Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaakanainen ja neitsytmies  (Luettu 8951 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
siru4
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 23.05.2007 08:44:46 »

hei.. olen vaakanainen ja mielettömän ihastunut neitsytmieheen, tiedän ettei kyseiset merkit sovi hyvin yhteen  mutta olisin halukas edes yrittään..kertoisitteko vaikka millaista elämä neitsytmiehen rinnalla on ja miten neitsytmies hurmataan, miten saan tämän miehen pysymään vierelläni?
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #1 : 23.05.2007 20:39:50 »

Itsekin joskus aikoinaan luulin, että eihän  neitsyt ja  vaaka voi sopia yhteen, mutta jälkikäteen ajateltuna se on tainnut olla väärä luulo...

Oikein mietin kerran, että olen ihastunut ja seukkaillut nimenomaan  neitsyt -miesten kanssa! Jotekin heidän huumorinsa (  Shocked ) on kolahtanut, ja heidän kanssaa mulla on ollut tosi hauskaa (  Shocked ).

Ehkä pitäisi katsella sekä omaa karttaa, ja tämän mahdollisen kumppanin karttaa. Ja niitä sitten yhdessä. Itselläni on  kuu neitsyt, ehkä tämä selittää jotain. Joku muu enemmän astrologiaa tuntevana voisi valaista asiaa...?  :Smiley 

neitsyt -mies hurmataan mun mielestä hauskoilla, mutta älykkäillä (?  Grin ) jutuilla. Eikä ole pahitteeksi, jos pitää itsestään huolta niin ulkoisesti kuin "sisäisestikin" (jaa, mitähän toikin nyt tarkoittaa, heh) Wink

Sanoisin, että go for it!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.05.2007 22:48:07 »

Mutta sinulla onkin IN Kuu Neitsyessä. Perinteinen parisuhteen merkki on se, että naisen kuu on miehen aurinko. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
IN
Vieras
« Vastaus #3 : 24.05.2007 20:34:41 »

Hih! Sen kun olisi joskus aikoinaan osannut ottaa harkintaan - kaiken muun ohessa Wink

Siru4, laitapa jotain tarkempia tietoja kartastasi...Eiköhän tuolta Ebenialta löydy viiltävät analyysi tilanteeseen kuin tilanteeseen Wink  smitten
tallennettu
Bilancia
Satunnainen astroilija
*

Vain köyhillä on kiire.

Profiili
« Vastaus #4 : 28.05.2007 20:14:52 »

Höh..Miten niin muka vaaka ja neitsyt ei tule toimeen? Paras ystäväni on neitsyt ja muutenkin neitsyiden kanssa synkkaa tosi hyvin! Oli ne sitten miehiä tai naisia!! Ne järkevyydellään tasapainoittaa ainakin minua  smitten Ei muuta kuin hauskaa matkaa neitsyt miehen kanssa  smitten
« Viimeksi muokattu: 28.05.2007 20:16:37 kirjoittanut Bilancia » tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Olivia X
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 09.06.2007 00:03:09 »

Jaahas.. itse olen vaaka ja kuu härässä ja mies on aurinko härkä.. Ja oon just miettinyt et mikähän meitäkin yhdistää...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: