Meerkat
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #30 : 27.08.2007 08:39:23 » |
|
Mielenkiintoisia nämä erikoiskuviot kartalla. Osais vielä tehdä niistä jotain tulkintaa - haluaisiko teistä joku kiltti? Käsittääkseni mulla on T-ristissä Jupiter, Uranus ja Chiron. Näistä . Sitten on mahdollisuuksien kolmiot ja haasteelliset kolmiot, useampia. En vaan osaa laittaa tota karttaa tänne Mietityttää vaan tuo T-ristin aika raaka teksti tuolla omassa astrossa: "tämän ristin alta ei pysty muita auttamaan tai parantamaan vaan pikemminkin päinvastoin. Muiden asioita hoitaessasi ajat vain nuokin ihmiset samaan ahdinkoon kanssasi, joten kaikkien kannalta olisi korkea aika hyväksyä tämä karmallinen läksy..." Mutta mitä tässä nyt on meneillään, haluaisko joku katsoa?
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius, neptunus jousimies nouseva, jupiter kauris venus, mars skorpioni kuu härkä uranus, pluto vaaka saturnus kaksoset
|
|
|
helinä
Kohtuuastroilija
Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)
|
|
« Vastaus #31 : 08.09.2007 17:46:51 » |
|
Hei Mulla on myös . Ja huone 7. Jotenkin voisin tällä kokemuksella (alle 40v) väittää, että huone 7 takia näen että toisen ihmisen on vaikea "normaalien ihmissuhde normien" mukaan hyväksyä mut kumppaniksi. - Koska jostain syystä näkevät minut aina "itsekkäänä ja irrallisena" ( huone 1). Uranus on vaan niin näkyvästi esillä - eikä kukaan ole juuri uskaltanut muhun muuten tutustua... Tiukan paikan tullen "kumppanit" kuitenkin katsovat omaksi "oikeudekseen/velvollisuudekseen" jättää mut selviämään aivan yksin! Ihan niinkuin ( huone 1) en apua koskaan tarvitsisi! Ilmeisesti kumppanuus mun kanssa veisi heidän omia voimavaraansa - eikä Inhimillinen ihminen ole siihen valmis lainkaan.... Tai tälläiset hyötyajattelut ovat olleet muodissa - ehkä taas joskus hetkellisesti voi muuttuakin (kun oma lehmä ojassa tms). Tää siis tämän itsekkään ihmisen looginen selitys "omille subjektiivisille havainnoille" - tuskin mitään suurta viisautta, ehkä ohimenevää (?) karman maksua tms.... ....Mun puuttuva "jalka" olisi sitten kauris huone 4. lepää huoneessa 9. Mutta sekään ei saa olla koskaan rauhassa, koska on oppositiossa huone 3 r r -kanssa. Uskonnoista olen hyväksynyt tähän mennessä oman kyhäelmän kaikkien uskontojen parhaimmistosta - voin istua myös luterilaisessa jumalanpalveluksessa, mutta viime aikoina alkaan aina vaan itkeä avoimesti - Jumala kun on niin ankara!
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.09.2007 17:57:50 kirjoittanut helinä »
|
tallennettu
|
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 08.09.2007 18:38:46 » |
|
Hei Meerkat, tässä olisi Tanhuan tulkinta tuosta uranuksen ja chironin oppositiosta. Tästä oli juttua vähän aikaa sitten tällä palstalla, joten toivottavasti en nyt toista itseäni liiaksi - liitin silloinkin tulkinnan suoraan soturista. Uranus oppositio Chiron Uranuksen ja Chironin välinen aspekti kuvaa aina jonkun sukupolven hoidettavaksi tulevaa tehtävää ihmiskunnan siirtyessä eteenpäin henkisessä kehityksessään. Henkilökohtaista ideaa tälle aspektille ei ole helppo määritellä, mutta koetan antaa lyhyen määritelmän juuri sinun aikalaisillesi osuvasta aspektista. Opposition aikana syntyneet joutuvat omiin kokemuksiinsa pohjautuen kyseenalaistamaan auttamiseen ja parantamiseen liittyviä menetelmiä. Sinäkin tulet todennäköisesti törmäämään joihinkin epäilyttäviin ilmiöihin omaa polkua etsiessäsi, mutta et huomaa siinä mitään erikoista koska muille tapahtuu samalla tavalla. Olet kuitenkin osaltasi vaikuttamassa siihen, että toimimattomat uuden ajan systeemit menettävät asemansa ja korvautuvat uusilla ilmiöillä. No yhtä kaikki, itselläni on myös ollut taas vastoinkäymisiä vime aikoina ja olen kelaillut tota neliösaldoani - T-risti löytyy ja jopa "tuplapuin" Eli siellä on ysissä kokonainen stellium ristin osana Neptunus oppositio Kuu Jupiter avautuva neliö Kuu Saturnus avautuva neliö Kuu Merkurius avautuva neliö Kuu Neptunus avautuva neliö Merkurius Neptunus avautuva neliö Jupiter Neptunus avautuva neliö Saturnus
|
|
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
astroilija
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 16.09.2007 14:50:34 » |
|
on taas elämä vienyt tätä t-ristin kantajaa... 7.huoneessa 1.huoneessa ( jotka molemmat 8.huoneessa ) kariutunut suhde takana: en voinut olla oma itseni! onko siitä kartallani poltinmerkkinä tämä ? sinkkunakin olo vaikeaa: 7. huoneessa sekä että eli aika pakollisia kuvioita nuo läheiset ihmissuhteet kai ovat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Meerkat
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 19.09.2007 10:06:41 » |
|
Kiitoksia Tuliruusu sinulle kun laitoit tuon Uranus - Chiron -tulkinnan! Olen kurkannut tänne mutta jostain syystä huomasin sen vasta nyt, eli silmät auki kun olis :Cool:
Tuo olikin mielenkiintoinen tieto. Nimittäin jossain vaiheessa sain itselleni sellaista henkisen tien tulkintaa, että tässä vaiheessa minun tulee kerätä tietoa. Näiden tietojen keskeltä tulisi löytää oma tie, ei pidä ottaa kaikkea annettuna. Chiron näyttää minulla olevan ykköshuoneessa, mutta hyvin tuo teksti sopisi siis yhteen oman oppositioni kanssa!
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius, neptunus jousimies nouseva, jupiter kauris venus, mars skorpioni kuu härkä uranus, pluto vaaka saturnus kaksoset
|
|
|
blix
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #35 : 20.09.2007 11:56:41 » |
|
Hmm mulla ei ole yhtään T-ristiä kartallani ja Seppokin kirjoitta, että kultaisen kolmioni kanssa kuljen elämän valaoisampaa puolta. Oisko niin, että kun se T-risti puuttuu, niin ymmärryskin puuttuu. Neliöitä kyllä on ja oppositioita, mutta karttalla on kaikki kolmiot, kultainen, mahdollisuuksien ja pieni kolmio.
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Sähköinen Maa Tuli-Koira
Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
|
|
|
astroilija
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 21.09.2007 14:03:38 » |
|
Kiitoksia Tuliruusu sinulle kun laitoit tuon Uranus - Chiron -tulkinnan! Olen kurkannut tänne mutta jostain syystä huomasin sen vasta nyt, eli silmät auki kun olis :Cool:
Kiitokset chiron tulkinnasta kuuluvat Yussralle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #37 : 21.09.2007 16:59:10 » |
|
sinkkunakin olo vaikeaa: 7. huoneessa sekä että eli aika pakollisia kuvioita nuo läheiset ihmissuhteet kai ovat. Tuosta tulee mieleen, että otatko ihmissuhteet HYVIN vakavasti? 7:ssa tulee mieleen, että otat, tai saatat kantaa vastuuta parisuhteesta. 7:ssa taas että olet vahva parisuhteessa, päättäväinen, haluat hallita... ? Tuo / aspekti taas voi tuoda vielä sitä "kovuutta" ihmissuhteisiin. Oletko huomannut tuota? Huomasin vaan, anopilla kun on ...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
astroilija
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 23.09.2007 02:11:29 » |
|
en kyllä oikein tunnista, että ihan LIIAN vakavasti ottaisin ihmissuhteita enää- mutta kyllä -ennen olen ottanut... tunsin epäonnistuneeni ihmisenä jos ihmissuhde epäonnistui. Näin ei kuitenkaan enää ihan ole onneksi. Olisko noita ilmaisu vaikeuksia suhteessa? On pitänyt kovasti yrittää - Rakkaus ei ole ulottunut ytimiin asti / Kommunikaatio ei ole pelannut: itse kokenut että en ole voinut todella avautua, luottaa ja uskoutua... Pidetty rasittavana "hörhönä"joka höpöttää henkisestä kasvusta ja meditaatiosta ym... ym... paljon asioita joita ei voi tuoda julki... Kontrolloinnin tarveesta en tiedä muuta kuin että haluan kontrolloida omaa elämääni nykyisin aikas suoraan sanoen... Asioiden/ihmisten olen antanut ennemmin omia latujaan kulkea- ei kiinnosta kyllä yrittää kontrolloida muita, kun omassa olemisessa on niin paljon tekemistä...ellei ne nyt sitten ihan väkisin kontrolloitumaan ala, siinä sivussa... Olisko pluto vaikutusta että parisuhde ollut älyttömän tärkeä asia elämässäni? jäänyt vähän oma lehmä ojaan... Plutosta on sanottu mm. että sen aseman perusteella minulla on voimakas vaikutus kohtaamiini ihmisiin - halusin sitä tai en. Tämmöstä on ollu ilmassa -- Aikamoisia reaktioita olenkin aiheuttanut - tälläkin foorumilla... (viittaus tuonne "henkimaailman ilmiöitä" osaston erääseen ketjuun ) Moni peilannut omat fantasiansa tai toiveensa tai luulonsa minuun - näkemättä sitä ihmistä (tai "auraa" ) joka heidän peilinään on ollut... mutta tästä edespäin, I me ehkä haaviin vielä jonain päivänä tarttuu se todellinen "jellona" ...(7.huone leijonassa)
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 02:23:30 kirjoittanut Tuliruusu »
|
tallennettu
|
|
|
|
helinä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #39 : 23.09.2007 09:15:22 » |
|
Luin Tuliruusu tuon sun kirjotuksen huone 7 tulkinnasta. Se oli oikeastaan aika kaunis... Luulen että kun löydät sydämesi valtiaan - hän on oikeasti hieno ihminen! Ja kyllähän se varmasti löytyy. vaan voi viedä aikaa - ja muuttaa elämänkin sitten täysin perusteellisesti - Jännittäviä kuvioita - tylsiä ei lainkaan :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astroilija
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 23.09.2007 12:52:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
helinä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #41 : 23.09.2007 16:12:00 » |
|
Kiitos itsellesi tuliruusu... Olisiko niin asiat jäävät piiloon, kun 1.huoneessa - joka ehkä korostaa 'ta? Kun nyt avasit solmuja päässäni, niin ehkä tuo oma Rapu huone 10 sopii enemmän omaan isääni. Ja yhtä hyvä "isä" yritän olla pojalleni kuin hän on minulle ollut... Ehkä se on hyvä jättää oma "isä" jo historiaan - mies asioissa ... Mikään ei ole niin tylsä kuin mies joka roikkuu "omassa äidissä kiinni" Vesimies on vielä mulla perääntyvän ja kavereita huoneessa 5, että sinne suuntaan olen varmasti menossa... näin naisena ja äitinä, ja myös sinä puolisona. - aika ei vielä ole ollut valmis. Koomista tässä kaikessa on se, etta kun itsellä on ollut hyvä lapsuus - niin siitäkin voi kehitellä omia ongelmia omassa vanhemmuudessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astroilija
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 25.09.2007 09:18:21 » |
|
Koomista tässä kaikessa on se, etta kun itsellä on ollut hyvä lapsuus - niin siitäkin voi kehitellä omia ongelmia omassa vanhemmuudessa ihan mahtava! mistähän ei ihminen kykenisi ongelmaa rakentamaan? kai vanhempikin saa ihminen olla? ...siis että isä-äiti yhdessä persoonassa varmaan vaikeata käytännössä... Kun nyt avasit solmuja päässäni, niin ehkä tuo oma Rapu huone 10 sopii enemmän omaan isääni. Ja yhtä hyvä "isä" yritän olla pojalleni kuin hän on minulle ollut... Onko isäsi ? Omani on... Mutta eikös astrologiassa ilmennä ensisijaisesti omaa "elämänvoimaa" ja toissijaisesti mahdollisesti isää yhdessä kanssa? Näin jostain esoteerisesta opuksesta olen lukenut... Et siis tunnista itsessäsi? Hmmm... Minullakin on vaikeuksia identifioida itseäni niihin kurjiin tarinoihin, mitä usein kerrotaan -erityisesti tämän Astro.fi-sivuston rakkaushoroskooppi oli kyllä aika suoraan sanoen En tunnistanut itseäni ja erityisesti en tunnistanut koko liutaa emäntää jotka tunnen! Se vihjailu aivokuumeella ja sen vaikutuksilla järkeen oli niin pölvästiä, että Kaikki tuntemani leidit ovat terävää joukkoa! Usein se kuitenkin jää mieheltä afrodite-charmista huumautuneena huomaamatta... : Taitaa olla niin, että emäntä on sen verran liukas liikkeinen, ettei astroloogit saa otetta? : Se on harhaluuloa mitä kalanaisesta sanotaan - viisaus kun ei kaikille aukea ,niin eihän sitä silloin kovin moni voi ymmärtää... :
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.09.2007 09:46:04 kirjoittanut Tuliruusu »
|
tallennettu
|
|
|
|
helinä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #43 : 27.09.2007 18:31:04 » |
|
Onko isäsi ? Isän vedin :sta koska se on huoneessa 10. Oma iskä on aikansa lähellä mun huone 12:sta. Isällä siinä missä mulla aurinko? - oon saanu itse olla naivin tyhmä koko lapsuuden, mutta nyt sitten harjotellaan ite... - Tiedä mikä pimeäpuoli isästä vielä paljastunee... mutt sen pitäis astro mielessä tapahtua pian kun Transiitti ohittelee IC:tä... Et siis tunnista itsessäsi? Olen aika koti-ihminen, panostan paljon pesääni ja olen tunneherkkä kropaltani. Jos voin huonosti mieleltäni - kehittelen siitä psykosomaattisia sairauksia... Ehkä rapumaista? Ja sitten tykkään astrosta, pidän tätä myös rapumaisena - "ei niin järkevänä" harrastuksena. Kaloissa on mun vertex + Dc vasten plutoa ja Ac:tä ... Tämäkin :ssä Ic - Mc akseliin ja tietty siihen :n. ... että pysytään edes vähän aiheessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astroilija
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 27.09.2007 20:36:29 » |
|
... että pysytään edes vähän aiheessa totta - meni vähän off topic, pahoittelen..... mutta, enpä löytänyt asialle muutakaan kanavaa sivuilta... ja 10.ssä varmasti jotain muutakin voisi merkitä... aika tärkeä tuo asema karttasi perusteella - kun vapauden kaipuun, uranus-tyyppisen tiedostamisen ja sisäinen haavoittuneen parantajan välisen jännitteen pitäisi purkautua henkilökohtaisen elämänvoiman kautta julkisilla elämänalueilla..... t-ristin kärkiplaneetan kuvittelisin ilmentävän jotain tärkeää elämäntehtävää tms. karmallista "projektia" joka kantajallaan tässä elämässä läpikäytävänä. ... siksi en t-ristin tulkinnassa pitäisi kärkiplaneettaa isänä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|