Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helpottaisiko jo?  (Luettu 2848 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Sarppa74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 17.05.2007 17:41:45 »

Ensimmäistä kertaa täällä! Elämässä ollut aika monta suurta vastoinkäymistä ja moni on ihmetellyt, kuinka oikein olen jaksanut. Totta puhuen kyllä välillä itsekin ihmettelen, mutta eteenpäin on menty ja kaikesta olen kasvanut ja oppinut.
Olisiko elämä helpottumassa ja tulenko olemaan ikuisesti onneton rakkaudessa? Osaisiko joku katso karttaani: 12.03.1974 klo 14:45 Kuusankoski. Olenko oikealla alalla? Sisälläni olisi niin paljon annettavaa, mutta kun en osaa näitä solmuja ratkoa. Vastauksista jo etukäteen kovasti kiitollinen!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.05.2007 18:02:42 »

Olisi vähän helpompi vastata noihin työjuttuihin, jos vähän voisit valaista minkä tyyppisellä alalla olet tällä hetkellä. Sinulla on nyt progressoitu Kuu Kauriissa juuri siirtynyt tarkasti 6.huoneesi rajalle (työasiat), joten ei ihme että työjutut mietityttävät. Työjutuissa saattanee olla tänä vuonna kyllä vähän hämminkiä ja muutosta tiedossa, sillä Auringonpaluu kartallasi sinulla on 6.huoneessa Neptunus ja Mars. Tänä vuonna itseilmaisu, lapset ja luovuus ovat tapetilla, Kuu ja Jupiter ja Pluto majailevat Ap-kartalla 5.huoneessa. Mutta kerro enemmän siitä työstäsi jos vain voit, niin voin kertoa enemmän tuosta työjutusta sitten.

Rakkausjuttuihin en osaa sanoa sen enempää muuta kuin että sinulla on kartallasi voimakas Pluto ja Skorpioni kuu, joten sinun on todennäköisesti opittava luopumaan, jotta voit todella saada jotain. Sinun on annettava muiden ihmisten olla sellaisia kuin he ovat ja välttää takertumista ja ihmisten muuttamista. Tunteesi ovat voimakkaat ja varmasti nuo vaikeat kokemukset vaikeuttavat myös niiden turvallisten suhteiden muodostamista, ne voivat pelottaa mutta toisaalta kiinnostaa todella paljon samaan aikaan. Koeta päästä sisäiseen rauhaan itsesi kanssa. Kyllä sinä rakkautta löydät vielä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sarppa74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 17.05.2007 18:15:35 »

Hei Ebenia ja kiitokset vastauksesta. Olen kaupanalalla ja olen juuri palannut tähän työhön takaisin. Tein välillä muuta, mutta palauduin taas tähän työhön. Haluaisin ehkä kuitenkin tehdä jotain muuta: auttaa ihmisiä tai olla jollain tavalla ihmisten kanssa tekemisissä. Olen johtavassa asemassa, mutta se ei ehkä ole "sitä minua". Haluaisin toteuttaa itseäni jollain toisella tavalla, kuin nykyisessä. Vastauksestasi poimin "itseilmaisun" ja jollain tavoin haluaisin sitä kehittää ja antaa sitä kautta itsestäni jotain muille.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2007 19:35:42 »

vähän samaa joskus miettiny et mahtaako mustakaan tulla mitään isona,entises elämäs meni reisille 2 firman kans (epäilen omaa tyhmyttä/nuoruutta)..mutta kai sitä pitää uskoa siihen että kaikella on aikansa ja paikkansa
 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: