Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miten saan vaaka mieheen romanttisuutta?  (Luettu 26922 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #30 : 03.10.2007 13:40:28 »

Tarkoitinkin logiikalla itse asiassa sitä Vaa'an alituista pyrkimistä tasapainoon erilaisten vaihtoehtojen välillä... Kyllähän siinä päättelykykyä tarvitsee joskus vähän liiaksikin... Mutta ehkä logiikka on tosiaan vähän väärä sana sellaista edestakaisin vekslaamista kuvaamaan... buck2 Harvoinhan siinä mitään tolkun häivää on...  uglystupid2  Grin
tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 03.10.2007 13:52:56 »

Vaaka näkee eri puolet, siksi en välttämättä tuomitse kaikenlaista käytöstä myöskään miehellä.. toki kivointa on se jos meidän väliset fiilarit riittäisi. En kuitenkaan tuomitse esim jos mies katsoo vaikka eroottista esitystä.. huomasin.. heheh.. <miten saan vaaka mieheen romanttisuutta?   2funny
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 14:00:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 03.10.2007 16:05:30 »

Oli suhde minkälainen/laatuinen tahansa,
niin jos kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä osaansa,
niin mikä on ongelma? idiot2

On ihmisiä, jotka tarvitsevat vain yhtä ihmistä,
ja ihmisiä, jotka tarvitsevat kahta ihmistä jne. Smiley

Itse jaoin Vaa'an hänen ex-vaimonsa kanssa
ja opin jotain itsestäni -rakkaus ei ole samaa kuin omistaminen.

Olen elänyt jo pitkään tilanteessa, jossa on kaksi
miestä rakkaus suhteesa kanssani.
Jostain syystä en koe mitään tarvetta muuttaa sitä.
-Itse asiassa nautin enemmän kuin rakkaus suhteesta yhden kanssa.
Tosin olen realisti ja tiedän, että näin ei mennä ikuisesti,
mutta nautin niin kauan kuin sitä kestää. Smiley

Olen joskus aikaisemminkin maininnut,
että kun miehelle antaa kaikki vapaudet tulla ja mennä miten
se haluaa, kontrolloimatta, niin saa mitä uskollisimman miehen,
joka kulkee perässäsi kuin koiranpentu.
(toki loistava seksi auttaa erittäin paljon) Wink


Eri ihmiset saavat eri ihmisissä eri puolia esiin.
Minuakaan ei saa kaikki miehet romanttiseksi,
kun taas jotkin miehet sytyttävät minut jo pelkällä läsnäolollaan. Smiley

Vaaka-mieheni sanoo samaa. Kaikki naiset eivät saa häntä kuulema romanttiseksi,
saati halukkaaksi tai rakastumaan/rakastamaan,
oli nainen kuinka viehättävä tahansa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 03.10.2007 17:15:39 »

että kun miehelle antaa kaikki vapaudet tulla ja mennä miten
se haluaa, kontrolloimatta, niin saa mitä uskollisimman miehen,

*Siis on uskollinen, kun on avioliitossa toisen kanssa?? Muuten miksi hän olisi uskollinen juuri sinulle, kun on harrastellut naisia aika paljon..  :Smiley Edelleen kiinnostaisi kyllä poikamies, ja kiva jos ei paha eroangsti. Vaikkapa yksinäinen susi.. jolla karismaa, kuten eräällä.. ainahan mies saa ihailla naiskauneutta, mutta olisiko minusta kivaa.. heh, no joo.. kaikki miehet ei ehdi ajatella sitä seksiä niin paljon, että ihan yksikin riittää.  Wink   
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 17:28:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 03.10.2007 18:24:36 »

että kun miehelle antaa kaikki vapaudet tulla ja mennä miten
se haluaa, kontrolloimatta, niin saa mitä uskollisimman miehen,

*Siis on uskollinen, kun on avioliitossa toisen kanssa?? Muuten miksi hän olisi uskollinen juuri sinulle, kun on harrastellut naisia aika paljon..  :Smiley

SA, olen huomannut, että sinulla on erittäin huono päättelykyky
ja ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa.  :Smiley

Jos puhutaan avioerosta ja ex-vaimosta, niin eikö se tarkoita sitä,
että ei ole avioliitossa enään? :Smiley

Jos puhutaan, että antaa kaikki vapaudet miehelle tulla ja mennä,
niin eikö se tarkoita, että silloin ei ole väliä, onko mies uskollinen vai ei? :Smiley

Ja miksi hän on uskollinen, niin siksi, että jännitys ja mielenkiinto on suurempi minun
tekemisiäni vahtiessa, koska en juokse hänen perässään kysellen hänen tekemisiään.
Seksissä hän saa kaiken haluamansa ja enemmän mitä uskaltaa edes toivoa,
joten hänellä ei ole tarvetta paikata sitä tarvettaan,
mutta jos hän niin haluaa, hän voi tehdä niin ja tuoda minullekin jonkun kivan naisen
ja/tai nauttia hänestä yhdessä, kuten olemme tehneetkin. Wink

Miehet ovat siitä nurinkurisia, että kun niille antaa vapauden mennä ja tulla miten
haluaa, niin niiden mielenkiinto lopahtaa siihen ja ne haluavat tietää ja tutkia syyn,
miksi annan tämän vapauden, joka on jotenkin jännittävämpää niille. Wink

Mies kuitenkin loppupeleissä haluaa pitää reviiristään (naisestaan) kiinni
ja pieni varuillaan olo tekee niille vain hyvää.  Wink

Tämä on vain facta, minkä olen huomannut vuosien varrella.

Takaisin aiheeseen... ->
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #35 : 03.10.2007 19:01:04 »

Löysin vanhan, hauskan kirjan, jossa sanotaan Rapu-tytön ja Vaaka-herran suhteesta näin:

"Herra Vaaka tosin nauttii sopusointuisesta kodista, mutta ei suinkaan elä pelkästään sen vuoksi eikä välttämättä aina siellä. Voidakseen toimia tehokkaasti ja tunteakseen olonsa hyväksi hän tarvitsee suuren piirin ympärilleen. Koti on hänelle vain yksi ympäristö, kerho voi olla toinen ja ystävien kodit taas muita...

... Sinun on käytettävä koko älykkyytesi hyväksesi pitääksesi yllä hänen mielenkiintoaan; kun herra Vaaka ikävystyy, hän etsii uutta maisemaa, vihreämpiä laitumia. Hänen on koottava kaikki kärsivällisyytensä jaksaakseen kestää sinun "marttyyrikompleksiasi". Ja vähitellen sinä opitkin nauttimaan enemmän elämästä ja hän taas tajuaa, että sinä kaikkine erilaisine tuulinesi olet ainoa luotettava ja vakaa asia tässä usein niin muuttuvassa maailmassa."
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 04.10.2007 08:37:22 »

Quote Sasha;

Samainen herra ei ole yli 10 vuoden avioliittonsa aikana ollut ainoatakaan
vuotta, edes puolta vuotta (omien laskelmiensa mukaan) uskollinen ex-vaimolleen, joten en siis ollut ensimmäinen rakastaja hänen urallaan avioliiton aikana.

Sasha, täytyy sanoa että minua ei oikeastaan kiinnosta mitä touhuat, kun juttusi on milloin sitä, milloin tätä. Et kunnioita muiden tunteita, tarvitset tauotta seksiä. En usko puoliakaan mitä sanot ja loput heitän vitsiksi. Olet aika monta kertaa puhunut siitä että olet tämän miehen "yksi naisseikkailu" ja että suhde alkoi kun oli naimisissa, tähän viittasin, jos nyt ymmärsit. Mutta se tämän asian käsittelystä, evvk jonkun vaakamiehen seikkailut.. saati bi-jutut!   2funny 2funny 2funny


Mitäs muten herkkärapu, vieläkö vaakamies  vaaka kiinnostaa, vai onko itsekseen olon aika, vai onko tullut muita kuvioon?
  Cool
« Viimeksi muokattu: 04.10.2007 15:20:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #37 : 05.10.2007 00:33:08 »


Sasha, täytyy sanoa että minua ei oikeastaan kiinnosta mitä touhuat, kun juttusi on milloin sitä, milloin tätä. Et kunnioita muiden tunteita, tarvitset tauotta seksiä. En usko puoliakaan mitä sanot ja loput heitän vitsiksi. Olet aika monta kertaa puhunut siitä että olet tämän miehen "yksi naisseikkailu" ja että suhde alkoi kun oli naimisissa, tähän viittasin, jos nyt ymmärsit. Mutta se tämän asian käsittelystä, evvk jonkun vaakamiehen seikkailut.. saati bi-jutut!   2funny 2funny 2funny


 

En usko, ettei sinua kiinnosta. Muuten valehtelet, että ropisee. coolsmiley
Ainoastaan sinulta tulee jatkuvasti kommentteja juttuihini
- Muita ei jaksa kiinnostaa. Cool
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #38 : 06.10.2007 14:29:16 »


Sasha, täytyy sanoa että minua ei oikeastaan kiinnosta mitä touhuat, kun juttusi on milloin sitä, milloin tätä. Et kunnioita muiden tunteita, tarvitset tauotta seksiä. En usko puoliakaan mitä sanot ja loput heitän vitsiksi. Olet aika monta kertaa puhunut siitä että olet tämän miehen "yksi naisseikkailu" ja että suhde alkoi kun oli naimisissa, tähän viittasin, jos nyt ymmärsit. Mutta se tämän asian käsittelystä, evvk jonkun vaakamiehen seikkailut.. saati bi-jutut!   2funny 2funny 2funny


 

En usko, ettei sinua kiinnosta. Muuten valehtelet, että ropisee. coolsmiley
Ainoastaan sinulta tulee jatkuvasti kommentteja juttuihini
- Muita ei jaksa kiinnostaa. Cool


