Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nolot tilanteet  (Luettu 13237 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #15 : 22.05.2007 22:10:33 »

Olin 17-vuotias ja menin "sokkotreffeille" pojan kanssa keneen olin ihastunut. Hänelle ne oli sokkotreffit, minulle siis ei.  coolsmiley

Jännitti ihan pirusti. Olin TODELLA ajoissa liikkeellä ja päätin mennä Sokokseen harjaamaan tukkani vielä kerran. Sitten kello tuli kaksi ja astelin kahvilaan siististi pikkuisen myöhässä. Poika odotti minua ja istuin rempseästi pöytään  Cool

Sitten hän alkoi nauraa  2funny. Naurahdin hermostuneesti, että joo-o on vissiin ilmoja pidellyt...  Kiss  Poika sanoi: "ai sä oot alennusmyynnissä?" Minä punastuin!  Shocked  Shocked (Nämä olivat muka-sokkotreffit... ja säikähdin että poika oli saanut tietää että olin stalkannut häntä jo kauemmin...!) Mutta ei.

HIUKSISSANI OLI ORANSSI ALE-HINTALAPPU 3,95 MK!! Se oli jäänyt siitä harjasta jolla tukkaani harjasin  uglystupid2  uglystupid2  uglystupid2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 22.05.2007 22:21:23 »

Näin maailman hölmistyneemmät ja samalla punastuneemmat kasvot kerran eräällä nuorella miehellä!

Hän haki minua tanssimaan ja alkoi sättiä, kun en ollut tullut treffeille. Oli niin hullulla lailla rakastunut mies! Minä vain nauroin ja sanoin, että 'en minä ole Lea (siskoni)!'
- Onpas sinulla puolustus, nuori mies jo melkein suuttui.

Riuhtasin hänet mukaani ja menin salin päätyyn, jossa siskoni istui. idiot2

Sainpas ihanat naurut!!! 2funny
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 22.05.2007 22:56:15 »

kaikkihan nyt tietää korisevan laulun enkelin silmin jossa kertosäkeessä lauletaan että voi nähdä sateella auringon.

Noloa, mutta minä en tiedä..  Grin
En tiedä edes bändiä nimeltä korisevat.  Smiley Embarrassed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 22.05.2007 22:58:25 »

Voi ei, tuo "voi nähdä sateella sammakon" oli todella ihana nolotilanne!  laugh Herttainen juttu, minusta ^________^
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 23.05.2007 12:48:19 »

HIUKSISSANI OLI ORANSSI ALE-HINTALAPPU 3,95 MK!! Se oli jäänyt siitä harjasta jolla tukkaani harjasin  uglystupid2  uglystupid2  uglystupid2

2funny Ai hyvä tavaton.  2funny Treffisi alkoivat ainakin mieleenpainuvasti.  Cheesy
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #20 : 23.05.2007 13:05:46 »

2funny Ai hyvä tavaton.  2funny Treffisi alkoivat ainakin mieleenpainuvasti.  Cheesy

.....  2funny ihanat hyväntahtoiset naurut sain minäkin ...ja samantien muistutuksen Embarrassed omasta nolosta tilanteestani - tapahtui joitain vuosia sitten .... oli kesä kukkeimmillaan ~ ja siihen aikaan kävin ystäväni luona Lappeenrannassa saamassa luontaishoitoja ~ sillä kertaa oli meneillään akupunktiosarja ( kiinalaisten menetelmien mukainen huom. :Smiley  ) no .... kun hoidon jälkeen olin siitä ihanasta nirvanasta noussut" ..johon liittyi rauhoittava musiikki ja jokin suht neutraali armomaattinen tuoksu .... NIIN  tapani mukaan sitten menin Lappeenrannan torille joka on varsinkin kesällä aivan eittämätön paikka ~siellä kävelin ja kuljeskelin - jaihmiset hymyili minulle ja minä  heille takaisin - ja he taas minulle - josta ajattelin että taidanpa säteillä jotain kun niin minulle hymyilevät  :Smiley ...kunnes sitten menin ostamaan kahvia - ja myyjä karjalaiseen topakkaan tyyliin tokaisi että " rouvalla näyttää olevan antennit pystyssä -että toimiiko yhteys? " juuh Shocked  sanoin - ja kopasin hiuspörröäni jonka seassa tökötti - keskellä päätä pitkä neula jossa vaaleanpunaisen värin neulaosa.....  tokaisin siihen että onneksi on antennit sävy sävyyn..kun itselläni oli samanvärinen jakku .... ettäs tällaista muistui....  2funny parhaiten nauraa kun itselleen nauraa... crazy2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 23.05.2007 13:15:58 »

2funny 2funny 2funny 2funny
Tulipa mieleen vielä omakin nolo tilanne yläaste ajoilta...

Olimme Urho Kekkosen kotimuseossa ja siellä piti laittaa kenkiin sellaiset siniset kurasuojat. No siellä kierreltyämme lähdimme pois pitkin hiekkatietä ja kummastelin, että mistä ihmeestä kuuluu sellainen ihme kahina.  idiot2 Katsahdin jalkoihini ja repesin nauramaan, kun minulla oli edelleen ne kenkäsuojat jalassa. Onneksi en sentään kovin pitkälle ihmisten ilmoille kerennyt niillä kahistelemaan.  2funny
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #22 : 23.05.2007 21:41:53 »

Lainaus
rouvalla näyttää olevan antennit pystyssä -että toimiiko yhteys? " juuh   sanoin - ja kopasin hiuspörröäni jonka seassa tökötti - keskellä päätä pitkä neula jossa vaaleanpunaisen värin neulaosa.....  tokaisin siihen että onneksi on antennit sävy sävyyn..kun itselläni oli samanvärinen jakku ....

Grin
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 24.05.2007 12:23:11 »

Hauskoja tarinoita teillä  Grin

En itse muista juurikaan noloja tilanteita, joissa olisin itse ollut pääosassa. Liekö jonkinlaista itsensä suojelua, ettei niitä muista  :Smiley Tai sitten en nolostu helposti?
Mutta muistan hyvinkin kaikki läheisten tekemät nolot tilanteet, jotka heistä itsestään ei olleet välttämättä mitenkään noloja, mutta minua nolotti heidän puolestaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #24 : 24.05.2007 13:51:56 »

2funny Ai, ihani juttuja...  2funny
Tuli tuossa lukiessa mieleen (Esmiraldan kirjotus, kun kaveri melkein suuttui...) esikoiseni oli silloin n.4v ja lykyn vaunuissa pienempää, käveltii ihan normaalia joka päiväistä reittiä hakemaan hoitomuksua koulusta. Kaupan edessä oli katettu kävelytie ja tolppia kannattelemassa tätä... jostakin syystä tyttäreni kävellä täräytty ihan suoraa (kasvot eteen päin) yhtä tolppa päin ja kaatui siitä taakse päin peffalleen. Itkuhan siinä pääsi, mutta loppui nopsaan kun tyttö huomasi parkkipaikalla olevat nuoret pojat, jotka nauroivat tälle sattumukselle. Tyttö kilahti tulen punaiseksi ja karjasi;"sopii kokeilla itse! Tää sattui, ei saa nauraa!" Siinä sitten yritettiin napittaa itse kukin hihityskanava kiinni  :Smiley ja jatkaa matkaa...
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 09.07.2007 22:17:38 »

2funny Voi hitsi miten tässä on saanut nauraa teidän jutuille maha kippurassa!! 2funny

No, oma tarina mikä tässä ny ekana tulee mieleen on se kun työpaikalla käy aina silloin tällöin koululaisia ja opiskelijoita tutustumassa. No, kerran sitten tuli parikymmenpäinen poikajoukko ammattikoulusta ja toimitusjohtajamme henkilökohtaisesti kierrätti poikia työpaikallamme.
No, sitten pojat kera tj:n pysähtyi minun työni ääreen ja olin juuri siinä kelmuttamassa öljysäiliöitä kumara-asennossa. No, tottuneeseen tapaan tein työni ja katselin poikia että olisiko heillä mitään kysyttävä. No,kellään ei ollut ja samassa kuulin miten naispuolinen työkaverini viittoili minulle ja osoitti lattiaan missä ne öljysäiliöt ovat  nauraen ihan katketakseen.  Minä hölmönä että mitä nyt. uglystupid2
Kun käännyin katsomaan lattiatasoon, niin näin miten ympäriinsä oli lilan värisiä pieniä tyynyjä lattialla... Allwaysin siteethän ne siinä oli tipahtanut yksi kerrallaan työasuni taskuista. 2funny
Toimitusjohtaja oli ihan punaisena ja amispojat hämillään.
Siinä sitten nauraen, kun muuta en voinut, niin nopeasti keräilin siteet lattialta samalla pojille sanoen että "Siinä on poijat vähä esimakua siitä kun naiset on miehisellä alalla" 2funny
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: