Oi kiitos annaelen ja Ippuska! :
Kärsivällisyyteni on tässä asiassa jo loppuunkäytetty. Ja taidan omistaa vain sen kuulevan korvan, noin yhteiskunnallisestikin isommissa kuvioissa. Taitaakin olla parasta etsiä asunto turvallisuusvastaavan roolissa.
Nimittäin pamppu heiluu ihan koulutettuna.
Juups! Pitäisköhän tuo 9 optimistisuudessani tulkitakin tarkoittamaan yhdeksää päivää tai kolmeaneljännestä kuukaudesta..? Sellainen on kutinakin, ettei tässä kauan jouda vanhenemaan.
Isännöitsijäkään ei kuuntele järkipuhetta
, kun talossa ei ole talotoimikuntaa. Tietysti kynteni syyhyvät panna herra kuriin, kun on niin tossu ja omalakinen samalla kuitenkin.
Toki talon häiriköt rauhoittuivat, kun kasvokkain heille pihamaalla perrrrrjantai-iltana sanoin, kun kello jo yhtätoista kävi, että nyt on sitten aika painua pehkuihin ja pistää turpa rullalle.
Hetken päästä tulivat tuuppimaan minua, oikein porukalla. Varoitin, että koulutusta löytyy,
ja minä en ole se joka pelkää. Kusi sukissa läksivät juoksemaan, eikä häiriötä ole sen jälkeen kuulunut.
Sen pituinen se! Siis tämä tarina. Toistaiseksi. Toki muutan joka tapauksessa. Sen olen päättänyt. Ei sovi meikälikalle pitää ilmaiseksi kuria, ei.
Tapelkoot keskenään, eiköhän se isännöitsijäkin ala ottaa kantaa, kun ruumiita ulos kannetaan ja bumbalanssit sekä kissalanpojat yhtenään täällä juoksevat. Niin. Eikähän se minua enää sitten kiinnosta. Kissa on nostettu pöydälle. Kohta häntä pystyyn ja muualle kehräämään.