Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: t-ristit ja t-neliöt  (Luettu 36963 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #45 : 29.09.2007 17:57:54 »


t-ristin kärkiplaneetan kuvittelisin ilmentävän jotain tärkeää elämäntehtävää tms. karmallista "projektia" joka kantajallaan tässä elämässä läpikäytävänä. ... siksi en t-ristin tulkinnassa pitäisi kärkiplaneettaa isänä  Smiley 


Good point.  :Smiley
Ehkä tuo vielä seuraavina vuosikymmeninä  kauris seen tuleva  pluto transiitti tekee Suur ristiä kuviolle, niin homma ratkeaa mullekin.
Voi hyvinkin olla kyse on omasta terveydesta tms ja luopumisen opettelua kaikesta?
...ei voi kuin toivoa, että aluks menis järki ja muisti, niin ei itteä häiritsisi niin paljoa  Wink
- Ja sorry mun kylmä musta huumori -  2funny
Merkkinä, että luopuminen on Pluto  neitsyt keräilijä luonteelle paha paikka.


...ehkä mä vaan lähden maan pakoon...
Paljon parempi visio, olisi jotain rakentavaa pähkäiltävää. angel
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 18:01:07 kirjoittanut helinä » tallennettu
Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #46 : 02.10.2007 13:55:01 »

Mielenkiintoinen keskustelu kerrassaan! Olen pohtinut aika paljon kartallani seikkailevaa T-ristiä, mutta mitä enemmän sitä katselen sitä pelottavammalta tuo kuvio vaikuttaa. Näin se siis menee:

Oppositiossa keskenään  kuu kaksoset ja Saturnuksen ja Marsin yhtymä  jousimies
Kärkiplaneettaa ei ole, vaan on kärkistellium, johon kuuluvat  Aurinko ja Jupiter  vesimies sekä Merkurius ja Venus  kalat... Koko stelliumhöskä vielä istuu Keskitaivaalla.

Haastavaltahan tuo näyttää. Tukijalka olisi siis IC, joka on täysin tyhjä planeetoista. Eli ei sieltäkään apua. Smiley Saisinko purkuapua? Suurimmat ongelmat, mitä omassa elämässäni koen olevan, liittyvät ihmissuhteisiin, nimenomaan romanttisiin. En pysty sitoutumaan enkä luottamaan. Enkä toisaalta edes heittäytymään mihinkään. Muuten kuin pään sisällä. Saturnuksen syytä? Toisaalta taas olen hyvin sosiaalinen ja mukana monenlaisessa järjestötoiminnassa ja vaikuttamassa. MC? Olen mieluummin ystävä hyvältä vaikuttavan tyypin kanssa kuin että lähtisin riskeeraamaan "suhdesotkuilla". Hurmaava, mutten anna oikein mitään itsestäni.  idiot2 Hjälp!
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #47 : 09.10.2007 10:13:00 »

 Smiley Katsoin yhden läheisen ystävän karttaa ja hups hänellä on 17 neliötä kartallaan, eli se on täynnä niitä. Lisäksi siellä on neljä oppositiota ja kartalla on karmallinen suurristi. Nyt hänellä on myös  saturnus transiitti menossa, tai siis se risti muuttuville merkeille. Kun olen sivusta seurannut niin tuntuu, että henkilöllä on pallo täydellisen hukassa. Mitä tällainen neliöitä ja oppositioita täynnä oleva kartta kertoo? Viisaammat kertokaa.  Tongue
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #48 : 12.10.2007 20:44:00 »

Mitä tällainen neliöitä ja oppositioita täynnä oleva kartta kertoo? Viisaammat kertokaa.  Tongue

Tuollaiselle henkilölle ei todellakaan anneta mitään valmiina, vaan hänen on taisteltava itse elämässään saavuttaakseen jotain.

Ja jos elämä tuntuu vaikealta, niin syitä voi etsiä edellisistä elämistä: Kenties hän on silloin tehnyt pahaa toisille, jolloin se pitää sovittaa tässä elämässä.

Haasteet on tehty voitettavaksi, ja jos henkilöllä on paljon "henkistä kanttia" selvitäkseen, niin hän voi saavuttaa todella suuria asioita. Mutta jos hän haluaa mennä siitä mistä aita on matalin, niin hän tulee ajatutumaan vaikeuksiin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #49 : 12.10.2007 22:00:27 »

Kiitti vastauksesta. Tunnen henkilön hyvin ja nyt hänelle on ilmeisesti tullut aika ottaa elämä omiin käsiinsä, kun on niin kauan elänyt muiden ihmisten kautta. Voipi olla rankkaakin rankempi tehtävä hänelle.  Embarrassed
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
Gandalf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #50 : 23.11.2007 18:01:15 »

Vieläkö joku seuraa tätä aihetta

Täällä Saturnuksen paluun kanssa karttaani tarkemmin tutkiskelen ja itteni kanssa kierittelen.

Mulla ilmeisesti tuo T-ristin kärki on  kuu jousimies ja 11.huone, oisko siihen teillä jotain kerrottavaa


 vesta
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #51 : 25.08.2010 17:29:55 »

Tämä on vanhavanha aihe, mutta ajattelin jatkaa tähän silti.  T-risti on nyt niin ajankohtainen tuolla taivaallakin.  Enemmän kuitenkin mua kiinnostaa tuo syntymäkartan T-ristin tulkitseminen.

Astro.fi:n kartta näyttää mun kartalle kaksikin t-ristiä, mutta mun mielestä toisessa on liian suuri orbi, 9 astetta.  Tarkemmassa on  uranus ja  chiron oppositiossa, kärkenä  merkurius.  Neljäs jalka olisi 2 astetta Kaksosta, lähellä IC:tä.  Ymmärrän tähän asti, ja senkin, että Kaksosista pitäisi löytyä se ratkaisu, mutta kuinka, kuinka?  idiot2  Jostakin jonninjoutavasta höpötyksestäkö, mitä mä vierastan?  -äläkää kaksoset loukkaantuko- 

Ristin kärki on siis  merkurius  jousimies , vastamerkissään, kaukana kotoa.  Niin kaukana kuin olla voi!   uranus ja  chiron ovat mulle vieraampia planeettoja.  Voi itku ja hammasten kiristys.  Ja Kaksosista ratkaisu, avain?  Kaksosetkin on mulle vieras merkki.

Liitän ristin tähän vielä, jos se helpottaa sanallista selostusta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #52 : 25.08.2010 18:49:36 »

Tämä on vanhavanha aihe, mutta ajattelin jatkaa tähän silti.  T-risti on nyt niin ajankohtainen tuolla taivaallakin.  Enemmän kuitenkin mua kiinnostaa tuo syntymäkartan T-ristin tulkitseminen.

Astro.fi:n kartta näyttää mun kartalle kaksikin t-ristiä, mutta mun mielestä toisessa on liian suuri orbi, 9 astetta.  Tarkemmassa on  uranus ja  chiron oppositiossa, kärkenä  merkurius.  Neljäs jalka olisi 2 astetta Kaksosta, lähellä IC:tä.  Ymmärrän tähän asti, ja senkin, että Kaksosista pitäisi löytyä se ratkaisu, mutta kuinka, kuinka?  idiot2  Jostakin jonninjoutavasta höpötyksestäkö, mitä mä vierastan?  -äläkää kaksoset loukkaantuko- 

Ristin kärki on siis  merkurius  jousimies , vastamerkissään, kaukana kotoa.  Niin kaukana kuin olla voi!   uranus ja  chiron ovat mulle vieraampia planeettoja.  Voi itku ja hammasten kiristys.  Ja Kaksosista ratkaisu, avain?  Kaksosetkin on mulle vieras merkki.

Liitän ristin tähän vielä, jos se helpottaa sanallista selostusta.

Entä jos joskus puoliso/taloudellinen yhtiökumppani tai joku muu löytyykin ulkomailta ja joudut lähtemään kauas ulkomaille?
- Luulen että jos valitsisit näinkin radikaalin liikkeen jossain vaiheessa elämässäsi, niin "jonnin joutava höpöttely" omalla äidinkielellä nousisi arvoon arvaamattomaan.
Heitin tän vaan hatusta.

Pluto on vaativasti aurinkoosi - ja vaikka pidät  aurinko  aspect_squ  pluto aspektia vähemmän tarkkana, se saattaa muiden planeettojen transiittien aktivoimana olla hyvinkin voimakas.
Pluto on ota tai jätä aspekti - eli voit tehdä itsellesikin yllättäviä valintoja tilanteen tullen.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #53 : 25.08.2010 18:58:27 »

 pluto aspect_squ aurinko on karttani tarkin neliö, mutta  pluto  aspect_opp  chiron ei sitten niin tarkka enää.  Mun ymmärtääkseni t-ristin orbi on 8 astetta?

Tuokin on ihan totta mitä helinä heitit, jos ulkomailla on, äidinkieli on kultaakin kalliimpi.  Tarkoitin että Kaksosen vilkas energia puuttuu multa luontaisesti enkä hallitse small talkia.  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #54 : 25.08.2010 19:34:41 »

Tarkemmassa on  uranus ja  chiron oppositiossa, kärkenä  merkurius.  Neljäs jalka olisi 2 astetta Kaksosta, lähellä IC:tä.  Ymmärrän tähän asti, ja senkin, että Kaksosista pitäisi löytyä se ratkaisu, mutta kuinka, kuinka? 

Ristin kärki on siis  merkurius  jousimies , vastamerkissään, kaukana kotoa.  Niin kaukana kuin olla voi!   uranus ja  chiron ovat mulle vieraampia planeettoja.  Ja Kaksosista ratkaisu, avain?


Kheiron on "haavoittunut parantaja".
Uskoisin sinun oikeustajun olevan suuri.
Olisit varmasti hyvä asianajaja.
Se tosin vaatii että nouset voimakkaita  pluto ihmisiäkin vasten.
Haaste tai lahja: Tarvitset taidokasta keskustelutaitoa. Paljon lukemista vaativaa opiskelua.
Ei jonnin joutavaa...
Mutta varmasti aika rankkaa...
 angel
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #55 : 25.08.2010 19:44:27 »

Joo - tiedän. Mun pitäisi yrittää satujen kertojaksi....  Grin
Nyt kun merkurius perääntyy - kehittelen innokkaasti kaikkia mahdollisia symbolisia vaihtoehtoja.

....Olin näköjään tilittänyt paljon tänne 2007 vuonna.
Siksi uudet viestitkin tulee mulle muistutuksena.

Omaa "ristiä" en ole vielä löytänyt. Paljosta olen luopunut sittemmin, mutta terveys tuntuu olevan parempi. Ehkä olen luopunut vain kaikesta turhasta  Wink

Pluto transiitti  kauris on jo nyt yksinkertaistanut elämääni, vaikka ohittanut vasta  aspect_opp  venus .
Edessä  pluto transiitit   aspect_squ  uranusaspect_squ Kheiron ja  aspect_opp  aurinko ...
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #56 : 26.08.2010 04:57:56 »



Kheiron on "haavoittunut parantaja".
Uskoisin sinun oikeustajun olevan suuri.
Olisit varmasti hyvä asianajaja.
Se tosin vaatii että nouset voimakkaita  pluto ihmisiäkin vasten.
Haaste tai lahja: Tarvitset taidokasta keskustelutaitoa. Paljon lukemista vaativaa opiskelua.
Ei jonnin joutavaa...
Mutta varmasti aika rankkaa...
 angel

Tuo kyllä aukaisi nyt tuota t-ristin dilemmaa.  Siis se, mitä tarvitsen, löytyy sieltä puuttuvan jalan kohdalta!  Kiitos helinä!

Mulla vaan on niin pönttöpää  uglystupid2 etten ikimaailmassa olisi pystynyt opiskelemaan mitään vaativaa ammattia.  Mutta totuuden siemen tuossa silti on.  Luottamustehtävässä olen ollut meidän työpaikalla, mutta luovutin yhden kauden jälkeen.   kuu  vaaka ei jaksa riidellä...
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #57 : 26.08.2010 08:57:08 »

Vielä Meimille...

En tiedä ikääsi, mutta elämä on pitkä matka.
Joskus se mitä luulee jättäneensä taakseen, voi tulla uudestaan
eteen. Joskus Saturnus antaa tarvittavat taidot, mutta ajan kanssa ja
kiertoteitäkin hyödyntäen.

Ja kiitos itsellesi.
Tarvitsen omille ajatuksilleni välillä "peilejä".
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #58 : 13.09.2010 17:04:59 »

Itsellänihän löytyy suurristi kartalta. Laitan sen tähän ihan huvikseni liitteeksi, kun en jaksa lähteä kirjoittamaan planeettojen sijainteja. Niin olen miettinyt sitä, että en koe tämän suurristin majailua kartalla täysin negatiivisena asiana. Luulisin, että kuten itselläni, niin monilla muillakin ihmisillä joilta tämä suurristi löytyy, löytyy myös muita kuvioita, jotka tuovat kyllä paljon myös positiivisia asioita. Itselläni ainakin useat planeetat jotka osallistuvat tähän ristiin ovat myös muodostamassa kirjekuorta, mystistä suorakaidetta, kultaista kolmiota ja noh, haasteellista kolmiota.

Siinä mielessä tämä on kyllä erittäin mielenkiintoinen sillä se on varmastikin näistä kuvioistani negatiivisin ja vaatii eniten opiskelua tajuta. Lisäksi minua kammoksuttaa se, että kaiketi suurristin kanssa joutuu tekemään paljon töitä, jotta elämässään voi saavuttaa jotain suurta ja no, tavoitteeni elämässä ovat ainakin sen verran korkeat, että en usko pystyväni tappiota nielemään ihan helpolla. =) Kaiketi tätä pitäisi lähteä purkamaan noiden yksittäisten aspektien kautta ensin?

Edittiä: Lueskelin tästä suurrististä ja jossain sanottiin sen olevan sisäisen identiteettikriisiin liittyvä. Kun se on näissä johtavissa merkeissä siis. Mietin, että onko tässä juuri kyse neljän eri toimintatavan erosta, jotka kaikki tuntuvat luontevilta, mutta silti toisensa poissulkevilta? Mietin esimerkiksi itseäni ja sitä miten toimin eri tilanteissa. Ensin haluan toimia kuten mars oinas, suoraan vaan päin ongelmia sen enemmän ajattelematta. Mutta toisaalta haluaisiin punnita kaikki vaihtoehdot kuten merkurius vaaka ja sitten taas ratkaista kaiken luovasti, nepparimaisesti. Ja osittain myös jäädä märehtimään ja nuolemaan haavoja kuten chiron rapu. Eli näinkö se sitten näkyy käytännössä? Eli pitääkö tässä ratkaista se kaikkia oman itseni puolia parhaiten palveleva ja tasapainoinen ratkaisu?
« Viimeksi muokattu: 13.09.2010 17:34:59 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
minävaan
Vieras
« Vastaus #59 : 26.09.2010 02:15:55 »

Moikka. Liuta tyhmiä ja vieläkin tyhmempiä kysymyksiä. Onko  t-ristit ja t-neliöt sama kuin mystinen suorakaide pikkukolmio ja mahdollisuuksienkolmio???
Luultavasti ei kun puhutaan neliöistä eikä kolmioista:D
Minulla on kuitenki noi kaikki kolmiot kartalla ja en oikein ymmärrä mitä ne tarkoittaa. En mä tajuu tosta kartasta oikein mitn Shocked
Anteeksi jos kirjoitin väärään paikkaan tän, en oikein tiedä mistä tätä olisi kuulunut kysyä.
Jos joku viitsisi katsoa noita kolmioita olisi mukavaa:) näkyykö se edes normaali kartalta? Syntymäaikani on 20.8.1985 klo 20.31 Rauma
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: