Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikku pirut irrallaan  (Luettu 20304 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 17.05.2007 11:23:11 »

AthaMaarit, herkkänä intuitionistina vaistoan paljon mitä sanojesi taustalla on.

Ja jos pikkupiruista puhutaan, niin pikkupiruja voi vilistä kaikenlaisilla taustoilla ja teorioilla, silloinkin kun sitä kiukkua yrittää niiden avulla lievittää ja hakea sieltä tukea omalle tavalle olla ja toimia.

Uskon kyllä itsekin tietynlaiseen sielujen tasoon ja olen löytänyt sieltä ymmärrystä ja tukea, jopa lohtua tiettyihin vihamielisyyksiin ja asenteisiin, jotka riitelevät keskenään. Mutta se on kuitenkin alue, josta ymmärrän vielä hyvin vähän. Toiset ovat kirjoittaneet niistä myös vain oman ymmärryksensä kautta.

Kuitenkin ME OLEMME TÄSSÄ JA NYT omine persoonallisuuksineen ja me olemme tulleet erääseen ryhmään olkoonkin sitten eri sieluntasoilla olevia, mutta tässä elämässä omine persoonallisuuksineen ja kokemuksineen omaavia ihmisiä. Me olemme tulleet kokemaan ja oppimaan jotakin erityistä ja siihen tarvitaan myös eri sieluntason omaavia ihmisiä, jotka voivat selkeästi näyttää meille sen 'kurssin'. Tehtävämme on sen oivaltaminen ja sisäistäminen. Se kasvattaa meitä ja me kasvatamme omalle annillamme heitä. Torjumalla ja panemalla toisia omiin raameihinsa me ohitamme ehkä hyvinkin tärkeä kurssin. Esimerkiksi ylpeys on yksi sellainen äärinegatiivinen alue, jonka kanssa useinkin saamme taistella.

Kerron yhden esimerkin elämästäni. Minulla oli rakas ihminen, sielunsisar, kuten hän sanoi. Uskoimme vahvasti että olemme eläneet monta elämää edellisissä elämissä yhdessä. Nautimme käydä pitkiä keskusteluja ja tarkastella tätä elämää. Monien vuosien ajan. Sitten tuli törmäys, joka erotti meidät, ehkä lopullisesti. Surimme sitä varmasti kukin omalla tahollamme ja tavallamme paljon. Eräs ystäväni näki tilanteen hyvin selkeästi sanoen: - Todellisuudessa ette tunteneet toisianne kuitenkaan.

Hän tarkoitti sillä sitä, että emme tunteneet toistemme tämän elämän persoonallisuuksia emmekä kokemuksia, sitä tärkeintä ydintä, joista meidän olisi pitänyt oppia ja laajentaa elämäämme. Sen sijaan tuli kipeä törmäys, jolla loukkasimme toisiamme. Koska emme tienneet jotain hyvin olennaista.

Siksi...Persoonallisuuksialla ja niiden kokemuksilla on hyvin tärkeä rooli TÄSSÄ JA NYT. He ovat elämänkurssiamme.

Kunpa voisimmekin lakaista hiivattiin tässä tilanteessa ne pikkupirut, jotka otamme avuksemme valtavien teorioiden ja tiettyjen 'totuuksien' pohjalta apureiksi ajatuksiimme. Nehän toimivat jarruna kasvullemme.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 17.05.2007 15:22:07 »

Lainaus
Me olemme tulleet kokemaan ja oppimaan jotakin erityistä ja siihen tarvitaan myös eri sieluntason omaavia ihmisiä, jotka voivat selkeästi näyttää meille sen 'kurssin'.

Tietenkin, ymmärrän ja allekirjoitan tämän asian täysin ^_____^ Jokainen heijastaa itsestään toidelle jotain, johon peilata itseään ja sitä kautta oppia sekä kokea jotain uutta. Maailma olisi aika kammottava paikka, jos kaikki olisimme AIVAN samanlaisia! buck2

Lainaus
Kuitenkin ME OLEMME TÄSSÄ JA NYT omine persoonallisuuksineen ja me olemme tulleet erääseen ryhmään olkoonkin sitten eri sieluntasoilla olevia, mutta tässä elämässä omine persoonallisuuksineen ja kokemuksineen omaavia ihmisiä.

Allekirjoitan ja tiedostan tämänkin vallan hyvin, eihän minunkaan persoonani ole enää samanlainen, mitä se oli esimerkiksi tätä elämääni edeltävässä elämässä. Persoonat vaihtuvat ja persooniin (jotka valitsemme itse) vaikuttavat myös menneet elämät tavalla tai toisella. Jokaisella meistä on oma sielullinen historiamme takana, vaikka koostummekin samasta energista Smiley Jos joku esimerkiksi suhtautuu rasistisesti ulkomaalaisiin (toisin sanoen kokee pikkupiruina heidät) se ei automaattisesti tarkoita, että tuo sielu olisi vielä jossain kehitystasojen alimmaisissa päissä, vaan kyseessä voi olla tiedostamaton, hyvin syvaan uponnut muisto menneestä elämästä, jossa vaikkapa vieras kansa on hävittänyt sielun kodin ja perheen ja tappanut vielä hänetkin.

Lainaus
Torjumalla ja panemalla toisia omiin raameihinsa me ohitamme ehkä hyvinkin tärkeä kurssin.

Tässäkin olet aivan oikeassa! Meidän on aina helppoa osoitella sormella muita, mutta omia virheitämme emme huomaa Grin
Olen itse hyvin herkkä intuition ja aurojen suhteen, kuten sinäkin. Kun kerroin vanhempieni sielujen tasosta, ei tarkoitukseni ollut määritellä tai laittaa heitä omiin laatikkoihinsa, vaan se oli täysin puolueeton toteamus. (Aivan, jos olisin sanonut, että "aurinko paistaa" viittaamatta lainkaan siihen, onko se auringonpaiste nyt hyväksi vai pahaksi mielestäni Grin) Minulle on tärkeää tietää ja katsoa toisten ihmisten sielun tasoja ja auroja, koska niiden avulla opin ymmärtämään myös heidän persoonaansa paremmin. Miksi he tekevät näin, käyttäytyvät noin, ajattelevat tällä tavoin? Sielun tasot ovat oikeastaan samanlaisia kuin horoskooppimerkit ja sielut itsessään omine menneiden elämiensä historioineen henkilökohtaisia astrologisia karttoja - jokainen merkki toimii, ajattelee ja kokee eri tavalla ja henkilökohtaiselta astrologiselta kantilta nähdään koko kuva tuosta sielusta Smiley Sielun tasot ovat siis yleistyksiä, esimerkiksi keski-ikäiset sielut ovat taipuvaisia mielenterveysongelmiin aivan kuten Oinaat ovat taipuvaisia aggressiivisuuteen ja ajattelemattomuuteen Grin

Mutta nyt menee NIIN kamalasti off-topic! Cheesy
Tai no, ehkei sittenkään, jos ajatellaan, että pikku piruja voi kesyttää katsomalla tämän toisen henkilön persoonaa kokonaisuudessaan, joka ehkä raivostuttaa meitä. Kuten se, miksi miehet AINA jättävät ne pisuvanat vessaan ja istuinkaaren ylös! Grin
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #32 : 17.05.2007 17:06:47 »

Se istuinkaari..tuli mieleen, että miehenhän kannalta se kaari on AINA alhaalla kun hän haluaisi käydä liruttelemaan ja jätti seuraavaa kertaa varten sen kaarenkin ylhäälle!!  Grin

Lepakko Läps
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 17.05.2007 18:02:06 »

Emme me mitään opi, unohdamme ja muistamme. Aine ja henki. Keskusaurinko paahtaa silmiini. Tämän aurinkokunnan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 17.05.2007 18:54:03 »

Ja Höpöt, SA!

Tottakai me opimme. Vaikka välillä saksaamme siellä ja täällä, lyömme päätämme sadannenkin kerran seinään. Niin monta kertaa että opimme! Jo usko, että opimme, vie eteenpäin. Epäilykset, ne on niitä pikkupiruja, jotka kuiskivat negatiivisia asioita korviimme. Tietenkin joku sanoo, että se on realismia! Realismikaan ei ole muuta kuin uskon ja näkemyksen asia!

AthaMaarit! Olkoot vaikka sitten pikkupirut, jotka noita asioita virittelevät keskusteluun tai mitkä hyvänsä, mutta jos täällä keskustelut koskisi vain astrologiaa, niin näkisin, että aika rajallinen ja tympeä areena tämä olisi. Minun selkäni on kohonnut monta millimetriä ilosta siitä, mitä moni on uskaltanut täällä sanoa!

Vaikka sinä seisotkin vähän vartioasemalla siellä, niin ei mielestäni mitkään ole niin upeita keskusteluja kuin juuri ne jotka ylittävät rajoja (off topic).

Sittenkin, me puhumme useimmiten mieluummin niistä asioista, mitkä 'vaivaavat', ovat pinnan alla, vaikkakin vähän kiertäen. Etsimme, kuljemme syvänteitä, kiipeilemme puihin, kurkimme onkaloihin, lorkimme heteikköjä ja kokeilemme taitojamme vaikka vain sanailuissa. Mutta päämäärä on aina heijastus, kaiku, peili, jotta ymmärtäisimme enemmän, lahjoittaisimme salaa jotakin toisillemme, itsellemme. Sanoissa valtava rikkauden mahdollisuus, kyky ilmiantaa olemistamme. ELÄÄ!

Ja kuinka upeasti sinäkin AthaMaarit ilmennat ajatuksiasi ja tietoasi meille sanoillasi! Ja moni muukin!
Olenhan minä yrittänyt olla mukana jossain filosofisissa keskusteluissa, mutta minun pääni ei kestä sitä asiallisuutta, intelligenssisyyttä (älykkyydellä keikarointia) mikä usein on kopioita kirjoista ja jossa usein on syynä vain kaataa tai mitätöidä toisen mielipide. Tai en sitten yksinkertaisesti ymmärrä. Täällä on aitoja ihmisiä! Joita ei sido ns. keinotekoinen sivistys! Ja jotka osaavat vaihtaa ajatuksia 'realistisesti' siinä missä seisovat juuri nyt.

No johan taas innostun... Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 17.05.2007 19:11:10 »

Lainaus
Olkoot vaikka sitten pikkupirut, jotka noita asioita virittelevät keskusteluun tai mitkä hyvänsä, mutta jos täällä keskustelut koskisi vain astrologiaa, niin näkisin, että aika rajallinen ja tympeä areena tämä olisi. Minun selkäni on kohonnut monta millimetriä ilosta siitä, mitä moni on uskaltanut täällä sanoa!

No sanopa muuta!  Cheesy Jos täällä pitäisi keskustella ainoastaan astrologiasta, minut olisi pitänyt potkaista täältä jo ajat sitten pois, koska minä en astrologiaa itse harrasta lainkaan. Grin Jokainen jäsen tänne, uusi ja vanha, tuo oman ihanan  säväyksensä keskusteluihin mukaan. Jokaisella on oma erityinen tyylinsä keskustella asioista (kuten esimerkiksi minulla enemmän informaatio- kuin tunnepohjainen tapa ja siksipä jotkut ovatkin luulleet minua hirveäksi tiukkapipoksi ja pelottavaksi tädiksi, vaikka olen ihan kaikkea muuta! Cheesy Grin Minä vain nautin NIIN paljon siitä, kun saan jakaa tietoa ja saada itse tietoa, eräänlaista tutkivan journalistin ja tutkijan vikaa siis ^_______^)

Lainaus
Vaikka sinä seisotkin vähän vartioasemalla siellä, niin ei mielestäni mitkään ole niin upeita keskusteluja kuin juuri ne jotka ylittävät rajoja (off topic).

Pyydän, vaikka tuossa nimeni alla lukeekin, että "moderaattori" niin älkää ottako minua moderaattorina vaan pelkästään AthaMaaritina! coolsmiley Off-topic toteamus oli AthaMaaritin, ei AthaMaarit moderaattorin viime viestissä ja jos ketjut lähtevät kovastikin rönsyilemään voin tarvittaessa minä tai joku toinen mode heittää näistä keskusteluista uuden ketjun ^_______^

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 17.05.2007 19:57:34 »

Kyllä minä lähtisin elokuva-ajatuksesta tämän elämän kanssa. Jumaluus tietää jo kaiken mutta tykkää tarinoista. Ei meihin oikeasti satu tms.. nimim eräs joka tuli just videopankista, synkkaa tuon leffa-alan kans.. niiden miesten..

mutta olemmeko oikeasti onnellisia tästä esityksestä, se on asia jota mm NDWalsch on pohtinut.

Mitäs se Atha sanoikaan menneessä elämässään katkoessaan päitä, hei kattokaa tää on leffaa vaan ja sovimme sielun tasolla, että esitämme tällä kertaa tällaisen jutun..  Wink

Jumaluus unohtaa vaan meissä Kuka on.

PS Henkiset filosofiat ja kanavoinnit tunnen sisargalakseja myöten.. ja HEKIN pitävät elokuva-ajatuksesta.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 20:01:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 17.05.2007 20:01:51 »

Lainaus
Mitäs se Atha sanoikaan menneessä elämässään katkoessaan päitä, hei kattokaa tää on leffaa vaan ja sovimme sielun tasolla, että esitämme tällä kertaa tällaisen jutun.. 

Jaa-a, mitähän lienen sanonut tuossa tai kaikissa niissä muissa elämissä, joissa päitä tuli katkottua! Grin Päitä on varmaan tippunut minun persooniltani. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 17.05.2007 20:03:06 »

Ei kun niiden MUIDEN sielujen persoonilta, joiden kanssa hoitelet ne karmasopparit ennen kuin pääset takas autuuteen pitkästymään..  2funny

Muuten onko siinä MITÄÄN vaaratekijää jos elämää pitää leffana? Esim jos itseltä katkaistaan kaula, kun piti karma tasapainottaa, eikä pelkää kuolemaa?

PIKKUASIA! Sitten syntyy taas ja pääasia että jännää on?

God Has A Sense Of Humor

Bill Gates dies in a car accident.  He finds himself in front of God, who says....."Well, Bill,  I'm really confused on this call; I'm not sure whether to send you to Heaven or Hell.  After all, your contribution to society by putting a computer in almost every home in America is just enormous.
    Yet you created that ghastly WINDOWS.  I'm going to do something I've never done before.  I'm going to let you decide where you want to go."
    Bill replied,  "Well, what's the difference between the two?"  God replied "I'll let you visit both places briefly, to see if the experience will help you to decide."
    "Fine, but where should I go first?"
    "I'll leave that up to you."
    "Okay, then," said Bill, "let's try Hell first." 
    So Bill went to Hell.  It was a beautiful, clean, sandy beach with clear waters and lots of beautiful women running around, playing in the water, laughing and frolicking about, the sun shining, the temperature perfect.
    He was very pleased.  "This is great," he told God.  "If this is hell, I really want to see Heaven."
    "Fine," said God, and off they went.
    Heaven was a place high in the clouds with angels drifting about, playing harps and singing.  It was nice, but not as enticing as Hell.
    Bill thought for a quick minute, and rendered this decision. "Hmmmmm....I think I'd prefer Hell!"  He told God.
    "Fine,"retorted God, "as you desire."
    So Bill Gates went to Hell.   
    Two weeks later,  God decided to check on the late billionaire to see how he was doing in Hell.  When he got there, he found Bill, shackled to a wall  screaming amongst hot flames in dark caves, being burned and tortured by demons.
    "How's everything going?", he asked Bill.
    Bill responded with his voice filled with anguish and disappointment. "This is awful.  This is nothing like the Hell I visited two weeks ago. " I can't believe this is happening.  What happened to that other place, with the beaches and beautiful women playing the water?Huh?"
    "Oh," God said,  "that was Hell 3.1  This is Hell 95."
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 20:33:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: