Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386819 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #165 : 20.06.2007 20:35:13 »

Kiitos AthaMaarit! :)Hyväksymistä olenkin harjoitellut tämän ihastumisen suhteen. Hyväksymään sen että näin tunnen ja olemaan vain pyytteettömästi ihastunut enkä olettamaan että jotakin konkreettista pitäisi tapahtua suuntaan jos toiseen.

Jos joku haluaa esim. Annaelen katsoa vielä tätä asiaa niin mielelläni lisää valotusta asiasta otan vastaan  Smiley

Maisa
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #166 : 21.06.2007 00:02:28 »

Maisa71, saat jakeen 92. Viisauden Käsikirjasta:

"Läpitunkeva Ymmärrys. Sanon, kaikessa. Se on tekojemme ja sanojemme ensimmäinen ja ylin ohje, sitä välttämättömämpi, mitä suurempi ja korkeampi on tehtävämme. Hiven viisautta painaa enemmän kuin kilomäärät viisastelua. Se on tie varmuuteen, joskaan ei aina suosioon, vaikka viisaan nimi onkin maineen riemuvoitto. Riittää jos voi tyydyttää viisaita, joiden mielipide on suoritustemme koetinkivi."
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #167 : 21.06.2007 00:03:38 »

Nostaisiko joku minulle Juhannus-kortin, kiitos coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #168 : 21.06.2007 23:34:28 »

Ikitosi, tässä sinulle juhannuskortti, ehtii vielä Cheesy

Toivo
Toivo merkitsee, että aurinko on pian luomassa paistettaan jollekin elämäsi osa-alueelle.
Enkelit muistuttavat, että henkesi on äärimmäisen sitkeä ja voimakas, pidä siis uskoasi yllä unelmiesi ja tavoitteidesi suhteen.
Muista, että maailmankaikeus tahtoo sydämesi toiveitten toteutuvan. Se vain odottaa, että itse uskot ansaitsevasi toivomasi asiat ennen kuin enkelit välittävät ne sinulle.
Tee oma osuutesi päättämällä, mitä todella haluat. ähetä sitten myönteisiä ajatuksia toivomillesi muutoksille ja unelmiesi toteutumiselle.
Pyydä enkeleiltä apua, niin he puhaltavat eloa mahdollisuuksien kipinöihin ja herättävät ne henkiin.
Toivo on magneettista ja houkuttelee elämääsi suuruutta ja kauneutta.
VOIMALAUSE - Olen aina toiveikas

Hyvää siis lupaa juhannukselle. Juhannus tuo mukanaan jotain, jota olet toivonut elämääsi. Uskon, että kyse voi olla ihan vain siitä, että saa ottaa lunkisti, pitää vähän vapaata ja viettää aikaa läheisten kanssa. Jos sinulla on erityisiä toiveita siitä, miten juhannuksen olisi ihanaa sujua tai mitä siihen tulisi kuulua, pidä toiveet yllä.
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #169 : 23.06.2007 22:32:07 »

Ei mikään ihme Annaelen, että näet minut tulevaisuudessa tuskittelemassa ja ehkä olevan myös passiiviinen tämän ihastuksen suhteen.En nimittäin ole sinkku, joten en voi vapaasti vain ilmaista ihastustani ilman että sillä olisi ehkä ikäviäkin seurauksia joidenkin muiden kannalta. Tulevaisuus näytää miten käy, ehkäpä se Annaelen jo aikaisemmin ennustama kärsivällisyys on myös paikallaan tässä asiassa.

Oikein ihanaa juhannuksen jatkoa kaikille tämän palstan lukijoille ja etenkin hyville ennustajille!

Maisa
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #170 : 23.06.2007 23:01:26 »

Heips!

Nyt kun uudet tuulet puhaltaa ja illat alkavat pimetä, olisi mukavaa jos joku kurkkais korteistansa hyvän neuvon sanasen Smiley

Kiittäen!  angel
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #171 : 23.06.2007 23:08:33 »

Yussralle (ihana nimimerkki!) nousi tällainen kortti.

Joustavuus
Elämä on täynnä muutoksia ja yllätyksiä. Sinua ohjataan nyt kulkemaan virran mukana, sillä virran vastustaminen luo hankaluuksia.
Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja tuoreille virtauksille.
Kun hyväksyt sen mahdollisuuden, että on muitakin vaihtoehtoja, aiemmin piilossa olleet ovet avautuvat sinulle ja selviydyt muutoksista helpommin.
Jokaiseen ongelmaan on olemassa ratkaisu, tarkkaile siis kaikkea rakastavin ja odottavin silmin. Silloin elinvoima virtaa kauttasi vapaasti.
Tunnet itsesi terveeksi ja pirteäksi ja kykenet käyttämään tarvitsemiasi voimavaroja ja sisäistä viisauttasi selviytyäksesi muutoksista.
VOIMALAUSE - Olen vapaa ja joustava
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #172 : 23.06.2007 23:21:31 »

Moikka! Sä se olet aina niin valmiina auttamassa  smitten

Itseasiassa sain tämän viestin jo pari viikkoa sitten baarissa yhdeltä tarotennustajapojalta. Täytyy myöntää, etten uskonut häntä  Embarrassed, kun viesti tuntui niin ylimalkaiselta - erilaatuiselta kuin olen yleensä tottunut.

Katsotaan jos saan itseni taivutettua virran mukaan.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #173 : 24.06.2007 19:38:33 »

Liityin jonon jatkoksi...  Smiley  Olen jo jonkin aikaa etsinyt uutta työpaikkaa nykyisen tilalle, mutta sopivaa ei vain ole osunut kohdalle. Uskon, että tällä on jokin syvempi merkitys; jotakin elämä haluaa minulle opettaa asettuessaan poikkiteloin.
Olisin kiitollinen, jos joku teistä osaisi sanoa tilanteestani jotakin  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #174 : 25.06.2007 09:39:13 »

Kysymykseni sivulta 13, löytyykö vastausta keneltäkään.  Wink

Ei oikein tuo työrintamalla hakemusten kirjoittaminen ole tuottanut tulosta, joten kysyn tällä lailla yksinkertaistettuna: koska näkisitte minulle töitä? (Ellei kotiäitinä oloa lasketa siksi....) Eli siis milloin pääsen töihin lepäämään?   
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #175 : 25.06.2007 12:51:27 »

Kiitos Annaelen, ihanat kortit, hyvin sopivilta tuntuisivat  Smiley
Jotenkin tuo "sitten kun on aika" on tavallaan ollut omassakin mielessäni, muhimassa, odottamassa, väijymässä...
Ennenkin on käynyt niin, että paikkoja on mennyt ohi mutta se oikea tai oikeaan johdattava on tullut kulman takaa. Ejkä niin käy nytkin.
 :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #176 : 25.06.2007 18:20:18 »

Kiitos minunkin puolestani viisaista sanoistasi, Annaelen  smitten ... ja Aamunkoitolle onnea työnhakuun!

Kuten kortit kertoivat, olen luova ihminen ja opiskellutkin omalla tavallaan luovaa alaa. Käytännön syistä olen kuitenkin päätynyt tekemään työkseni jotain ihan muuta. Otan neuvosta vaarin, hiljennyn ja kerään kokemukseni kaikessa rauhassa tulevaisuuden käyttöön. Olen jo jonkin aikaa kokenut, että minullakin voisi olla jotakin annettavaa ihmisille ja elämälle... Viestisi kannustaa jatkamaan!

Viimeinen kortti on Rajoittaminen, ajattelin tässä tulevaa. Sinun pitää löytää itsestäsi päättäväisyyttä ja tiettyä suoraselkäisyyttä, että olisit valmis tulevaan. En tarkoita taipumattomuutta, vaan sitä, että uskallat luottaa tekoihisi ja myös seisoa niiden takana, ottaa vastuuta niistä. Löydä sisäinen johtajasi, mutta muista katsella sivuillesikin, tulevaisuus ei aina ole edessäpäin. Ehkä tulee aika, jolloin sinun todella pitää valita monesta eri vaihtoehdosta se sinulle tarkoitettu suunta, tähän auttaa vahva intuitiosi. Uskon että se johdattaa sinut tästä vaiheesta kunnialla läpi.

Kuulostaa ihan kuun noususolmultani  skorpioni 6. huoneessa  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #177 : 30.06.2007 11:10:46 »

Neuvoja kaipaisin, ystävät :Smiley Perheeni elämässä on tällä hetkellä ihan kaikki auki, jos joku ehtisi nostella kortteja olisin tosi kiitollinen!
-äitini talon myynti, mahtaako onnistua?
-tuleva asuinpaikkamme, löytyykö pian?
-pitkällinen yhteinen työhaave puolisoni kanssa, toteutuuko?
-omaan alaani liittyvä työprojekti?
-Hyvän koulun löytyminen nuorimmalle lapselleni?

Kiitos! Cheesy
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #178 : 01.07.2007 12:47:38 »

hei saisinko nostoa rakkauspuolelle...
lähinnä siihen olisiko joku tulossa ja milloinkahan...? :Smiley
ja alkavatkohan opinnot sujua syksyllä paremmin?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #179 : 01.07.2007 13:29:52 »

mulla aavistus että mies olis eksyny väärään sänkyyn viimeyönä..osaisko joku valaista asiaa.onko tunne oikea?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: