Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 397912 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #105 : 27.05.2007 18:27:29 »

Enkelikortti sanoo sinulle Ilona1 näin:

Hiljaisuus
Älä pelkää hiljaisuutta. Siinä soi universumin ikuinen laulu. Hiljaisuus antaa tilaisuuden selkeyttää ajatuksiasi.
Kuuntele hiljaisuutta.

Sanoisin, että sinun halutaan nyt kuuntelevan jotain, jonka voit saavuttaa hiljaisuudessa. Mikä mahtaisi aiheuttaa kalvavan olon sisimmässäsi? Sydämesi tietää vastauksen ja tuo vastaus tulee parhaiten esiin, kun hiljennät kaiken muun ympäriltäsi.
Sanoisin, että kortti ei lupaa varsinaisesti pahaa eikä hyvää. Se vain kehottaa sinua hiljaisuuteen, jotta saisit otteen tuosta tunteesta
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #106 : 27.05.2007 21:27:02 »

Nyt minäkin toivoisin katselmusta vaikkapa sitten pitemmän kaavan mukaan. Aiheita:

Harrastus, rakas sellainen, elämäntapakin. Hevoset. Ollut viimeisen vuoden aikana yllättäviä vastoinkäymisiä. Minkälainen siirto seuraavaksi olisi järkevä?

Suhde, mies jonka minulle annoit. Miksi oi miksi tämän arjen täytyy olla näin takkuista.

Työ (jota en tällä hetkellä edes kaipaa, kun elämä on tarpeeksi työlästä muutenkin).

Kirjoittamisprojekti (jäissä muuten jo toista vuotta, juuri kun luulin päässeeni writer's blockista eroon).

Remontti (ikuisuusprojekti, mutta kuitenkin).

Kiinteistökaupat (voin olla tekemättäkin, kunhan nyt vain suunnittelen).

Kiitos jo etukäteen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 27.05.2007 22:54:01 »

Tässäpä Juliettalle enkelikortteja! Enkelikortit eivät kerro tulevaa, mutta ne antavat meille ohjeita ja neuvoja, miten toimia ja mitä tehdä. Kiinnitä erityisesti huomiota korttien kohtiin, jotka pomppaavat sieltä esiin.

Harrastus/Hevoset.
Arkkienkeli Zadkiel
Arkkienkeli Zadkiel auttaa sinua löytämään suvaitsevaisuutta ja anteeksiantoa.
Olet siunattu saadessasi tämän viestin, joka osoittaa että olet valmis kulkemaan Valon polkua. Hän auttaa sinua luopumaan alemmista värähtelyistä.
Aseta huolesi ja ihmissuhdeongelmasi Violetille Liekille ja pyydä Arkkienkeli Zadkielia auttamaan sinua.
Zadkiel työskentelee Violetilla säteellä. Visualisoi itsesi violetissa liekissä niin että kaikki negatiivisuutesi muuntuvat.
Arkkienkeli Zadkiel hallitsee 8. Chakraa (sielun istuin/Kruunun chakra) joka on pään yläpuolella.

Ovatko ongelmat hevosharrastuksessasi lähtöisin muista ihmisistä? Omista ajatuksista? Suhtautumisestasi? Enkelit kehottavat sinua olemaan suvaitsevainen ja antamaan anteeksi. Puolensa saa pitää, mutta kaunan kantamisella ei saa muuta kuin itsensä kipeäksi ja syvemmälle siihen mutaan, josta yrittää nousta.
Neuvoksi, kuinka luopua tuosta negaativisuudesta, enkelit ehdottovat, että kuvittelet huolet ja ongelmat violettiin liekkiin. Violetti liekki on hyvin voimakas ja se puhdistaa kaikesta ikävästä. Se ei kuitenkaan vie ongelmia pois noin vain simpsalapim (kuten ei mikään muukaan), vaan myös sinun itsesi on työskenneltävä ikävien asioiden poissaamiseksi. Pidä silmällä ajatuksiasi (negatiivisuudet positiivisuuksiksi) ja suhtautumistasi muihin.
Ovatko kukkaset pahoillaan siitä, että niiden päälle heittää hevosen kakkaa? Eivät tietenkään! Nehän vain voimistuvat ja kasvavat siitä suuriksi! laugh Sama juttu ihmisten kanssa - kun sontaa tulee päälle, älä suostu hukkumaan sen alle vaan ota se voimanlähteeksesi, aivan kuten kukkasetkin tekevät.

Parisuhde
Arkkienkeli Rafael
Arkkienkeli Rafael on parantamisen enkeli. Rafael auttaa sinua parantamistyössäsi ja tuo
parannusta, balanssia ja lisää intuitiotasi.
Hän työskentelee vihreällä säteellä. Visualisoi itsesi vihreässä valossa.
Olet siunattu saadessasi tämän enkeliviestin.
Pyydä Rafaelia kehittämään kolmas silmä-chakraasi.

Kysyit, miksi olet saanut elämääsi tällaisen miehen ja miksi suhde takkuaa. Enkelit kehottavat, että pyydät apua Rafaelilta, joka kehittää sisäistä näkökykyäsi lisäämällä intuitiivista näkökykyä ja nostattamalla kolmannen silmän toimintaa, joka liittyy myös sisäiseen näkemiseen. Uskon, että saat vastauksen sitä kautta kysymyksiisi - jostain syystä enkelit eivät nyt halua sanoa enempää, ainakaan minun kauttani. Voi olla, että olet/olette opiskelemassa jotain hyvin tärkeää asiaa tässä suhteessa tai käyt/te läpi jotain tärkeää.
Pidä ennen kaikkea huolta itsestäsi ja omasta jaksamisestasi. Siihen voit pyytää avuksi Rafaelia ja vihreää sädettä. Vihreiden vaatteiden pitäminen ja vihreän ruuan syöminen saattaisivat myös auttaa.
Vihreä on eritoten sydän chakran väri, ja tuohon chakraan pakkautuvat kaikki tunteemme. Tiedäthän sen ihanan "AH! Sydämeni ihan pakahtuu!"-tunteen? Sydän chakrahan se siellä vain reagoi tunteisiin Wink

Työ
Itsekuri
Itsekurin kautta tulee vapaus.
Ainoastaan itsekurin avulla pystyt täyttämään elämäntehtäväsi.
Itsekuri on avain täyttääksesi kohtalosi.

Itsekuri tässä yhteydessä voi tarkoittaa joko sitä, että nyt täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja suorittaa tämän hetkiset työt tai vastaavasti sitä, että alat kurillisesti seurata oman sydämesi ääntä. Jos sydämesi sanoo, ettet jaksa enää tässä työssä, ota askel kohti tulevaa. Pysy kurillisena ja vahvana, vaikka miten vaikealta se alku tuntuisikaan. Saat palkkiosi ajallaan.

Kirjoittamisprojekti
Yhteistyö
Enkeliviisaus ehdottaa, että käytät taitojasi ja kykyjäsi yhteiseksi hyväksi.
Poista voimakamppailut, selkkaukset ja kilpailemiset jotka tulevat egon halusta voittaa.
Yhteistyö edistää harmoniaa ja tuo parhaat puolet esiin kaikista.
Pidä tavoitteena että kaikki saavat tyydytystä tehdystä työstä. Siten tulet hyvän tahdon ja harmonian levittäjäksi.
Enkeliohjauksesi on tuoda ihmiset yhteen ja tutkia kuinka voitte auttaa toinen toisianne.
Jakamisen periaate varmistaa että kaikki hyötyvät. Enkelit siunaavat pyrkimyksiäsi.
Ole yhteistyössä kaikkien kanssa.

Olisiko sinulla mahdollisuutta ideoida ja toteuttaa kirjaa jonkun toisen henkilön kanssa? Löytäisitkö tukiverkkoja ja idea-apuja esimerkiksi internetistä? Uskon, että netissäkin on paljon paikkoja, joissa voi miettiä ja pohdiskella kaikkea kirjoittamiseen liittyvää!
Ystäväpiiriä voi hyödyntää aina, sillä ystävät ovat sitä varten, että heidän puoleensa voi tarvittaessa kääntyä. Entä kustannuspuolelta, löytyisikö sieltä apua? Yksin ei tarvitse painiskella ongelmien kanssa!
Pidäthän huolen siitä, ettet kirjoita niska limassa vain siksi, että saisit siitä tuloja vaan ennen kaikkea siksi, että saisit tehdä jotain luovaa ja ilahduttaa tekstilläsi muita. Näin ego ei pääse sotkeutumaan niin pahasti kirjoitustyöhön ja luovat kanavasi pysyvät auki. Itse harrastan piirtämistä ja olen ottanut sen filosofian, että piirrän rentoutuakseni, itse itselleni ja laitan kuvia esille internettiin - en siksi, että saisin suosiota vaan siksi, että ehkäpä tämä työni ilahduttaa jotakuta toista. Itse olen ilahtunut niin monien piirroksista, että haluaisin tehdä sen saman myös muille.

Remontti
Ilo
Enkelisi ohjaa sinua harjoittamaan tätä ominaisuutta, tavoitellen jumalallisuutta jokaisessa tilanteessa.
Nauti kaikesta, sillä ilo on avain valaistumiseen.
Nauti elämästäsi. Löydä ilo kaikkialta.

Kyllä, kyllä, tiedetään - mikäpä stressaisi niin paljon kuin remontti! On haaveita ja suunnitelmia, mutta sitten vastaan tulevatkin raha, ajanpuute ja sun muut ongelmat. Unelmat eivät menekään remonttia tehdessä juuri sellaisiksi, millaisina ne näki mielessään jne.
Enkelit kehottavatkin nyt, että heität tiukkapipoisuuden pois ja stressin hiiteen! Ei remonttia pidä tehdä pelkän remontin takia, vaan sen takia, että saamme tilaisuuden luoda jotain uutta ja ilahtua siitä, että remontin kohde saadaan ihan uuteen uskoon. Eikö ole ihanaa, kun pääsee istumaan juuri rempatun saunan lauteille tai vastavalmistuneen kuistin penkille juomaan kahvia?
Työt sujuvat huomattavasti helpommin, kun ahdistumisen ja manailun sijaan keskitytään iloitsemiseen ja remontista nauttimiseen. Vaatiihan se osansa, siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta kun tekee kaiken hyvällä mielellä ja taputtaa illan päätteksi itseään ja muita remonttoijia selkään hyvästä työstä, remontti ei enää tunnu niin raskaalle ja sen pariin palaa mielellään.

Kiinteistökaupat
Ystävällisyys
Ollaksesi ystävällinen sinun täytyy avata sydämesi huolehtivaisuudelle ja toisten huomioonottamiselle.
Ole ystävällinen itsellesi. Kun teet jotain itsellesi, sinä automaattisesti
laajennat samaa energiaa muille.
Ystävällisyys sulattaa jäät ihmisten ympäriltä ja antaa rohkeutta niille jotka pelkäävät.
Palkintosi on sisäinen rauha, lämpö ja rakkaus.
Ole ystävällinen itsellesi ja muille.

Kiinteistökauppoja kannattaa lähteä toteuttamaan positiivisella, kohteliaalla ja ystävällisellä asenteella, olitpa sitten myyjänä tai ostajana. Eteenkin myyjälle on tärkeintä pysyä ystävällisenä asiakkaille, sillä asiakas, jolle jää myyjästä hyvä maku suuhun, ostaa mitä suuremmalla todennäköisyydellä myynnissä olevan kohteen ja on valmis maksamaan enemmän. Psykologiset testit osoittavat, että tarjoilijat, jotka olivat ystävällisiä asiakkaille ja koskettivat heitä jollain tapaa, saivat aina tippiä ja runsaasti, koska ihmiset halusivat luonnollisestikin palkita ystävällisyyden - tietoisesti tai tiedostamatta.
Kävimme kerran autokaupassa äitini kanssa katselemassa vaihtoautoa. Myyjä antoi meidän vapaasti katsella ympärilleen ja käytti meitä vielä kahvillakin odotusajalla. Siltä myyjältä olisin voinut ostaa miten kalliin auton tahansa, koska hän sai minut tuntemaan itseni erikoiseksi asiakkaaksi, jolle hänellä on antaa aikaa milloin tahansa! Cheesy

tallennettu
ketunlieko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #108 : 28.05.2007 09:54:55 »

Riittäisikö enkeleitä minullekin? Jos joku vai jaksaa, niin minullekin saisi nostaa jonkun kortin. Tällä hetkellä huolettaa ihmissuhde. Toisena huolenaiheena on eräs harrastus, joka on hieman riippuvainen tämän ihmissuhteen laadusta. Päällimmäisenä kuitenkin tuo ihmissuhde. Onhan tarpeeksi sekavasti selitetty?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #109 : 28.05.2007 13:34:49 »

Minä täällä taas. Shocked
Kävin heittämässä verkkoja liiketoiminnan mereen, tuottaako tulosta vai miten tulisi suhtautua? Onko asenteeni/yritystapani edes oikea? KIITOSKIITOSKIITOS sille joka vastaa!!!! smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #110 : 28.05.2007 17:26:41 »

Ketunlieko, tässä tulee enkelikorttia!

Ihmissuhde
Mahdollisuus
Tämä viesti ehdottaa että jotain on tullut mahdolliseksi, ja sinusta itsestäsi riippuu
käytätkö sitä suurimmaksi hyödyksesi.
Ole tarkkana, ole tietoinen ja valmistautunut. Voi olla että ovi, joka on aikaisemmin ollut kiinni on nyt auennut. Hiljennä mielesi ja pyydä enkeleiltäsi apua.
Ole valmis kaikille mahdollisuuksille.

Tästä nousee päällimmäisenä minulle esiin kohdat "joitain on tullut mahdolliseksi elämääsi" ja "ole valmis kaikille mahdollisuuksille".
Ihmissuhde jos mikä on suuri mahdollisuuden paikka erilaisille asioille, kuten itsensä kehittämiselle, jakamiselle, yhteisille tavoitteille ja suvaitsevaisuuden opiskelulle. Jos kuitenkin ihmissuhde alkaa tökkiä liikaa ja tuntua sydämessä sille, että tämä ei enää ole oikein, tämä rajoittaa/ahdistaa/rusentaa positiivisten ominaisuuksien sijaan, niin silloin on osattava myös päästää suhteesta irti. Toisin sanoen valittava se toinen ovi.

Harrastus
Luovuus
Enkelit ehdottavat, että tutkit luovaa potentiaaliasi. Salli mielikuvituksen virrata.
Pyydä enkeleitäsi ohjaamaan luovaa energiaa johonkin hyödylliseen. Käytä voimiasi viisaasti ja iloiten. Nauti luovasta voimasta ja käytä sitä korkeimmaksi hyväksi.

Onko harrastuksesi mahdollisesti jotenkin luovuuteen liittyvä? Jos ei, enkelit ehdottovat, että keskittyisit avaamaan luovia kanaviasi. Luovuutta voi harjoittaa mitä moninaisin tavoin kuten taiteilemalla, näyttelemällä, kirjoittamalla, leikkimällä, puutarhaa hoitamalla, remontoimalla, käsitöillä, leivonnalla/kokkaamalla, askartelemalla, runoilemalla jne.
Et tarvitse toisia ihmisiä oman luovuutesi toteuttamiseen tai sen virtaamiseen, sillä luovuus lähtee Sinusta. Toki, kanssaihmisiltä voi saada innostusta, inspiraatiota ja tukea, jotka ruokkivat luovuutta, mutta itse luovuus on lähtöisin Sinusta.
Kun kortissa puhutaan luovuuden hyötykäytöstä se voi tarkoittaa niinkin "pientä" seikkaa kuin oman hyvänolon kerryttämistä luovuudella. Itsensä hoitaminen on hyvin tärkeää. Vastavaasti luovuutta voi käyttää myös toisten ilahduttamiseen ja auttamiseen. Kukapa ei olisi iloinen puutarhanhoito- tai remonttiavusta!

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #111 : 28.05.2007 17:32:13 »

Aamunkoitolle tulee myös korttia!

Päätin nostaa noin yleisesti kortin tuolle liiketoiminnalle.
Aloittaminen
Elämä on sarja jaksoja.
Tämä viesti saattaa tarkoittaa uutta ihmissuhdetta, tuoretta ideaa, uutta ominaisuutta,
tai aivan täyttä muutosta. Älä ole peloissasi jättäessäsi totutun. Uusi ei voi saapua, ennenkuin vanha ja kulunut on poistunut.
Enkeliohjauksesi on hyväksyä uusi. Pyydä enkeleitäsi ohjaamaan uutta alkua elämässäsi turvallisesti

Eli hyvältä näyttäisi liiketoiminnan suhteen! Varsinkin, jos liiketoiminnan idea on suhteellisen uusi Wink
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #112 : 28.05.2007 20:09:14 »

Kiitos Atha, mielenkiintoisia pointteja.

Kun noin muuten lueskelen nostojasi, lähes kaikki toisille luetut kortit tuntuvat kolahtavan - kuin ne olisivat minulle. Mutta omiani jouduin todella ihmetelemään. Haluatko kuulla kommenttia nostoistasi nyt, vai laitanko yksäriä vuoden päästä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #113 : 28.05.2007 20:18:34 »

No jos haluat, laita YV, niin voidaan keskustella ja pohtia asioita lisää - tällaiset kahdenkeskiset asiat pyydetäänkin jo netiketissä hoitamaan YV:n kautta Wink

Se, että minä nostan enkelikortin ei tietenkään tarkoita, että juuri tämä on se totuus, jota tulee seurata. Siksi korostankin aina, että jokaisen tulee itse katsella mitä kortit mahtavat sanoa.

Omassakin elämässäni käy usein niin, että saan kortin, jonka sanoma ei avaudu millään ja se tuntuu olevan aivan väärä. Cheesy Tällöin tilanne on joko se, että kortti ei heti avaudu minulle tai vastaavasti tällainen mitäänsanomaton kortti merkitsee sitä, että minulla on vastaus sisimmässäni. Minun täytyy vain kaivaa se sieltä esiin ja koska enkelit eivät sen ihmeemmin halua siihen puuttua he tietävät, että pystyn tähän itse. Emme voi aina kääntyä muiden puoleen anomaan apua, vaan meidän on otettava vastuu omasta elämästä. Jotkin päätökset on tehtävä vain itse, omaan voimaansa luottaen.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #114 : 28.05.2007 23:20:37 »

Ehkä sanoman kuuluukin olla yllättävä, muuten se ei toisi mitään uutta.

Kun kerran avasin keskustelun tänne, kommentoin myös tänne, onhan se 'lukijoita' kohtaan reilua. Palaanpa asiaan sopivalla hetkellä...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #115 : 29.05.2007 00:03:30 »

Kommentoi ihmeessä!

Sellaista minun piti vielä sanoa äskeisessä, kun unohdin, että joillekin ihmisille saattaa tulla ihan ihme kortteja myös siksi, että kortit eivät vain näe minun kauttani mitään. Kaikki selvänäkijätkään eivät näe kaikille oikein, sillä on aika paljon energioista ja "viboista" kiinni, mitä tuleman pitää. Wink Näkijä ja kysyjä ollessaan samalla aaltopituudella vastauksetkin ovat selkeitä. Olen itsekin huomannut, että joidenkin henkilöiden kohdalla, joille olen nostanut korttia, tuo henkilön energia on heikompi ja minun on vaikeampaa ottaa siitä kiinni vetääkseni osan siitä korttien käyttöön. Tämäkin voi olla yksi selitys sille, mikseivät enkelikortit näytä minun kautta sinulle, Julietta, asioita selkeästi /näyttävät päin mäntyä Cheesy

Tässä tulee taas hienosti korostettua Juliettan esimerkillä, että kuunnelkaa Itseänne aina, saisittepa ennustusta tai katsantaa keneltä tahansa. Jos vähänkin tuntuu siltä, että "ei, hetkinen nyt...." niin silloin kannattaa viesti painaa ohi villaisella - jos se ei sitten tule toteen myöhemmin Wink
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #116 : 29.05.2007 08:06:35 »

Voi, apua  Cheesy Minulla on niin monta rautaa tulessa etten oikein tiedä mitä tekisin...

Eli olen lopen kyllästynyt ja väsynyt nykyiseen työhöni. Pätkätyön pauloissa olen vuosikaudet ollut, mutta jokin aika sit sain vakituisen työn joka alkaisi syksyllä. Mutta kun minua ei hirveästi nyt jaksa innostaa. Olen tässä perustamassa toiminimeä...olisiko sillä puolen minulle parempaa annettavaa? Hissukseen olen ajatellut sitä yrityksen aloittelemista.

Asunnon ostoa olen myös suunnitellut, onko aika oikea?

Ja sit tietysti rakkaus... erosin vats ikään pitkäaikaisesta kumppanistani... miehellä jo uus nainen. Olisiko minulle kesäheilaa tarjolla  Cheesy  smitten

Kiitosta vain kovasti, jos jaksatte paneutua kysymyksiini smitten smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #117 : 29.05.2007 08:23:58 »

Saisinko minäkin atlantiksen kortti noston.Kiitos Smiley

tottakai saat. kortiksi sinulle nousi muistinsäilyttäjäkivet.

kortin avainsanana toimii tietijen tarkastaminen.sinua kehoitetaan avartamaan omaa maailmankatsomustasi jonkin asian suhteen jota olet pitkään koittanut jotenkin vältellä. ja tämähän onnistuu aina parhaiten silloin kun tarkistat miten asiat todellisuudessa tässä jutussa on etkä kuuntele kaikkia kuulopuheita.kuulopuheissa saattaa useasti käydä niin että totta on vain toinen puoli.

aina kun olet valmis laajentamaan omaa elämänkatsomustasi ja pysähdyt huomaamaan että tässä maailmassamme saattaa olla muutakin kuin vain se minkä näemme ja koemme tässä ja nyt auttaa se sinua taas hieman helpommalla kokoamaan oman elämäsi palapeliä.palapelin palat aivan loksahtavat itsestään paikalleen kun vain se aika on oikea.
tallennettu

zuza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #118 : 29.05.2007 17:48:08 »

Minullekin saa nostaa kortin mikäli joku vain ehtii..
Päällimmäisenä työ ja opiskeluasiat. Olen vaihtamassa kokonaan
uusille urille opiskelun myötä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #119 : 29.05.2007 21:49:04 »

Zusa, tässä tulee korttia sinulle!

Positiivisuus
Positiivisuutesi vaikuttaa toisiin.
Positiivisuutesi tekee sinut iloisemmaksi, terveemmäksi ja auttaa toteuttamaan itseäsi.
Ole positiivinen.
Enkelit ovat tietoisia positiivisuuden voimasta ja he myös tukevat pyrkimyksiäsi.

Eli hyvillä, positiivisilla mielillä kohti uutta ja tutkimatonta! Kaikki uudet alut tuovat yleensä mukanaan myös odottamattomia yllätyksiä ja vaikeuksia, jotka olisi mieluummin jättänyt kokematta, mutta kun pidät mielesi positiivisena ja uskot päämääräsi, nuo ongelmatkin kutistuvat mitättömiksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 47
  Tulostusversio  

Siirry: