tästä kuohuu sellaista elämän energia (ettei tosikaan), kunhan käytät sen oikein. Se mikä on oikein, on mielestäni sinun päätettävissä. Ei kortit, eikä moni muukaan "asia", voi sanoa vastausta kysymyksiisi. Näen kuitenkin, että tulet menestymään elämässäsi ja vielä paremmin sen teet kun päästät irti siitä mitä muut sinusta ajattelevat ja näet itsesi sellaisena kuin olet
pidä kiinni siitä minkä koet hyväksi itsellesi, sitä kautta se heijastuu kaikkeen mitä teet ja kaikkiin jotka ympärilläsi ovat
Minäkin kaipaan hieman opastusta, jos mahdollista.
Valmistujaiset lähenee ja stressi kohenee mutta on niin pirusti tehtävää ja lopputöitä käsissä, mitkä vaativat paljon luovuutta. Sen lisäksi ympärilläni on niin paljon negatiivista energiaa; ihmiset kateellisia ja niin... miten sanoisin, ilkeitä mua kohtaan? Katsovat alaspäin ja kaikkea sellaista. Eivät kaikki mutta silti, ja se vähän syö energiaa, kun pitäisi yrittää saada pidettyä itseään pystyssä jne. Mutta joo, sen takia tässä kysyisin, että miltä näyttää? Valmistujaiset olisi tossa toukokuun lopussa. Että osaisitko yhtään sanoa, tuleeko asiat kuitenkin sujumaan? Miltä näyttää ylipäänsä?
Kiitos etukäteen! Tää on mulle todella tärkeätä
(Olisin myös kysynyt rakkaudesta kanssa, jos voisi, muttei tarvitse, jos tää on jo liikaa. Mulla on vaan sellainen epämääräinen olo, mä tunnen jotain outoa, ihan kuin joku ehkä olisi kiinnostunut minusta? Mutta en osaa sanoa... on vaan outo tunne.)