Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 386793 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #270 : 28.08.2007 17:32:22 »

 Cheesy Cool smitten
Mulle kans korttia pöytään , menossa patikoimaan pohjois-espanjaan ja uutta sussuakin on kuvioissa

Terveisin Vilja reissun päältä
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #271 : 28.08.2007 20:03:29 »

Lämmin kiitos Petra72:lle ja annaelenille. Uskon, että asiat ovat juuri näin kuin sanoitte.
   Huh
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #272 : 28.08.2007 20:41:42 »

Perustelin kyllä miten olen eri mieltä,
mutta eihän sitä julkaistu,
onkos tämä joku vapaamuurareiden foorumi,
taikauskoko kokonaan katoaa kotoisessa ympäristössä? Cheesy
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #273 : 29.08.2007 07:01:08 »

Jeh, vapaamuurarit temppelissä korttipakkoineen ja koodeineen sekä mahdollisine maljoineen = varokaa, Jeesus tulee ja viskaisee Teidät
sieltä ulos, toruu, mutta toteaa, näinhän = suunniteltu, näyttelette
taikuuden tasaisen turruttavaa takuu täkkiä, joka monet pelastaa
totuuden ikeeltä.  Cheesy
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
posnu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #274 : 29.08.2007 07:36:07 »

Saisinkos kortin :Smiley
Minä en tiedä mitä yksi mies ajattelee minusta?
Ja tohdinko mennä mihinkään sukujuhliin?

terv. Posnu
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #275 : 29.08.2007 17:22:53 »

huii... no mutta olette molemmat tarpeeksi viisaita lopettaaksenne kinan.. kumma miten Jeesukseen uskovat ovat yleensä kaikkein jyrkimpiä ihmisiä.. mistä se heihin tulee, kun Jeesus on ollut Rakastava opettaja?? Kuka ottaa kortit ihan vakavasti? Silloin onkin jotain hälyyttävää menossa..  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #276 : 29.08.2007 17:47:33 »

 :)Minua saisi nyt paiskata kortilla! Alkava syksy ekana teemana ja sitten tuo rakkauselo. Kiitosta kovasti ja rakkauden täyteisiä haleja smitten!
tallennettu

Minä Olen
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #277 : 29.08.2007 21:20:52 »

Minullakin sydänsuruja ja väärinkäsityksiä roppakaupalla  Cry
tuleeko tästä enää mitään  Undecided

Mitä kortit kertoo minulle ja hänelle jota alvariin ajattelen.

Moi Nebra

Sinulle nousi kortti Rohkeus. Onneksi olkoon, olet löytänyt itsestäsi rohkeuden rakastaa! Tiedätkö yhtään, kuinka hieno lahja ja voimavara se on? Niin kuin joku viisas sanoi joskus, on parempi rakastaa ja menettää kuin olla rakastamatta ensinkään. Tämä tilanne ei ole kuitenkaan sinun syysi. Löydä itsestäsi uusi rohkeus asettaa itsesi etualalle tärkeysjärjestyksessä.

Hänelle nousi kortti Muutos. Hän käynee läpi tällä hetkellä suurta elämänmuutosta, joten älä ihmettele, jos hän on vaikeasti tavoitettava. Kuinka kauan ongelmia on ollut? Muutos-kortti viittaa aina vuoden kestävään muutokseen, joten laske eteenpäin vuosi siitä, kun tämä alkoi, niin saat tietää, milloin tämän pitäisi olla ohi. Jos menee yli vuoden, niin seuraava aikaraja on 12 vuotta, eläinradan sykli. Et voi periaatteessa tälle muutokselle mitään, joten kuten edellinen kortti kertoo, rohkeutta.

Pakko nostaa vielä neuvova kortti sinulle: Narri. Ota rennosti, luota tulevaan. Älä kuitenkaan suostu hyppyytettäväksi tai... no, narrattavaksi. Elämä on rankkaa vain jos siihen suhtautuu niin, löydä itsestäsi se huoleton puoli. Kuten sanoin, et voi asialle mitään, joten luota siihen, että hän itse voi.

annaelen

KIITOS  Smiley

Niin, olen löytänyt rohkeuden rakastaa oikein sydän juuriani myöten, hän jota rakastan on ollut nyt 7.9.07 mennessä vuoden pois suomesta, eli tulee vuosi siitä ja meillä on ollut yhteys toisiimme koko ajan nyt kuukausi sitten alkoi pätkimään, hän alkoikin pelkäämään ja ymmärrän häntä, hänellä on ollut vaikea mennyt elämä ja nykyinenkin, ja hän pelkää nyt aloittaa kokonaan uudeleen ja ei oikein tiedä mitä tekisi siis hän on ihan pihalla, ja siihenhän en minä oikein voi vaikuttaa muuten kuin rakastamalla häntä edelleen.
Ja toivon että hän ei ole se joka minua narraa, tässä kyllä kävi niin että eräs hänen sukulaisensa narrasi minua kertoi siis rakkaastani puppua ja hetken uskoin ja se sai aluksi asiamme sekaisin, tämä asia ei paljonkaan pahemmaksi enää voi muuttua.
Eli nyt vai odottelen ja rakastan häntä  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.08.2007 21:23:05 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #278 : 29.08.2007 21:58:37 »

Annaelen, sinäkö paiskaisit minuakin kortilla: miesasiaa?  Wink
Lähetäpä yv:nä, ei kiirettä, kiitos  coolsmiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #279 : 31.08.2007 16:38:51 »

Heipat, annaelen!
Kortit jos kertoisivat jotakin tähän syksyyni? Rakkaus ja työ. Ja elo ylipäätänsä Huh
Kunhan kerkeät ja jaksat...Kiitoksin smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #280 : 01.09.2007 19:16:15 »

Olisipa kiva jos joku lukisi minullekin vähän korttia, nostaisi kolme korttia.

Joku ihminen minua jollakin lailla 'lähestyy'. Yksi kortti millainen on tämä ihminen?
Toinen kortti mitä asiaa hänellä on? Ja kolmas mitä minun tulisi ottaa huomioon hänessä?
Olisin iloinen.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
posnu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #281 : 03.09.2007 08:40:11 »

Kiitos smitten
tallennettu
kissankulta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #282 : 03.09.2007 19:16:05 »

Mitä syksy tuo elämääni?Onko rakkautta?
tallennettu
meritähtonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #283 : 04.09.2007 12:45:41 »

hei

saanko kortin/pari kysymykseeni? tapasin uuden ystävän, hänon hieman nuorempi minua, ristiverinen-vaalea. Mitä hän tahtoo ystävyydeltämme, voinko luottaa häneen? Hän on osoittanut kiinnostusta avokkiani kohtaan, onko hän ystäväni vain tämän johdosta? Miten ystävyys jatkuu vai loppuuko? Paljon kiitosksia.

surullinen meritähtönen
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #284 : 05.09.2007 01:08:02 »

Hei Meritähtönen,

Minulla ei ole kortteja (koska en ole niitä viellä saanut), mutta luin tämän kysymyksesi jostain muualtakin aikaisemmin tänään? Ja kun törmäsin tähän kysymykseen nyt uudestaan ja nousi ihan samat tunteet/kuvat päähän, niin ajattelin laittaa sinulle vastauksen. Pyydän, että et ota tätä vastausta totuutena, en voi luvata, että näen oikeasti mitään, mutta en myöskään uskalla ohittaa sitä mitä mieleen tuli. Toivottavasti joku nostaa sinulle viellä ne kortitkin. Ja siihen, mitä mieleen tuli.

Kun luin viestiäsi aikaisemmin ja nyt uudestaan tähän törmäsin, minulle nousi todella vahvasti kuva miehestä mieleen. Ei niinkään se, minkä näköinen hän on (luultavasti tumma/ristiverinen, mutta tämä on vain sellainen mustatuntuu arvaus) ja jos nyt oikein tulkitsen, niin sinun pitäisi kiinnittää huomio tähän mieheen, ei siihen ystävään. Mitään varottavaa tai hälyttävää en saanut, vain vahvan tunteen/kuvan siitä, että se mikä sinua huolettakaan selviää tämän miehen kautta. Ole siis tarkkana hänen kanssaan, että saat vastauksesi. Naisesta en saa oikein kiinni, mutta sinusta taas tulee jotakin. Jotenkin tuntuisi, että sinun pitäisi luottaa itseesi. Olla varovainen sen suhteen miten itse toimit ja teet.

Tämä kysymys minkä nyt esitän paljastaa sen, menikö tämä (ympäripyöreä ja ei niin valaiseva katselmus) ihan mönkään...onko sinun parisuhteesi ulkopuolella mies, joka on osoittanut kiinnostusta ja toivoisi ehkä enemmän? Jos on, niin tämän ihmisen kanssa olisin varovainen etenemisessä. Jarruttaa on se, mikä tuntuisi olevan viesti.

Jos meni päin honkia, niin pahoittelen ja toivon, että saat oikean katselmuksen joltakin, joka homman osaa Smiley Paljon iloa elämääsi ja valoa arkeesi!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: