Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386725 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #195 : 11.07.2007 11:12:36 »

siukkuseni aaviisuinen tässä olisi atlantiksen viisautta sinulle

nostin sinulle kolme korttia ne olivat yksisarviset,kiitollisuus ja luonto.

yksisarviset tahtovat kertoa sinulle seuraavaa...

sinuun halutaan olla yhteydessä ja vastauksia antaa mutta tämä todella onnituu parhaiten aina omassa yksinäisyydessä jolloin useasti yhteys omaan itseemme löytyy paremmin.anna myös itsellesi lupa tässä omassa sisäisessä hiljaisuudessa yksisarvisten sinua koskettaa niin itsekunnioituksen,rakkauden kun kaiken sen ansaitsemasi arvokkuuden hengessä.yksisarviset tahtovat yhdistää sinut uudelleen siihen oman sielusi ytimeen jotta tarvitsemiasi vastauksia voisin helpommin saada ja myös sitä mukaa sopivina paloina käsitellä.

sitten se kiitollisuus...

muista olla kiitollinen kaikesta mitä olet jo saavuttanut ja ennen kaikkea kiitä siitä mitä haluaisit saada/saavuttaa aivan kun se olisi jo omassa sisimmässäsi/käsissäsi.tässä suuressa kiitollisuudessa voit saavuttaa kaiken sen mikä siinä hetkessä on sinun kannaltasi tärkeää ja olennaista.kaikki kokemukset vahvistavat vaikka ne eivät aina olisi juuri niin kauniita kun vain toivomme.uskalla tällöinkin kiittää siitä suuresta lahjasta...lahjasta kasvaa omassa itsessäsi ja sisimmässäsi.

sitten aaviisuinen luonnon rauhaan...

katso luonto kaikkialla omassa ympäristössäsi.kuinka ainutlaatuinen se on kaikessa kirjavuudessaan ja elämänkierrossaanaivan kuten sinäkin.sinua kehoitetaan tuomaan enenmän esiin tuo oma ihana ainutlaatuisuutesi aivan kuten luontokin sen tekee omassa monimuotoisuudessa tavallaan.hyväksy aina se että omat ajatuksesi,sanasi ja tekosi ovat ainutlaatuisia ja anna niissä näkyä se oma suuri universaali rakkautesi joilloin saat palkkioksi moninverroin enenmän tuota samaa universaalia rakkautta joka ylittää kaikki suurimmatkin odotuksesi.
tallennettu

Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #196 : 11.07.2007 13:31:58 »

Hei! Minä täällä taas vinkumassa.  Wink Olen hieman hukassa oman henkisen tieni kanssa. Osaisiko joku ystävä kertoa, onko minulla edellytykset suunnalle, jota olen haikaillut? Energiaparantamisesta olisi lähinnä kysymys...  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #197 : 11.07.2007 15:44:03 »

kyllä on tulikukka...miun onkin pitänyt siulle soittaa jo muutaman päivän ajan koskien tuota asiaa...

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #198 : 11.07.2007 19:34:10 »

(http://www.sacredjourneyimages.com/media/gallery/lgview/02creator.jpg)
 kiitos siukkunen - laitoin vielä lisäkyselyä AthaMaaritille - kun nyt ei meinaa mennä mitkään viisaudet perille ..... Cry

Lainaus
sitten aaviisuinen luonnon rauhaan...

katso luonto kaikkialla omassa ympäristössäsi.kuinka ainutlaatuinen se on kaikessa kirjavuudessaan ja elämänkierrossaanaivan kuten sinäkin.sinua kehoitetaan tuomaan enenmän esiin tuo oma ihana ainutlaatuisuutesi aivan kuten luontokin sen tekee omassa monimuotoisuudessa tavallaan.hyväksy aina se että omat ajatuksesi,sanasi ja tekosi ovat ainutlaatuisia ja anna niissä näkyä se oma suuri universaali rakkautesi joilloin saat palkkioksi moninverroin enenmän tuota samaa universaalia rakkautta joka ylittää kaikki suurimmatkin odotuksesi.
...tämä kolahti kyllä ihan oikopäätä.... kiitos angel
tallennettu
pulu-81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #199 : 12.07.2007 21:17:20 »

Kiitos annaelen tulkinnasta. Pitää todella paikkaansa tuo sinun tulkintasi. Se sai minut ihna kyyneliin asti.  angel Satutin itseni pahoin aikoja sitten ja nyt en ole antanut todellista mahdollisuutta erään henkilön nähdä minua sellaisena kuin olen. Olen matkalla siis hukannut itseni, kun olen piilottanut tuon herkän sisukseni niin, etteivät muut sitä näe. Jollain tavalla tuntuu, että olen piilottanut sen liian hyvin, etten enää itsekään uskalla näyttää sitä muille.

Mutta ihmisenä olen siis juuri tuollainen sinisilmäinen, enkä halua uskoa maailman ja ihmisten pahuutta. Olen yleensä se tukeva olkapää, jolle kaikki uskoutuvat..

Kiitos tulkinnasta
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #200 : 12.07.2007 22:52:42 »

Kaunis kiitos Annaelen! smitten

Myös minunkin silmäni kostuivat kyyneliin, sillä niin kohdalleen osui tulkintasi  Cry
Tämän muutosvaiheen olen kääntämässä voitokseni, sillä olen saanut kokemuksia lisää ja tunnen että elämä kantaa ja siihen luotan.
Olen paljon kasvanut  henkisesti lyhyessä ajassa ja kaiken otan vastaan.
Ja tuo yksinäisyys/yksinolo myös pitää paikkansa.

Vielä kerran, kiitos! smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #201 : 12.07.2007 23:28:26 »

Heipsistä jällehen!

Viitsisikö joku nostaa minulle muutamaa korttia, tuntuu kuin elämä polkisi paikallaan vaikka miten koittaisi pyristellä eteenpäin.. Työn sarallakin on ihan pimihauta, ei ole mistään suunnasta annettu vinkkiä, että mitä tuleman pitää ja tämä härkätyttöhän saa melkein vatsahaavan, jos ei pysty suunnittelemaan elämäänsä paaaaaljon eteenpäin! tickedoff Joko alkaa näkyä valoa tunnelin päässä vai miten jatketaan?
Ja saa sille rakkauselämällekin nostaa korttia, nyt tuntuu tällä naisella olevan vientiä, mutta mitään todellista? Cheesy

Kiitos taas jo etukäteenkin, helpottaa jo tämäkin purkaminen  Cool
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #202 : 13.07.2007 12:44:31 »

annaelen, sinä et ole vielä minulle nostanutkaan...

Voisitko vilkaista muutamalla kortilla rakkauselämääni. Tilanne on se, että olen naimisissa ihan kivan, raittiin, uskollisen miehen kanssa, mutta elän ikään kuin "vankilassa": mies ei anna minun enää tavata kavereita ja viettää minkäännäköistä sosiaalista elämää.

Samalla tunnen olevani välillä niin yksin, kun tässä on toisia jo pitkään tuijoteltu ja hän ei näistä henkisistä asioista ymmärrä mitään...  Sad

Minulla on yksi työkaveri, jonka kanssa tulen juttuun todella hyvin. Tänään kahvitauolla huomasin katsovani häntä "sillä silmällä" miettien miltä hän näyttäisi ilman paitaa.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 13.07.2007 21:25:25 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #203 : 16.07.2007 13:58:34 »

mulle vois kans selventää rakkauselämää  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #204 : 16.07.2007 15:20:28 »

Kiitos annaelen  smitten

Tosi hyvin kuvasit nykyistä tilannettani. Semmoista se on suomalaisen miehen kans joka ei puhu eikä pussaa (tai muuten kyllä puhuu kuin Runeberg mutta ei rakkaudesta)...

Tuo viimeinen kortti vähän pelottaa, se ei heti selvinnyt. No, eiköhän senkin merkitys vielä aukea.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #205 : 16.07.2007 19:06:46 »

annaelen  coolsmiley,
 Jos jaksat katsoa, niin minä haluaisin tietoa/selvyyttä/rohkeutta aika moneen  Huh
 Eli rankan (2-vuotisen) terapian aloitan elokuussa,
 samalla uudet opinnot ja työkuviotkin muuttuu..
 myös muutto 1/2-vuoden sisällä luultavasti.. asunto haussa..  crazy2

 Rakkauselämästä tekisi mieli kysyä, mutta kun se on olematonta,
 niin pysyköön samassa tilassa..  Grin  Wink
 
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #206 : 16.07.2007 21:45:00 »

Minun taas tekisi mieli kysyä miksi työn hakeminen on nyt niin kiven alla. Paikkojakin on mitä hakea, mutta mikään ei tuota minkäänlaista tulosta. Onko hakemuksessani jotain perustavaa laatua olevaa vikaa? Sekö, etten hakemuksessani valehtele itsestäni liikoja vaan uskallan jopa vaatia, nimittäin hyvähenkistä työpaikkaa. Ettei tarvitse turhaan mennä ja lähteä samantein pois.  Cool
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Thickskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi


Profiili
« Vastaus #207 : 17.07.2007 15:53:05 »

Hei annaelen !!

Viitsisitkö katsoa minulle muutaman kortin - olen päättänyt muuttaa toiselle paikkakunnalle töiden perässä, tahtoisin tietää onko se varmasti "hyvä" päätös?  Undecided
Sujuuko mikään suunnitelmien mukaan?

Kiitos Jo Etukäteen  smitten




tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
pauliinak
Vieras
« Vastaus #208 : 17.07.2007 18:38:50 »

Kokeillaanpa löytyisikö täältä apua Smiley  Eli voisikohan joku ystävällinen auttaa ja katsoa korteista tai muulla tavalla?

Mieltäni on vaivannut, saanko koskaan omaa perhettä/lasta/lapsia? Tämä on vuoden verran askarruttanut mieltäni. Aikaisemmin en missään nimessä aikonut koskaan hankkia lapsia - syystä että olen aina tiennyt realistisesti äidin roolin tuomat ilot ja vastuut. Nyt kuitenkin koen, että minulla olisi nyt erikoisen paljon annettavaa lapselleni. Tuntuu myös, että lapsi muodostaisi perheen ja olisin valmis sitoutumaan näin isoon asiaan. Perhe on monelle itsestäänselvyys, minulle se ei ole ollut sitä. 

Olen käynyt myös yhdellä ja samalla ennustajalla kahteen otteeseen - viime elokuussa ja nyt kesäkuussa. Ennustukset ovat pitäneet tähän mennessä lähes täydellisesti paikkaansa, mutta lapsikysymykseen en ole oikein saanut vastausta. Jotenkin alitajuntaisesti pelkään, etten saa lasta, tähän voisi löytyä myös krooniseen sairauteen liittyvä syy. Olen kyllä henkisesti varautunut siihenkin. Elämänsuuntaa olisi helpompi juuri nyt vaihtaa/suunnata toiseen suuntaan, kun tietäisi - edes pikkasen suuntaa.

Oikein kaunis kiitos vastaajille jo etukäteen!
Pauliina

Lisäys: en tiedä tarvitaanko tätä, mutta varmuudeksi. Eli pauliina 22.6.1975 22:20 vaasa
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #209 : 17.07.2007 19:00:21 »

Kokeillaanpa löytyisikö täältä apua Smiley  Eli voisikohan joku ystävällinen auttaa ja katsoa korteista tai muulla tavalla?

Mieltäni on vaivannut, saanko koskaan omaa perhettä/lasta/lapsia? Tämä on vuoden verran askarruttanut mieltäni. Aikaisemmin en missään nimessä aikonut koskaan hankkia lapsia - syystä että olen aina tiennyt realistisesti äidin roolin tuomat ilot ja vastuut. Nyt kuitenkin koen, että minulla olisi nyt erikoisen paljon annettavaa lapselleni. Tuntuu myös, että lapsi muodostaisi perheen ja olisin valmis sitoutumaan näin isoon asiaan. Perhe on monelle itsestäänselvyys, minulle se ei ole ollut sitä. 

Olen käynyt myös yhdellä ja samalla ennustajalla kahteen otteeseen - viime elokuussa ja nyt kesäkuussa. Ennustukset ovat pitäneet tähän mennessä lähes täydellisesti paikkaansa, mutta lapsikysymykseen en ole oikein saanut vastausta. Jotenkin alitajuntaisesti pelkään, etten saa lasta, tähän voisi löytyä myös krooniseen sairauteen liittyvä syy. Olen kyllä henkisesti varautunut siihenkin. Elämänsuuntaa olisi helpompi juuri nyt vaihtaa/suunnata toiseen suuntaan, kun tietäisi - edes pikkasen suuntaa.

Oikein kaunis kiitos vastaajille jo etukäteen!
Pauliina

Lisäys: en tiedä tarvitaanko tätä, mutta varmuudeksi. Eli pauliina 22.6.1975 22:20 vaasa



itselle nousee kohdallasi selainen intuitio ja näkemys jotta perheen voit saada. tämä perhe kuitenkin tulee sinulle muulla tavalla kun odottomalla 9 kuukautta.

omassa energia kentässäsi huokuu tuo tarve antaa rakkautta ja hoivata.näkisin myös että tämä asia tulee veroittamaan paljon omia voimiasi ja joudut esittämään suuria puolustuksia sen etten jotta tämä perheesi lapsien kannalta olisi mahdollinen.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: