Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: unentarve  (Luettu 4329 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« : 17.05.2007 10:51:58 »

Tein mielestäni mielenkiintoisen havainnon hiljattain.
Kaikilla lähipiiriini kuuluvilla ihmisillä, jotka nukkuvat vain 5-6 tuntia yössä ja jotka kärsivät vaikeudesta saada unta sekä heräilevät jo aamuöisin, on voimakas kauris/saturnus painoitus kartallaan.

Toisaalta tunnen monta neptunus/kalatihmistä jotka nukkuisivat vaikka kellon ympäri mikäli mahdollista.

Itse lukeudun ilmaelementin edustajana kaiketi niihin onnekkaisiin joka ei ole kärsinyt unettomuudesta tai liiasta väsymyksestäkään...

Olisi hauska testata tätä olettamusta joten kertokaahan kokemuksistanne.
Itse olen:

aurinko kuu jupiter merkurius kaksoset ja  askendentti aspect_con pluto vaaka

Ei uniongelmia, suurempia ainakaan. Ei edes silloin kun huolet kalvavat. Ja huolia minulla todentotta elämässäni on ollut. Huh

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.05.2007 12:22:59 »

Mielenkiintoista! Minä olen tosissaan Aurinko-Kauris, mutta hallitsevin planeettani/merkkini ei kuitenkaan ole Kauris, vaan Kuu ja Rapu. Tämä ehkä lisää sitä minun unentarvettani, rakastan nimittäin nukkumista ja minulla ei ole koskaan ollut ongelmia unien kanssa - paitsi nyt. Sad Minulla on ollut vaikeaa ja se näkyy heti unissani, jotka muuttuvat väkivaltaisiksi, kammottaviksi ja lisäksi on vaikea saada unta, jonka takia olen joutunut turvautumaan unilääkkeisiin. Eli ehkä se kaurismaisuus sittenkin vaikuttaa?

Minä tiedän myös Kaloja, joille nukkuminen maistuu missä vain ja miten paljon vaan. Grin Tiedän esim. yhden Kalan, joka voi nukkua helposti vaikka keskellä keittiötä lattialla kaikkien poljettavana ja nauttia oikein hyvät unet silti. Grin Uskomaton tapaus. Tongue
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 17.05.2007 13:08:24 »

No melkein kateeksi käy tuotakin kalaa, itse kun olen varsinainen "vahtikoira" - uni ei meinaa tulla enenkuin koko kerrostalo on hiljentynyt,,, ja  saturnus  aspect_con  aurinko  aspect_con  keskitaivas  uglystupid2  Cry
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 17.05.2007 13:35:32 »

minulla hallitsevin kait Venus (asc. rapu kuu vaaka) - ja kärsin ajoittan unettomuudesta mutta toisinaan nukun 15h yössä...  idiot2
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #4 : 23.05.2007 21:28:01 »

aurinko kalat tässä- toivoton unikeko!!! eikä tuo kuu aspect_con jupiter harka ainakaan vipinää lisää... Grin

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2007 13:39:43 »

Täällä varsinainen aamun torkku ja illan virkku  angel
Mutta nukkuu hyvin ja vilkkaalla "lähetyksellä", pulisee ja pyörii, herää myös herkästi outoihin ääniin... tutut äänet saa olla hyvinkin kovat ennen kuin taju palaa päähän  Wink Kuuhulluksi tunnustaudun... kulmahampaat kutiaa...
Pitäiskö tiirata tarkemmin 2.huonetta (voimavarat) vai 8.huonetta (transformaatio)? Mites tuo Dc merkitys ja 4.huone?
Vesielementin henkilöt ovat lähipiirissäni ovat myös varsin ailahteliva (laidasta laitaan) uniasioissa... yks nukkuu kans vaikka miss ja toinen popsii unilääkkei (jotka ei meinaa vaikuttaa)  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: