fairytiger
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #555 : 24.07.2013 16:39:19 » |
|
Nostaisiko joku minulle kortin rakkausasioihin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jesse Uitto
Vieras
|
|
« Vastaus #556 : 25.07.2013 01:44:26 » |
|
Kaipaisin korttia koskien tulevaa työpaikkaani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
merjaperhana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #557 : 26.07.2013 15:52:48 » |
|
voisiko joku nostaa kortin(kortteja) mitä kesän loppu ja mitä senjälkeen. (olen luvannut itselleni muutaman asian ja toivon että niitä ei tarvitse pitää ovat sen sorttisia)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sianne
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #558 : 28.07.2013 10:29:10 » |
|
Voisiko joku nostaa minulle minkä tahansa kortin? Jos vaikka sais selkeyttä työasioihin tai elämään yleensä. Kiittäen Sianne
|
|
|
tallennettu
|
aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
|
|
|
punaherukka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #559 : 28.07.2013 16:05:12 » |
|
Hei
Nostaisiko joku kortin minullekin. Asumistilanteesta ja töistä. Kiitos jo etukäteen:)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rlk
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #560 : 28.07.2013 20:44:02 » |
|
Hauaisin vahvistuksen epäilykseeni... Koskee kuopustani, pääseekö työelämään asti?
Jos vain joku ennättää, kiitos. <3
|
|
|
tallennettu
|
"I'm taking my ride with destiny Willing to play my part Living with painful memories Loving with all my heart" -Queen-
|
|
|
|
|
meimi
|
|
« Vastaus #563 : 29.07.2013 09:49:48 » |
|
Kaipaisin korttia koskien tulevaa työpaikkaani Luin jostain toisesta ketjusta, että uusi työpaikka on sulle toiveiden täyttymys. Mitä muuta haluat tietää?? Sinulla nousi kortti Miekkojen Ässä, tilanteen selkiytyminen. Kortti edustaa älyllistä selkeyttä ja voimaa sekä lahjakkuutta. Lisäksi tämä kortti symboloi luovuutta, kekseliäisyyttä, laajenevaa tietoisuutta sekä henkistä tasapainoa. Tämä kortti symboloi myös originellia ajattelua, joka edustaa luovuutta parhaimmillaan. Kortin neuvo: "Kun koetat säilyttää mielesi selkeänä ja tasapainoisena, niin se palvelee sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Älä pelkää käyttää talonpoikaisjärkeäsi, mutta älä myöskään aliarvioi älyllisen, abstraktin ajattelun voimaa. Kokonaisvaltainen, spontaani suhtautuminen itseesi ja ympäristöösi avaa tietä syvemmälle tietoisuudelle. Muista, että ponnistelu johtaa onnistumiseen! Tiedosta kuitenkin se tosiseikka, että pelkkä järkiperäinen toiminta ja ajattelu on rajallista. Liiallinen pohdiskelu saattaa johtaa todellisuudesta vieraantumiseen." Aikas hyviä neuvoja uuteen työhön. Onnea vaan!
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
|
meimi
|
|
« Vastaus #565 : 29.07.2013 10:23:45 » |
|
Voisiko joku nostaa minulle minkä tahansa kortin? Jos vaikka sais selkeyttä työasioihin tai elämään yleensä. Kiittäen Sianne
Työasioihin sinulle nousi Sauvojen 9. Tästä kortista mulla on kaksi eri tulkintaa, jotka poikkeavat aika lailla toisistaan. Kirjassa puhutaan henkisestä voimasta, mikä virtaa puhtaasti, ja elinvoiman lisääntymisestä. Mutta kun katsoo korttia http://tarotpuu.com/w9.jpg niin ei tuo tyyppi oikein elinvoimaiselta näytä. Pää on siteessä ja se nojaa sauvaan kuin voimaa hakien. Toisessa lähteessä puhutaankin voimien haaskaamisesta, henkisestä tai fyysisestä loukkaantumisesta, siitä, että energia ei tunnu riittävän. Selkeys on nyt tarpeen energian tuhlaamisen lopettamiseksi. Uuvutatko sä itsesi töissä? Vaihda työpaikkaa tai pidä välivuosi. Tee välillä jotain ihan muuta, nimimerkillä kokemusta on siitäkin. Elämään yleensä sulle nousi Maailmankaikkeus. Tässäkään en siteeraa kirjaa vaan toista lähdettä. Nyt sinulla on ratkaisun paikka, muutostilanne, jossa asiat eivät vielä loksahtaneet paikoilleen. Elämän suunnan valitseminen. Tulee pakosta tunne, että liittyykö tämäkin tuohon työpaikka-asiaan?
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
|
|
rlk
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #568 : 29.07.2013 18:03:01 » |
|
Hauaisin vahvistuksen epäilykseeni... Koskee kuopustani, pääseekö työelämään asti?
Jos vain joku ennättää, kiitos. <3
Tämä on taas näitä kolmatta osapuolta koskevia kysymyksiä. Kun kortit ovat mun mielestä tarkoitettu omien ajatusten selvittelemiseksi, ei niinkään ennustusvälineeksi. Ja kun minä en edes ole mikään ennustaja enkä näkijä! Tälle kysymykselle nousi kumminkin Sauvojen Kuningas, eli vastaisin että kyllä. Kortti edustaa positiivista miehistä voimaa, jonka avulla voi saavuttaa asetetut päämäärät ja unelmat. Sauvojen Kuningas on voittanut omat pelkonsa. Hänellä on objektiivista arvostelukykyä, jonka hän osaa yhdistää aktiiviseen toimintaan. Hän osaa kunnioittaa myös feminiinistä energiaa. Hän on elämänmyönteinen, luova ja huumorintajuinen ja tietää, miten toimia vaikeissakin tilanteissa. Hei! Kiitos kovasti! Tiesin että menee kolmannelle sektorille, mutta ajattelin että aina voi jättää vastaamatta. Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
"I'm taking my ride with destiny Willing to play my part Living with painful memories Loving with all my heart" -Queen-
|
|
|
merjaperhana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #569 : 29.07.2013 18:40:21 » |
|
kiitos Meimi
|
|