Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vankila  (Luettu 14869 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #15 : 19.05.2007 22:26:00 »

Minullakin kun on Venus Vaa´assa huoneessa 12 niin en itseäni suurena kriminaalina pidä, mitä nyt silloin kun usutetaan tutkimaan pimeyksiä..  coolsmiley
No voihan vihne! Siinäköhän sijainnissa ON se syy siihen, ettei SAA vapaasti "käyttää"  venus taan, kun se ikäänkuin ON vankilassa  Shocked Shocked Shocked
Onkohan se ns. vanhanpiian "sinetti"  Huh Huh Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 19.05.2007 22:47:13 »

Minä taas katson edelleen asian niin, että on kauniisti ja harmonisesti tiedostamisesta kiinnostunut.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 19.05.2007 22:54:22 »

Minä taas katson edelleen asian niin, että on kauniisti ja harmonisesti tiedostamisesta kiinnostunut.  Wink
No niinhän se minäkin  Cheesy MUTTA tuo vanhapiikuuskin ON totta kohdallani  venus 12.ssa  Shocked Cool
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 20.05.2007 01:53:00 »

Entä, jos kartalla on huone 12 tyhjillään? Olen käsittänyt asian niin, että tällöin elämässä ei enää olisi hirveästi vaikeuksia (ainakaan kovin suuria, kuten esim. tässä ketjussa puhutta vankilaan itsensä saattaminen) ja/tai henkiseltä kannalta "valaistuminen"/Sisäinen Viisaus olisi jo saavutettu, mutta olenkohan ihan väärässä? Itselläni ja yhdellä parhaimmista ystävistäni on huone 12 tyhjillään, joten suurena itsetutkiskelijana olisin kiinnostunut siitä, olenko edes vähän hoksannut minun epä-astroaivoilla tyhjän huoneen merkityksen vai olenko IHAN hakoteillä! Cheesy Grin

Olipa ihanaa lukea tuo Harschin määritelmä siitä, että huone 12 liityy Itsensä vastaan toimimiseen. Itse en nimittäin saisi sielun rauhaa, jos tekisin jotain vastoin tahtoani, tyyliin jättäisin kuuntelematta sisäistä ääntäni ulkopuolisen painostuksen johdosta... Shocked
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #19 : 20.05.2007 13:32:46 »

Ajattelen kahdennentoista huoneen sisältävän sen, mikä on itseltäänkin piilossa.
Esim  venus 12 voisi viitata siihen että esimerkiksi henkilö kieltää naiselliset piirteet itsessään. Tai jos ei nyt ihan kiellä niin ainakaan ei ole kauneudenkaipuustaan tietoinen.. Huh
Tyyliin: hyvä jätkä.
 :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 20.05.2007 13:45:33 »

Kieltää!=== ?? Hahaha olen kyllä NIIN naisellinen kuin haluan, halutessani, mekot ja boutique sukkikset ja blazerit, tai sitten jotain muuta kun ei vaatteet kiinnosta..koska se on taas tietynlaista pinnallisuutta; vai onko se kieltämistä? En ainakaan rakkauden ja kauneudentajua ja -kaipuuta kiellä!

Ippuska, se AP karttajuttu? Aspektisi? Varmaan liikut joukkarina paljon? Minulla tuli uutuutena nuo 7. huoneen kärkiasiat, etten ehkä vältä seuraavaakaan suhdetta..

Suskille kuitenkin, koeta irrottautua tilanteesta, rukoile vaikka miehen puolesta, älä mieti liikaa huoneita ja niiden mahdollisia vaikutuksia..
« Viimeksi muokattu: 20.05.2007 13:49:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 20.05.2007 14:49:37 »