Varsinaista saippuasarjaa... Mua kyllä kiinnostaa vaikka välillä joudunkin päätäni puistelemaan ja huokaamaan syvään näille jutuille.  :Smiley Pääasiassa yleensä naurattaa.   Grin Keep on going!!!
« Viimeksi muokattu: 06.10.2007 14:31:30 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 06.10.2007 15:04:45 »

 smitten

Kiitti Reperiitti! Smiley

Rakastan elämääni
-se on yhtä saippuaa, draamaa, intohimoa, farssia, fiaskoa ja vaaratilanteita,
mutta ainakin voin sanoa, että elän ja olen elänyt. smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #40 : 06.10.2007 16:18:04 »

että kun miehelle antaa kaikki vapaudet tulla ja mennä miten
se haluaa, kontrolloimatta, niin saa mitä uskollisimman miehen,

*Siis on uskollinen, kun on avioliitossa toisen kanssa?? Muuten miksi hän olisi uskollinen juuri sinulle, kun on harrastellut naisia aika paljon..  :Smiley


Mies kuitenkin loppupeleissä haluaa pitää reviiristään (naisestaan) kiinni
ja pieni varuillaan olo tekee niille vain hyvää.  Wink

Tämä on vain facta, minkä olen huomannut vuosien varrella.

Takaisin aiheeseen... ->


Tuo on totta, miehet ovat tarkkoja reviiristään ja jos heille tulee pienintäkään aihetta mustasukkaisuuteen niin kohtelevat naistaan kuin prinsessaa. Ainakin minun kokemukseni mukaan  Grin
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #41 : 06.10.2007 16:42:57 »

smitten

Kiitti Reperiitti! Smiley

Rakastan elämääni
-se on yhtä saippuaa, draamaa, intohimoa, farssia, fiaskoa ja vaaratilanteita,
mutta ainakin voin sanoa, että elän ja olen elänyt. smitten


Kukin tyylillään!  Wink
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #42 : 06.10.2007 16:54:22 »

Varmasti saa miehen varpasilleen kun antaa aihetta olla mustasukkainen ja siinä sivussa saa hetkeksi kaikenlaista huomionosoitusta, mutta eikö se ole epäaitoa? Onko silloin kyse oikeasta romanttisuudesta ja rakkaudesta, kypsästä sellaisesta vai vain pelkojen mukana elämisestä? ( täytyy liehitellä toista ettei menentä tätä? jne...) Eikös kahden kypsän ihmisen välinen aito rakkaus ole jotain aivan muuta, silloin pidetään suhteesta huolta ja kunnioitetaan ja ymmärretään toisten tarpeita, mm. romantiikan kaipuuta, tai omantilantarvetta ja yritetään elää ja toteuttaa elämää niin että molemmilla on hyvä olla, yhdessä. Mutta ehkä tietynlainen mustasukkaisuuspeikon herättely antaa lisämakua, kun sen tekee fiksusti, toista loukkaamatta.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 06.10.2007 20:58:39 »

hmmm.......  siksipä "kauniit ja rohkeat" yms menestyvät, kun ei löydy riittävästi draamaa omasta, katsellaan muiden....... buck2

Minulla ei ole edes TVtä kun en jaksa sitä soopaa! Joko olen tylsä tai omassa elämässäni liikaakin draamaa?  Wink
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 07.10.2007 09:11:11 »

vaaka  joskus nuorena kauan sitten, pidin siitä että elämässä oli draamaa. Silloin myös hyväksyi kaikenlaista. Vanhemmiten haluaa elämään harmoniaa, järjestystä, vähän fiksumpia kumppanuuksia. Sitäpaitsi työ, tilaisuudet ja bisnekset vievät omaa aikaani niin että turhaa draamailua ei jaksa. Kyllähän draamoihin näyttelijät löytyvät, mutta sitten kun aletaan siirtyä eteenpäin.. kummasti draama putoaa pois.

Vaan onko herkkärapu jo edennyt asioissaan? Hui, olen tainnut tavata juuri mm herkän ravun tuossa taannoin. En itse koeta saada johonkuhun ominaisuuksia, tämän opin erään kanssa.. hän itse sanoi, ettei ehkä osaa olla romanttinen. Joku toinen sitten osaa, ja pitää hauskaa yhdessä. Joistakin ihmisistä tulee rasite, jotkut voivat olla ystäviä tai kumppaneita elämän polulla.

Miksi halusit olla Vaa´an kanssa? Itselleni näkyy edelleen tulevan tuttavuuksia, jotka edustavat ominaisuuksia joita ei ole radix kartallani. Esim  rapu  kauris , mutta eipä ole myöskään  leijona ssa mikään planeetta tai  kaksosetharka. No pääasia että on mielen- kiintoisia persoonia, joilta voi oppia uutta,  jupiter kun aina pyrkii laajenemaan.
  Wink
« Viimeksi muokattu: 08.10.2007 02:30:10 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: