|
nikki
|
|
« Vastaus #1 : 12.05.2007 22:01:02 » |
|
fantastinen kirja,olen lukenut sitä ja palajan siihen aina uudelleen ja uudelleen,tuo jungilainen psykologinen ote kirjassa antaa syvyyttä tulkinnoille ja löytyyhän sieltä vesta ja artemis jne astrokartallekin lisätulkintaa antamaan,suosittelen kaikille,ei vain keski-ikäisille naisille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2 : 13.05.2007 00:38:33 » |
|
Voi kyllä,
nautin, itkin ja nauroin! Laajennuin ymmärryksessä itseeni ja yleensä naista kohtaan. Upea kirja, jonka voisin lukea toisenkin kerran.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #3 : 13.05.2007 10:23:08 » |
|
Mietiskelevä viisaus, muutosta synnyttävä viha ja parantava nauru löytyvät "kolmannessa iässä". Kiitos vinkistä Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #4 : 13.05.2007 10:57:30 » |
|
fantastinen kirja,olen lukenut sitä ja palajan siihen aina uudelleen ja uudelleen,tuo jungilainen psykologinen ote kirjassa antaa syvyyttä tulkinnoille ja löytyyhän sieltä vesta ja artemis jne astrokartallekin lisätulkintaa antamaan,suosittelen kaikille,ei vain keski-ikäisille naisille
Voi kyllä, nautin, itkin ja nauroin! Laajennuin ymmärryksessä itseeni ja yleensä naista kohtaan. Upea kirja, jonka voisin lukea toisenkin kerran.
Kiitos vinkistä Elämänilo Hei Ystäväin
Kiitos kannustavasta palautteesta. Täytyy lähteä kirjaa metsästämään. - olen hidas lukija, jonka vuoksi hankin oman kirjan tai lainaan joltakin ystävältäni Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #5 : 04.07.2007 15:55:24 » |
|
Hei Ystäväin
Hitaasti olen kirjaa lukenut - en meinannut saada kimmoketta kirjaan; piti lukea melkoinen määrä sivuja, ennenkuin kolahti - onneksi en antanut periksi
Olen nyt aloittamassa kirjan neljättä osaa: HÄN ON PIIRI
Ymmärrän nyt enemmän astrologiasta ja jumalattarista
Diana ,Artemis = Metsästyksen ja kuun jumalatar Sisar, feministi, tavoitteiden saavuttaja
Pallas ,Athene, Minerva = Tieteiden ja taiteiden jumalatar Strategi, soturi, käsityöläinen
Vesta ,Hestia = Tulisijan ja temppelin jumalatar Lieden vaalija, anonyymi Nainen
Juno ,Hera = Avioliton Vaimon arkkityyppi
Ceres ,Demeter = Viljan jumalatar Äidin arkkityyppi
Venus ,Afrodite = Rakkauden ja kauneuden jumalatarka Rakastajatar ja luova nainen
Persefone, Neito ja Manalan kungingatar - ikuisen tytön tai tyttömäisen naisen arkkityyppi - sisäinen opastajahttp://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/asteroid1.htm
http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/asteroidvast.htmSuosittelen lukemaan - kirjasta löytyy jokaiselle ikäluokalle jotakin Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Usva
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 10.07.2007 21:34:27 » |
|
Tervehdys, Ihana kirja, olen lukenut suunnilleen puoleen väliin ja tunnen löytäväni jokaisesta jotain itseäni koskien...Ehkäpä, kun olen lukenut kirjan loppuun ja sulattelun jälkeen kun sitä selailen, voipi olla, että selviää, mihinkä oikein samaistun tai mikä minussa on tulossa esiin. Jännittävää matkaa tämä on! Suositeltavaa luettavaa ja ihan oikein, myös nuoremmille kuin "kolmatta aikakauttaan" kokeville t. Usva
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #7 : 17.09.2007 10:32:22 » |
|
3.9.2007 on ilmestynyt Merja Hirvisaaren kirja Sisäinen jumalatar. En ole sitä vielä lukenut, mutta aiheena kiinnostaa kovasti. Kiitos myös Elämänilolle hänen vinkistään! muoks. Maksaa muuten adlibriksessa (www.adlibris.com) kortteineen 25,10€ (MTV3 Storessa 32€)
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.09.2007 10:42:12 kirjoittanut ArcoIris »
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #9 : 18.09.2007 09:03:32 » |
|
Hei Elämänilo, En kyennyt vastustamaan kiusausta vaan kävin ostamassa kirjan eilen. : En ole lukenut suosittelemaasi teosta, joten en osaa verrata, mutta mielestäni tämä Hirvisaaren kirja on aika viihteellinen, ei kovinkaan syvällinen. Mukana on myös jumalatar -kortit, jotka ainakin minulle antoivat intuitiivisesti hyvin osuvan viestin. Kirjan kuvitus on Jonathon Earl Bowserin, eli jo pelkästään senkin takia kannattaa vilkaista. Huomasin myös, että Paulo Coelhon uusi kirja 'Portobellon noita' käsittelee jumaluuden feminiinistä puolta.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #10 : 20.09.2007 09:50:53 » |
|
...
Huomasin myös, että Paulo Coelhon uusi kirja 'Portobellon noita' käsittelee jumaluuden feminiinistä puolta.
AH tätä synkronismia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|