Voisin puolestani kertoa, että olen ihan hyvä camelbootsijätkä sielultani - voihan sen niinkin sanoa  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 20.05.2007 14:51:48 »

itseään vastaan toiminen on vähän eri asia kuin vastoin tahtoaan tekeminen,
ihminen aiheuttaa tällöin itse itselleen vastoinkäymisiä,
on itse itsensä pahin vihollinen,
ehkä alitajuisesti,tietämättään,
12 huone ,itsensä voittamisen huone,herkkyyden huone,
9 huone, totuuden etsinnän huone,kulttuuri
ja
SA sinähän olet tuossa venuksen "vankilassa",
aihe kuin aihe,niin sinä puhut suhteistasi,
tai rahasta,
miten yhdistitkin kustanukset??? 12 huoneeseen?
että itsensä unohtamisella (uhraamisella ?) on hintansa?
mieluummin unohtaa kuin käsittelee vaikeita salaisuuksia ja pelkoja?
 venus 12 huone,hoitaa mieluummin toisia kuin itseään,
sairaanhoitajilla,
eikös hoiva-alalle hakeutuvat ihmiset samalla prosessoi omia
haavojaan,tai heillä on ollut nämä käsittelyssä ja siksi ymmärrys toisen
toisen haavoja ja pelkoja kohtaan on vahva?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 20.05.2007 21:03:20 »

Nikki, niin asiaa kuin vain voi olla! SA et nyt ymmärtänyt varmaan oikein Nikin pointtia, mutta oli miten oli, hyvin sen Nikki sanoit.

Venus 12.huoneessa ei tarkoita, että ihminen olisi vankina jotenkin rakkaudessa tms. Enemmänkin niin, että ihminen voi henkisesti voittaa itsensä oman venuksensa kautta, oman naiseutensa ja rakkaudenpelkojensa kautta ja voittaa omat pelkonsa suhteisiin liittyen. Minulle 12.huone on rakas ja näen sen voimakkaana itsensä kehittämiseen ohjaavana huoneena, joka antaa ihmiselle suuret mahdollisuudet kasvaa omaa itseään suuremmaksi. 12.huone ei kieli aina ongelmista - se riippuu niin paljon planeetoista. Esimerkiksi minulla on 12.huoneessa Jupiter ja Venus ja olen aina kokenut sen suurena rikkautena - rakkauteni voi laajentua universaalille tasolle ja minä voin laajentua jupitermaisesti henkisten asioiden parissa todella paljonkin. Siihen onkin sitten matkaa. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 21.05.2007 09:56:54 »

henkisesti voittaa itsensä oman venuksensa kautta, oman naiseutensa ja rakkaudenpelkojensa kautta ja voittaa omat pelkonsa suhteisiin liittyen

*Hm, tuota, tämä on moniselitteinen asia. Minusta universaali rakkaus ei edellytä edes rakkaussuhteita, joiden ongelmallisuus kenties vetää painopisteen henkisyyteen? (muuten tämä näkyy minulla AP kartan painotuksina; melkein aina kun vitosessa säpinää, 12 tyhjä! kuten nyt siellä kuu  kuu , syksyllä tyhjä) No minulla se liittyy taas Saturnuksen sijaintiin ihan muualla kuin 12. huoneessa. Eli siis, voin olla henkisyyteen orientoitunut riippumatta rakkauspeloista ja niiden voittamisista. JA vaikka ei pelkäisi mitään, silti se ei takaa suhteissa mitään. Lähinnä suhteiden jälkeen tulee kysyneeksi, onko kiinnostusta rakastaa muutakaan ihmiskuntaa aina ja vain? Vai lähipiiriä? Nyt minulla se vaihe että universaali vaikuttaminen ei jaksa innostaa niin paljon, lähipiiri tarvitsee konkreettisesti minua enemmän kuin miljoonat muut (ja myös palauttaa rakkauden välittömämmin). Olipas tämä nyt vaikea selittää.

Entäs rahan vankila? Mitäs jos tietyllä tavalla luotu raha vapauttaa, myös auttamaan muita, mikäli motiivi riittää - toinen työpakko kahlitsee? Mutta ei siitäkään enempää, olen puhunut asiasta jo monta kertaa. Tuo KUSTANNUSjuttu tekstissä tuli aivan satunnaisesta otoksesta, kun jossain selitettiin 12. huonetta. Asenteet tässäkin asiassa liittynevät kunkin yksilön 2, 6, 8, 10 huoneisiin.

Ja btw, ajatellut asiaa niidenkin kantilta jotka pulassaan kääntyvät rikoksiin.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 21.05.2007 10:10:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
leppme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #25 : 21.05.2007 12:45:22 »

tässä nikulan näkemys 12 huoneeseen.
http://koti.welho.com/rnikula/wayfare.htm
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: