Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: t-ristit ja t-neliöt  (Luettu 36972 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #30 : 27.08.2007 09:39:23 »

Mielenkiintoisia nämä erikoiskuviot kartalla. Osais vielä tehdä niistä jotain tulkintaa - haluaisiko teistä joku kiltti? smitten

Käsittääkseni mulla on T-ristissä  Jupiter, Uranus ja Chiron. Näistä uranus aspect_opp chiron. Sitten on mahdollisuuksien kolmiot ja haasteelliset kolmiot, useampia. En vaan osaa laittaa tota karttaa tänne idiot2

 Mietityttää vaan tuo T-ristin aika raaka teksti tuolla omassa astrossa:
"tämän ristin alta ei pysty muita auttamaan tai parantamaan vaan pikemminkin päinvastoin. Muiden asioita hoitaessasi ajat vain nuokin ihmiset samaan ahdinkoon kanssasi, joten kaikkien kannalta olisi korkea aika hyväksyä tämä karmallinen läksy..."

Mutta mitä tässä nyt on meneillään, haluaisko joku katsoa?
tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #31 : 08.09.2007 18:46:51 »

Hei

Mulla on myös  uranus   aspect_opp  chiron .
Ja  chiron huone 7.

Jotenkin voisin tällä kokemuksella (alle 40v) väittää, että  chiron huone 7 takia näen että toisen ihmisen on vaikea "normaalien ihmissuhde normien" mukaan hyväksyä mut kumppaniksi. - Koska jostain syystä näkevät minut aina "itsekkäänä ja irrallisena"
( uranus huone 1). Uranus on vaan niin näkyvästi esillä - eikä kukaan ole juuri uskaltanut muhun muuten tutustua...

Tiukan paikan tullen "kumppanit" kuitenkin katsovat omaksi "oikeudekseen/velvollisuudekseen" jättää mut selviämään aivan yksin!
Ihan niinkuin ( uranus huone 1) en apua koskaan tarvitsisi!  Ilmeisesti kumppanuus mun kanssa veisi heidän omia voimavaraansa - eikä Inhimillinen ihminen ole siihen valmis lainkaan....

Tai tälläiset hyötyajattelut ovat olleet muodissa - ehkä taas joskus hetkellisesti voi muuttuakin (kun oma lehmä ojassa tms).

Tää siis tämän itsekkään ihmisen looginen selitys "omille subjektiivisille havainnoille" - tuskin mitään suurta viisautta, ehkä ohimenevää (?) karman maksua tms....

....Mun puuttuva "jalka" olisi sitten kauris huone 4.  saturnus lepää huoneessa 9. Mutta sekään ei saa olla koskaan rauhassa, koska on oppositiossa huone 3  jupiteraspect_con  neptunus r -kanssa.
Uskonnoista olen hyväksynyt tähän mennessä oman kyhäelmän kaikkien uskontojen parhaimmistosta  Wink - voin istua myös luterilaisessa jumalanpalveluksessa, mutta viime aikoina alkaan aina vaan itkeä avoimesti - Jumala kun on niin ankara!
 angel
« Viimeksi muokattu: 08.09.2007 18:57:50 kirjoittanut helinä » tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #32 : 08.09.2007 19:38:46 »

Hei Meerkat, tässä olisi Tanhuan tulkinta tuosta uranuksen ja chironin oppositiosta. Tästä oli juttua vähän aikaa sitten tällä palstalla, joten toivottavasti en nyt toista itseäni liiaksi - liitin silloinkin tulkinnan suoraan soturista.

Uranus oppositio Chiron
Uranuksen ja Chironin välinen aspekti kuvaa aina jonkun sukupolven hoidettavaksi tulevaa tehtävää ihmiskunnan siirtyessä eteenpäin henkisessä kehityksessään. Henkilökohtaista ideaa tälle aspektille ei ole helppo määritellä, mutta koetan antaa lyhyen määritelmän juuri sinun aikalaisillesi osuvasta aspektista. Opposition aikana syntyneet joutuvat omiin kokemuksiinsa pohjautuen kyseenalaistamaan auttamiseen ja parantamiseen liittyviä menetelmiä. Sinäkin tulet todennäköisesti törmäämään joihinkin epäilyttäviin ilmiöihin omaa polkua etsiessäsi, mutta et huomaa siinä mitään erikoista koska muille tapahtuu samalla tavalla. Olet kuitenkin osaltasi vaikuttamassa siihen, että toimimattomat uuden ajan systeemit menettävät asemansa ja korvautuvat uusilla ilmiöillä.

No yhtä kaikki, itselläni on myös ollut taas vastoinkäymisiä vime aikoina ja olen kelaillut tota neliösaldoani - T-risti löytyy ja jopa "tuplapuin"  Wink Eli siellä on ysissä kokonainen stellium ristin osana

Neptunus oppositio Kuu
Jupiter avautuva neliö Kuu
Saturnus avautuva neliö Kuu
Merkurius avautuva neliö Kuu
Neptunus avautuva neliö Merkurius
Neptunus avautuva neliö Jupiter
Neptunus avautuva neliö Saturnus


tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
astroilija
Vieras
« Vastaus #33 : 16.09.2007 15:50:34 »


on taas elämä vienyt tätä t-ristin kantajaa...

 saturnus 7.huoneessa  aspect_opp  mars 1.huoneessa ( jotka molemmat  aspect_squ  uranus 8.huoneessa )

kariutunut suhde takana: en voinut olla oma itseni! onko siitä kartallani poltinmerkkinä tämä  saturnus aspect_opp mars ?

sinkkunakin  olo vaikeaa:  7. huoneessa sekä  saturnus että  pluto eli aika pakollisia kuvioita nuo läheiset ihmissuhteet kai ovat.





tallennettu
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #34 : 19.09.2007 11:06:41 »


Kiitoksia Tuliruusu sinulle kun laitoit tuon Uranus - Chiron -tulkinnan! Olen kurkannut tänne mutta jostain syystä huomasin sen vasta nyt, eli silmät auki kun olis :Cool:

Tuo olikin mielenkiintoinen tieto. Nimittäin jossain vaiheessa sain itselleni sellaista henkisen tien tulkintaa, että tässä vaiheessa minun tulee kerätä tietoa. Näiden tietojen keskeltä tulisi löytää oma tie, ei pidä ottaa kaikkea annettuna. Chiron näyttää minulla olevan ykköshuoneessa, mutta hyvin tuo teksti sopisi siis yhteen oman oppositioni kanssa!

tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #35 : 20.09.2007 12:56:41 »

Hmm mulla ei ole yhtään T-ristiä kartallani ja Seppokin kirjoitta, että kultaisen kolmioni kanssa kuljen elämän valaoisampaa puolta. Oisko niin, että kun se T-risti puuttuu, niin ymmärryskin puuttuu.  Kiss Neliöitä kyllä on ja oppositioita, mutta karttalla on kaikki kolmiot, kultainen, mahdollisuuksien ja pieni kolmio.  buck2
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
astroilija
Vieras
« Vastaus #36 : 21.09.2007 15:03:38 »


Kiitoksia Tuliruusu sinulle kun laitoit tuon Uranus - Chiron -tulkinnan! Olen kurkannut tänne mutta jostain syystä huomasin sen vasta nyt, eli silmät auki kun olis :Cool:


Kiitokset chiron aspect_opp  uranus tulkinnasta kuuluvat Yussralle  smitten

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 21.09.2007 17:59:10 »

sinkkunakin  olo vaikeaa:  7. huoneessa sekä  saturnus että  pluto eli aika pakollisia kuvioita nuo läheiset ihmissuhteet kai ovat.

Tuosta tulee mieleen, että otatko ihmissuhteet HYVIN vakavasti?  saturnus 7:ssa tulee mieleen, että otat, tai saatat kantaa vastuuta parisuhteesta.  pluto 7:ssa taas että olet vahva parisuhteessa, päättäväinen, haluat hallita... ?

Tuo  mars/ saturnus aspekti taas voi tuoda vielä sitä "kovuutta" ihmissuhteisiin. Oletko huomannut tuota?

Huomasin vaan, anopilla kun on  mars aspect_con saturnus...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astroilija
Vieras
« Vastaus #38 : 23.09.2007 03:11:29 »

en kyllä oikein tunnista, että ihan LIIAN vakavasti ottaisin ihmissuhteita enää- mutta kyllä -ennen olen ottanut... tunsin epäonnistuneeni ihmisenä jos ihmissuhde epäonnistui. Näin ei kuitenkaan enää ihan ole onneksi.

Olisko  saturnus leijona noita ilmaisu vaikeuksia suhteessa?  On pitänyt kovasti yrittää - Rakkaus ei ole ulottunut ytimiin asti / Kommunikaatio ei ole pelannut: itse kokenut että  en ole voinut todella avautua, luottaa ja uskoutua... Pidetty rasittavana "hörhönä"joka höpöttää henkisestä kasvusta ja meditaatiosta ym... ym... paljon asioita joita ei voi tuoda julki...

Kontrolloinnin tarveesta en tiedä muuta kuin että haluan kontrolloida omaa elämääni nykyisin aikas suoraan sanoen... Asioiden/ihmisten olen antanut ennemmin omia latujaan kulkea- ei kiinnosta kyllä yrittää kontrolloida muita, kun omassa olemisessa on niin paljon tekemistä...ellei ne nyt sitten ihan väkisin kontrolloitumaan ala, siinä sivussa... Wink Grin

Olisko pluto vaikutusta että parisuhde ollut älyttömän tärkeä asia elämässäni? jäänyt vähän oma lehmä ojaan... Plutosta on sanottu mm. että sen aseman perusteella minulla on voimakas vaikutus kohtaamiini ihmisiin  - halusin sitä tai en. Tämmöstä on ollu ilmassa -- Aikamoisia reaktioita olenkin aiheuttanut - tälläkin foorumilla...2funny
(viittaus tuonne "henkimaailman ilmiöitä" osaston erääseen ketjuun buck2  buck2 buck2)   

Moni peilannut omat fantasiansa tai toiveensa tai luulonsa minuun - näkemättä sitä ihmistä (tai "auraa" 2funny ) joka heidän peilinään on ollut...


mutta tästä edespäin,

 
I   smitten  me


ehkä haaviin vielä jonain päivänä tarttuu se todellinen "jellona" ...(7.huone leijonassa)


« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 03:23:30 kirjoittanut Tuliruusu » tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #39 : 23.09.2007 10:15:22 »

Luin Tuliruusu tuon sun kirjotuksen  saturnus  pluto huone 7 tulkinnasta.
Se oli oikeastaan aika kaunis...
Luulen että kun löydät sydämesi valtiaan - hän on oikeasti hieno ihminen!
Ja kyllähän se varmasti löytyy.
 saturnus vaan voi viedä aikaa - ja  pluto muuttaa elämänkin sitten täysin perusteellisesti  - Jännittäviä kuvioita - tylsiä ei lainkaan  :Smiley
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #40 : 23.09.2007 13:52:05 »


Kiitos sanoistasi - Helinä - ne lämmittivät sydäntäni!   smitten  smitten


Mietin tuota  karttasi herkkyyden ja haavoittuvaisuudden / pärjäämisen ja itsenäisyyden tasapainoa, mutta nämä mun jutut on vaan tällaisia arvailuja.... Ajattelin että ehkäs kuitenkin arvokasta tuoda esille....  :Smiley Smiley

chiron aspect_opp uranus ja  aurinko rapu  kuu vesimies samaa teemaa. Ihan kuin olisi "ääripäät" siellä -  aurinko rapu on kaiketi aika herkkä ja kuoreenkin vetäytyvä (ainakin ne joita tunnen- "haavoittuvien" tunteiden esiintuonti ei välttämättä onnistu heillä) kuu vesimies usein tuntuvat pyrkivän luomaan jonkinlaista, sanoisinko  "humaania järkevyyttä" tai sellaisen auraa ihmissuhteiden alueelle... Olisiko niin  rapu chiron asiat jäävät piiloon, kun uranus 1.huoneessa - joka ehkä korostaa vesimies kuu'ta?


Oletko miettinyt miten tuo herkkä ja tunteellinen rapu suhteessa toimii -  koetko että pääsee esiin ja voi hyvin?  :Smiley  angel



tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #41 : 23.09.2007 17:12:00 »

Kiitos itsellesi tuliruusu...

Olisiko niin  rapu chiron asiat jäävät piiloon, kun uranus 1.huoneessa - joka ehkä korostaa vesimies kuu'ta?

Kun nyt avasit solmuja päässäni, niin ehkä tuo oma Rapu  aurinko huone 10 sopii enemmän omaan isääni. Ja yhtä hyvä "isä" yritän olla pojalleni kuin hän on minulle ollut...

Ehkä se on hyvä jättää oma "isä" jo historiaan - mies asioissa ...
 
Mikään ei ole niin tylsä kuin mies joka roikkuu "omassa äidissä kiinni"  Wink

Vesimies  kuu on vielä mulla perääntyvän  mars ja  kuunsolmu kavereita huoneessa 5, että sinne suuntaan olen varmasti menossa... näin naisena ja äitinä, ja myös sinä puolisona. - aika ei vielä ole ollut valmis.

Koomista tässä kaikessa on se, etta kun itsellä on ollut hyvä lapsuus - niin siitäkin voi kehitellä omia ongelmia omassa vanhemmuudessa  Grin


tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #42 : 25.09.2007 10:18:21 »


Koomista tässä kaikessa on se, etta kun itsellä on ollut hyvä lapsuus - niin siitäkin voi kehitellä omia ongelmia omassa vanhemmuudessa  Grin


 2funny     ihan mahtava!

mistähän ei ihminen kykenisi ongelmaa rakentamaan?  Wink


kai vanhempikin saa ihminen olla? ...siis että isä-äiti yhdessä persoonassa varmaan vaikeata käytännössä...  Smiley 


Kun nyt avasit solmuja päässäni, niin ehkä tuo oma Rapu  aurinko huone 10 sopii enemmän omaan isääni. Ja yhtä hyvä "isä" yritän olla pojalleni kuin hän on minulle ollut...


Onko isäsi  rapu ? Omani on... Wink  Wink

Mutta eikös  aurinko astrologiassa ilmennä ensisijaisesti omaa "elämänvoimaa" ja toissijaisesti mahdollisesti isää yhdessä  saturnus kanssa? Näin jostain esoteerisesta opuksesta olen lukenut...


Et siis tunnista  rapu  aurinko itsessäsi?


Hmmm... Minullakin on vaikeuksia identifioida itseäni niihin kurjiin tarinoihin, mitä  aurinko kalat usein kerrotaan -erityisesti tämän Astro.fi-sivuston rakkaushoroskooppi oli kyllä aika suoraan sanoen   uglystupid2  En tunnistanut itseäni ja erityisesti en tunnistanut koko liutaa  kalat emäntää jotka tunnen!

Se vihjailu aivokuumeella ja sen vaikutuksilla järkeen oli niin pölvästiä, että  tickedoff Kaikki  tuntemani kalat leidit ovat terävää joukkoa! Usein se kuitenkin jää mieheltä afrodite-charmista huumautuneena  huomaamatta...  coolsmiley  :Smiley  2funny


Taitaa olla niin, että  kalat emäntä on sen verran liukas liikkeinen, ettei astroloogit saa otetta?  Wink :Smiley Se on harhaluuloa mitä kalanaisesta sanotaan -  neptunus viisaus kun ei kaikille aukea ,niin eihän sitä silloin kovin moni voi ymmärtää... :Smiley   angel Cool


« Viimeksi muokattu: 25.09.2007 10:46:04 kirjoittanut Tuliruusu » tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #43 : 27.09.2007 19:31:04 »


Onko isäsi  rapu ?


Isän vedin  aurinko  rapu :sta koska se on huoneessa 10.
Oma iskä on  neitsyt aikansa lähellä mun  pluto huone 12:sta.
Isällä  kuu  rapu siinä missä mulla aurinko?
- oon saanu itse olla naivin tyhmä koko lapsuuden, mutta nyt sitten harjotellaan ite...


- Tiedä mikä pimeäpuoli isästä vielä paljastunee... mutt sen pitäis astro mielessä tapahtua pian kun Transiitti  pluto ohittelee IC:tä...  Cool


Et siis tunnista  rapu  aurinko itsessäsi?


Olen aika koti-ihminen, panostan paljon pesääni ja olen tunneherkkä kropaltani.
Jos voin huonosti mieleltäni - kehittelen siitä psykosomaattisia sairauksia...
Ehkä rapumaista?
Ja sitten tykkään astrosta, pidän tätä myös rapumaisena  - "ei niin järkevänä" harrastuksena.

Kaloissa on mun vertex + Dc vasten plutoa ja Ac:tä ...
Tämäkin  aspect_squ :ssä Ic - Mc akseliin ja tietty siihen  venus rapu :n.

... että pysytään edes vähän aiheessa  Cheesy
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #44 : 27.09.2007 21:36:29 »


... että pysytään edes vähän aiheessa  Cheesy


totta - meni vähän off topic, pahoittelen..... mutta, enpä löytänyt asialle muutakaan kanavaa sivuilta...  angel


 aurinko ja rapu 10.ssä varmasti jotain muutakin voisi merkitä... aika tärkeä tuo asema karttasi perusteella - kun vapauden kaipuun, uranus-tyyppisen tiedostamisen ja sisäinen haavoittuneen parantajan välisen jännitteen pitäisi purkautua henkilökohtaisen elämänvoiman kautta julkisilla elämänalueilla.....


t-ristin kärkiplaneetan kuvittelisin ilmentävän jotain tärkeää elämäntehtävää tms. karmallista "projektia" joka kantajallaan tässä elämässä läpikäytävänä. ... siksi en t-ristin tulkinnassa pitäisi kärkiplaneettaa isänä  Smiley 



tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: