Me olemme tulleet kokemaan ja oppimaan jotakin erityistä ja siihen tarvitaan myös eri sieluntason omaavia ihmisiä, jotka voivat selkeästi näyttää meille sen 'kurssin'.
Tietenkin, ymmärrän ja allekirjoitan tämän asian täysin ^_____^ Jokainen heijastaa itsestään toidelle jotain, johon peilata itseään ja sitä kautta oppia sekä kokea jotain uutta. Maailma olisi aika kammottava paikka, jos kaikki olisimme AIVAN samanlaisia!
Kuitenkin ME OLEMME TÄSSÄ JA NYT omine persoonallisuuksineen ja me olemme tulleet erääseen ryhmään olkoonkin sitten eri sieluntasoilla olevia, mutta tässä elämässä omine persoonallisuuksineen ja kokemuksineen omaavia ihmisiä.
Allekirjoitan ja tiedostan tämänkin vallan hyvin, eihän minunkaan persoonani ole enää samanlainen, mitä se oli esimerkiksi tätä elämääni edeltävässä elämässä. Persoonat vaihtuvat ja persooniin (jotka valitsemme itse) vaikuttavat myös menneet elämät tavalla tai toisella. Jokaisella meistä on oma sielullinen historiamme takana, vaikka koostummekin samasta energista
Jos joku esimerkiksi suhtautuu rasistisesti ulkomaalaisiin (toisin sanoen kokee pikkupiruina heidät) se ei automaattisesti tarkoita, että tuo sielu olisi vielä jossain kehitystasojen alimmaisissa päissä, vaan kyseessä voi olla tiedostamaton, hyvin syvaan uponnut muisto menneestä elämästä, jossa vaikkapa vieras kansa on hävittänyt sielun kodin ja perheen ja tappanut vielä hänetkin.
Torjumalla ja panemalla toisia omiin raameihinsa me ohitamme ehkä hyvinkin tärkeä kurssin.
Tässäkin olet aivan oikeassa! Meidän on aina helppoa osoitella sormella muita, mutta omia virheitämme emme huomaa
Olen itse hyvin herkkä intuition ja aurojen suhteen, kuten sinäkin. Kun kerroin vanhempieni sielujen tasosta, ei tarkoitukseni ollut määritellä tai laittaa heitä omiin laatikkoihinsa, vaan se oli täysin puolueeton toteamus. (Aivan, jos olisin sanonut, että "aurinko paistaa" viittaamatta lainkaan siihen, onko se auringonpaiste nyt hyväksi vai pahaksi mielestäni
) Minulle on tärkeää tietää ja katsoa toisten ihmisten sielun tasoja ja auroja, koska niiden avulla opin ymmärtämään myös heidän persoonaansa paremmin. Miksi he tekevät näin, käyttäytyvät noin, ajattelevat tällä tavoin? Sielun tasot ovat oikeastaan samanlaisia kuin horoskooppimerkit ja sielut itsessään omine menneiden elämiensä historioineen henkilökohtaisia astrologisia karttoja - jokainen merkki toimii, ajattelee ja kokee eri tavalla ja henkilökohtaiselta astrologiselta kantilta nähdään koko kuva tuosta sielusta
Sielun tasot ovat siis yleistyksiä, esimerkiksi keski-ikäiset sielut ovat taipuvaisia mielenterveysongelmiin aivan kuten Oinaat ovat taipuvaisia aggressiivisuuteen ja ajattelemattomuuteen
Mutta nyt menee NIIN kamalasti off-topic!
Tai no, ehkei sittenkään, jos ajatellaan, että pikku piruja voi kesyttää katsomalla tämän toisen henkilön persoonaa kokonaisuudessaan, joka ehkä raivostuttaa meitä. Kuten se, miksi miehet AINA jättävät ne pisuvanat vessaan ja istuinkaaren ylös!