Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 394721 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 23.05.2007 11:12:01 »

jos joku ihanainen viitsisi mullekkin katsoa, itessäli paritkin kortit mutta tuntuu etten itselleni nää mitään, muille vaan (lähinnä harrastuksena kaveripiirille). Kaikki on ähän sekavaa tällä hetkellä  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
golfer
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #76 : 23.05.2007 11:45:38 »

Kiitos enkelikorttien katsojalle Smiley
tallennettu
napoltti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #77 : 23.05.2007 12:31:51 »

Tämä on ollut ihana ketju lukea  Smiley

Nostaisiko joku minulle myös kortin? Tällä hetkellä sydämellä on perheen ja työn yhdistäminen sekä taloudellinen tilanteemme jatkossa. Jo etukäteen täällä murehdin tulevaa, vaikka vielä olenkin äitiyslomalla.. Embarrassed

tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #78 : 23.05.2007 13:39:53 »

coolsmiley Tervehdys!
Josko saisi korttia, thi katselmusta korteista tilanteeseeni. Tai lähinnä, mitä se tuleva on tuomassa? Hyppy on nyt tehty ja olenkin aivan pelkkänä kysymysmerkkinä?? Huh
kiitoksia smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 23.05.2007 16:40:08 »

Tässä tulee enkelikortteja!

Ensimmäisenä Ms.Ronyalle kortti - miten selvitä tästä jaksosta, joka koettelee?
Tunnistaminen
Huolehdi itsestäsi tunnistaen haaveesi ja tarpeesi, ottaen askelen kerrallaan kohdataksesi ne.
Tutki ja huomaa lahjasi, kykysi ja saavutuksesi.
Kun hyväksyt kaikki puolet itsessäsi, olet ehjä ja luottavainen, voit rehellisesti tunnustaa toisetkin.
Huomaa ja ravitse muiden ihmisten hyviä puolia niin, että he tuntevat itsensä rentoutuneiksi ja onnellisiksi kanssasi.

Nyt suositellaan keskittymään omiin haaveisiin ja unelmiin, jotka tuovat automaattisesti positiivista energiaa mukanaan. Jos ongelmat johtuvat siitä, ettet oikein tiedä mitä tehdä, mieti, mistä todella haaveilet ja lähde kulkemaan sitä haavetta kohti. Hitain askelin, päättääväisenä ja varmana. Voi olla, ettet välttämättä saa haavettasi vielä toteutetuksi, mutta se inspiraatio, joka sinussa vallitsee, auttaa sinua kulkemaan kohti parempaa. Itselleni kävi juuri näin, kun 15 vuotta vanha haaveeni ei toteutunut vieläkään, mutta se innostus auttoi minua kohti uusia suuntia ja kohti parempaa! ^_________^ Luotan silti siihen, että tuo pitkäaikainen haaveeni toteutuu sitten, kun on sen aika.
Jos taas sekava aika painaa päälle, etkä tiedä, mistä se mahtaisi johtua, kyse on varmasti vain eräänlaisesta energioiden nostattamisen ja puhdistumisen ajanjaksosta. Silloin kannataa vain antaa noiden sekavien tunteiden tulla läpi kieltämättä niitä. Niinhän korttikin sanoo - hyväksy kaikki puolet itsessäsi.

Teille muille nostelen korttia, kunhan olen ensin katsonut Dr.Philin! Grin Grin
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #80 : 23.05.2007 18:49:58 »

No nyt on dr.Phil loppununut, joten psst AthaMaarit...mitä korttisi kertovat minulle tästä  smitten"pikku sutinasta..." smitten  :Smiley?

Kiittäen Annel

tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 23.05.2007 19:08:56 »

kiitos AthaMaarit  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 23.05.2007 19:40:47 »

NAPOLTTI

Anteeksianto
Enkelit muistuttavat, että ihmiset ja tilanteet on lähetetty sinulle opettajinasi, tärkeimpinä opettajina. Ilman heitä sielusi ei voi kasvaa.
Ohjauksesi on luopua menneestä, vihasta, loukkaantumisista ja levottomuuksista.
Kun annat itsellesi ja muille anteeksi, karmasi on pyyhitty pois sielun muistista.
Pyydä enkeleitäsi poistamaan vihaisuus ja syyllisyys. He ottavat kuormasi sinulta.
Anna anteeksi itsellesi ja muille.

Selkeä sanoma siitä, että kaikki tilanteet, ihmiset ja tapahtumat ovat elämässämme, jotta me oppisimme niistä ja heistä jotain. Luovu levottomuudestasi ja ole hyvillä mielin. Asiat järjestyvät ja näkisin itse, että suurin ongelma on todellisuudessa ajatusmaailman puolella Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 23.05.2007 19:46:09 »

HÖYHEN - mites nyt hypyn jälkeen eteenpäin?

Arkkienkeli Rafael
Arkkienkeli Rafael on parantamisen enkeli.
Rafael auttaa sinua parantamistyössäsi ja tuo parannusta, balanssia ja lisää intuitiotasi.
Hän työskentelee vihreällä säteellä. Visualisoi itsesi vihreässä valossa.
Olet siunattu saadessasi tämän enkeliviestin.
Pyydä Rafaelia kehittämään kolmas silmä-chakraasi.

Enkelikortit suosittelevat yhteistyötä Rafaelin kanssa, jotta intuitiosi alkaisi jälleen loistaa ja jotta saisit itsesi tasapainoon tämän hypyn jäljiltä. Kaikenlaiset uuden aloittamise ja vanhasta luopumiset kun vievät aina energiaamme tavalla tai toisella. Nyt kannataa huolehtia siitä, että on itse ensin balanssissa. Sen jälkeen asiat alkavat taas rullaantua eteen päin ja intuitiokin näyttää selkeämmin suuntaa.
Älä siis huoli vielä tulevasta - tasapainota ensin itsesi

ANNEL - "Sutinaa"? Cheesy

Arkkienkeli Rafael
Arkkienkeli Rafael on parantamisen enkeli. Rafael auttaa sinua parantamistyössäsi ja tuo
parannusta, balanssia ja lisää intuitiotasi.

Haha, sinullekin nousi sama kortti! laugh Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että jos tiedostaen tai tiedostamattasi lääkitset jotain osaa itsessäsi tällä sutinalla, hoida tuo asia balanssiin Rafaelin avulla ennen kuin jatkat sutinoita. Katso asiaa objektiivisesti ilman ihastuksen laseja - onko suhde todellakin oikealla pohjalla vai lääkitsettekö toinen toisianne?
Jos lääkitsemistä ei ole itsetutkiskelun jälkeen löytynyt voi kortti kertoa, että suhde tuo elämääsi mukavaa balanssia

tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #84 : 23.05.2007 20:05:34 »

Tervehdys AthaMaarit,

olenkin kovasti korteilta pyytänyt ohjeita tai vinkkejä, ja nuo sinun tulkintasi "kuulostavat" todella upeilta. Joten jos millään... Niin nostatko myös minulle? Mietintää aiheuttava aihe: Vieras mies ja häneen liittyvät sidokset

Lämpimästi kiitellen,

Abyatur  smitten
tallennettu
napoltti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #85 : 23.05.2007 20:07:20 »

Lämmin kiitos AthaMaarit  smitten

Vastaus tuntui osuvan, puhutteli... Jäin tosiaan miettimään noita sanoja ja tuntuu, että todellakin suurimmat ongelmat saattaa olla ihan omassa ajatusmaailmassa. Mulla taitaa olla enemmänkin tapana saada asiat vaikeammaksi tuolla omassa päässä, kuin mitä ne ehkä sitten todellisuudessa ovatkaan. Eli tässä on selvä oppimisen paikka. Kiitos vielä kerran tästä muistutuksesta.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #86 : 23.05.2007 20:16:06 »

ANNEL - "Sutinaa"? Cheesy

Arkkienkeli Rafael
Arkkienkeli Rafael on parantamisen enkeli. Rafael auttaa sinua parantamistyössäsi ja tuo
parannusta, balanssia ja lisää intuitiotasi.

Haha, sinullekin nousi sama kortti! laugh Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että jos tiedostaen tai tiedostamattasi lääkitset jotain osaa itsessäsi tällä sutinalla, hoida tuo asia balanssiin Rafaelin avulla ennen kuin jatkat sutinoita. Katso asiaa objektiivisesti ilman ihastuksen laseja - onko suhde todellakin oikealla pohjalla vai lääkitsettekö toinen toisianne?
Jos lääkitsemistä ei ole itsetutkiskelun jälkeen löytynyt voi kortti kertoa, että suhde tuo elämääsi mukavaa balanssia

[/quote]

Tänks AthaMaarit!

Hmmm,mielenkiintoista...olen muuten viime viikkojen aikana tykästynyt uudestaan vihreään väriin...uusi takki - vihreä,uusi paita - vihreä... Cool. Näin se toimii  Cheesy...

Kiitti vielä kerran.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #87 : 23.05.2007 21:42:06 »

Riittääkö että ajattelen kysymystäni, en sitä haluaisi tässä enempää julkistella Wink
Eli jos saisin vastauksen tähän tänään itselleni selvinneeseen aiheeseen, joka on saanut minut tuntemaan itseni altavastaajaksi ja ...ärsyttää!!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 24.05.2007 01:36:59 »

Napoltti - ihan sama ongelma myös täällä päässä! Cheesy Saan aina asiat pääkoppani sisuksissa kymmenen kertaa vaikeimmiksi ja hankalimmiksi, mitä ne todellisuudessa ovatkaan. Ehkäpä se on kuitenkin luontaista meille, omille jutuilleen ja omalle elämälleen on aina jollain tapaa sokea ja epätietoisina hetkinä kaivataan jonkun toisen, vaikka ystävän, näkemystä asiaan. Ulkopuolinen kun osaa katsoa asiaa objektiivisesti.

ABYATUR - sinulle tulee kortti kysymykseesi tässä:

Ymmärrys
Enkeliohjauksesi on tutkia itseäsi ja nykyistä tilannettasi, niin että sinulla on selvä tietoisuus syistä, jotka ovat johtaneet nykyiseen tilanteeseesi ja haasteisiisi.
Persoonallisuutesi ymmärtäminen on perusta ymmärtääksesi henkistä itseäsi ja tehtävääsi maailmassa.
Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua.
Pyri ymmärtämään itseäsi ja elämääsi.

Avainsanoja ovat siis ymmärrys, asioiden tarkasteleminen ja eteenkin itsetutkiskelu. Hengen soturi tuntee itsensä läpikotaisin ja osaa suhteuttaa kaikki asiat itse Itseensä.
Itselläni esimerkiksi on lähes pakonomainen tarve saada aina tietää, jos jokin asia pomppaa elämääni, että MIKSI näin kävi? MISTÄ tämä johtuu ja MITEN minä Itse liityn siihen? Ne tuovat minulle selkeyttä ja voimaa kohdata elämän haasteet, enkä oikeasti saa sielun rauhaa, ennen kuin olen selvittänyt asian pääkopassani! Cheesy Välillä tosin joudun pyytämään apua esimerkiksi ystävältäni, kuten tuossa Napoltille äsken kerroinkin.

Välillänne olevat kahleet juontavat juurensa menneistä elämistänne. Jos pystyt, yritä mietiskellä millainen tuo mennyt elämä, jossa olette olleet tekemisissä, mahtaa olla. Se kuuluu itsetutkiskeluun. Voit pyytää enkeleiltä apua tähän. Ensimmäisenä mieleen nousseet ajatukset ovat yleensä ne oikeat vastaukset. Sydämesi tietää tuon kaiken jo, sinun pitää vain nostaa se sieltä päivätietoisuuteesikin ^___________^

Pohdi myös menneitä, syitä siihen, mitkä ovat mahdollisesti tässä elämässä ne syyt, jotka ovat johdattaneet sinut tähän tilanteeseen.

Näkisin itse asian niin, että jos haluat tietää, miksi mies on ilmaantunut elämääsi, oli se sitten hyvässä tai pahassa, selkein vastaus tulisi menneiden elämien muistelemisella, mutta se ei ole vaatimus. Korttien neuvo on itsetutkiskelu ja ymmärrys.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 24.05.2007 01:47:25 »

AAMUNKOITTO - laitan myös sinulle korttia. Kysymystä ei tarvitse sanoa ääneen. Olemme kuitenkin kaikki yhteydessä jollain tasolla toisiimme, jos ei muuten niin enkeleiden välityksellä. Enkelikortteja nostellessa voin esimerkiksi saada vastauksen oman suojelusenkelisi kautta, joka kyllä tietää, mihin tahdot vastauksen. Wink

Kiitollisuus
Ohjauksesi on laskea siunauksesi.
Kun kiität universumia sen lahjoista, se vastaa sinulle runsaskätisesti.
Enkelit muistuttavat kiittämään kaikesta mitä sinulla on: aineellisesta sekä ei-aineellisesta. Kiitollisuus on avain universumin runsaudelle.
Osoita kiitollisuutta ja avaa itsesi vastaanottamaan rakkautta.
Ole kiitollinen kaikesta elämässäsi.

Ei ehkä kuulosta järin ihanalle kortille tuohon tilanteeseesi nähden, mutta korttina tämä on todella looginen - olla kiitollinen kaikesta mitä elämääsi tulee. Se on erittäin vaikea ja haasteellinen läksy, eikä se tarkoita, että kirkkain silmin hymy huulilla pitäisi ottaa asiat vastaan. Jos asia herättää ikäviä tunteita, ne täytyy luonnollisestikin käsitellä pois. Pointti onkin siinä, ettei katkeroidu koko loppuiäkseen ja tuhlaa energiaansa katkeruuteen, sillä se ei hyödytä ketään - kaikkein vähiten meitä Itseämme.
Negatiiviset tunteet, jota meissä herää, ovat suurimpia opettajiamme, koska ne näyttävät meille ne alueet, joissa meillä on Itsessämme vielä työstettävää.

Se epäonnisinkin tilanne, joka saa meidät näkemään punaista, voi osoittautua myöhemmin mitä suuremmaksi siunaukseksi. Käytin tätä esimerkkiä eräälle toiselle henkilölle, mutta käytän sitä vielä tässäkin: Hieno herra on ostanut lipun itselleen ja seuralaiseen upean laivan neitsymatkalle. Juuri sinä päivänä, kun laivan on tarkoitus lähteä, mies myöhästyykin seuralaisineen laivasta, koska heidän autonsa kosahtaa matkalla satamaan. Mies kiroaa ja manaa epäonneaan, sillä hänen oli tarkoitus tavata laivalla eliittiväkeä joille hän esittelisi uutta tutkimustaan ja hän haluaisi mahdollisesti myös tehdä vaikutuksen tähän seuralaiseen. Mies on raivoissaan ja seuralainen erittäin pettynyt.
Muutaman päivän kuluttua he lukevat lehdestä, että Titanic on törmännyt jäävuoreen neitsytmatkallaan. Mies ja nainen kiittävät onneaan ja siunaavat myöhästymisensä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 47
  Tulostusversio  

Siirry: