Kiitos kiitos kiitos! Kannustatte minua jatkamaan siinä mitä jo teen
Tuo pakolaisjuttu voisi tietysti olla yksi :
. Olen tosin kuullut että se on
erittäin rankkaa työtä.
Mutta toisaalta sopeuttaminen on eri asia kuin taisteleminen heidän oikeuksien puolesta, mitä tuttavani tekee.
Lilli, tarkoititko juuri Saturnuksella sitä että saattaisin olla hyvä pakolaisten kanssa - vai jotakin muuta tuolla mainitsemallasi "maanpakolaisuudella"?
Elwyn, siitä minulla juuri onkin jo pitkä sivuaine tutkinnossa
Harschi suurkiitos analyysistasi!!!
Talven aikana silmäni aukenivat todellisuudelle ja jouduin näkemään rumemman puolen tästä maailmasta. Vaikka kuinka tekisi hyvää toisille, niin aina ei toisessa päässä kunnioiteta meidän yritystä avittaa asioita, vaan rahat menevät omiin taskuihin.
Sitten pitäisi vielä uskoa, että kyllä avunanto ("kumppanuus"
) kannattaa...
Noin yleensä ottaen sinulla on viime kuussa alkanut uusi yhdeksän vuoden vaihe elämässäsi eli Kuu-firdaria. Kuu on Askendentti-hallitsijasi eli se viittaa henkilökohtaiseen onneen ja hyvinvointiin ja se on 4. (Koch-)huoneessa eli kotona, omassa rauhassa aika privaatisti sijoittuneena.
oho
Eli olisiko niin että tämän vuoksi en saa mitään mielikuvaa urastani, jos koti vetää puoleensa? Toisaalta takana on niin suuri pettymys siihen miten maailmassa toimitaan, että sekin vie aikaa jotta toivun ja pystyn rakentamaan luottamukseni ihmisiin uudelleen
Pitääpä tulostaa tämä keskustelu