..... no minä kanssa näin äskettäin iiihanan unen kultakalasta ja kaloista....
.... olin unessa jossain vanhassa työpaikassani~jossa tunki lakoontunutta ylikypsää viljaa - joissa pulleat tähkät vähän joka raosta ... sitä siellä ihmeteltiin ... johon tuumasin että eikös tässä ennen kasvanut pelto...olin siellä työpaikalla käymässä tai jotain - VAAN siellä oli jossain huoneessa sellainen perinteisen näköinen kultakalamalja ~jossa ui yksi kultakala - jonkun aijan kuluttua olin talon- eli tämän työpaikan ulkopuolella kävelemässä jonkun - itselleni vieraan , kuitenkin sen työpaikan työntekijän kansssa ja näin ihanan kirkkaan ja vuolaasti virtaavan ison puron ... kun sitä katselin tarkemmin niin siellä oli paaaljon kultakaloja - joista tunnistin tämän yhden - joka aiemmin oli ollut siellä sisällä maljassa yksinänsä JA nyt se iloisesti ui vapaana virrassa - ja tunnistin sen - ja koetin selittää tälle toiselle työntekijälle että katsoppas kun kultakala on päässyt vapauteen - mutta ei hän kalaa tunnistanut enää muiden joukosta....... mutta minäpä tunnistin....
...aikas merkityksellinen ja symbolinen uni itselleni - ensin vanha työpaikka jossa lakoontunutta ja ylikypsää viljaa - jota kukaan ei kuitenkaan kerännyt - ja sitten vapaaksi päässyt kultakala JOKA pääsi vapauteen samankaltaistensa seuraan - ja silti oli tunnistettavissa - jotensakin näin.....