Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386751 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #240 : 13.08.2007 23:43:38 »


Kolmas kortti on Transformaatio. Voimakas kortti, joka kertoo, että olet keskellä vaihetta, joka jättää yhden elämänvaiheen taakseen ja siirtää sinut uuteen. Se ei kysele, mihin suuntaan haluat mennä, vaan tällä kertaa olet täysin kohtalon vietävänä, ja se vie sinut sinne, mihin sinun on tarkoitus päätyä. Eli pähkinänkuori: tämä episodi elämässäsi oli tarkoitus tapahtua, ja sen lopputulos oli ennalta määrätty.


annaelen
[/quote]

Kiitos vastauksestasi, Annaelen  smitten
 Tähän astisista suhteista tämä oli kaikista opettavaisin ja olen tunnistanutkin itsessäni muuttumisprosessin alkaneen. Olen joutunut kurkistamaan sisälläni asuvaan peikkoon  coolsmiley.
 Eteenpäinhän tässä vain on mentävä ja olisi aika päästää irti.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2007 23:46:42 kirjoittanut Buf~ » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Atomi
Vieras
« Vastaus #241 : 15.08.2007 13:28:37 »

 smitten

Lämmin kiitos vastauksestasi annaelen! En osaa aavistaa torstaina paljastuvaa salaisuutta, mutta ylihuomenna olen sitten viisaampi. Katsotaan nyt miten mimmille tässä käy - huh huh. Odotukset ovat suuret, joten onni tai pettymyskin ovat suuret. Kunpa tunteet voisi laittaa narikkaan.

t. Atomi     smitten

tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #242 : 15.08.2007 18:21:45 »

Jos ehditte ja viitsitte kertoisitteko miltä perhe-elämäni näyttää? Pysymmekö kolmehenkisenä perheenä (minä ja lapset) vai tuleeko kuvaan mies? (Jos milloin Wink )Ja jos siellä näkyy niin tulenkohan saamaan vielä joskus lisää pienokaisia??? smitten

 smitten smitten  KIITOS KIITOS KIITOS  smitten smitten
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #243 : 15.08.2007 21:49:24 »

Nostit annaelen minulle alkukesästä nappiin osuneet kortit. Oikein hätkähdin, kuin äsken luin tallentamani tulkintasi. Kiitos sinulle vielä kerran!

Vaan nyt askarruttaa jo syksy, mitä mahtavat kortit näyttää rakkauden ja töiden alueella? Jos ehdit ja jaksat jossain vaiheessa katsoa.

A-S smitten
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #244 : 16.08.2007 09:52:38 »

Hei!! Kaipaisin valaistusta muuttoasiaani, onko talo jota kaavailen juuri nyt perheeni uudeksi asunnoksi 'se oikea´? Miten rahoitus järjestyy?

Perheyritykseeni liittyvä pitkäaikainen haave ei vain ota toteutuakseen enkä keksi mitä tekisin edistääkseni asiaa. Toteutuukohan ollenkaan?

Löytyisikö ansaitsemismahdollisuuksia vanhasta ammatistani josta jouduin muutama vuosi sitten luopumaan? Vastoinkäymiset olivat liikaa tuolloin, mutta ovatko ne jo ohi?

Kiitos  Cheesy
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #245 : 16.08.2007 22:35:49 »

Heippa Smiley Saisinko minäkin kortit tähän nykyiseen ihmissuhteeseeni.Kiitos smitten
tallennettu
pulu-81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #246 : 17.08.2007 19:38:54 »

Hei Annaelen: Nostit niin puhuttelevasti kortteja viimeksi, että pyytäisin vielä palvelusta . Voisitko nostaa vielä minulle. Olisin kiinnostunut tietämään tämän hetkisestä suhteestani mieheeni ja siitä, onko polku työelämässä oikea, jonka olen valinnut?

tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #247 : 17.08.2007 20:21:25 »

Hei!

Rahatilannettani pyytäsin katselemaan, onko tähän katastrofiin tulossa parannusta vai pitääkö alkaa syömään pelkkää veteen tehtyä kaurapuuroa?

Kiittää ja kumartaa ja iloista viinkoloppua toivottaa Tulikukka
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
nemoroses
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #248 : 18.08.2007 11:15:55 »

Hei,

ja kiitos jo etukäteen Wink Löytyisiköhän minulle tulkintaa vaikka taroteista joltakin. Tapasin eilen aivan mielenkiintoisen "miesihmisen", lämmin, kohtelias,jne. Illalla keskusteluissa ilmeni hänen taustaansa ja menneisyyttänsä. Raskaita taakkoja on joutunut kantamaan ja jäi minua mietityttämään, että olenko itse valmis tällaiseen suhteeseen. Odottelen mielenkiinnolla tulkintaanne, jos tällaiseen löytyisi jotain itselle mietittäväksi.
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #249 : 18.08.2007 16:09:07 »

Auttaisiko joku?

Suru on puserossa, miehenpä tähden tietenkin.
Tulee lähelle, ja työntää pois...

Hulluksi tulee tämän kanssa.

Snif.

Venny
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #250 : 19.08.2007 21:32:36 »

Kiitos, annaelen,


olen kanssasi ollut ihan samaa mieltä tuosta vanhasta työpaikastani (vaikka kyseinen ammattini on silti edelleen suurin intohimoni), mutta kun perheen rahatilanne on lähtöni jälkeen ollut todella murheellinen, niin nyt, monen vuoden ahdingon jälkeen on vaikea olla vastaanotatmatta jälleen työtä alalta,  joka edelleenkin on minulle hyvin rakas. Varsinkin kun työtä oikein tarjotaan ja mitään muuta ei ole näkyvissä Sad

Kun jouduin lähemään olin aivan varma, että kyse oli vain henkilöiden välisistä ongelmista ja että saan kyllä omalta alaltani työtä, firma vain vaihtuu - jostain mystisestä syystä en kuitenkaan ole työtä juuri lainkaan löytänyt, vuosien ahkeroinnista huolimatta (en ole ihan tavanomaisella alalla, eli ahkeroinnista huolimatta tällä alalla ei aina saa palkkaa Smiley

Kenties viesti tarkoittaa, että tulen vihdoin saamaan työtä muualta. Muuten on kyllä vaikea ymmärtää, miksi en vastaanottaisi työtä joka on perheelleni todella elintärkeä.
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #251 : 19.08.2007 22:26:00 »

Toivotaan siis, että jotain muuta löytyy ja tämä työtarjous on vain (melko julmaa) kohtalon ivaa Smiley Erittäin antoisan, pitkän ja menestyksekkään uran jälkeen olen nimittäin jo viisi vuotta joutunut tekemään TODELLA asioita joissa en ole lainkaan saanut toteuttaa omaa osaamistani ja samalla on kärsinyt koko perheeni, sekä emotionaalisesti että taloudellisesti.

Olen siis tosiaan yrittänyt työpaikan menetyksen jälkeen päästä "eteenpäin" (ajatuksella: luopumisen jälkeen saat jotakin uutta ja parempaa) mutta kaikki on vain tuntunut kulumeiden viiden vuoden aikana menevän taaksepäin. On vaikea edes kuvailla, kuinka tärkeää minulle olisi juuri nyt päästä taas tekemään työtä jota rakastan, ihan sama missä (kyse on siis luovasta työstä, ei työ"paikasta").
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #252 : 19.08.2007 22:28:54 »

Nostit annaelen minulle alkukesästä nappiin osuneet kortit. Oikein hätkähdin, kuin äsken luin tallentamani tulkintasi. Kiitos sinulle vielä kerran!

Vaan nyt askarruttaa jo syksy, mitä mahtavat kortit näyttää rakkauden ja töiden alueella? Jos ehdit ja jaksat jossain vaiheessa katsoa.

A-S smitten

Moi, nostan molemmille kysymyksillesi kaksi korttia, kun tuota jonoa näyttää olevan. Pistä yv:tä jos haluat tarkempaa vastausta ja jaksat odottaa, olen vielä kesälomatunnelmissa... Smiley

Rakkauselämälle nostin kortin Ymmärrys. Alat pikkuhiljaa huomata, että kaikki estot, mitä sinulla tällä saralla on ollut, johtuvat vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi. Pelkäätkö aivan turhaan? Sinulle olisi tarjolla niin paljon kaikkea ihanaa, mutta sinä et huomaa sitä, katsot toisaalle ja tuskittelet että voi sentään kun ei mitään tapahdu. Onko sinulla ihailija, jota et huomaa, tai et anna tälle mahdollisuutta? Jotain sinun pitää nyt hoksata itsestäsi.

Työasioille nostin kortin Tukahduttaminen. Stressiä ja kiirettä lupaa syksy. Muista, että stressi pitää purkaa, tai se kuormittuu sisään ja posahtaa kuin tulivuori, ja sitä ei vaan kukaan halua. Uskallapa siis tukahduttaa itseäsi ja luovuuttasi työn takia.

annaelen


Kesätunnelmissa olen itsekin, vaikka lasten koulujen alku pisti jo ajatukset syksyyn... Kiitos sinulle taas oikein paljon!

Hmm, aika jännittävältä kuulosti tuo rakkaudelle nostamasi kortti. Ehkä tässä pitäisi jotenkin repäistä ja availla silmiään ympäristölle.

Kesällä on tullut levättyä, jospa osaisin syksyn työkiireet ottaa vähän rennommin...

Aurinkoista elokuun jatkoa sinulle!
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #253 : 19.08.2007 23:56:39 »

Hei Annaelen,

nostatko minullekin kortteja? Työ- ja rakkausasiat kiinnostavat. Eritoten työäasiat nyt tapetilla. Pikkasen mietityttää, kuinka tyttelin käy. Rakkauspuolella ei sitten olekaan tapahtunut aikoihin mitään Sad. Tapahtuukohan jatkossakaan.

Kiitokset sinulle <3<3<3
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #254 : 20.08.2007 16:08:07 »

Heippa Smiley Saisinko minäkin kortit tähän nykyiseen ihmissuhteeseeni.Kiitos smitten

Hei keltaruusu, nostan sinulle 3 korttia

Ensimmäinen menneeseen: Ymmärrys. Olet ymmärtänyt ja oppinut itsestäsi jotain aivan hiljattain, kenties huomasit olevasi rakastunut Smiley Jokin on pidättänyt sinua ikään kuin häkissä, mutta jokin (veikkaan että juuri tämä ihmissuhde) on avannut silmäsi ja saanut sinut lentoon.

Toinen nykyiseen: Sisäinen johdatus. Luota sisäiseen ääneesi, joka neuvoo sinua, sillä se tietää parhaiten, mihin pisteeseen tämän suhteen haluat menevän. Tee myös rohkeasti sen sanelujen mukaan.

Kolmas tulevaan: Rohkeus. Kappas, vahvistus myös edelliseen korttiin: ota rohkeasti vastaan kaikki mitä tulee, uskalla rakastaa ja antaa, mutta myös vaatia. Uskalla olla oma itsesi, löydä itsestäsi se sisäinen rohkeus olla onnellinen, joka ei aina ole niin yksinkertaista. Näen onnea edessäsi.

Hyvää syksyä Smiley

annaelen

Kaunis kiitos annaelen  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: