Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC  (Luettu 17302 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 28.05.2007 09:00:09 »

Täällähän on muitakin, joilla on  saturnus IC:llä tai 4. huoneessa  Smiley  Ihan uteliaisuuttani kysyisin, onko tuo asetelma näkynyt teillä hankalana lapsuutena, ankarana kotikasvatuksena, tiukkoina rajoina, tukahdutettuina tunteina tai tunnekylmyytenä lapsuuden kodissa?

Ei minulla, mutta miehelläni on  saturnus 4:ssa. Ja kyllä, hänen lapsuutensa oli aika tunnekylmää, eli alkoholisti-isän hallitsemassa kodissa ja olen tästä monet kerrat hänen kanssaan keskustellut.

Minulla taas on 4. huone tyhjä mutta IC Leijonassa. Kotini on linnani.  Wink

Minulla myös alkoholisti isä ja siitä seuranneita ikävyyksiä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 28.05.2007 12:35:08 »

IC  jousimies :Smiley

En sitten oikein tiedä miten sen pitäisi näkyä kotonani...   idiot2 Olisiko jousimiesäisyyttä sitten se, että minulla on mm. intiaani ja egypti aiheisia tauluja seinillä. Myös musiikkia ja kirjallisuutta on intiaaneihin liittyen. Jokseenkin etnistä ja matkusteluun liittyvääkin siis... Liittyisikö siihen Jousimiehen seikkailu ja matkustus haluun itselläni muutenkin tuo ic?  :Smiley

Tässä jotain kohtia jotka natsaavat minuun siitä mitä Sepon tulkinnassa on:

JOUSIMIES KESKIYÖN MERKKINÄ

Jousimies kuvaa totuuden ja elämän tarkoituksen etsimistä, joka sinulla toteutuu syvällä alitajunnassa ja toimii pohjana elämän uudistumiselle ja mielekkyydelle. Et siis voi päivätajunnassa päästä selville henkisen kehityksesi suunnasta tai määrästä, vaan sinun on luotettava sokeasti siihen mitä teet. Parhaimmillaan koti edustaa sinulle majakkaa, joka näyttää tien takaisin turvalliseen satamaan etsinnän ja tutkimusmatkailun kiihkeässä tempossa.

Kotona tulet viihtymään vasta sitten kun sinun ei enää tarvitse olla siellä. Ennen kodin perustamista kannattaisi tehdä selväksi kaikille asianosaisille, että sinun kotisi on aina siellä missä sinäkin.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2007 12:41:59 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #17 : 28.05.2007 13:01:32 »

Itselläni IC on Kaksosissa (RAKASTAN KIRJOJA)

Sama täällä. Smiley Kotoa löytyy kolme hyllyllistä kirjoja ja lisää pukkaa. Asiaa ei paranna se, että avomiehellä on kuu Kaksosissa ja IC:kin Merkuriuksen merkissä eli Neitsyessä. Minulla Merkurius yhtymässä kuuhun Vesimiehessä.

Kirjojen lisäksi minulla on kotona kaksosmaisesti kaksi tietokonetta ja kaksi kännykkää. Liikkuva koti olisi ihanteeni, rakastan asuntovaunuja ja -autoja. Oikeastaan kotejakin on minulla kaksi, koska lasken lapsuudenkotini edelleen toiseksi kodikseni.

Toinenkin ketju aiheesta löytyy täältä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #18 : 28.05.2007 13:28:28 »

IC scorpionissa ja plutooniseen tapaan en aijo paljastaa kotini salaisuuksia...(paitsi että siellä on ainakin mustaa ja punaista)...hehe
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Rusalka
Kohtuuastroilija
**

kuulkaa korpien kuiskintaa

Profiili
« Vastaus #19 : 28.05.2007 15:19:43 »

Minulla tuo  saturnus on ihan tarkkaan IC:n kärjellä ja MC:llä nakottaa Neptunus yhtymässä Jupiteriin (olen kuviksen ope  Smiley). Lapsuuteni... Isä oli juoppo/rikollinen, tämän tästä linnassa, nykyään kyllä ollut uskossa jo iät ja ajat ja hieno mies. Poissa minun elämästäni on kuitenkin aina ollut. Äitini oli hallitseva minun suhteeni. Rakastava ja ihana kyllä, mutta kontrolloiva. Olin 9v. kun elämääni astui isäpuoli ja siihen se lapsuus sitten jäikin. Vastuuta pikkusiskon hoidosta, riitelyn kuuntelemista, koulukiusaamista. En mielelläni muistele noita vuosia. Eli taas huokaan vaan ihmeissäni että on astrologia vaan merkillistä  Shocked
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 28.05.2007 17:53:10 »

Totta! Vaikuttaa todellakin siltä, että  saturnus IC:llä tai 4. huoneessa viittaisi hankalaan lapsuuteen. Toisaalta koen tuon  saturnus:n tietyllä tavalla myös voimavarana; vastoinkäymisten kauttahan meillä on mahdollisuus kasvaa, ja paitsi vaikeuksiin ja rajoituksiin,  saturnus yhdistetään myös sinnikkyyteen ja kestävyyteen. Urheita olemme olleet  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 29.05.2007 09:31:48 »

Jep, sinnikäitä pirulaisia  Wink
tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**

kuulkaa korpien kuiskintaa

Profiili
« Vastaus #22 : 29.05.2007 14:52:21 »

Kyllä olen myös sitä mieltä että Saturnus on monessa mielessä liaan mustamaalattu planeetta. Saturnus on parhaimmillaan sitä "treeniä" , tuskaa ja hikeä mitä kivensiru aiheuttaa simpukassa muokkautuessaan helmeksi. Mutta ihan kaikkea sitä on vaikeaa muistaa valosin mielin...
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #23 : 29.05.2007 18:35:54 »

Lainaus käyttäjältä: Kaurisenergiaa
Minulla taas on 4. huone tyhjä mutta IC Leijonassa. Kotini on linnani.  Wink

Kuin myös Smiley ...Ja kun IC  aspect_con  ceres ja laskusolmu, niin linnassa on kaksi lapsosta, joiden äiti haaveilee vapaasta työelämästä ( kuunsolmu mars aspect_con keskitaivas vesimies ) :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Freyja
Vieras
« Vastaus #24 : 29.05.2007 19:06:54 »

IC Neitsyessä... kotini on todellinen linnani. Turvapaikka, harmoniahuone, luovuuden lähde.  Smiley Täynnä itseäni ilmentäviä värejä ja tavaroita eri puolelta maailmaa. Alttari, kukkia rehottaa ikkunalaudalla, nallekarhuja kukkien välissä.  smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #25 : 11.02.2008 10:45:11 »

"Täällähän on muitakin, joilla on  saturnus IC:llä tai 4. huoneessa  Smiley  Ihan uteliaisuuttani kysyisin, onko tuo asetelma näkynyt teillä hankalana lapsuutena, ankarana kotikasvatuksena, tiukkoina rajoina, tukahdutettuina tunteina tai tunnekylmyytenä lapsuuden kodissa?"

Joo, valitettavasti mullakin saturnus jousimiehessä IC:llä ja 4.huoneessa Grin. Biologista isää en ole tavannut kuin viimeksi n.alle 3-vuotiaana (jousimies). Murrosiässä rupesi kiinnostamaan kukahan se iskä onkaan. Noh, äitini kertoi asian hirveän kädenväännön jälkeen vasta kun huomasi isäni kuolinilmoituksen lehdessä (samoihin aikoihin kun minulla tuli pakottava tarve tietää isästäni). Muutenkaan ei suostu kertomaan asiasta mitään, kuulemma haluaa "suojella", mutta minusta ei kovin hyvä juttu. Nohh 4-vuotiaasta asti ollut härkä isäpuoli, ei ole koskaan hyväksynyt minua, VALITTI aivan kaikesta (esim kuinka talo tärisee kun kävelen niin raskaasti Grin),päivittäin kauheata tappelua, todennäköisesti pahoja mielenterveysongelmia, syyttänyt minua pienestä asti liittonsa vaikeuksista, äitini käski jättää hänet omaan arvoonsa, että en kuuntele hänen juttujaan, mutta tulisena oinaana sain kamalia räjähdyspurkauksia silloin tällöin, koska en saanut puolustaa itseäni. Ja minun, 3-17v lapsen, piti jättää tämä 50-vuotias aikuinen mies omaan arvoonsa, vaikka jatkuvasti pilkkasi ja alisti. Hänenhän se olisi pitänyt tajuta olevansa sairas paska. Nykyään kun käyn kylässä, en pysty olemaan paria tuntia kauempaa, jos tämä ihana iskäpuoleni on kotona, koska minut valtaa kamala ahdistus entisestä. Nykyään kun asun omassa kämpässä, asiat ovat hieman rauhoittuneet, tietenkin kun tämä syntipukki on lähteny kotoa Cool

Onneksi minulla on ollut silti hyvä äiti (vaikka en vieläkään ymmärrä, miten hän pystyy olemaan tuollaisen miehen kanssa, joka pilkkaa ja alistaa hänen lastaan), sukulaiset ja ystävät. Olen ollut heidän lellikki ja porukan keskipiste, mikä hieman lieventää tuota lapsuuden ajan ainaista isäpuolen haukkumista.

Huomasin tuon marsin kauriissa 4. huoneessa, ja olen kyllä huomannut tuon pirttihirmuuden itsessäni, mutta olen tietoisesti pyrkimässä siitä pois, en halua tulla samanlaiseksi kuin isäpuoleni, valittavaksi vihaiseksi akaksi knuppel2
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 11.02.2008 12:28:42 »

IC  jousimies :Smiley

En sitten oikein tiedä miten sen pitäisi näkyä kotonani...   

Tässä jotain kohtia jotka natsaavat minuun siitä mitä Sepon tulkinnassa on:

JOUSIMIES KESKIYÖN MERKKINÄ

Jousimies kuvaa totuuden ja elämän tarkoituksen etsimistä, joka sinulla toteutuu syvällä alitajunnassa ja toimii pohjana elämän uudistumiselle ja mielekkyydelle. Et siis voi päivätajunnassa päästä selville henkisen kehityksesi suunnasta tai määrästä, vaan sinun on luotettava sokeasti siihen mitä teet. Parhaimmillaan koti edustaa sinulle majakkaa, joka näyttää tien takaisin turvalliseen satamaan etsinnän ja tutkimusmatkailun kiihkeässä tempossa.

Kotona tulet viihtymään vasta sitten kun sinun ei enää tarvitse olla siellä. Ennen kodin perustamista kannattaisi tehdä selväksi kaikille asianosaisille, että sinun kotisi on aina siellä missä sinäkin.

Sama täällä - eikä mitään planeettoja likimaillakaan.

Lempisanontoja: kotiinsa on moni kuollut...

Oikeastaan - nyt olen kodissa, jossa viihdyn... eikä ole tarve ponkaista jonnekin... ja huvittavinta on se, että muutto on kohtasiltään käsillä, joten toivottavasti seuraava koti olisi yhtä viihdyttävä.  Grin

Ehkä se onkin siitä, että alitajuisesti pelkää kodin sitovan liikaa? Nyt kun tiedän, että tuolta on piakkoin lähdettävä, niin voin luottaa siihen etten ole nalkissa sen kanssa?

Pahinta oli silloin, kun 'omistin' talon yhdessä exän kanssa. Eli siis koti omisti minut.... Huih  Shocked
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #27 : 11.02.2008 14:28:18 »

Hei Ystäväin

Kurkkasimpa minäkin omaa syntymäkarttaani

venus Huone 3 skorpioni  IC  saturnus Huone 4 skorpioni

Rikkonainen perhetausta minullakin
- vanhempani erosivat ollessani 5 v.
- isäni oli alkoholisti
- mm. vanhempien riitelyä olen nähnyt

Jonkunasteen turvattomuutta
olen varmasti kokenut.

Lapsuuttani en muistele pahalla.
- kaikella on ollut tarkoituksensa

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #28 : 13.02.2008 19:50:52 »

Minulle sattui tuossa pari päivää sitten aika hauska sattuma. Olin katsomassa asuntoja, ja vanhempani olivat mukana "makutuomareina". He näkivät yhden asunnon, jonka haluaisin, mutta äitini teilasi asunnon ihan kokonaan ja kysyi sitten turhautuneena: "Miksi ihmeessä sinun pitää asua jossain linnassa?"

Johon minä: "Koska minulla on IC Leijonassa."

Äitini ei oikein ymmärtänyt noin selvää selitystä.  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 15.02.2008 10:22:40 »

Heh...mullla IC  jousimies, ja täytyy kyllä sanoa että sopii kuin nenä päähän:
Meillä on avaraa ja valoisaa (kaksikerroksinen rivari, korkea olohuone ja valoisat isot ikkunat kohti avaraa metsämaisemaa.) Kämppä on hujan hajan, mutta kotoisasti. En tiedä, jostain syystä mieheni IC- neitsyt haluaisi koko ajan heilua imurin kanssa ja epätoivoisesti järjestää levällään olevia tavaroita (pari lasta sotkee), mutta eipä siinä taida oikein onnistua.
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: