ani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #420 : 06.01.2008 13:09:32 » |
|
Voisiko joku katsoa minulle korteista,mitä tämä vuosi tuo tullessaan miten on näkyykö muuttoa ja olisiko sopiva aika sellaiselle.kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #421 : 06.01.2008 13:48:10 » |
|
Kiitos Annaelen, pelkkä Järkytys-kortti ei voinut kertoa sinulle kaikkea tuota, mitä kirjoitit, joten selvästi omaat Näkijän lahjan! Palaan asiaan sitten kun tornini liekehtii ja kivijalkani murenee.. Lämmin kiitos ja mukavaa Vuoden 2008 Alkua!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nauris
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #422 : 06.01.2008 13:56:47 » |
|
Annaelen! Ehtisitkö katsoa minullekin tulevan vuoden teitä.Onko näköpiirissä muutoksia ? Kiitos T:Nauris
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mija
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #423 : 06.01.2008 18:59:17 » |
|
Hei Annaelen, näkisitkö minulle mitään esim. ihmissuhde, työ- tai opiskelurintamalla? Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #424 : 06.01.2008 19:49:15 » |
|
Heippa! Olen kysellyt töistä, nyt kysyn ykskantaan mikä on vikana etten löydä töitä??? Kaiken pitäisi olla kunnossa, työhakemuksenkin mutta en pääse edes työhaastatteluihin. Tosi masentavaa. Tohtoritasoako haetaan??? Moi Rohana Kortiksesi nousi Korkein Tietoisuus. Jotain on jäänyt oivaltamatta. Sinussa itsessäsi on jokin perustavan laatuinen asia, jota et ole vielä itsestäsi huomannut. Kosmos haluaa, että huomaat sen, ennen kuin siirryt eteenpäin urallasi. Kortti on salaisuuksien kortti, joten en osaa edes arvata, mitä se koskettaa, mutta ehkä sitä suurinta salaisuuttasi. Onko prosessi vielä kesken? annaelen Tulipa salaperäinen vastaus, tuntuu todellakin etten nyt pääse millään eteenpäin tässä työasiassani, kertakaikkiaan! Olen jo tehnyt yhden iison päätöksen: jättää vanha vihdoin taakseni ja koin jo sen pelkästään vapauttavana tunteena. Ikuinen itseni etsijä olen, enkä nyt yht'äkkiä keksi mistä kaikki kiikastaa. Hei taas, nostan tämän vanhan vielä esille koska taidan olla takinkääntäjä kun hyppäsin sittenkin sinne takaisin vanhaan, maustettuna mahdollisesti myös uudella. itselläni on epäilykseni, mutta muutakaan en nyt voi (?). Kysyisinkin siis vain, teinkö oikein? Sisältyykö se "salaisuus" tänne vanhaan työhöni? Kiitos jos vielä katsahdat!
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
nauris
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #425 : 06.01.2008 20:17:42 » |
|
Kiitos Annaelen kuulostaa kivalta jäädä ihmettelämään tulevaa T:Nauris
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #426 : 07.01.2008 13:18:19 » |
|
Hei taas, nostan tämän vanhan vielä esille koska taidan olla takinkääntäjä kun hyppäsin sittenkin sinne takaisin vanhaan, maustettuna mahdollisesti myös uudella. itselläni on epäilykseni, mutta muutakaan en nyt voi (?). Kysyisinkin siis vain, teinkö oikein? Sisältyykö se "salaisuus" tänne vanhaan työhöni? Kiitos jos vielä katsahdat! Moi, vastaus nro 600 Nostin sinulle kortin Sopusointu, ajatellen tätä salaisuuttasi. Pitäydyn sanoissani; sinä sen parhaiten hoksaat, kun käytät intuitiotasi. Kortti sinänsä on muuten tunnepuolen ja sydämen asioiden kortti, ehkä asia liittyy jotenkin sisäiseen tasapainoosi. Suosittelen syväluotaamista sieluusi, meditoi, rauhoitu. Kenties tiedostat salaisuutesi vasta kun se läpsäisee sinua takaraivoon, kenties löydät sen helposti. Väylä on joka tapauksessa auki. annaelen Kiitos että jaksat nostella ja tulkata. Taidan olla niin kovakalloinen että takaraivoon pitää takoa ennenkuin huomaan. Katotaan nyt mihin tämä polku vie, toisaalta uskon että esteitä matkalle ilmaantuu jos olen menossa aivan hakoteille.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Mimmi Mag
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #427 : 07.01.2008 20:03:38 » |
|
Rakastaako vaiko eikö rakasta, siinäpä vasta kysymys. Jos jollain on aikaa / intoa katsoa minulle juuri rakkautta koskien niin olisin kovin kiitollinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #428 : 08.01.2008 06:04:49 » |
|
uusi vuosi ja uudet kujeet, mitäpä kortit mulle näyttäis noin niinku yleisesti?
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
ani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #429 : 08.01.2008 16:41:20 » |
|
Kiitos Annaelen korttien katsomisesta minulle,olipa mielenkiintoista,vähän sensuuntaista olen itsekkin ajatellut,luulin kylläkin ,että olisin jo päässyt siitä menneisyyden kahleesta,mutta näköjään se vain kummittelee, ja kumpa edes oivaltaisi mikä se lopulta on se pohjimmainen syy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #430 : 08.01.2008 17:20:22 » |
|
Hei Annaelen, ehtisitkö vielä katsahtaa työjuttuja? Näkyisikö työasioihini muutosta nyt tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla? : Mukavaa viikkoa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #431 : 08.01.2008 21:04:21 » |
|
Kiitos Annaelen, tarkennuskymysys. Oliko tuo Puolitie-kortti Osho zen -kortti? Mitä tuo Puolitie-kortti vastaisi tavallisissa taroteissa? Kymysyy, kastanja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #432 : 08.01.2008 22:11:21 » |
|
Heippa, Jos joku tuntee voivansa ja haluavansa auttaa. Kysyisin kolmea asiaa; Opinnoit mietityttävät aina. Tiedän, että olen oikealla jäljillä ja tyytyväinen valintaani: mutta voiko/kannattaako koulua tai koulutusmuotoa vaihtaa? Raha-asiat. Mitä miniun tulisi tehfä, että helpottaa? (Muuta kun töitä) Terveys. Kenties tärkein kysymys. Jätin toisen lääkityksen pois, oliko oikea ratkaisu? -A-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #433 : 09.01.2008 00:21:55 » |
|
Kiitos Annaelen, minä taas.. tarkistuksen tarkistus... Oliko se kortti oikein- vai väärinpäin...? Hyvää Yötä, kastanja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #434 : 09.01.2008 13:33:14 » |
|
Hei annaelen, Harvemmin kyselen tulkintoja muilta, mutta nyt voisi olla hyvä sauma tehdä niin, jos vain suinkin ehdit auttaa. En nimittäin oikein osaa olla objektiivinen näissä asioissa. : Eli mitä ihmettä teen opiskelujen kanssa? Jatkanko "täysillä" vai "puoliteholla", vai loppuvatko kokonaan? Myös kotiasiat mietityttävät - olisiko esim. muuttoa näköpiirissä?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|