Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386745 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #180 : 02.07.2007 13:30:06 »

lämpimät kiitokset annaelen! Smiley kyllä paljon paikkaansapitävyyttä oli, täytyy oikein kunnolla syventyä ja pohtia sanomaa Smiley
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #181 : 02.07.2007 14:49:21 »

Hei,

Mitähän kortit minulle sanoisivat tässä elämän myllerryksen keskellä?

Kaunis kiitos etukäteen  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #182 : 02.07.2007 18:42:58 »

kiitos annalen (taas  Smiley )
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #183 : 03.07.2007 00:17:02 »

Kiitos, annaelen Cheesy
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #184 : 04.07.2007 13:34:50 »

Kiitos Annaelen! Olipas ihanaa luettavaa- tuli oikein hyvä mieli!  smitten Kiitos!! (sinne- täältä.. Grin)
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #185 : 06.07.2007 11:10:22 »

Hei! Odottelen täällä hartaana josko joku teistä ihanista auttajista ehtisi jossain välissä nostella kortteja parisuhteelleni ja työelämälleni! Kiitos! smitten
tallennettu

Minä Olen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #186 : 06.07.2007 17:40:59 »

Annaelen, korttitulkintasi ovat ihania! Ehtisikö joskus nostaa minullekin kortin? Mietiskelen mikä olisi suurin asia, joka minun pitäisi huomioida nyt ajatellen ihmissuhteita? Elelen sinkkuna, mutta minulla ei ole sinänsä mitään hinkua suhteeseen eikä ketään kiikarissa, joten ei sillä! Grin Minusta tuntuu vain, että parisuhteen asiaan kiteytyy jokin haaste, jokin juttu, jonka olen luvannut suorittaa tässä elämässä ja joka minun täytyy sisäistää sekä oppia itse Itseni kanssa, mutta en oikein osaa sanoa, mikä se mahtaisi olla.

Jos saan vielä ihan yleisesti tulevaisuudelle kortin, niin sekin olisi oikein kiva. Nyt on menossa sellainen odottelu- ja olostelukausi, mutta olisi kivaa tietää, mitä tämän odottelun jälkeen mahtaisi elämään pompsahtaa. Toisin sanoen mitä tämä pohjustaa.

Kiirettä ei ole, vastaat sitten joskus Smiley
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #187 : 08.07.2007 19:33:39 »

Minulle myös joku ihana astrolainen saisi nostaa kortteja! Smiley

Tämä vuosi alkoi aallon harjalla, sitten tuli äkkiputous ja kaiken uudelleen aloittaminen, parisuhteen osalta. Liian paljon isoja ja rankkoja asioita pienessä ajassa.
Olen todella joutunut taas nöyrtymään ja tutkiskelemaan itseäni, ja tunnen että minussa tapahtuu paljon asioita, jotka vahvistavat sisintäni...

Kiitos etukäteen! Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #188 : 08.07.2007 20:49:37 »

Minulle myös joku ihana astrolainen saisi nostaa kortteja! Smiley

Tämä vuosi alkoi aallon harjalla, sitten tuli äkkiputous ja kaiken uudelleen aloittaminen, parisuhteen osalta. Liian paljon isoja ja rankkoja asioita pienessä ajassa.
Olen todella joutunut taas nöyrtymään ja tutkiskelemaan itseäni, ja tunnen että minussa tapahtuu paljon asioita, jotka vahvistavat sisintäni...

Kiitos etukäteen! Smiley


Risama - tässä sinulle E N K E L I K O R T T I  ~ angel  Kiss

t.aaviisuinen  smitten
(http://www.photocasket.com/angels/angel8ww5artk5.gif)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #189 : 08.07.2007 21:10:36 »

Joo, kuten sanoin, ei mitään kiirettä! Kysymäni asiat ovat kuitenkin sellaisia elämän mittaisia juttuja, joten kunhan ennen kuolemaani kortin saan, niin se hyvä Grin
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #190 : 08.07.2007 22:10:08 »

Kaunis kiitos Arkiviisu!!!

Ihana enkelikortti!! smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
pulu-81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #191 : 10.07.2007 20:58:21 »

annaelen: pystyisitkö katsomaan minullekin hieman korteista. Tulkintasi olivat aitoja.
Elii eniten minulla painaa se, että löydänkö oikeaa suuntaa elämääni?
Olen hieman hukassa kaikkien ajatuksieni ja tuntemuksieni kanssa, etten tiedä olenko menossa oikeaan suuntaan.  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #192 : 10.07.2007 22:24:10 »

Selvä juttu, kiitoksia Annaelen! Nyt alkoi jännittämään kovasti tuo syksy, tällä hetkellä on nimittäin vielä ihan rauhallista, mutta se mitä sieltä tulee pitääkin tulla, joten yritän olla miettimättä asiaa likaa ennakkoon ^__________^ Opiskeluihin se ei voi liittyä, koska minulla ei ole opintopaikkaa, joten ehkä minut kiskaistaan töihin jonnekin, joka vaatii voimia. Tai sitten aletaan vinkua, että kun en ole töissä niin paljon että hermostun siitä itsekin.... Cheesy

Mietin hetken aikaa tuota Kahtiajakoisuuden tilannetta, kunnes keksin mistä oli kyse - muutostani. Olisin voinut valita kahden paikan väliltä, joista kumpikin tuntui oikealle, mutta päädyin nyt tänne enemmän sydämen kuin oman itseni syystä, ystäväni avuksi.

Haha, parisuhteen perään en ollut kyselemässäkään, en halua tietää milloin sellainen alkaa jos se edes alkaa koskaan! Cheesy Paljon jännittävämpää ja vapauttavampaa vain saada olostella ja elää.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2007 22:26:00 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #193 : 11.07.2007 09:54:05 »

Annaelen, katsoisitko minullekkin mitä kertovat kortit kohtalon?  coolsmiley

Taustatietoa ketjussa taaksepäin jossa Arkiviisu nosti minulle ihanan enkelikortin. Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #194 : 11.07.2007 10:57:35 »

Annaelen, katsoisitko minullekkin mitä kertovat kortit kohtalon?  coolsmiley

Taustatietoa ketjussa taaksepäin jossa Arkiviisu nosti minulle ihanan enkelikortin. Smiley

Hei Risama kävin hakemassa tuon "taustatietosi" ELI Annaelen ole hyvä... smitten
 
Minulle myös joku ihana astrolainen saisi nostaa kortteja! Smiley

Tämä vuosi alkoi aallon harjalla, sitten tuli äkkiputous ja kaiken uudelleen aloittaminen, parisuhteen osalta. Liian paljon isoja ja rankkoja asioita pienessä ajassa.
Olen todella joutunut taas nöyrtymään ja tutkiskelemaan itseäni, ja tunnen että minussa tapahtuu paljon asioita, jotka vahvistavat sisintäni...

Kiitos etukäteen! Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: