Hei! Olisin erittäin kiitollinen, jos joku nostaisi minullekin... Viime syksystä asti on mennyt vähän heikosti. Olen tuntenut itseni yksinäiseksi ja aloin vihaamaan opiskelupaikkaanikin. Kesä on ollut mukavaa aikaa, mutta jänittää mitä tuleva syksy tuo tullessaan :s Toivoisin että positiivisia muutoksia... Tarkoitus olisi muuttaa poikaystävän kanssa yhteen, mutta jännittää saadaanko asuntoa! Noh, jos ihan yleisesti, mitä tulevalle syksylle näkyy, tuleeko muutoksia elämään?
Tuleehan sinulle muutoksia, jos olet muuttamassa yhteen poikaystäväsi kanssa! Kortit eivät mun käsityksen mukaan ennusta, ne vain muistuttavat meitä siitä, minkä jo itsekin tiedämme.
Muistutan taas, että en ole näkijä enkä ennustaja, mutta mun mielestä on kyllä ihan kiva nostella kortteja, ja miettiä, mitä ne kulloinkin haluavat meille muistuttaa. Tänään levitin pöytään Diana Cooperin Atlantis-kortit, ne ovat todella upeat, ja niissä on selitys joka kortin takapuolella.
Sinulle nousi kortti Kristallikallot. Ne ovat olleet Atlantiksen aikoin tiedon tallentamisessa käytettyjä kallon muotoisia kvartsikiviä. "Tämä kortti kertoo, että on olemassa ratkaisematon mysteeri, josta ei vielä tiedetä paljoakaan. Ehkä olet saamassa uutta tietoa tai vanhat muistot tai muinaiset viisaudet ovat muistumassa tietoiseen mieleesi. Mietiskely auttaisi tietojen valjastamisessa käyttöösi. Ole varovainen päätöksiä tehdessäsi, sillä et näe kaikkea."
Mitä tämä nyt voisi tarkoittaa, aika mysteeri mullekkin. Ehkä sitä, että älä tee mitään hätiköityä, mietiskele rauhassa ja meditoi.