Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kultakala  (Luettu 5191 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« : 26.05.2007 12:57:35 »

Kävelin kadulla ja kadun puolella, aivan reunassa olevassa vedessä oli iso kultakala joka seurasi minua. Aina kun pysähdyin se kääntyi katsomaan minua, tunsin suurta kiintymystä tätä kaunista kullanväristä kalaa kohtaan. Tulkintoja kellään?  crazy2
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #1 : 26.05.2007 14:24:25 »

Itse näöin vähä aikaa sitten unen, jossa kultakala ui akvaariossa, tosin akvaarioa ei ollut Huh
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2 : 26.05.2007 15:07:25 »

..... no minä kanssa näin äskettäin iiihanan unen kultakalasta ja kaloista.... Cheesy

.... olin unessa jossain vanhassa työpaikassani~jossa tunki lakoontunutta ylikypsää viljaa - joissa pulleat tähkät vähän joka raosta ... sitä siellä ihmeteltiin ... johon tuumasin että eikös tässä ennen kasvanut pelto...olin siellä työpaikalla käymässä tai jotain - VAAN siellä oli jossain huoneessa sellainen perinteisen näköinen kultakalamalja ~jossa ui yksi kultakala - jonkun aijan kuluttua olin talon- eli tämän työpaikan ulkopuolella kävelemässä jonkun - itselleni vieraan , kuitenkin sen työpaikan työntekijän kansssa ja näin ihanan kirkkaan ja vuolaasti virtaavan ison puron ... kun sitä katselin tarkemmin niin siellä oli paaaljon kultakaloja - joista tunnistin tämän yhden - joka aiemmin oli ollut siellä sisällä maljassa yksinänsä JA nyt se iloisesti ui vapaana virrassa - ja tunnistin sen - ja koetin selittää tälle toiselle työntekijälle että katsoppas kun kultakala on päässyt vapauteen - mutta ei hän kalaa tunnistanut enää muiden joukosta....... mutta minäpä tunnistin.... Cheesy

 smitten ...aikas merkityksellinen ja symbolinen uni itselleni - ensin vanha työpaikka jossa lakoontunutta ja ylikypsää viljaa - jota kukaan ei kuitenkaan kerännyt - ja sitten vapaaksi päässyt kultakala JOKA pääsi vapauteen samankaltaistensa seuraan - ja silti oli tunnistettavissa - jotensakin näin..... smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.05.2007 02:09:10 »

Kultakala unessa lupaa terveyttä sekä monia onnistuneita ja miellyttäviä seikkailuja elämässäsi. ^_________^

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: