpaikka, älä myöskään murehdi niistä, vaan suhtaudu niihin iloisen uteliaasti. Iloisella mielellä pääsee pitkälle! ^_________^
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2007 20:53:26 »

Voi että, miten ihana olet! Kiitän sydämeni pohjasta sinua ja kyllä olen enkeleille jutustellutkin tässä useita kertoja asioiden pyöriessä mielen päällä.
Usko, toivo ja rakkaus.siinäpä se. Kiitän! smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 10.05.2007 21:18:52 »

Athamaarit ~
Tässä myllerryksessä...mitähän tulossa vielä? .... parisuhteesta kyse ~vajaat kaksi vuotta monien vaiheiden ja koettelumustenkin kautta tehty matkaa ¨uskoen ja toivoen ja rakastaen ETTÄ kaiken se kestää kaikessä uskoo ja toivoo ~ ja tätä hetkeä on odotettu ja toivottu, eli hetkeä jossa asiat alkaa seljetä ja monenlaiset " elämäntilanteet " on ns.eletty ja läpikäyty pois niin että "kotisatama" häämöttää jo ja molemmilla on ns.vapaat kädet eli ei enää vastuuta muista tai muusta.. ~ja vaikka olenkin ollut suhteellisesti ottaen ainakin melkoisen tyyni ja rauhallinen ja luottavainen NIIN nyt tuli tässä loppu myllerryksessä  minulle tämä pysähdys ~juurikin 11.hetkellä  niin että mitähän tulossa vielä .... ja olenko oikeassa suunnassa  Shocked ...tämä olotila kyllä yllätti itseni 6-o  Tongue

höyhentä lainaten :" Olen laittamassa elämääni uuteen uskoon ja nyt tulee ajoittain epävarmuuden hetkiä.... Shocked
Tuo parisuhde ja yleensä elämän seuraavat käänteet/haasteet kiinnostaisi."

 angel...että ehditkö nostella enkelikortteja minulle ~ Kiitos  smitten t.Aaviisunen

 Wink kuvat kertoo sen oleellisen kokemuksen  siitä mitä tämä suhde on ~ja kokemuksen itsestäni ...
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 12:27:56 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 10.05.2007 22:50:30 »

Tällaistä nousi sinulle, Arkiviisu, kysymyksenä ihan yleisesti parisuhteesi

Kauneus
Ulkoinen maailma on heijastusta sinun sisäisestä maailmastasi.
Keskity sisäiseen kauneuteesi, hyviin puoliisi ja kykyihisi. Jokaisella on kauneutta sielussaan - etsi sitä toisista. Muistuta heitä heidän kauniista ominaisuuksistaan ja siten valaisemalla autat heitä.
Ympäröi itsesi asioilla ja ihmisillä joilla on kaunis värähtely, sillä meihin vaikuttaa kaikki se mikä on ympärillämme.
Huomaa sekä oma kauneutesi että muiden.

Tässä nousi minulle silmiin ihan ensimmäinen lause, jossa kerrotaan miten ulkoinen maailma on heijastusta sisäisestä maailmasta. Jos sisällä on meneillään kamala kaaos, myös ulkomaailmaan syntyy kaaos. Ulkomaailma seuraa sisäistä ja sisäinen ulkoista, molemmat ovat kytköksissä toisiinsa.
Uskoisin, että kortin sanomana on nyt se, että rauhoitat mielesi ja kaaoottisen tilanteen jollakin keinolla.
Jos kaaoottinen tilanne on puolisosi aikaansaama, kiinnitä negatiivisten ominaisuuksien sijaan huomiota hänen positiivisiin puoliinsa. Se kasvaa, mihin huomionsa kiinnittää.


Ja kysymykseen siitä, onko suuntasi elämässäsi nyt oikea:

Positiivisuus
Positiivisuutesi vaikuttaa toisiin.
Positiivisuutesi tekee sinut iloisemmaksi, terveemmäksi ja auttaa toteuttamaan itseäsi.
Ole positiivinen.
Enkelit ovat tietoisia positiivisuuden voimasta, ja he myös tukevat pyrkimyksiäsi.

Eli suunnaksi positiivisuus ja sellainen suunta, joka luo positiivisuutta elämääsi! Hyvältä vaikuttaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 11.05.2007 10:13:53 »

piip, AM, kiinnostaako minua vielä joku (tarkennus, mies)  EIKUN miksi??  angel  Grin kortti pliis  smitten ja tuleeko firmaan iso projekti kesäksi? entäs toisen ison projektin jatko?  :Smiley

greetings from the other side of the  kuu
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 10:34:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #6 : 11.05.2007 10:53:31 »

Tästä ei varmasti ollut tarkoitus kehitää mitään "ongelmien" ketjua, mutta koska alkuperäisen kirjoittajan tilanne liippaa niiiiin läheltä omaani, niin pyytäisin itsellenikin kortteja ajatusteni tueksi. Mutta jos ei, niin ymmärrän kyllä  Smiley

Itselläni eroprosessi on jo aika pitkälla ja luulin, että se on ainakin 70%:sti oikea ratkaisu, mutta nyt olen ahdistunut, heilun tunteissani äärilaidasta toiseen ja olen kyynelissä pitkin päivää. Olenko menossa oikeaan suuntaan vai tekemässä elämäni virhettä? Ehkäpä olen vain tulossa hulluksi.

Työasiatkin askarruttaa. Onko tässä hommassa jatkuvuutta, pystynkö elättämään lapeni?

kiitokset  Smiley

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 11.05.2007 10:53:54 »

Aaviisutar kiittää Athamaaritia .... smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 11.05.2007 11:24:42 »

En pidä "tilanteita" ongelmina, mutta kortti olisi kiva. Selviäähän asiat muutenkin. Ehkä haluan vain nähdä tulevaa enempi.  angel Kerran enkelikortti vastasi johonkin kommunikointijuttuun ja taisin pehmentää sen jälkeen.. oliko AMlla joku toinen ketju aiheesta? Vai oliko se RV:lla.

Mistä nuo enkelikortit muuten saa? 
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 12:26:32 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 11.05.2007 13:15:55 »

Olihan minulla tällainen enkelikorttiketju tuolla Henkimaailman puolella, mutta Selvänöän puolellakin näkyy olevan ihan tässä ensimmäisellä sivulla HIRMU pitkä enkeliviestiketju!

Enkelikortteja saa esim. Union Mysticasta ja käsittääkseni Suomalaisesta Kirjakaupasta. Olen nähnyt kirjakaupassakin Diana Cooperin Ihanat Enkelit-kirjaa, jonka kanssa samassa setissä ovat myös enkelikortit. Omat enkelikorttini ovat lainassa ystävältäni sen aikaa, kunhan hän taas kotiutuu Japanista Suomeen.

Mutta SA:lle tästä nyt kortit! Katsele sinäkin sieltä lähinnä sellaista, mikä pomppaa esiin. Minun tulkinnat ovat vain minun tulkintojani.

Eli miesasiaan nousi tällainen kortti:
Tunnistaminen
Huolehdi itsestäsi tunnistaen haaveesi ja tarpeesi, ottaen askelen kerrallaan kohdataksesi ne.
Tutki ja huomaa lahjasi, kykysi ja saavutuksesi.
Kun hyväksyt kaikki puolet itsessäsi, olet ehjä ja luottavainen, voit rehellisesti tunnustaa toisetkin.
Huomaa ja ravitse muiden ihmisten hyviä puolia niin, että he tuntevat itsensä rentoutuneiksi ja onnellisiksi kanssasi.

Itse analysoisin kortin sanoman niin, että haaveet vahvasti kehiin, niin eiköhän ennen pitkää jotain sutinaa ilmesty myös miesrintamalle. Muista huomioida myös itseäsi, jotta voisit huomioida muita.

Nostin vielä kortin sille, että miksi ylipäätään parisuhde olisi vielä tarpeellinen/hyväksi (en ollut ihan varma, mitä nyt tarkalleen halusit kysyä, parisuhteen alkamista vaiko sitä, onko sellaiseen ylipäätään tarvetta Cheesy)

Runsaus
On aika runsauden, rakkauden ja menestyksen virrata elämässäsi.
Voit saada rajoittamattomasta universumin runsaudesta uskomuksesi mukaan; niin paljon
kuin sinä siitä uskot ansaitsevasi.
Enkeliviisaus muistuttaa sinua luottamaan itseesi ja siihen, että ansaitset enemmän. Siten houkutat runsautta ja todellista elämän rikkautta.
Lisää runsautta vastaanottamalla runsaasti, antaen halukkaasti, ja kiittäen kaikesta.
Nauti kaikesta mitä sinulla on, ja lisää sinulle tulee.

Oma tulkintani on, että parisuhteessa, ollessa tekemisissä toisen ihmisen kanssa, ihmisellä on kaksinverroin kaikkea sitä, mitä hänellä on yksin. Niin hyvässä kuin pahassakin! Grin Enemmän mahdollisuuksia, mutta myös esteitä, enemmän seuraa, mutta myös vähemmän omaa aikaa jne jne. Ole kiitollinen kaikista runsauksista, joita suhteissa ilmenee, myös negatiivisistakin, koska niilläkin on oma tehtävänsä, kuten varmasti hyvin tiedätkin.

Lopuksi vielä työprojektit:
Kesän projektiin nousi kortti
Itsetutkiskelu
Enkelit opastavat sinua löytämään hiljaisen paikan itsetutkiskelua ja hiljentymistä varten.
Itsetutkiskelun aikana voit tulla tietoiseksi lahjoistasi ja sisäisistä voimavaroistasi.
Hiljennä mielesi ja tunteesi.
Pyydä enkeleitäsi syleilemään sinua siivillään, niin että tunnet olosi turvalliseksi ja rentoutuneeksi.
Kuuntele enkelisi kuiskauksia ja omaa sisäistä ääntäsi.
Vaadi aikaa ja tilaa itsellesi.

Luulisin, että tässä kohtaa kortti voisi kehoittaa kuuntelemaan intuitiotasi sen suhteen, onko projekti tulossa vaiko ei. Jos projekti tuntuu jo alustavasti siltä, että "voi ei, miten jaksan jos se iso projekti alkaa", kannattaa projekti sivuuttaa.
Jos projekti alkaa kesällä ja se on iso, kuten mainitsit, huolehdithan siitä, ettet polta itseäsi puhki, vaan vaadit itsellesikin aikaa projektin lomassa.


Toisen projektin jatkoon nousi
Itseluottamus
Itseluottamus tuo uskoa, ennakoi menestystä ja antaa kykyä rakastaa.
Kun arvostat itseäsi sinusta tulee avoin ja ystävällinen, hidas ottamaan toisten loukkaukset vastaan ja nopea anteeksiantamaan.
Muistuta itseäsi siitä että olet mukava ja rakastettava. Seiso suorana itseluottamusta uhkuen.
Kun todella luotat itseesi aurasi loistaa kultaisena, syleilee muita ja saa myös heidät tuntemaan luottamusta itseensä.
Pyydä enkeleitäsi astumaan auraasi ja ohjaamaan sinua.
Ole luottavainen ja itseäsi arvostava.

Lyhyesti sanoisin, että nyt kannattaa vain olla luottavaisena ja hyvillä mielin.


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 11.05.2007 13:24:29 »

Särkiahvenellekin tässä kortit.

Ensiksikin tunteiden heilahtelu eron jälkeen. Mitä tehdä ja onko suunta oikea?

Kommunikointi
Kun puhut sydämestäsi, toiset tuntevat resonanssin , totuuden, ja luottavat sinuun.
Puhu positiivisesti.
Kommunikointi on kaksisuuntaista; Kuuntele mielenkiinnolla ja vastaa avoimesti.
Pyydä enkeleitäsi astumaan auraasi ja puhumaan korkeammalla tavalla sinun kauttasi.
Kommunikoi rehellisesti.

Rehellisyys tässä yhteydessä tarkoittaa myös rehellistä kommunikointia itse Itsensä kanssa. Ihmisessähän on kaksi sisäistä ääntä: ego ja intuitio. Ego on maallinen ja intuitio jumalallinen ääni ja tällaisissa ristiriitatilanteissa ne vetävät kilpaa köyttä siitä, kujmpi saa äänensä kuulumaan ja ihmisen tottelemaan. Intuitioon kannattaa aina tukeutua, sillä se neuvoo meille oikean tien. Tuo tie ei välttämättä ole helppo, mutta jos käskys lähteä tuolle tielle tulee sydämestä voit luottaa, että se on sinulle parasta.
Jos tunteiden heilahtelu liittyy ex-kumppanin kanssa käytyihin keskusteluiihin, kortti kehottaa puhumaan hänenkin kanssaan rehellisesti. Ei väliä, ottaako hän saman linjan, pääasia, että huolehdit nyt siitä, että itse puhut rehellisesti tunteistasi, ajatuksistasi, mietteistäsi, peloista ym. mitä nyt koetkin tarpeelliseksi sanoa exällesi.
Toivottavaa tietysti olisi, että myös ex lähtisi keskusteluun tällaiselta rehelliseltä, "aikuisten oikeesti"-pohjalta, mutta hänellä on vapaa tahto valita, miten puhuu.
Muista puhua myös itsellesi positiivisesti!


Entä onko suunta oikea?
Arkkienkeli Gabriel
Olet siunattu saadessasi tämän viestin, joka tuo suopeutta ja puhdistautumista.
Kutsu Gabrielia, kun haluat luopua vanhoista tavoista, negatiivisista muistoista ja pinttyneistä tavoista sekä mielen malleista.
Gabriel tuo sinulle järjestystä ja kurinalaisuutta. Voit kutsua häntä kun haluat iloa ja selkeyttä.
Gabriel työskentelee valkoisella säteellä. Visualisoi itsesi puhtaassa valkoisessa valossa.
Pyydä Arkkienkeli Gabrielia kehittämään juuri- ja sakraalichakrojasi.

Itse sanoisin, että tämä kortti kertoo todella vahvasti, että ero miehestäsi oli oikea ja olet matkaamassa sinne päin, minne pitääkin mennä - kohti uutta. Uutta kohti ei koskaan voi lähteä matkaamaan luopumatta ensin vanhasta. Lisäksi minusta meidän tulisi olla valmiita luopumaan kaikesta sellaisesta elämässämme, joka aiheuttaa ongelmia,ahdistusta, surua tai muuta negatiivista, jos meillä vain on mahdollisuus ottaa tuo askel pois näistä negaatioista.

Työpaikkaan nousi kortti
Arvostelukyky
Arvostelukyky tarkoittaa havainnointia siitä mikä tuntuu oikealta ja mikä väärältä, luottaen omaan vaistoosi ja toimien sen mukaan.
Enkelit opastavat sinua katsomaan ihmisiä ja tilanteita elämässäsi ja vastaamaan vaistollasi.
Opettele kehittämään arvostelukykyäsi ja pyydä apua enkeleiltäsi, että opit arvostelemaan hyvän pahasta.
Enkeliviisaus muistuttaa, että kun luotat arvostelukykyysi voit palvella suuresti universumia.
Luota vaistoihisi.

Tässä korostetaan jälleen intuitiosi kuuntelemista. Mitä se sanoo työpaikastasi? Tuntuuko töissä oleminen juuri tuossa paikassa sinusta oikealle? Tuntuuko siltä, että tästä irtoaisi nyt pysyvät pesti, vai onko kyseessä väliaikainen työskentely tuossa paikassa?
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 13:27:05 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #11 : 11.05.2007 13:38:33 »

 Smiley Oispas kiva jos minullekin nostaisit enkulikorttia, Athamaarit! Lapsilomilta palailen työelämään, en entiseen vaan uuteen. Kaikki on vielä avoinna ja yhtä HuhHuh. En edes tiedä onko vielä järkevää palata töihin. SAANKO edes töitä!
Mitähän ne enkelit siihen sanoo?  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 11.05.2007 13:56:25 »

Aamunkoitolle nousi kortti:
Mahdollisuus
Tämä viesti ehdottaa että jotain on tullut mahdolliseksi, ja sinusta itsestäsi riippuu
käytätkö sitä suurimmaksi hyödyksesi. Ole tarkkana, ole tietoinen ja valmistautunut.
Voi olla että ovi, joka on aikaisemmin ollut kiinni on nyt auennut.
Hiljennä mielesi ja pyydä enkeleiltäsi apua.
Ole valmis kaikille mahdollisuuksille.

Näyttäisi siis siltä, että töitä on tulossa jossain vaiheessa vastaan ja sinä itse teet päätöksen sen suhteen, otatko työn vastaan vaiko et.
Muista myös olla valmistautunut - vaikka et heti töitä saisikaan, niin pidä itsesi siltä valmiina töille. Kun kiinnität näin ajatuksesi töiden saamiseen, töitä tulee ennen pitkää elämääsi ^_____^
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 11.05.2007 14:57:42 »

Kun hyväksyt kaikki puolet itsessäsi, olet ehjä ja luottavainen, voit rehellisesti tunnustaa toisetkin.
Huomaa ja ravitse muiden ihmisten hyviä puolia niin, että he tuntevat itsensä rentoutuneiksi ja onnellisiksi kanssasi.

*Tosi on. Kiitos muuten!

laugh parisuhteen alkamista vaiko sitä, onko sellaiseen ylipäätään tarvetta

*Niinpä. No just sitä että jos se ei tuo mitään, en rupea..

Luin kaikki, hyviä ajatuksia. Projektit tosiaan on nyt päättäjistä kiinni, kaikenlaista politikointia puolesta ja vastaan. Mutta meikähän vetää ihan omaa politiikkaansa kulissien takana.

Olen luottavainen, cv:ni menee juuri mukaan kun haemme erästä valtaisaa projektia, mukana teknisiä ja kaupallisia asiantuntijoita. Ja se toinen proggis menee läpi aikanaan mutta voi mennä kuukausia. Ainakin uskon 90% että toteutetaan. Ja julkaistaan..  ja sitten taas muuta.


:
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 15:49:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #14 : 11.05.2007 23:35:23 »

Atha, nuo omat tulkintasi ovat hienoa luettavaa!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: