Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: horoskooppi merkit ja eläimet  (Luettu 20640 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 21.08.2007 16:41:02 »

Täällä oinas joka rakastaa eläimiä ylikaiken, paitsi hämähäkkejä  :Smiley
Tällä hetkellä ei ole omaa karvaista kaveria mutta tulevaisuudessa taatusti on.
Yleisesti ottaen ravut tuntuvat olevan hyvin eläinrakasta porukkaa, ainakin kokemuksieni mukaan  Smiley Skorpioneista löytyy myös sellaisia, vaikka tosin tunnen pari skorpparia jotka eivät voi sietää eläimiä...
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 13.09.2007 12:13:42 »

Aurinko Vaaka, nousu Härkä ja omistan kultaisennoutajan.
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 02.10.2007 15:24:22 »

Elämääni on kuulunut kissa läpi koko lapsuuden, joko taloon kuuluvana tai omana ystävänä. Viime vuosina olen kuitenkin pyrkinyt pitämään naapurien kissat pois omalta pihalta pikkulintujen takia.
Heppahulluus on myös kuulunut elämään.
Opiskeluaikaan mulla oli ystävänä rotta.
Nykyään olen toiminut koiran sijaiskotina toisinaan. Jos jonkun ottaisin ottaisin paimenlinjaisen bordercollien, mut en ota, sillä jos otan vastuun haluan myös kantaa sen (sitä paitsi silloin tarvittais myös lampaat).
Minusta bordercollie muistuttaa minua. Sillä on myötäsyntyinen tarve tehdä työtä ja olla hyvä työssään ja auttaa saamatta muuta palkintoa kuin tyydytyksen hyvästä työstä. Minusta se on koiramaailman neitsyt.
AMS
P.S. Siis toi tuntuu nyt kiroukselta, sillä kaikesta pois annetusta työstä ja ajasta ei sittenkään välttämättä kukaan ole hyötynyt tai autettu millään tavalla.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2007 16:52:23 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: