.....
Siis se harmoniaa
pullottava asunto?
Näkyykö korteissanne ja mille vuosituhannelle asti menee?
Danke schön... jo ennakkoon!
Moi t.touhula
Kortiksesi nousi, kuinka osuvaa, Kärsivällisyys
Tiedän, kuinka ärsyttävää voi olla, että sitä omaa rauhaa ei tahdo löytyä, ja kaiken lisäksi muut väsäävät sinusta syntipukin, vaikka TIEDÄT olevasi oikeassa. Tämä episodi elämässäsi on nimenomaan siksi täällä, että oppisit "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"-tekniikan jalon taidon. Kortti samaistuu myös ajallisesti yhdeksän kuukauden, neljän vuodenajan, seuraavan kevään, tai jopa yhdeksän vuoden linjalle. Jokin näistä on vastaus kysymykseesi. Pure vain hammasta ja laske kymmeneen
annaelen
[/quote]
Kiitos vastauksestasi, annaelen!
Olin aivan varma, että olin jo kiitokseni Sinulle kirjoittanut, mutta eihän sitä (vastausta) löytynyt. Toivottavasti kiitos'viikon' energiat tulivat silloin heti vastauksesi antamisen jälkeen.
Asuntoa ei ole vielä löytynyt, mutta ajatus löytyi tänään päänupistani:
'Pitää laittaa kaikki valmiiksi muuttoa varten ja asuntotarjouksen tulla.'
Nojuu. Heh! Arvatkaas mitä kävi...
3 (aivan oikein k.o.l.m.e) miespuolista menninkäistä kutsui luokseen ja tässähän minä laskeskelen sormillani entten-tentten, minnekä sitä menis. No ei tosiaankaan asumaan, mutta voishan sitä piipahtaa.
Että jos on jollekin asialle tai tapahtumalle valmis, niin kyllä se peijooni kolahtaa otsaluuhun ja patin siihen pukkaa!
Mutta tietty sitä vois korteista
vilkasta, että niinkö se omakotitalo järvenrannalta keskellä kaupunkia ja omilla ahomansikkapaikoilla löytyy jonkin ukon
kainalossa ollen?
Että josko se onkin loppuvuoden rakkaustarina, joka kaiken järjestää?! Mutta katsokaa sitten, tuleeko sillai iso lato mukana, että vois pitää astro-miittiä siellä kans!