Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386865 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #255 : 20.08.2007 18:42:05 »

Valitettavasti kosmos ei nyt halua, että tiedät asiasta etukäteen, ainakaan minun kauttani, se vaikenee viisaasti. Nyt on menossa suurempi suunniltelma, johon kuuluu se, että se valkenee sinulle ajan kanssa kaikkinensa. Merkitys, kehitys, lopputulos, kaikki paljastuvat kyllä, mutta tällä hetkellä sinun ei ole tarkoitus tietää, vaan kokea. Siis kärsivällisyyttä, kyllä kaikki menee siihen suuntaan kuin on tarkoituskin


höh  Grin kärsivällisyys ei oo koskaan ollu parhaita puolia..kaikkimullehetinyt-tyyli kuvaa meikäläistä  Cheesy mutta odotellaan..kun on pakko  tickedoff

kiitos smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #256 : 23.08.2007 09:12:10 »

Uuteen tuttavuuteen kaipaisin korttia  Smiley
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #257 : 23.08.2007 15:51:14 »

Minullakin sydänsuruja ja väärinkäsityksiä roppakaupalla  Cry
tuleeko tästä enää mitään  Undecided

Mitä kortit kertoo minulle ja hänelle jota alvariin ajattelen.
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #258 : 23.08.2007 16:32:54 »



Sen verran voin sanoa ENNUSTUKSIIN,
että edes "säätietelijät tiedä YHTÄÄN MITÄÄN.

Vaikka heillä = vempaimet ja laitteet =
turha meidän = kuvitella tietävämme jostain suuremmasta Cheesy

t.timo

 angel smitten skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #259 : 23.08.2007 20:07:56 »

Näkyisiköhän minulle mitään valaistusta. Aiemmin olen saanut Atha Maaritilta apuja ja neuvoja asioihin, jotka ovat toteutuneet. Minulla  oli ongelmia työpaikan saannin suhteen ja sain viestin, että maailmankaikkeus ei päästäisi minua eteenpäin, ennen kuin selvittäisin ihmissuhde ongelmani. Kun tein päätöksen erota miehestäni, sain uuden työpaikan. Nyt mieheni on sairastunut  ja ero viivästyy....... asuntoa ei tunnu löytyvän mistään. ??    Sad
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #260 : 24.08.2007 18:47:26 »

Minäkin vähän ihmettelen Auttajan kommentteja, but whatever.  Cool

Nebra, kuinka romantic..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 18:56:38 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #261 : 24.08.2007 23:30:28 »



Nebra, kuinka romantic..  Smiley

 Cry Cry Cry Cry tänään ole äärettömän surullinen, voiko sydän suruun kuolla  Embarrassed
Hän on jättänyt minut.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 23:36:30 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #262 : 25.08.2007 00:33:55 »



Sen verran voin sanoa ENNUSTUKSIIN,
että edes "säätietelijät tiedä YHTÄÄN MITÄÄN.

Vaikka heillä = vempaimet ja laitteet =
turha meidän = kuvitella tietävämme jostain suuremmasta Cheesy

t.timo

Niin... ehkäpä tuokin on kovin subjektiivinen käsitys itsestäsi, koska itse ainakin osaan siihen sanoa, mitenkä siitä Nebrakin kyseli, että kyllä tiedän.  :Smiley

Mutta eri asia sitten on, että uskovatko ihmiset siihen, mitenkä siitä kertoisin!  Wink smitten
Hyvinhän se kaikki menee koska ei ole ketään toisia, jotka koskaan enää jättäisi, kun on yhdentänyt sen omaan iteensä! Eli kyse oli ainoastaan siitä uudenlaisesta Rakkauden tunteesta, jolla se vanhoja kurjuuksia tuottava korjattiin ja sitä heijastelet kohta uuteen aitoon Rakkauteesi!  smitten

Minä uskon.
Hän sanoi juuri että rakastaa minua. Mutta en uskalla lainkaan siitä vielä iloita.
Paljon on vielä selvitettävää ja se ei ole lainkaan helppoa. Tiedän että hän on elämäni rakkaus. Ja hän pelkää jotain nyt.  Undecided Rakkautta ehkä?

Elämä on ihmeellistä  Wink
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 01:10:44 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #263 : 28.08.2007 10:02:18 »

Näkyisiköhän minulle mitään valaistusta. Aiemmin olen saanut Atha Maaritilta apuja ja neuvoja asioihin, jotka ovat toteutuneet. Minulla  oli ongelmia työpaikan saannin suhteen ja sain viestin, että maailmankaikkeus ei päästäisi minua eteenpäin, ennen kuin selvittäisin ihmissuhde ongelmani. Kun tein päätöksen erota miehestäni, sain uuden työpaikan. Nyt mieheni on sairastunut  ja ero viivästyy....... asuntoa ei tunnu löytyvän mistään. ??    Sad

Ihan näin ilman kortteja pelkästään lohdutuksen sanoina.. Kosmoksella on varmasti Sinulle jokin suunnitelma. Joku asia pidättelee nyt siinä, että asuntoa ei löydy, mutta kyllä asiat tuppaavat järjestymään - nyt vain uskoa huomiseen!
Ja vaikka oletkin nyt eroamassa miehestäsi, niin muista antaa hänelle tukesi sairautensa kanssa, hän varmasti kaipaa sitä sinulta olkoon tilanne mikä hyvänsä.
Kamppailin itse asuntoasioissa keväällä samoin ja kohtalo toi mielenkiintoisesti vanhan asuntoni jälleen käyttööni.. Kyllä meidän polkujamme valvotaan  angel

Voimia Sinulle Usvametsä!  smitten
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #264 : 28.08.2007 13:40:45 »

Hei annaelen  Smiley
Tapasin vkonloppuna todella mukavalta vaikuttavan miehen,niin kertoisivatkohan kortit tästä mitä..Edellinen suhteeni päättyi lähes vuosi sitten ja koko tämän ajan olen enemmän tai vähemmän vaan ajatellut tätä exää,eikä kukaan tapaamani mies ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta..Mutta nyt minä olisin "valmis"  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #265 : 28.08.2007 14:16:33 »

Tieteelliset tutkimukset kertovat, että jokaiselle ihmiselle on olemassa vähintään 2000 "sitä oikeaa", tämä herra on heistä vain yksi (tai ei edes se yksi).

*Yeshh.. varmaan ovat Intiassa - menee lähelle sitä mitä olen lukenut parisielusta, että niitä on tuhansia..  2funny haluatko paiskata kortin.. ei mitään hämminkiä tai kiirettä.. onko minulla jäljellä vain vapaus.. tehdä sitä tai tätä, mennä sinne tai tänne, ei pakottavaa tarvetta mihinkään.. ei tärkeää, mutta jos haluat.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 28.08.2007 14:27:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #266 : 28.08.2007 14:48:37 »

Tai ainakin sinun pitäisi nauttia   :Smiley angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #267 : 28.08.2007 14:59:51 »

tulevaisuudessa ei näy varjoja. Sinua on siunattu turvallisuudella, nauti siitä.

coolsmiley Intialainen Maharadja vai katuojasta joku TODELLA huonolla karmalla  - siellä ei ole sotuja, onko edes ammattiliittoja; vois taas vertailla kenellä on asiat hyvin..  2funny


(http://www.fashion-era.com/images/ALLSMALLPICS/Pradeep_lac_earrings_059_small.jpg)
« Viimeksi muokattu: 28.08.2007 15:06:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #268 : 28.08.2007 17:02:32 »

Ei korttien paiskaus Jumalan suunnitelmaa miksikään muuta Cheesy
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #269 : 28.08.2007 17:21:00 »

Jumalan suunnitelma on joskus hieman pitkäveteinen*, eli siinä välissä, kortit ovat mainioita viihdykkeitä. Olet varmaan eri mieltä tuosta*, perustele miksi olet eri mieltä.  Smiley  Grin Miksi kortteja ei voisi katsoa apuvälineinä, jotka tuovat oivallusta, eli tulkitse se sitten suunnitelmana.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2007 17:23:15 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: