Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miten saan vaaka mieheen romanttisuutta?  (Luettu 26934 kertaa)
0 jäsentä ja 31 vierasta katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #15 : 29.05.2007 09:13:09 »

Oletko jo kokeillut yksinkertaisesti kertoa miehellesi (asiallisesti  Wink) että romantiikka on sinulle tärkeää ja se saisi olosi tuntumaan hyvältä ja rakastetulta. Jätä sitten asia muhimaan vaakamiehesi mieleen niin ehkäpä hän huomaa, että pieni romantiikka silloin tällöin voisi olla paikallaan. Tyypillistä vaakaa on turha mennä määräilemään tai vaatimaan romantiikka häneltä, sillä lopputulos taitaisi olla ehdoton ei. Siisti, kiihkoton toive asiasta riittänee. Persoonakysymyksiin on mahdotonta sanoa oikeita toimintatapoja, mutta minun kohdallani (vaakanainen) tuo saattaisi toimia  Smiley
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #16 : 06.06.2007 13:39:07 »

mun vaaka on toivoton tapaus... Grin vaihtaa vois rapuun.  crazy2
tallennettu
golfer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #17 : 06.06.2007 14:39:20 »

vaaán vaihtoviikot edessä. Nyt kylmää montaa vaaka-miestä. Onneksi me ravut ollaan romanttisia, vai ollaanko Smiley On kyllä totta, että romanttisuutta voi oppia... tai paremminkin se on toiseen tutustumista, mikä saa toisen osapuolen hyvälle tuulelle, mikä ilahduttaa. Pienet teot, sanat, huomiointi, siitä se lähtee, oli kyseessä sitten skorppari, vaaka tai härkä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 06.06.2007 15:36:33 »

No kun tapasin leijona-härkä "parin" niin olin huomaavinani härässä ainakin paloa. Venus. En osaa kuvitella että Vaaka olisi ihan viileä, itseni ja exäni nousun perusteella.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #19 : 06.06.2007 22:55:41 »

äääh...
ei oo kivaa kuulla että vaa-at ei ole romanttisia Shocked
noh, kai se tosi asia pitää sitten vaan kohdata Embarrassed
[/qu

Elä' masennu. Romanttisuuden voi oppia. Jotkut miehet on vaan niin "äijiä" ettei ne todellakaan ymmärrä romantiikasta ruusuista ja suklaista kynttilän valossa yhtään mitään.

Puhukaa asiasta. Jos mies rakastaa sinua niin varmasti hän myös haluaa miellyttää ja oppii hienot temput jos oikeasti haluaa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 30.09.2007 21:16:04 »

Tämä ketju lienee jo vähän vanhentunut, mutta en voi olla kommentoimatta. Menköön sitten vaikka bittitaivaalle, ei väliä.
Mutta en ole uskoa silmiäni kun luen tätä, vaakamieskö ei olisi romanttinen??!
Olen seurustellut kolmen (joista yhden kanssa olin naimisissakin) vaakamiehen kanssa ja jokainen heistä oli todella herrasmies, huomaavainen ja romanttinen. Heiltä tuli yllätyslahjoja, avasivat aina ovet, kantoivat kassit, tekivät ihania illallisia kynttilöineen kaikkineen, suolsivat suustaan kauniita sanoja ja rakkauden tunnustuksiaan.
 Muita yhtä romanttisia en ole tavannut!! Nyt on ihana leijonamies mutta ei hänkään ole noin romanttinen, muuten ihana kyllä.
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 30.09.2007 23:25:50 »

No nostetaan tätä aihetta. Smiley

Minun Vaaka-mieheni on romanttinen, välillä vähän kiusaksikin asti.
Hänellä on tapana järjestää pieniä yllätyksiä, esim. hän on varannut usein
kivan sviitin jostain vuoristohotellista, jonne sitten ajamme tuntikausia
minun tietämättä mihin olemme menossa ja kuinka kauan viivymme
ja sitten kun tulemme perille, niin huone on täytetty kynttilöillä,
ruusun terälehdillä ja shampanja on coolerissa odottamassa
ja lämmin kylpy.

Tämä tapa on jäänyt ajalta, jolloin hän oli naimisissa ja minä olin
menossa naimisiin Härkä-mieheni kanssa ja tarvitsimme "pakopaikan"
ja täys-nautinnon as hänen ex-vaimonsa on erittäin stressaava ihminen
ja minun Härkäni työnarkomaani. Wink

Muuten tuo tahtoo olla jo vähän kulunut juttu, mutta verestämme muistoa
jännittävältä ajalta. Tongue

Toinen juttu mitä hän tekee, hän kysyy, mitkä päivät voin ottaa vapaaksi töistä
ja sitten hän ei kerrokaan enempää, vaan sanoo esim, että pakkaa laukkuusi
se ja tuo puku, bikinit tms. jne. ja passi ja sitten joko edellisenä iltana tai aamuna,
jolloin olemme lähdössä, hän kertoo minne olemme menossa.

Tämä tapahtui noin viikko sitten viimeksi ja menimme Adrianmerelle
erääseen saareen laivalla ja matkasta ei puuttunut hetkeksikään romanttisuutta. smitten

Ajoimme ensin Italiaan ja poikkesimme "sivupolulla" matkan varrella
eräällä viinitarha-alueella,
josta ostimme viiniä, koti tehtyä leipää ja juustoa ja hedelmiä
ja ajoimme sitten auton salaa ko. viinitarhoille viinipensaiden ja parin ison
tammen suojaan ja rakastelimme vilttien alla nauttien viiniä ja tarhan antimia...
(täällä saa juoda pari lasilta viiniä autoilijatkin)
...ja jatkoimme matkaa viinitilallisten hymyillessä ja iskiessä silmää,
kun ajoimme auton pois viinitarhalta. :Smiley Grin
Eivät valittaneet pienestä rikoksestamme.. Tongue

Matkustamme pienen matkan/varaamme hotelli-sviitin 1-2 kk.
Se on vähän tuollainen tapa irrottautua arjesta ja kiireestä.

Eräs juttu mitä hän tekee (ja kuvittelee sen olevan hänen tulista romanttisuuttaan) on, että hän ilmestyy oveni taakse,
kun tietää, että menen esim. illalliselle jonkun muun (ystävän) kanssa
ja sitten sulkee minut intohimoisiin suudelmiin ja sanoo olevansa vain niin hulluna minusta ja rakastelee kanssani eteisessä
seinää vasten tms. ja päästää minut vasta sitten lähtemään,
mutta minä taas ajattelen puoleksi ihastuksissani ja vihastuksissani,
että hän on välillä kovin omistushaluinen, mutta toisaalta..
..se taas saa miehen tekemään vähän hulluskeluja ja olemaan romanttinen. Wink

Pieniä yllätyslahjoja saan noin 2-3 kk ja ne ovat usein jotain parfyymiä,
vaatetta, koruja, kosmetiikkaa, kenkiä, laukkuja tai jokin hieronta tai kasvohoito tai manikyyri/pedikyyri. Tosin en tiedä, onko tuo nyt kovin Vaakamaista, koska täällä miehet yleensä tykkäävät antaa lahjoja naiselleen. idiot2

Härkä-mieheni tekee samoin ja on oikeastaan paljon "anteliaampi",
myös tietyllä tapaa tunteellisempi ja romanttisempi,
mutta hän osoittaa sen eri tavoin ja on enemmän koti-ihminen
ja tykkää esim. enemmän käpertyä kanssani viltin alle unelmoimaan
tehtyään ensin illallista. Hän rakastaa kokkaamista. Wink

Täällä päin syödään lähes joka päivä ulkona, joten miesten
täytyy osoittaa romanttisuuttaan muilla keinoin kuin
kutsumalla illallisille.

Suurin vaaka-mieheltä saamani lahja on tämä asuntoni puutarhoineen. Smiley

Tosin Vaaka-mieheni on  askendentti harka ja  venus skorpioni
minä  aurinko kaksoset  askendentti skorpioni ja  venus rapu,
(jolloin minun kauneuttani pitää miehen palvoa!) Tongue Grin
ja minä osun suoraan venuksena Vaaka-mieheni keskitaivaalle,
joten astrologisesti olen kaikkea sitä, mitä Vaaka-mieheni naisesta hakee. Wink

Muista en tiedä, mutta minun vaakani tarvitsee visuaalista ja älyllistä kauneutta.
jännitystä ja vaihtelevuutta. Hän ottaa usein heti kunnon välimatkan,
jos joutuu kuuntelemaan valittamista tai olemaan riidan alla.

Tosin minun kanssani hän riitelee tosi tulisesti ja jää ja seuraa vielä perässä, tickedoff
ja sitten rakastelemme älyttömän tulisesti heti riidan jälkeen- smitten
-ja parasta seksiä meillä on ollut juuri riitelyn jälkeen idiot2
kun taas ex-vaimonsa ( aurinko harka) kanssa hän lähtee pois
ja eikä edes vastaa puheluihin viikkoon tai pariin,
jolloin minä alan saada niitä prkleen puheluita  tickedoff
joihin  aurinko kaksoset:na en ensin vastaa ja  askendentti skorpioni:na pistän sitten kyllästyneenä jotain todella pirullista. angel

Tälläinen Vaaka-mies siis.. smitten
tallennettu
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 02.10.2007 12:07:07 »

no, vaikka vaaka-mies pitää flirttailusta (kukapa ei Wink) minun kokemukseni mukaan hän on kyllä uskollinen viimeiseen asti.
Mutta kuitenkin ihmiset ovat ihmisiä, olipa horoskooppi mikä tahansa.
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 02.10.2007 23:51:13 »

no, vaikka vaaka-mies pitää flirttailusta (kukapa ei Wink) minun kokemukseni mukaan hän on kyllä uskollinen viimeiseen asti.
Mutta kuitenkin ihmiset ovat ihmisiä, olipa horoskooppi mikä tahansa.

Hmmm.. omaan kokemukseeni vedoten Vaaka-miehistä,
niin eipä noita voi kovin uskollisiksi laskea,
-paremminkin taitaviksi valehtelijoiksi -viimeiseen asti. coolsmiley

Esim. nykyinen Vaaka-mieheni oli avioliitossa,
kun tapasi minut ja oli "rikollisessa" suhteessa kanssani yli vuoden päivät,
kunnes otti sitten avioeron vaimostaan.
Syy ei ollut uskottomuuden paljastuminen,
vaan muut ristiriidat.

Samainen herra ei ole yli 10 vuoden avioliittonsa aikana ollut ainoatakaan
vuotta, edes puolta vuotta (omien laskelmiensa mukaan) uskollinen ex-vaimolleen, joten en siis ollut ensimmäinen rakastaja hänen urallaan avioliiton aikana.

Ja vaimo ( aurinko harka) uskoi kaikki selitykset, vaikka silloin tällöin epäili,
mutta uskoi kuitenkin, koska Vaaka kykenee vakuuttamaan toisen viimeiseen pisteeseen asti, vaikka puheilla ei olisi mitään katetta.
Osallistuin itsekin näiden valheiden rakentamiseen.

Paras tapa todeta Vaaka-miehen uskollisuus/uskottomuus
on olla paikalla itse.  coolsmiley

Härkä-miehelleni en kykene valehtelemaan, mutta hänellä onkin
paljon älykästä, joustavaa ja avarakatseista Kaksosta kartallaan. Wink
Molemmat mieheni tietävät toisistaan. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 03.10.2007 07:20:31 »

Osallistuin itsekin näiden valheiden rakentamiseen.

Miksi? Minun olisi vaikea alkaa olla kovin uskottoman/useaa suhdetta harrastavan miehen kanssa mitään.. ensinnäkään sellainen ei tuntuisi henkilökohtaiselta, siltä että mies on juuri minun kanssani. Seksi ja kemiat, seksiä voi harrastaa kaikkien kanssa, mutta miten usean kanssa tulee kemiat? Jotenkin sellainen ujo mutta miehekäs mies puhuttelee enemmän. Olen nousuvaaka edelleen.. ensimmäisenä ei innosta kuulla, miten paljon naisia on saatu ja miten paljon niitä on (tätäkin on kuultu), vaan meidän väliset kemiat.. toistaiseksi ei ole mikään suhde kestänyt ulkopuolisten naisten ilmestymistä. Se on sitten se toinen, ellen minä. Ei vaan innosta sen jälkeen. No kerran piti antaa anteeksi. Jos miehellä on toinen/toisia, mihin juuri minua tarvitaan? Valloittamaan? Osoittamaan itselleni jotain? Kaappaamaan mies? heh... no en tiedä.. itsekään en haluaisi olla kahden kanssa, ainakaan ei ole tullut oltua. Toki kaikki edustavat vain energiaa, ihmiskehot ja mielet..

Joka tapauksessa, joko miehessä on toivomasi ominaisuudet tai ei, vaikea on pakottaa tai muuttaa. Jos haluat seksimaanikon, ota sellainen. Jos haluat hiljaisen nörtin, heitä riittää. Jos haluat uskollisen.. katsele alusta asti missä mennään.. jos haluat sallia muita suhteita, tiedä sitten mitä olet tekemässä.. kai tämä riippuu siitä, mihin uskot. 
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 07:27:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #25 : 03.10.2007 08:09:16 »



Minä olen hieman samoilla linjoilla Soul A:n kanssa. Haluan nimenomaan henkilökohtaisen suhteen miehen kanssa enkä pysty olemaan ns. avoimessa liitossa jossa on useita muitakin. Onko se sitten tietyntyyppistä itsekkyyttä, en tiedä mutta minulle tuo yksiavioinen malli sopii parhaiten.

Ja tuohon aloittajan kysymykseen sanoisin, että ihmiseen on vaikea saada jotakin ominaisuutta jos sitä ei hänessä ole. Ja lisäksi jokainen näkee muutenkin romanttisuuden eri tavalla. Minä olen todella vähän romanttinen enkä näe esimerkiksi kukkien saamista minään kovinkaan kummoisena tapahtumana.  Huh
tallennettu
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #26 : 03.10.2007 13:13:31 »

En tiedä onko tästä mitään apua... Aihe nyt vain sattui kolahduttamaan, koska voin myöntää itsekin olevani "kylmä" Vaaka, mitä ihmissuhteisiin tulee.... Vaikka olenkin nainen.

Mitä voin omakohtaisesta kokemuksesta omien ihmissuhteideni pohjalta todeta.... Vaa'an  ongelmana ei ole rakastamisen tunteen/rakkauden puute, mikä meitä estäisi osoittamasta tunteita kumppania kohtaan. Ongelma on se, että Vaaka ajattelee liikaa....  idiot2

Jostakin jopa luin tästä - harmi etten enää muista sivuston osoitetta...ehkä se jostain tuolta webbiselaimen älyttömän sekaisesta kirjanmerkkilistastakin vielä löytyisi jos aikani sitä metsästäisin. Muistan jutun siitä, että kirjoitin siitä jopa itselleni muistiinpanoja, koska jutun jotkin kohdat osuivat niin kohdalleen. Ainakin omalta kohdaltani. Mutta koitan nyt selitellä tätä sen pohjalta, mitä itse jutusta muistan ja sen vähän mitä siitä muistiin kirjoitin... Toivottavasti saatte selityksestäni jotain tolkkua...  buck2

Vaa'an pulmana on se, että me olemme liian loogisia. Useimmat aurinkomerkit, kuten varmasti varsinkin Rapu, kai pystyvät paremmin toimimaan juuri siten kuin tunteet kehottavat, sitä sen kummemmin miettimättä. Meillä Vaaoilla kuitenkin lyö jarru päälle jo siinä vaiheessa kun alamme harkita, miten tunteen osoitus tulisi suorittaa.
"Millainen ja kuinka pitkä askel tunteiden osoituksessa tulisi ottaa...riittääkö kosketus, hymy vai pitäisikö iskeä kiinni kunnon tulisella suudelmalla.... Ei kai sentään sellaista...se voisi olla liian nopeatahtinen liike...riski korville saamiseen...  Grin Entä millaisella kiihkeystasolla valittu ele tulisi suorittaa? Vai pitäisikö ostaa jokin lahja...mutta mistä kumppani pitäisi ja mikä olisi sellainen, josta tunteiden syveneminen tulisi sopivan selväksi? Ja entäpä sitten suhteen syvenemisen vaikutukset muihin läheisiin? Hyväksyvätkö läheiset suhteen? Etenemmekö heidän mielestään sopivassa tahdissa? Onko heidän mielestään seuraava askel sopiva tällaisena? Entä jos toisten loukkaamisen riskit mnimoidakseni valitsenkin sen toisen tavan? Mutta se ei ehkä olekaan riittävä kumppanille... AAAAARRRGH!!!"

Siinä vähän malliesimerkkiä, mitä meidän Vaakojen mielessä pyörii parisuhteessa...  2funny (Terveisin nimimerkki: "yritin juuri päättää alkaisinko suhteeseen erään miehen kanssa vaiko en" Grin ...arvatkaa vain miten kävi...) Ihan liikaa kysymyksiä... Vaihtoehtoja ja syy-seuraus-suhteita, vaihtoehtojen riskejä ja positiivisia puolia toisensa perään.... Koita siinä sitten sekunnin murto-osassa päättää mikä olisi paras vaihtoehto... tickedoff "Jos teen siten, miten mieli tekisi ja sydän käskee, se saattaa loukata joko kumppania tai sitten jotakuta muuta, jota en halua loukata." Ja jos kyseessä on vielä parisuhteissa kovinkin kokematon Vaaka, ja vielä jos kumppani vieressä intoaa lähes itku kurkussa, että "miksi sä et rakasta mua", niin herranjumala on paniikki valmis... uglystupid2 Me Vaa'at tahtoisimme parisuhteessakin punnita jokaisen vaihtoehdon, vaihtoehdon vaihtoehdon ja vaihtoehdon vaihtoehdon vaihtoehdon niin perusteellisesti, että lopputulokseksi ei voi jäädä kuin se yksi ainoa oikea ratkaisu. Mutta ongelmahan on se, että harvoinhan mihinkään on yhtä ainutta ratkaisua. Ihan sama vaikka ei tarvitsisikaan ratkaista muuta kuin se että tempaisenko tuon ihanan sulottaren nyt syliin ja suutelenko siltä jalat alta vai en...? Parisuhdehan kun ei tosiasiassa ole koskaan kokonaan mikään kahden kauppa... kumpikin kumppani tuo suhteeseen mukanaan myös oman menneisyytensä, ystävänsä, perheensä... Se tarkoittaa hillitöntä määrää ihmisiä, joilla kaikilla on jokin mielipide ko. parisuhteesta. Ja Vaakana emme halua joutua tilanteeseen että loukkaisimme ketään, millään tavalla... Ei ketään puolison siskon kummin serkun kaimaakaan...  uglystupid2

"Anger, hatred, jealousy, neediness, intense desire - frightening stuff all of it, and expressing it can get you into trouble (meaning that other people might get hurt or angry with you)..."

Joten paras ratkaisu, kun pää on niin täynnä kaikenlaisia riskilaskelmia, on yksinkertaisesti pysyä hiljaa.... Vetäydymme osin sisälle sinne päämme syvyyksiin pohtimaan sitä täydellistä ratkaisua, ja näin tunteiden osoittamisen tapauksessa pitäydymme siis osoittamasta toistaiseksi mitään elettäkään ratkaisun suuntaan, välttääksemme keskenjääneiden kokeilujen sekoittavaa vaikutusta siihen ihanaan pilkuntarkkaan logiikkaamme... Tongue Siis suomeksi sanottuna...suljemme väliaikaisesti omat tunteemme piiloon sinne logiikkamme suojiin, kunnes onnistumme keksimään sen parhaan ratkaisun kuinka rakkaudentunnustus tulisi tässä tapauksessa suorittaa.  Grin Se on kuin vetäisimme kylmän kuoren ympärillämme kiinni, ja tottakai se saa aina väärinkäsityksiä aikaan...vaikka kyse ei edelleenkään ole siitä että tunteemme olisivat jotenkin haalistuneet. Päinvastoin... Ja sehän siinä ongelmaa tuottaakin, kun ei sovi logiikkaan miten sellaisia tulisia tunteita tulisi oikein käsitellä...

Kuten sanottu, me Vaa'at olemme liian loogisia, liian rationaalisia, yksinkertaisesti ajattelemme liikaa... Toisinaan loogisuus on toki hyvinkin hyödyllistä, mutta ei totisesti rakkaudessa...rakkaus ei ole olkuunkaan loogista. Ja silloin Vaaoilla leikkaa järjestelmä kiinni...  Grin Ainakin minulla...  uglystupid2  2funny

Kyllähän Vaakaa toisaalta romanttiseksikin merkiksi väitetään, ja en ollenkaan epäile sitä.... smitten Itsekin olen todella pehmo. Tunteita löytyy kyllä melkein enemmänkin kuin sydän joskus kestää, ongelma on vain juuri siinä niiden osoittamisessa. Kuinka kova se oma itsekontrolli niiden "epäloogisten" tunteiden osoittamiseen on. Ja minusta on ihan selvää, että mitä kokeneempi Vaaka on kyseessä, sitä rohkeammin hän osaa tunteitaan näyttää, ja sitä parempia ja romanttisempia ne eleet ovat. Rupeaa löytymään tämmöisiä "maailmanmiehen elkeitäkin", kuten vaikka sinunkin miehestäsi Sasha.  coolsmiley Se on vain Vaa'an omasta kokemuksesta ja harjoituksesta kiinni... kuinka se romantiikka saadaan ulos meistä jäyhemmistäkin tapauksista...

Ja ainoa tapa siihen on löytää se pahuksen off-kytkin meidän Vaakojen päähän sieltä jostakin!!!!  uglystupid2 2funny Että me opittaisiin olemaan sotkematta sitä pahuksen logiikkaa rakkauteen. Näiltä romanttiseleisemmiltä Vaaoilta se off-kytkimen painaminen sujuu epäilemättä jo ihan luonnostaan.  coolsmiley  Meidän "idiootti-älykköjen" kohdalla siihen taas tarvitaan vähän koulutusta.

Antamisen ja saamisen oppitunti romantiikassa...
- rohkaista olemaan tunteidemme osalta rehellisiä, avoimia, luottavaisia ja vapaita (ja pienistä eleistähän se liikkeelle lähtee)
- antaa jatkuvaa palautetta ja tukea
- näyttää ja osoittaa meille että olemme tärkeitä (turvallisuus on todella meille Vaaoillekin tärkeää - jos emme tunne oloamme ja rakkauttamme tarvituiksi, emme pysty osoittamaan sitä muillekaan / meillehän on tämä kaiken tasapaino sen verran tärkeää..)
- pitkiä keskusteluja ja toistenne kuuntelua siitä mitä tarvitsette toisiltanne (varovaisuutta mukaan taas tässäkin - emme halua tuntea oloamme painostetuksi...)

Vaaka pitää koittaa saada sellaiseen avoimeen tilaan  - tilaan missä ajattelemme vähemmän ja luotamme pelkkiin tuntemuksiin enemmän. Siten meistä saa sen romantiikan lopulta ulos... nyhtämättäkin.  Wink

Joten sen kun sanotte meitä Vaakoja kylmiksi ja tunnevammaisiksi jos siltä tuntuu...  Wink ...ainakin minä ymmärrän kyllä mistä moiset tuntemukset johtuvat... Mutta me Vaa'at taas tahtoisimme vain tietää kuka samperi keksi rakkaudelle näin pahuksen epäloogiset käyttöohjeet?!   Cheesy



Muokkaus: No niin... huomasinkin jo, että tulin vähän toistelleeksi samaakin mitä aiemmin joku englanninkielisillä pätkillä koitti selittää... mutta no... tulipahan nyt suomeksikin sanottuna...  Grin Ja minulla ainakin on omakohtaista kokemusta omasta käytöksestäni Vaakana...  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 13:17:23 kirjoittanut sekuretto » tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 03.10.2007 13:30:10 »

Vaakapuolta itsessäni en pitäisi loogisena, vaan romanttisena. Mutta voihan horroskooppimerkkeihin liittää mitä vain ominaisuuksia halutessaan.  jousimies vaaka yhdistettynä saattavat viitata tietynlaiseen valloitushaluun, kumma että pysyn usein hiljaa ja aloillani pitkiä kausia, jos tulee takkiin. Sitten taas nousee ja .. seikkailuun. Mutta kunnioitan kyllä eri pelikenttien osapuolten toiveita.

Tosin minua ei siis viehätä  vaaka kaksoset vesimies miehet, paitsi  askendentti,  en tiedä vielä mitä merkkiä eräs on, tulimerkit vetäneet puoleensa viime aikoina..
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 13:37:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #28 : 03.10.2007 13:40:28 »

Tarkoitinkin logiikalla itse asiassa sitä Vaa'an alituista pyrkimistä tasapainoon erilaisten vaihtoehtojen välillä... Kyllähän siinä päättelykykyä tarvitsee joskus vähän liiaksikin... Mutta ehkä logiikka on tosiaan vähän väärä sana sellaista edestakaisin vekslaamista kuvaamaan... buck2 Harvoinhan siinä mitään tolkun häivää on...  uglystupid2  Grin
tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 03.10.2007 13:52:56 »

Vaaka näkee eri puolet, siksi en välttämättä tuomitse kaikenlaista käytöstä myöskään miehellä.. toki kivointa on se jos meidän väliset fiilarit riittäisi. En kuitenkaan tuomitse esim jos mies katsoo vaikka eroottista esitystä.. huomasin.. heheh.. <miten saan vaaka mieheen romanttisuutta?   2funny
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 14:00:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: