Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poikaystävä pettää/jättää  (Luettu 8983 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
jesni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 25.05.2007 11:11:52 »

Olen seurustellut kuukauden ja näen toistuvasti unia joissa poikaystävä jättää minut. Olen myös nähnyt unta jossa hän pettää minua siskoni kanssa.
Oikeassa elämässä tähän pelkoon ei ole kyllä mitään syytä.

Mistä mahtaa johtua? Shocked
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2007 11:16:34 »

Olen seurustellut kuukauden ja näen toistuvasti unia joissa poikaystävä jättää minut. Olen myös nähnyt unta jossa hän pettää minua siskoni kanssa.
Oikeassa elämässä tähän pelkoon ei ole kyllä mitään syytä.

Mistä mahtaa johtua? Shocked

Onko sinulla kokemuksia petetyksi tulemisesta? Tai jokin muu epävarmuus itseäsi kohtaan kalvaa sisälläsi?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2007 14:19:39 »

Dreammood´s Dictionary sanoo pettämisestä näin:

Jos itse petät unessa puolisoasia, seurustelukumppaniasi, kihlattuasi tai muuta vastavaa henkilöä, uni kielii itsesyytösten ja itsepetosten tunteista. Olet ehkä tehnyt kompromissin uskomustesi tai koskemattomuutesi suhteen ja/tai tuhlaat energiaasi ja aikaasi hedelmättömiin yrityksiin. Vaihtoehtoisesti uni heijastaa intensiivistä seksuaalista himoa ja oman seksuaalisuutesi eri alueiden tutkimista. Monet näkevät juuri ennen häitä unia, joissa he pettävät tulevaa puolisoaan ja tässä tapauksessakin uni heijastaa voimakasta ja uutta seksuaalisuutta. Uni voi myös kertoa identiteettikriisistä - siitä, että tulet saamaan uuden roolin elämääsi; sinusta tulee toisen vaimo/mies.

Uni, jossa puolisosi, seurustelukumppanisi, kihlattusi tai muu vastaava henkilö pettää sinua, pelkäät hylätyksi tulemista. Saatat tuntea, ettet saa tarpeeksi huomiota ihmissuhteessasi. Vaihtoehtoisesti sinusta saattaa tuntua siltä, ettet pysty venymään muiden odotusten tasolle valve-elämässäsi.
Uni voi myös vihjata, että saatat tiedostamattasi etsiä kumppanistasi vihjeitä tai merkkejä siitä, ettei tämä olekaan sinulle täysin rehellinen tai täysillä mukana suhteessanne.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: