Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nolot tilanteet  (Luettu 13239 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« : 20.05.2007 23:00:42 »

Laitan nyt tällaisen aiheen, koska olen huomannut, että ihmisillä tuntuu olevan noloilun aiheita, jopa vuosien takaa, joita ei ole koskaan kehdannut kertoa kenellekään, usein siksi, että tietää itsekin niiden kuulostavan niiiin tyhmiltä.
Mutta kappas vain, kun kerran saa sen ääneen ilmaistua, hävetys alkaa asian ympäriltä hälvetä, ja lopuksi asia ei yleensä tunnu juuri huonoa tsäkää kummemmalta.
Oletteko huomanneet?

Paljastelutopicci siis - löytyykö rohkeutta  coolsmiley

Aloitan itse kertomalla typerän kömmähdykseni, joka palautuu mieleeni aina heikkoina hetkinä muhittamaan itsesyytöksiäni. Ja tää on siis niiin typerä asia kärsiä olleesta ja menneestä, vielä vuosien jälkeen... Hiton vaikea saada sitä itsestäni ulos... Melkein tekis mieli keksiä joku lievempi, vaikka joku hauska tai muuten kertomisen arvoinen...

*Syvä huokaus, kerään rohkeuteni ja kerron koko foorumille*,
että minua hävettää vieläkin, kun muutama vuosi sitten menimme lasteni kanssa myöhässä isoisäni hautajaisiin, ja vielä väärästä; eli sivuovesta sisään, keskelle penkkirivejä tupsahdimme, ja jouduimme täydessä kirkossa rymistelemään anteeksipyydellen tiemme takariviin (paniikissa tehty väärä suunnanvalinta), papin jo aloittaessa puhettaan.
Ja sitten, kun tuli vuoro meidän mennä sinne eteen viimeistä tervehdystä lukemaan, otin mukaani väärän kukkavihon, ja sotkeuduin sanoissani, kun siitä piti alkaman värssyä lukemaan, ja siinä lukikin jotakin ihan muuta kuin piti.

Ja sitten vielä muistokahvi-tilaisuudessa me lastenlapset luimme ääneen pinollisen adresseja, siellä edessä seisten, ja kansa kuunteli, niin joka kierroksella minua ennen lukeneella oli tosi pieni ja hiljainen ääni, joka ei kuulunut varmaan mihinkään, niin minä ajattelin, että ainakin minun lukemani sitten kuuluu, ja kailottelin sitten omani ihan yli-isoon ääneen, paljon lujempaa, kuin kukaan muu - kertoi kansa  jälkeen päin...  Embarrassed

Ja kaiken kukkuraksi: Isoisä kuoli melko yllättäin, ja hautajaisetkin järjestettiin kiireellä, ja seli seli, mulla oli kuvauskeikka justiinsa edellisenä päivänä, josta syystä hiukseni oli värjätyt KIRKKAAN PUNAISIKSI! niin että jäin kyllä ihan varmasti kaikkien sen pienen kylän asukkien mieleen ikuisiksi ajoiksi.
Jos joku minut tästä tunnistaa, niin terveisiä vaan!  crazy2

Helpotti muuten kummasti ihan pelkästään tää asian 'paperille' kirjoittaminen!  laugh
Mutta julkistan tän silti, toivossa, että pääsen tämän aiheen nolottelusta lopullisesti. knuppel2
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #1 : 20.05.2007 23:05:22 »

Grin

smitten

nyt ei tuu mieleen yhtään... pitää miettiä, mutta kiitos nauruista!  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #2 : 20.05.2007 23:18:34 »

Grin

smitten

nyt ei tuu mieleen yhtään... pitää miettiä, mutta kiitos nauruista!  smitten

Myönnettävä on, että vielä puolisen tuntia sitten hävetti niin h***tisti,
mutta nyt kun luen tuota kirjoittamaani, niin naurattaa itseänikin  Cheesy
Tehokasta terapiaa!  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.05.2007 23:39:09 »

Muutama vuosi sitten kesäreissulla Ruotsissa, oikeastaan ukkoa nolotti enemmän kuin minua.

Oli sellainen kestikievari joku, jossa oli vessa aivan toisessa päässä rakennusta. Hilipsin yöpukusillani ja ukko perässä sinne. Huoneemme ovi läiskähtikin lukkoon. Ja vessan avainkin oli siellä lukkojen takana. Siinä ihmettelimme kuulakkaassa kesäyössä mitä tehdä. Onneksi ei ollut kylmä.

Joku näki meidät yhdestä huoneesta ja tuli kysymään mikä hätänä. Kun selitin tilanteen, hän sanoi että voi soittaa vahtimestarin. Yeee! Mutta se kestäisi tunnin tulla tänne.  Huh

Vieressä oli kirkko ja hautausmaa. Pissalle piti päästä autiolta pihamaalta. En ole ennen kyllä pissinyt hautakiven suojassa. Ja kun aikaa oli, kuljin siellä hautoja lukemassa valkoisessa yöpaidassani aikaa tuhlatakseni. Olisi siinä joku luullut vaikka mitä!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 20.05.2007 23:47:27 »

K-15 tarina.. :Smiley

:Smiley

Hmmm... en tieda kummalle tama oli kauheampaa.. Grin 2funny

No.. :Smiley

Grin 2funny

Oli erittain kuuma ja intohimoinen hetki eraan kivan miehen kanssa. :Smiley
Asiat johtivat ensimmaisesta kolmanteen ja kokeiltiin sitten
kaikenlaista. :Smiley

Olin juuri lentanyt aamulla ja lentomatkat.. :Smiley
..aiheuttavat minulle ilmavaivoja vuorokauden verran jostain syysta. Grin

No.. :Smiley

Asiat siis menivat asiasta kolmanteen ja neljanteen
ja hmmm...  :Smiley ...ja 69-asentoon.

ai jumakauta
etta koko lentomatkan ilmat purkautui ulos pitkasti ja aanekkaasti
suoraan miehen naamalle! Grin 2funny

Aloin viela nauramaan aivan hysteerisesti, jolloin vatsalihakseni
antoivat vain lisapuristusta mielettomalle pierutulvalle. Grin 2funny Grin 2funny

Oh my god...!  Grin

Mies oli tosi vihainen..  2funny Grin
...mokomalla ei ollut yhtaan huumorintajua..! 2funny Grin

EDIT - vaikka seksi kuuluukin normaalina osana ihmisen elämään ja toimintaan eivät (yksityiskohtaiset) aktiselostukset kuulu Astrolle. coolsmiley -AthaMaarit-
« Viimeksi muokattu: 21.05.2007 01:26:44 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 21.05.2007 07:40:42 »

Olin interrail'lla siskoni kanssa jossain Riminilla ja meidan luoksemme tuli kivoja poikia jostain Itavallasta ja meidan teki mieli kiusata poikia ja puhuimme kaikkea hauskaa ja havyttomyyksia siskoni kanssa Suomeksi. Siskoni ihmetteli kun toinen pojista puhui saksaksi toiselle pojalle koko ajan puheemme jalkeen sen enempaa kuuntelematta Saksan horotysta. KAAK-toisen pojan aiti oli suomalainen ja han kaansi ystavalleen kaikki mita puhuimme.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6 : 21.05.2007 13:00:41 »

Kokeillaan, vaikka pieni ääni olkapäällä kiljuu...  Grin
...olin menossa asiallisesti vain piipahtamaan yksissä juhlissa, joiden kutsuja oli itse käyttäytynyt hieman sopimattomalla tavalla aikoinaan eräissä toisissa juhlissa ja olinkin häntä siitä hieman soimannut  :Smiley
Illan mittaan otin tarjoilua vastaan, sitten tuli aika ottaa lääke  Shocked Lääkärini oli sanonut, ettei uusista allergialääkkeistäni ole haittaa alkoholin nauttimisen aikana... just joo... olishan tää pitäny vähintää arvata!
Jalat ja suuvärkki toimi, muu ei... esitin eroottisen tanssin, flirttailin varsin rehvakkaasti, soitin suutani ja lopulta meinasin joutua käsirysyyn  Embarrassed Ystävä, kallis ja rakas pisti puoliväkisin taxiin ja lähetti kotiin, jossa mieheni (taxikuski kävi herättämässä) maksoi taksimatkan, kun tämä typy oli niin päissään ettei kissaa osannut sanoa tai kävellä  Embarrassed
Kaiken olen kuullut jälkeen muilta, edes muisti ei toimi... buck2
Mitä tästä opin... enpä ole nauttinut alkoholia sen jälkeen, jos olen joutunut oleskeen tilassa jossa on reaktion aiheuttavia tekijöitä  Wink
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #7 : 21.05.2007 13:18:40 »

Minua jotenkin hävettää se ihminen, joka minä olin,
ne teot mitä tein..

13-16-vuotiaana join paljon, käytin lääkkeitä ja muuta, sähläsin poikien kanssa, toisin sanoen käyttivät hyväkseen ja haukkuivat h*oraksi, lintsasin sikana koulusta, laihdutin itseni sellaiseen jamaan että pyörtyilin ja jouduin hoitoon, viiltelin itseäni ja yritin kolme kertaa tappaa itseni ja kaksi kertaa vielä julkisesti.

Olin todella epäsuosittu, alunperin siksi että olin ujo, herkkä ja hiljainen,
ja sitten vielä varmaan enemmän siksi että yritin näillä sähellyksilläni
todistaa pystyväni mihin vain!

Ainoa asia mitä kaipasin oli, että saisin huomiota ja hyväksyntää ja kun en muutakaan keksinyt, niin pistin elämän p*skaksi. Ne pari vuotta olivat pelkkää itsevihaa ja itkua, epätoivoista yritystä saada kavereita ja huomiota vanhemmilta. Lopulta minua vain kiusattiin niin paljon, että en halunnut mennä sen takia kouluun, valehtelin porukoille, että ei vain kiinnosta. Enkä saanut vanhemmiltakaan mitään huomiota, he vain sanoivat että tee mitä lystäät. Minä niin häpesin, vihasin, pelkäsin, häpesin, vihasin, pelkäsin, että nyt kun sitä aikaa muistelee, niin tulee TODELLA HELPOTTUNUT OLO!

Olin niin epävarma ja epätoivoinen ja hajalla, kun voi vain kuvitella. On suoranainen ihme, että selvisin hengissä.

En olisi silloin uskonut, että minä joskus vielä opiskelen ja teen töitä, minulla on mies jonka kanssa on rakkautta, minä osaan tehdä asioita, nautin tehdä kaikkea, syön hyvää ruokaa ilman että oksennan sen ulos, en satuta itseäni, pystyn hymyilemään itselleni ja olemaan tyytyväinen itseeni ja elämääni, rakastan perhettäni enkä ole pelkkä ongelmavyyhti, minut hyväksytään isommissakin ryhmissä, olen jopa suosittu ja minulla pari tosi rakasta ystävää!

Voi elämä kun itkettää, miten kiitollinen olen.  Cry Cry smitten

Äh.. Anteeksi jos meni vähän ohi topicin, mutta tässä tuli suora totuus siitä, minkälainen minä olen ollut, säälittävä itsetuhoinen teini!

Muistan kun joskus 15-vuotiaana itkin äidille, että koska tämä p*ska elämä loppuu, että en kestä enää hetkeäkään. Ja äiti sanoi, että hänen selvänäkijä-ystävänsä oli kertonut äidille elämästäni, että minun koko nuoruuteni tulee olemaan tällaista ailahtelevaa, mutta sitten hieman vanhempana kaikki kärsimykseni "hyvitetään" ja pystyn käyttämään vahvuutenani kaikkia niitä kokemuksia ja elämään täysipainoisempaa elämää kuin suurin osa ihmisistä ikinä, koska opin arvostamaan kaikkea hyvää niin paljon. Minä itkin niin katkerasti sen jälkeen kun äiti oli tuon sanonut, laskin että vielä 5v p*skaa, että samapa jos tapan itseni heti..

Mutta kannatti sinnitellä. 18-vuotiaana aloin kokoamaan itseäni. Nyt olen tässä.  Smiley

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 21.05.2007 14:42:56 »

Minä saatan nolostua helposti, mutta ihan yhtä helposti unohdan nuo nolotukset, koska jouduin ihan oikeasti m-i-e-t-t-i-m-ä-ä-n mitä noloja tilanteita minulle olisi tapahtunut tähän mennessä Grin

En tiedä, onko tämä nyt varsinaisesti mikään nolo juttu, mutta olen edelleen kovin pahoillani pojan puolesta. Kun asuin vielä Kuopiossa sovimme tamperelaisen entisen ystäväni kanssa, että menenne porukalla Jyväskylän Lutakkoon keikalle katsomaan hevibändejä ja saan häneltä ja hänen tyttöystävältään keikkojen jälkeen kyydin Tampereelle.

Päivää ennen keikkaa sain viestin kaverilta, että auton takapenkki on tullut täyteen porukkaa, mutta jos ahtaus ei minua haittaa saan edelleen kyydin Tampereelle. No, henkilölle, joka on kulkenut vuosia 7 hengen koulutaksissa, jonne on parhaimmillaan ahtaununut 12 henkilöä, pieni ahtaus ei tunnu missään! Cheesy

Menin bussilla Jyväskylään ja kaverini tuli noutamaan minua. Kävelimme hänen autolleen ja hän osoitti, että "tuossa etupenkillä istuu tyttöystäväni, hänethän sinä jo tunnetkin. Takapenkillä ovat sitten pariskunta Se ja Se ja tuossa kulmassa istuu herra X - ja sinä muuten istut sitten hänen sylissään".

Nauroin mielessäni erittäin makeasti tuolle lohkaisulle, sillä kaverillani on erittäin kiero ja likainen huumorintaju, mutta kun pääsin autolle tervehtimään kyydissä olijoita, minulle sanottiin, että "tässä on sitten herra X ja me jo päätettiin, että sä istut sen sylissä koko matkan ajan" (ja luulen vähän, että mieheltä itseltään ei kysytty mitään mielipidettä tähän asiaan).

Voi luoja, olin varmaan aika näky tuon lauseen jälkeen! Shocked Minä kun en ikinä halua olla kenellekään vaivaksi ja nyt minun pitäisi vaivata täysin tuntematonta mieshenkilöä, joka itse ei ollut yhtään mielissään tästä istumajärjestelystä. Mutta siinä sitä sitten istuttiin, Jyväskylästä Tampereelle, 2.5h.... Mahduin juuri ja juuri takapenkille istumaan poikittain, nenä sivuikkunaan päin. Yritin vain istua niin pehmeästi ja kevyesti kuin mahdollista häiritsemättä "penkkiäni" millään lailla ja "penkkini" puolestaan yritti nukkua aika huonoin tuloksin. Olen edelleenkin hirveän pahoillani tuosta vaivasta ja toivon, että mies selvisi matkasta pahemmitta traumoitta ja jalkavammoitta.... Tongue

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 21.05.2007 16:43:46 »

No..
Viime aikoina on tullut nolo olo täältä nk. astro-foorumilta.. 
2funny crazy2  2funny

Saqirlat .... ei syytä huoleen ~kirjoittaa Maakansa ja jatkaa  Cheesy  että  ei sitä ole syytä nolostella  ja nolostua ETTÄ ON rehellinen ...  smitten ...päinvastoin ... ja ripaus huumoria ....mukaan - helpottaa omaa oloasi .... nim. tuttu olo... crazy2 .... Kiss
tallennettu
golfer
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 22.05.2007 08:09:52 »

Elettiin kesää 86. Maatilan poikana ajelin traktorilla kyläraittia perunanmultauskone perässä. Sitten näin jotain mielenkiintoista.. mikähän 15v voisi kiinnostaa?? Naapurin mansikkamaata perkasi, joku nuori nainen bikineissa. Enpä ehtinyt kissaa sanoa, kun huomasin olevani traktorillani ojassa ja niin lahjakkaasti, että kyseistä vekotinta revittiin ylös kaivinkoneen ja parin muun traktorin kanssa. Seuraavana päivänä ko nuori nainen tuli sitten käymään ja esittäytymään, jotta minun ei tarvitse saalaa katsella, että millainen on. *reps*

Nolo tilanne, mutta nyt jo naurattaa...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 22.05.2007 13:20:30 »

Ai mahdoton, että nauroin tuolle Sashan jutulle.  2funny

Itselleni tapahtui nyt viime sunnuntaina eräs nolo tilanne, mutta en voinut muuta kuin nauraa kotiin päästyäni.  Grin

Kaupat kun ovat nyt kesäaikaan sunnuntaisin auki, niin kävin ostamassa vihdoin sellaisen kauan haikailemani puutarhasäilytyslaatikon parvekkeelleni. Tiesin, että se paketti on aika iso, pitkä ja painavakin. Minulla oli kuitenkin pyörä mukana ja luulin selviäväni taakasta sen kanssa, jos vain laittaisin paketin pyörän päälle ja taluttaisin pyörää.

Noh... Ensinnäkin olin ajatuksissani parkkeerannut pyöräni turhan kauas kaupasta.  idiot2 Jouduin pyytämään, että josko kaupan info tiskin nainen voisi ottaa paketin siksi aikaa, kun hakisin pyörän lähemmäksi.

No ei siinä vielä mitään, mutta sitten kun raahasin paketin pyöräni luokse, oivalsin että ei hitsi! Miten ihmeessä saan paketin pyörän päälle kaatamatta pyörää.  uglystupid2 Pakkohan se oli yrittää ja ähisin ja puhisin, yrittäen samalla tukea pyörää seinää vasten. Lopulta pyörä kaatui kuitenkin ja paketti rämähti maahan. Olin nolona.  Embarrassed

Eräs mies riensi ystävällisesti auttamaan ja piteli pyörää pystyssä sillä aikaa kun minä ähräsin pakettia pyörän päälle. Siitä kulki sitten toinen mies ohitsemme ja sanoi minulle päätään pyöritellen: "Meinaatko sä todella saada ton vietyä?". Nolostuin lisää ja tunsin itseni ihan typeräksi.  Embarrassed Jotenkin kuitenkin saimme paketin pyöräni päälle niin, että pääsin sitä hiljaa hissukseen kuljettamaan.

Käynti oli kuitenkin hyvin hankalaa ja huteraa... RÄISKIS! Pyörä kaatui uudestaan kera paketin. Silloin siinä lähistöllä oli eräs nainen joka tuli ystävällisesti auttamaan. Jotenkin tuli sellainen olo, että pitää minua varmaan ihan pöhkönä kun tuollaista lastia pyörällä raahaan.  idiot2 En siinä viitsinyt alkaa kuitenkaan mitään selittelemään, että kun ei ole sitä autoa ja kun kerkesin jo ostaa tämän ja arvioin pyörällä kuljettamisen olevan helpompaa. Ja kun oli pakko saada just nyt se laatikko. (Miten niin härät ehdottomia ja sisukkaita?  Grin )

Ai että nolotti ja samalla nauratti mielettömästi.  Embarrassed  Grin Onneksi selvisin siitä kuitenkin enempää kaatumatta kotiin asti paketteineni.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 13:27:14 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #12 : 22.05.2007 14:20:43 »

Heheh.. Cheesy Grin Hyviä juttuja teillä!  smitten

Itseäni nolotti aika rankasti, kun luin ihan hulluna uusintatenttiin viimeisenä iltana,
ja seuraavana päivänä sitten suunnistin koululle...

Uusinta alkoi kahdelta ja olin siellä aulassa pyörimässä jo 20 vaille.
Päätin mennä sitten valmiiksi katsomaan olisiko auditorion ovi auki,
siellä ne uusinnat pidettäisiin.

Vähän ihmettelin, miksei ketään luokkalaisiani
tai rinnakkaisluokkalaisiani
näkynyt missään puolella koulua.  idiot2

Avasin auditorion oven ja otin pari reipasta askelta sisään
ja pysähdyin katsomaan,
että auditorio olikin ihan täynnä
ja edessä oli joku miespuolinen opettaja
näyttämässä dioja.

Kaikki hiljenivät ja katsoivat minuun,
opettaja sanoi että tervetuloa vaan,
vai pitäiskö teillä olla alkamassa täällä
joku muu tunti..  Wink idiot2

Sanoin että juu, uusintatentit alkaa kohta.
Opettaja katsoi minuun mietteliäästi.
Sitten auditorion perältä kuului tutun jätkän ääni.

"hyvin sä vedät *****, ne uusinnat on huomenna!"

Ja mitään ajattelematta sanoin siihen ihan spontaanisti ja suureen ääneen että
"voi V***U, luin ihan turhaan!"

Kaikki repes nauramaan ja lähdin hyvin nopeesti käveleen pois!  crazy2

Jälkeen päin ajatellen kyllä naurattaa.
Ja ihan kiva että sain koko auditorion nauramaan.  Wink Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 22.05.2007 20:41:55 »

Grin
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 22.05.2007 20:51:29 »

no mutta tälläistä tää elämä aina välillä on kaikkine noloine ja vähemmän nolione tilanteineen.

itsellä nyt ei muistu mitään muuta mieleen kuin eräs karaoke ilta jota silloinen mieheni oli sitten vetämässä.

kaikkihan nyt tietää korisevan laulun enkelin silmin jossa kertosäkeessä lauletaan että voi nähdä sateella auringon.

no minäpä sitten miehen toivomuksesta kävin sen laulamassa kun lauluni aikana ukko puhelee vieressä niitä näitä jolloin jostain kumman syystä kai tavallaan jäin kuuntelemaan häntä.

no kertosäkeen tuossa mainitsemassani kohdassa ukko selitti jotain sammakoista joten lauloin itse että voi nähdä sateella sammakon...no ukolla petti pokka heti ja itseä hävetti koko loppu illan ajan...

no saivatpahan muut kaverit siitä sitten täksikin päiväksi hyvän vitsin...
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: