Voi hitsi miten tässä on saanut nauraa teidän jutuille maha kippurassa!!
No, oma tarina mikä tässä ny ekana tulee mieleen on se kun työpaikalla käy aina silloin tällöin koululaisia ja opiskelijoita tutustumassa. No, kerran sitten tuli parikymmenpäinen poikajoukko ammattikoulusta ja toimitusjohtajamme henkilökohtaisesti kierrätti poikia työpaikallamme.
No, sitten pojat kera tj:n pysähtyi minun työni ääreen ja olin juuri siinä kelmuttamassa öljysäiliöitä kumara-asennossa. No, tottuneeseen tapaan tein työni ja katselin poikia että olisiko heillä mitään kysyttävä. No,kellään ei ollut ja samassa kuulin miten naispuolinen työkaverini viittoili minulle ja osoitti lattiaan missä ne öljysäiliöt ovat nauraen ihan katketakseen. Minä hölmönä että mitä nyt.
Kun käännyin katsomaan lattiatasoon, niin näin miten ympäriinsä oli lilan värisiä pieniä tyynyjä lattialla... Allwaysin siteethän ne siinä oli tipahtanut yksi kerrallaan työasuni taskuista.
Toimitusjohtaja oli ihan punaisena ja amispojat hämillään.
Siinä sitten nauraen, kun muuta en voinut, niin nopeasti keräilin siteet lattialta samalla pojille sanoen että "Siinä on poijat vähä esimakua siitä kun naiset on miehisellä alalla"