Päivi
|
|
« Vastaus #255 : 20.08.2007 17:42:05 » |
|
Valitettavasti kosmos ei nyt halua, että tiedät asiasta etukäteen, ainakaan minun kauttani, se vaikenee viisaasti. Nyt on menossa suurempi suunniltelma, johon kuuluu se, että se valkenee sinulle ajan kanssa kaikkinensa. Merkitys, kehitys, lopputulos, kaikki paljastuvat kyllä, mutta tällä hetkellä sinun ei ole tarkoitus tietää, vaan kokea. Siis kärsivällisyyttä, kyllä kaikki menee siihen suuntaan kuin on tarkoituskin höh kärsivällisyys ei oo koskaan ollu parhaita puolia..kaikkimullehetinyt-tyyli kuvaa meikäläistä mutta odotellaan..kun on pakko kiitos
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Aurinko45
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #256 : 23.08.2007 08:12:10 » |
|
Uuteen tuttavuuteen kaipaisin korttia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #257 : 23.08.2007 14:51:14 » |
|
Minullakin sydänsuruja ja väärinkäsityksiä roppakaupalla tuleeko tästä enää mitään Mitä kortit kertoo minulle ja hänelle jota alvariin ajattelen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #258 : 23.08.2007 15:32:54 » |
|
Sen verran voin sanoa ENNUSTUKSIIN, että edes "säätietelijät tiedä YHTÄÄN MITÄÄN. Vaikka heillä = vempaimet ja laitteet = turha meidän = kuvitella tietävämme jostain suuremmasta t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #259 : 23.08.2007 19:07:56 » |
|
Näkyisiköhän minulle mitään valaistusta. Aiemmin olen saanut Atha Maaritilta apuja ja neuvoja asioihin, jotka ovat toteutuneet. Minulla oli ongelmia työpaikan saannin suhteen ja sain viestin, että maailmankaikkeus ei päästäisi minua eteenpäin, ennen kuin selvittäisin ihmissuhde ongelmani. Kun tein päätöksen erota miehestäni, sain uuden työpaikan. Nyt mieheni on sairastunut ja ero viivästyy....... asuntoa ei tunnu löytyvän mistään. ??
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #260 : 24.08.2007 17:47:26 » |
|
Minäkin vähän ihmettelen Auttajan kommentteja, but whatever. Nebra, kuinka romantic..
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 17:56:38 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #261 : 24.08.2007 22:30:28 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 22:36:30 kirjoittanut Nebra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #262 : 24.08.2007 23:33:55 » |
|
Sen verran voin sanoa ENNUSTUKSIIN, että edes "säätietelijät tiedä YHTÄÄN MITÄÄN. Vaikka heillä = vempaimet ja laitteet = turha meidän = kuvitella tietävämme jostain suuremmasta t.timo Niin... ehkäpä tuokin on kovin subjektiivinen käsitys itsestäsi, koska itse ainakin osaan siihen sanoa, mitenkä siitä Nebrakin kyseli, että kyllä tiedän. : Mutta eri asia sitten on, että uskovatko ihmiset siihen, mitenkä siitä kertoisin! Hyvinhän se kaikki menee koska ei ole ketään toisia, jotka koskaan enää jättäisi, kun on yhdentänyt sen omaan iteensä! Eli kyse oli ainoastaan siitä uudenlaisesta Rakkauden tunteesta, jolla se vanhoja kurjuuksia tuottava korjattiin ja sitä heijastelet kohta uuteen aitoon Rakkauteesi! Minä uskon. Hän sanoi juuri että rakastaa minua. Mutta en uskalla lainkaan siitä vielä iloita. Paljon on vielä selvitettävää ja se ei ole lainkaan helppoa. Tiedän että hän on elämäni rakkaus. Ja hän pelkää jotain nyt. Rakkautta ehkä? Elämä on ihmeellistä
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 00:10:44 kirjoittanut Nebra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Petra72
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #263 : 28.08.2007 09:02:18 » |
|
Näkyisiköhän minulle mitään valaistusta. Aiemmin olen saanut Atha Maaritilta apuja ja neuvoja asioihin, jotka ovat toteutuneet. Minulla oli ongelmia työpaikan saannin suhteen ja sain viestin, että maailmankaikkeus ei päästäisi minua eteenpäin, ennen kuin selvittäisin ihmissuhde ongelmani. Kun tein päätöksen erota miehestäni, sain uuden työpaikan. Nyt mieheni on sairastunut ja ero viivästyy....... asuntoa ei tunnu löytyvän mistään. ?? Ihan näin ilman kortteja pelkästään lohdutuksen sanoina.. Kosmoksella on varmasti Sinulle jokin suunnitelma. Joku asia pidättelee nyt siinä, että asuntoa ei löydy, mutta kyllä asiat tuppaavat järjestymään - nyt vain uskoa huomiseen! Ja vaikka oletkin nyt eroamassa miehestäsi, niin muista antaa hänelle tukesi sairautensa kanssa, hän varmasti kaipaa sitä sinulta olkoon tilanne mikä hyvänsä. Kamppailin itse asuntoasioissa keväällä samoin ja kohtalo toi mielenkiintoisesti vanhan asuntoni jälleen käyttööni.. Kyllä meidän polkujamme valvotaan Voimia Sinulle Usvametsä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neilikka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #264 : 28.08.2007 12:40:45 » |
|
Hei annaelen Tapasin vkonloppuna todella mukavalta vaikuttavan miehen,niin kertoisivatkohan kortit tästä mitä..Edellinen suhteeni päättyi lähes vuosi sitten ja koko tämän ajan olen enemmän tai vähemmän vaan ajatellut tätä exää,eikä kukaan tapaamani mies ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta..Mutta nyt minä olisin "valmis"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #266 : 28.08.2007 13:48:37 » |
|
Tai ainakin sinun pitäisi nauttia :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #267 : 28.08.2007 13:59:51 » |
|
tulevaisuudessa ei näy varjoja. Sinua on siunattu turvallisuudella, nauti siitä. Intialainen Maharadja vai katuojasta joku TODELLA huonolla karmalla - siellä ei ole sotuja, onko edes ammattiliittoja; vois taas vertailla kenellä on asiat hyvin..
(http://www.fashion-era.com/images/ALLSMALLPICS/Pradeep_lac_earrings_059_small.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2007 14:06:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #268 : 28.08.2007 16:02:32 » |
|
Ei korttien paiskaus Jumalan suunnitelmaa miksikään muuta
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
|
|