Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun neliöt  (Luettu 5854 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« : 19.12.2005 15:08:16 »

Muuten hieno kartta, mutta kuu tällätavoin aspektoitunut:

Merkurius sulkeutuva
Sekstiili Kuu 2:31'

Pluto sulkeutuva
Neliö Kuu 8:44'

Aurinko sulkeutuva
Neliö Kuu 0:24'

Uranus sulkeutuva
Neliö Kuu 2:39'

Venus sulkeutuva
Neliö Kuu 0:21'

Kuu avautuva
Sekstiili Nousumerkki 4:59'

Tulkitsisiko joku? buck2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
faust
Vieras
« Vastaus #1 : 19.12.2005 15:52:59 »

Heips. Mullakin on vaikeasti aspektoitunut kuu (kaksosissa); neliöt venukseen ja marsiin ja oppositiot saturnukseen ja uranukseen.

Ja oon aivan varma, että vaikeasti aspektoitunut kuu tekee nenästä erikoisen, esim. mulla on kohta samanlainen nenä kuin Mortiisilla,  angel:

http://www.lollipop.com/disc57/bands/mortiis/mortiisphoto.jpg
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 19.12.2005 15:56:25 »

Teillä sentään on niitä aspekteja - mulla vaan yks,  aspect_con neptunus jousimies. Ja se on viäl sellainen aspekti että ollaan ihan pihalla.  :Smiley
tallennettu
faust
Vieras
« Vastaus #3 : 19.12.2005 16:04:14 »

Ei, kyllä sulla on aspekteja enemmän, Corvus. Muistaakseni muutama kvintiili ja septiili. Harmonisilta kartoilta näkee harvemmin käytetyt aspektit, mutta oikeastaan niitä tulisi ottaa enemmän huomioon.

"Suurilla" tiedemiehillä on yleensä hyvin aspektoitunut kuu (juuri kvintiilit); varsinkin aspektit merkuriukseen, jupiteriin ja neptunukseen.

Ja "suurilla" taiteilijoilla hyvin aspetoitunut aurinko. Tai sitten ei. Tongue
« Viimeksi muokattu: 19.12.2005 16:07:06 kirjoittanut faust » tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 19.12.2005 18:15:23 »

No mun oma kuuni ei ole kovinkaan hankalasti aspektoitunut, mitä nyt neliö uranukseen tuo hermostuneisuutta ja ylivilkkautta.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
faust
Vieras
« Vastaus #5 : 19.12.2005 19:35:37 »

Ja yliseksuaalisuutta? Mikä mua vaivaa..... Mikähän seksiaddikti minustakin tulee isona... Tänään en oo muuta ajatellutkaan,,,,kyllä mää taidan sittenkin olla Picasson serkku. Cry  Toisaalta mulla on nyt aurinko yhtymä uranus transiitti, hahaa,,, eli sen takia oon villi pukki? crazy2
tallennettu
Sofia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 19.12.2005 22:20:24 »

Mulla kuun oppositio uranukseen tuo kyllä roppakaupalla sekopäisyyttä suhteissa, tuntuu että toista pitää testata olemalla tosi outo ja katsoa viitsiikö se katsella sitä meininkiä kovin pitkään. Yleensä ei, mutta ei se mitään, sillä olen itse jo kyllästynyt koko juttuun siinä vaiheessa. Tämän koko kuvion läpi käymiseen menee yleensä n. 8 tuntia.  Tongue
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
faust
Vieras
« Vastaus #7 : 21.12.2005 20:24:41 »

Paras tulkinta. santa_azn
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: