Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikku pirut irrallaan  (Luettu 20311 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 11.05.2007 22:20:11 »

Kuulostaa pelottavalta!

Kyllä se sitä joskus onkin.

Onko teillä asioita, jotka ärsyttävät teidät suunniltaan joskus? Ihan pikku asiat, kuin pikku pirut kiusoittelemassa.

Niin kuin esimerkiksi nuo miehet, varsinkin nuo vanhemman sorttiset ja pikkupojat. Läpi koko avioliittoni minua on ärsyttänyt ne keltaiset vanat, jotka kulkevat pitkin vessanpytyn etureunaa. Joskus kun olin opiskelemassa ja poissa kotoa, sanoin siitä ukolleni. -Joo joo, on siivottu vessa ja vessanpyttykin.

Ja mitä silmäni löytävätkään: - Keltaiset vanat aina vaan tallella. Hm. Ja pytty muka pesty!

Kotirauhan vuoksi pesin ne itse.

Nyt ei ole enää pikkupoikia. Mutta vanha mies on. Olen sanonut hänelle, että eikö sitä voi jo niinkuin bussissakin, kun pitää istua kuulemma. Ei. Sehän loukkaa miehen kunniaa.

Samperi, että se ottaa päästä kun on väsynyt! Olen sen verran äkävystynyt, että enpä ole sitten siivonnut vessaa. Ukko kehuu, että 'pakkohan tuo vessa oli siivota'. Ja katson.

Siellä ne keltaiset vanat!

Mitenkäs teillä?
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 22:21:43 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.05.2007 22:35:31 »

Ne keltaiset vanat!

Kyllä ne taitavat kuulua melkein jokaisen miehiä sisältävän huushollin vessanpyttyihin.

Kun ne miehet lorottavat seisaaltaan, ja vielä viimeksi tietysti ravistavat ne viimeiset tipat pois. Siitähän ne vanat jäävät.

Meilläkin on juuri pytynreunan keskikohdalla lattiaklinkkerissä saumankohta, siihenpä se väri iskeekin aika pysyvästi. Olen sitä joskus manannut, ja lempeästi huomauttanutkin, tuloksetta.

Taitaa niitä olla monia muitakin pikku-piruja jotka joskus ravisuttaa...

smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2 : 11.05.2007 22:36:47 »

Näen punasta melkein samasta asiasta  crazy2 Nuorin lapsistani on poika ja hän kun opetteli pisulle "miesten" tapaan... jos pää kääntyi, kääntyi koko kroppa  Grin ja wc tuoksahti heti pesunkin jälkeen pisulle  tickedoff
Ne miehet... niin raivostuttavan ihanat otukset  smitten Samoin pikku piru kuiskuttaa korvaan silloin kun on "muka" imuroitu ja löydän (ja aina löydän  :Smiley) roskaa, tomua yms. Imuroinnin kesto on myös yksi mistä kilahtaa... itseltä menee tunti samaan hommaan, kuin näiltä 20min. Ei mene läpi, jotta hyvä tuli...
Jos tekee, TÄYTYY tehdä hyvin! Ettei tarvi heti seuraavana päivänä tehdä uusiksi  Cool
Muoks. upea aine... kiillolta, poistaa pisu hajut ja raidat tuhoamalla valkuaista  Cheesy Nimeä en muista, uus juttu  Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 22:38:57 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.05.2007 22:39:04 »

Aih, kuolin naurusta  2funny(minulla on 3 miesta)
Mutta asiaan, minua arsyttaa ihmiset jotka aina tietavat asiat paremmin kun itse, vaikka minun omat asiat...Miehellani on 2 siskoa, toinen on ihana enkeli ja toinen (puuttuu vain sarvet paasta) joka saa minut nakemaan punaista sekunnin murto-osassa, hanella on paras asunto paras mies parhaat lapset jne...han tietaa parhaiten, hanella on enemman kokemusta. Onneksi mieheni myos suuttui hanelle ja olemme onnellisesti puhelakossa jo monta vuotta-eika hairitse tippaakaan.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.05.2007 23:56:35 »

Eikös olekin kumma juttu, että kun mies siivoa, niin se ei kestä kauaa.

Ja minunkin miehelläni on sisko, jonka koti on tiptop ja lapset hyvin kasvatettu. Ja arvaa voi, oonko minä osannut kasvattaa. En toki, piruko lienee sitten. Ukko suree joskus, kun sisko sen kun kehua retostaa ja veli on hiljaa pojista, kun niillä on aina jokin kurssi käymättä ja työt löytymättä.

Minä pehmitän tämän siskon 'sarvia' omalla tyylilläni. Olen silloin tällöin tarjonnut hänelle intialaisen päähieronnan.  smitten .Ihan sovinnolla. Ajattelen, että elämme pikkuisen eri maailmoissa.

Voi kun on ihana antaa noiden pikkupirujen mellastaa välillä!!!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 13.05.2007 11:40:32 »

Mitenkäs teillä?

Mää lorottelen pulloon ja kaadan kasveille laimennettuna. Kasvit tykkää!
Pöntön vetäminen haaskaa liikaa vettäkin. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.05.2007 12:29:53 »

No jo on p...., taitaa olla vehkeet että onnistuu! En minä osuisi.  Grin

Mutta kierrätystä parhaillaan.

Mitäköhän kierrätystä se mienasi, että silloin kun poikani olivat pieniä, ilmestyi erääseen ovenpieleen vessan pöntön edessä aina sellaisia pieniä kasoja kuin olisi sormi siihen pyyhkäisty, sellaisia pieniä keltaisia. Kuvittelin, että joku on kaivanut nenäänsä ja jne.
Niitä sitten siivouspäivänä siivoilin hiljaa pois ja mielessäni sadattelin.  tickedoff

Kyllä vielä otan kiinni, kuka se pojista oli, vai molemmatko! Katsotan kumpi tunnustaa!  Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 13.05.2007 12:41:19 »

Hihii. Keltaiset vanat.  knuppel2 Eipä ole niitä nyt vähään aikaan näkynyt kun ei ole ukkoa talossa. On vain kolme pöntöllä siististi pissivää akkaa, tai no nuorin vasta harjoittelee potalle.  2funny Mutta kaikkinensa sotku ja sekamelska on minullekin joskus niitä turhia "pikkupiruja" joista hermostun. Sitä tosin on jonkin verran siedettävä sitä sotkua, kun on nuo lapsukaiset.  smitten Vaikka kyllä exänikin oli ihan loistava sotkemaan.  Grin Kyllähän minäkin, mutta siivoan jälkeni.  Wink
« Viimeksi muokattu: 13.05.2007 12:42:57 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 13.05.2007 12:46:27 »

Vielä kiroilen tässä pikku piruineni, sillä yks juttu, josta en ole meteliä nostanut. Vessassa sekin. Ne hammastahnaroiskeet pitkin peililasia. En ymmärrä miksi hampaitakin pitää pestä peilistä samalla touhua katsellen. Nuo nuoret miehet taitavat olla asialla! Ja hiljaa pesen peiliä ja irvistelen itselleni.  Angry

Vessa on aika keskeinen paikka tässä elämässä... coolsmiley

Mutta kyllä ne pirut melskaavat muuallakin! En nyt vihti enempäänsä.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Freyja
Vieras
« Vastaus #9 : 13.05.2007 12:54:15 »

2funny ihanaa. Voi että kuolen nauruun. Elämä on kivaa kun sen oikein oivaltaa  Grin

smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten 

hermostun siitä kun työpaikalla missä on vain yksi vessa, pojat jättävät kannen ylös  Shocked ja yösk se pitää itse laskea alas ja kun on muiden pissaa niin yyuuuuuuuuuuuuuu  Angry
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.05.2007 14:09:38 »

Voi se kansikin vielä!  Grin

Ukolla on tapana ajatella että pissa on vain vettä, jättää sen sinne, vetämättä, ja varmasti molemmat kannet auki. Ja VESSAN OVIKIN! Kuin olisi tarvis kaikki näkö ja haju kaikialle tiedostaa. 'Kildroy kävi täällä'.

Sitten hän ihmettelee, että kun pytty on likainen.  Angry

Olen sanonut hänelle, että fengsuiopin mukaan rahaa menee kuin viemäristä alas, kun vessanpytyn kannen jättää auki. Ei usko!

Minä siis vetelen vesiä, laittelen kansia kiinni ja ovia myös. Eihän minulla liene muuta tekemistä olekaan.  idiot2

Mutta... arvaatkaas mitä! Kummasti raha on alkanut riittämään!  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 13.05.2007 16:08:08 »

No ei ole kyllä pissavanoja, vaikka kaksi kokelasta tuossa
pyöriikin. Grin

vaaka-mies on siitä erikoinen, että hänen vessakäynnistään
ei tiedä kukaan.  uglystupid2
Häntä ei näy, kuulu, eikä haista ja koska minä en ole vielä
selvittänyt hänen salaisuuttaan moiseen,
joten voin kertoa vain todellisesta luonnonlapsesta
ja taitelijasta, eli  harka-miehestäni. Grin

Kun kysyin pissavanoista häneltä ikään kuin
konsultoiden teitä astrolaisia varten,
niin hän sanoi, että jos taidot ei riitä osumaan
pönttöön, niin ei pitäisi silloin myöskään ajaa autoa. Grin

Pippelin pään voi kuulema pyyhkäistä paperilla kuivaksi,
niin sitä kusta ei tarvi roiskia pitkin seiniä. coolsmiley

harka-mieheni toiletti on sisustettu ex-tyttöystävien
kehystetyillä valokuvilla (ne kuulema auttavat kakkaamisessa)
joita on noin 25-30.  Grin
Siinä meni hetken aikaa,
että totuin tuijottaviin silmäpareihin vessassa. Grin
En ole vielä päätynyt sinne seinälle kakkatuokioiden iloksi. Grin

Hänen vessassataan löytyy myös
2 Barbia, joista toinen on raskaana ja 2 Keniä.
Niillä voi leikkiä, jos asia kestää pidempään. Grin

Hän pitää vessassaan aina kolmea erilaista suihkutettavaa
ilmanraikastajaa, joita hän painelee kaikkia ennen ja jälkeen
kakkosen. Grin

Hän on hyvin ylpeä ilmanraikastimistaan.
Kerran hän tarttui kädestäni ja talutti vessaan
ja sanoi; "Kultaseni, kävin juuri paskalla, mutta mille täällä
tuoksuukaan? Kesäiselle kukkaniitylle ja kauniille ruusuille!
Olen niin ylpeä, että pyllyni tuotokset tuoksuvat kuin parhain parfyymi!"

Grin 2funny

Pakko tunnustaa, että harka-mieheni on huomaavainen,
kerran olimme molemmat vatsataudissa ja hän laittoi
vessaan tuoksukynttilöitä palamaan. Smiley
Se on jo oikeaa rakkautta.. Grin 2funny

Molemmat miehet ovat siistimpiä kuin minä.
Härkä valittaa heti, jos kosmetiikkani
alkaa levitä kylppärissä muualle kuin omille paikoilleen.

Vaaka ei nyt suoraan sano, mutta kehottaa järjestämään
asiat ja pitämään ne yksinkertaisina ja helppoina.

Minä olen se, joka joutuu siivoamaan siivoojaa varten. Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 13.05.2007 16:11:29 kirjoittanut Sasha » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 13.05.2007 16:46:44 »

Minulla ei ole toista aikuista täällä suttaamassa, joten on vain nuo lasten sotkut, jotka silloin tällöin saa sisällä kiehumaan.
Oikeastaan reagoin voimakkaimmin lasten sotkuihin, jos itse olen ollut pois kotoa ja kun astun sisään, ensimmäisenä on läjä kenkiä sikinsokin keskellä lattiaa. En jaksa ymmärtää, miksei niitä voi yhdellä ranneliikkeellä laittaa kauniisti vierisin kenkätelineelle, joka on siinä kymmenen sentin päässä.  tickedoff
Toinen on se, ettei takkeja voi laittaa henkareihin ja naulakkoon, vaan eteisessä olevalle tuolille kasaan.  police
WC-ongelmia meillä ei ole.  Cheesy
Ainostaan kuopus-pojalla on taipumus jättää pytyn kansi auki. Ja valot päälle.

Itseasiassa minua ihmetyttää se suuresti, että jos minulla vieraita/ystäviä ja satun menemään WC:hen heidän jälkeensä, on joka kerta pytyn kansi jätetty auki... ja naisihmisetkin jopa..  :Smiley
Minusta se on vähän sama asia, kun jättää ulos tai sisälle mennessään ulko-oven auki.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 13.05.2007 17:29:42 »

Täällä ei myöskään kärsitä vessaongelmista, sinkkutalous Grin Olen aina laittanut vaistomaisesti pöntön kannen kiinni ja nyt vasta kuulin, että feng shuin mukaan niin pitääkin tehdä, ettei raha valu kankkulan kaivoon laugh Kiitoksia tästäkin tiedosta!

Hmmm.... Mie taidan ärsyyntyä pikku jutuista aika usein, mutta yhtä nopeasti kun se ärsytys tulee se myös katoaa ja nyt pitää ihan oikeasti miettiä, mikä ärsyttäisi! Grin Saqirlatin tapaan hermostun tungoksessa ja ihmispaljoudessa. Ihan kuin sinne meinaisi tukehtua! Pituuttakin kun on vielä ruhtinaalliset 153cm, niin eipä ihme ettei happi meinaa riittää sielläpä toisten kainaloiden korkeudella tallustellessa Cheesy

No joo, yksi mikä ärsyttää AIVAN TAVATTOMAN paljon on se, kun muut luulevat tietävänsä mikä minulle on parasta ja miten elämäni pitäisi elää vain sen takia, että he ovat minua +20 vuotta vanhempia! Ihan vain ikänsä puolesta tulevat neuvomaan ja eihän heille voi mennä sanomaan mitään siitä, että fyysisellä iällä ei ole mitään tekemistä henkisen iän kanssa uglystupid2 Pitäisi mennä perinteinen koulu-työt-naimisiin-perhe-oma koti-koira-lapset-eläke-akselia kuten 90% kaikista muistakin. Luojalle kiitos, en törmää tuohon kovinkaan usein, sillä se saa minut näkemään täysin punaista, kun itse kuitenkin tiedän, mitä olen tekemässä ja minne minun kuuluu mennä seuraavaksi tickedoff
Toinen mikä ärsyttää ihan kamalasti ja oikeastaan kuuluukin tähän samaan on se, että pitäisi automaattisesti seurustella ja haluta vielä lapsia, kun satun olemaan nainen. Ei mitään väliä sillä olenko sovelias äidiksi tmv. SE raivostuttaa kamalasti!

tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 13.05.2007 18:54:35 »

Aivan näin AthaMaarit, miten mukavaa toisista on neuvoa meitä nuoria naisia. Jos on työelämässä, niin kauhistellaan eikö aio opiskella. Satunnainenkin työttymyys merkitsee automaattisesti ongelmatapausta.  buck2

Kun ei ole kollia kehräämässä vieressä, niin kaivetaan kaikenmaailman peräkammarin pojat näytille. Sitten ihmetellään kun ei ensimmäinen vastaan tuleva kolli kelpaa.  buck2 Luonnollisesti erityisesti vanhemmat sukulaisnaiset tietävät minua paremmin minkälainen mies minulla sopii...  buck2

On olemassa myös nämä ihastuttavat tuijottamiset vatsan seudulle, jokohan olisi pienten jalkojen töpöttelyä luvassa.  buck2 Lapsethan on välttämätöntä tehdä sen ekan miehen kanssa heti parikymppisenä. Muuten on jotain vikaa.

Se tuntuu olevan niin kamalan pelottavaa muille, kun nuoren naisen elämä ei menekkään ihan kaavan mukaan. On se niin kauheeta..  buck2  tickedoff  knuppel2

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: