Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #225 : 30.07.2007 15:20:52 »

Hei Annaelen,

Mitähän kortit sanoisivat minulle? Kiinnostaisi tietää mitä rakkaus- ja tulevalla opiskelurintamalla tapahtuu.

Kiitos kaunis  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Carter76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #226 : 31.07.2007 14:37:59 »

Moi,

miltähän nykyinen rakkaus näyttäisi minulle korttiesi valossa smitten ja tulevaisuuteni hänen kanssaan...



tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #227 : 01.08.2007 20:39:22 »

Kiitoksia paljon valaisevasta tulkinnasta!

Hauskaa loppukesää myös sulle  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #228 : 02.08.2007 18:02:48 »

heipparallaa.asiat tuppaa järjestyyn, jopa mulla  Cheesy parisuhe kukoistaa ja kaikki sillä saralla enemmänku loistavasti..

nyt sitten oon ajatellu astua työelämään 2v tauon jälkeen ja muutamaan paikkaan laittanutki hakemuksia..osaisko joku kertoo siltä saralta että pääsenkö minnekkään..  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #229 : 02.08.2007 19:34:22 »

 
  Hei ,nostatko myös minulle kortteja ,miten tästä eteenpäin??
 
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #230 : 02.08.2007 20:17:39 »

Hei Annaelen!
Tuo Leikkimielisyys ei ihan auennut, sillä sitä elämää ei ole hetkeen ollut. Huoli tästä rakkaudesta on ollut koko ajan läsnä tämän vuoden. Muuten kyllä osuvaa tekstiä! Lohdullista olisi jos tämä tosiaan saisi jonkinlaisen "päätöksen" tai uuden alun sillä väkisinkin alkaa olo olla hengetön vaikka kuinka yrittäisi. Ikävintä on, että vaikken hänestä ole kuullutkaan suoraan niin tiedän hänen voivan huonosti myös.
Pohdin voiko Sinulta pyytä yhtä korttia TULEVAISUUDELLE, mitä se sitten onkin. Huh
Kaunis kiitos Sinulle ajastasi! angel
tallennettu
Carter76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #231 : 02.08.2007 22:43:59 »

Hei Annaelen,

kiitos korteista ja niiden tulkinnasta. Asiat ovat täsmälleen niinkuin ne ilmaiset, siis aivan niin, olen elänyt omien ongelmieni kanssa tässä ja nyt vihdoin olen oma itseni.....


Erittäin lämmin kesäntoivotus ja halaus päälle... smitten

Carter76
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #232 : 06.08.2007 08:28:00 »

Sydänsuruja täälläkin  Cry.
 Kun kerkiät, katsoisitko saanko miestä enään takaisin jonka perään vielä haikailen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #233 : 06.08.2007 11:40:04 »

 Smiley Hei, kuka katsoisi minulle kuinka parhaiten valmistautuisin torstaiseen työhaastatteluun. Haastattelija ei vaikuttanut erityisen symppikseltä puhelimessa, joten otanko itsekin tiukan linjan vai myötäilenkö vain?
Ja toki kysyn myös, onko tämä järkevä paikka mennä töihin, näytetäänkö vihreää vai punaista?  Shocked
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hippu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #234 : 09.08.2007 14:21:13 »

Katsoisko joku minullekin yhtä asiaa, mikä on nyt päällimmäisenä huolena... ?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #235 : 11.08.2007 23:08:18 »

Aamunkoitto, tässä tulee sinulle vastaus! Päädyin tarotien sijaan enkelikorttiin, koska se kutsui sinua eniten.

Rehellisyys
Enkelit muistuttavat sinua siitä, että jokainen ajatuksesi, sanasi, tunteesi ja tekosi heijastuu auraasi.
Kun olet rehellinen, aurasi on kristallinkirkas. Jokainen tietää paikkansa sinun suhteesi ja tuntee olonsa täysin turvalliseksi.
Enkelit ehdottavat, että etsisit sisältäsi siellä mahdollisesti piilevät kurjat tunteet ja ajatukset ja puhdistaisit ne.
Kun olet itsellesi täysin rehellinen, käyttäydyt lahjomattomasti ja uskallat olla avoin, sillä sinulla ei ole mitään salattavaa. Ihmiset kunnioittavat sinua ja luottavat sinuun.
Kun alat säteillä rehellisyyden energiaa, ihmiset myös reagoivat sinuun rehellisesti ja avoimesti.
VOIMALAUSE: Olen rehellinen ajatuksissani, sanoissani ja teoissani.

Eli sanoma on nyt lyhesti se, että ole haastattelussa se, kuka olet vetämättä mitään roolia. Vastailet rehellisesti esitettyihin kysymyksiin ja kerrot myös asioistasi rehellisesti. Silloin pöytä on kokonaan puhdas eikä sieltä pääse pomppaamaan mitään mörköjä esiin. Jos et saa paikkaa siitä huolimatta, että olet ollut oma itsesi, niin silloin paikka ei ole sinun. Siksi ei kannata nyt miettiä, onko suunta oikea vai väärä, sillä me emme yksinkertaisesti voi päästä vääriin suuntiin, jos seuraamme sisintämme.
Rehellisyys tässä yhteydessä tarkoittaa myös sitä, että jos koet, ettei paikka olekaan hyvä sinulle, niin silloin sinun täytyy myös myöntää se itsellesi ja toimia sen mukaisesti.


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #236 : 11.08.2007 23:16:11 »

Hippu, sinulle tarot vastasi kysymykseesi näin:

MIEKKOJEN NELONEN – ASELEPO
Avainsanat: Jupiter Vaa´assa, tyyneys, oman keskuksen löytäminen, selkeys, hengellinen puhdistuminen, yhdentyminen, laajeneminen.

Neljän yhtä vahvan miekan kärjet kohtaavat täydellä kukassa olevan ruusun keskipisteen. Huolet on voitettu. Miekkojen Ässän selkeys on saavutettu uudelleen ja sininen väri pääsee jälleen esiin. Keltavihreä henkinen luovuuden väri hallitsee kuvaa.
Tällaisessa ilmapiirissä tietoisuuden kukan on hyvä kasvaa ja kehittyä. Jupiter edustaa iloa ja laajentumista. Vaikka tilanne olisikin tähän asti tuntunut toivottamalta, se tosiasiassa sisältää jo itsessään kaiken, mitä tarvitaan onnellisen, suotuisen lopputuloksen saavuttamiseen.
Taustalla oleva vihreä risti merkitsee täydellistä sisäistä yhdentymistä: kaikkien neljän olemuksemme osan – sielun, mielen, tunteiden ja kehon – yhdentymistä.
Kortti sisältää kuitenkin myös varoituksen. Aselepo ei tarkoita rauhaa. Pinnalta katsoen kaikki saattaa näyttää rauhalliselta, mutta tuota rauhaa kenties pidetään yllä vain tukahduttamalla tunteita ja hetken mielijohteita. Tutki tarkoin sitä mahdollisuutta, että häiriötekijät ovatkin jo olemassa ja vain käsin tuskin piilossa juuri tällä hetkellä. Tiedostamalla ne ajoissa voit viedä niiltä niiden hajottava voiman.
Päätelmät: Sinulla on tarpeeksi selkeyttä, jotta voit onnistuneesti toteuttaa suunnitelmasi. Varmista, että se, mitä tapahtuu, tuntuu sinusta aina hyvältä.
Kysymys: Mikä tukee ja mikä häiritsee selkeyttäsi?
Ehdotus: Tarkastele ympäristöäsi ja järjestä asiasi niin, että ne tukevat tyyneyttä ja omassa keskuksessasi pysymistä.
Vahvistus: Minulla on rauha itseni kanssa.

Aselepo tässä yhteydessä voi tarkoittaa sitä, että sinun tulisi solmia rauha sen asian kanssa, mikä sinua vaivaa. Tiedostaa se, käsitellä se ja päästää irti. Löytää oma sisäinen keskus, koska siellä levätessä mikään maailman ongelma ei tunnu paljoakaan miltään, sillä sinä tiedät sen olevan vain ohimenevää ja haastavan sinua puhdistumaan sekä kasvamaan ihmisenä. Sehän on elämän tärkein tehtävä – kasvaa ja kehittyä.
Jos rauhallista elämää on jatkunut oman Itsesi kustannuksella niin, että olet tukahduttanut jotain itsestäsi, nyt on aika antaa piut paut tuolle tukahduttamisella ja päästää todellinen Itse vapaaksi. Ole rohkeasti sitä, mitä olet!
Nykyinen kaaos näyttäisi myös liittyvän johonkin henkiseen kasvuun, joka ei ehkä näy fyysisestä muuten kuin kamalana sekasortona ja ikävyyksinä, mutta joka kuitenkin hengen tasolla tekee erittäin hyvää. Mehän olemme jatkuvasti yhteydessä henkitasoon eli jos siellä olevalle Itsellemme eli Yli-Minälle tapahtuu jotain, se vaikuttaa myös meihin täällä maan päällä. Haasteita on siis menossa jollain tasolla, mutta se on vain hyvä haaste. Olet taas puhtaampi tämän jälkeen, jos vain hoidat haasteen pois asiallisesti etkä jää roikkumaan siihen enää. Vähän sama jos katsoisi koskettavan elokuvakohtauksen, joka itkettää ja itkisi vielä kuukaudenkin päästä samalle kohtaukselle vuolaasti. Kohtaus itsessään on mennyt ohi, mutta me olemme jääneet kiinni sen kohtauksen tunteeseen. Niin meille usein käy tosi elämässäkin. Klassinen esimerkki on ero, jossa koetaan aluksi suurta tuskaa, mutta kun todellinen tuskan aika on jo mennyt ohi, me emme osaakaan päästää irti vaan jäämme roikkumaan siihen niin, että tunnemme eron tuskaa vielä vuosienkin päästä. Ja aivan suotta, ihan omasta tahdostamme.


JA TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI NYT JÄÄNYT VÄLISTÄ! Jos jäi, pahoittelen kovasti.... Embarrassed
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #237 : 12.08.2007 20:04:19 »

AthaMaarit, minä en saanut vastausta. Jos vain vielä viitsit katsoa.. Saanko miestä enää takaisin jonka perään vielä haikailen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Atomi
Vieras
« Vastaus #238 : 13.08.2007 13:05:26 »

Rakkaat astroystävät,

torstai on tärkeä päivä ja saattaa muuttaa elämäni tai olla muuttamatta. Ennättäisikö joku visioida hiukan jo etukäteen, please? AthaMaarit? Jadeania? Annaelen? Kuka tahansa  angel?

t. Atomi
tallennettu
sirurisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #239 : 13.08.2007 20:06:22 »

Hei
lueskelin sivuja ja ajattelin pyytää, että voisiko joku nostaa minullekin kortin?
Työ ja ihmissuhdehan ne ovat päällimmäisenä mielessä.
Kiittäen risu Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: