Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä ja miten sinä NÄET?  (Luettu 10687 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 26.05.2007 11:59:58 »

Näkemistä ja näkemistä. Sitäkin on taajuudessaan monenlaista. Mitä taajuuksia sinä omaat?

Silmän kyky nähdä. Miten sinun silmiesi näkökyky? Ovatko silmäsi terveet?

Entä mitä sinä näet? Näetkö muuta kuin negatiiviset asiat vai vain positiiviset asiat? Näetkö ihmisiä, luontoa, tapahtumia ympärilläsi? Mitä silmäsi kohtaavat herkimmillään?

Entä kun katseleet tunteet ja sielu mukana, mitä sitten näet?

Kiinnitämme aisteihin huomion usein vasta silloin, kun olemme menettämässä tai olemme menettäneet jonkun aistin. Usein ne ovat meille liian itsestäänselvyyksiä.

Kävin vasta murkkuikäisten kanssa pitkällä metsäretkellä. Kun kysyin heiltä, mitä he näkivät, kaikki olivat nähneet vähän eri asioita. On myös niitä, jotka vastasivat: - Ei siellä mitään näkynyt.

Millainen näkijä olet sinä?  Shocked   :Smiley    Kiss   buck2

Ps. Tietenkin näkemisen sisarpari on sitten katseleminen.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 26.05.2007 16:57:59 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.05.2007 18:34:47 »

Tuo röntgenkatse olisi mitä ihanteellisin.

Että näkis HORNEJA!  Grin Taitaapa olla aika harvinaista!

Et kai sinä asusta vanhaa taloa, jota remontoit?

Minulla on silmälasit sitten kolmivitosesta ja näkö on aina vain huonontunut ja lasit suurentuneet. Nyt on tapahtunut kummia. Näen parhaiten niillä ensiksi hankituilla laseilla.
Optikko ihmetteli, että onpas muuttunut. Määräsi minut silmälääkariin ja silmälääkäri sokeriarvojen tarkastukseen, kun ei kaihin tapaistakaan löytynyt. Meinasi, että 'täydyt olla sairas', ettei vielä kannata panna likoon uusiin laseihin.

Hassua. Sokeriarvot, rasitustesteineen on normaali. Vaikka tietenkin sitä sokeria tulee liikaa syötyä. Mutta ei saisi mitään parantuakaan. Se on epänormaalia!

Onko tällaisesta kokemuksia?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 26.05.2007 18:41:54 »

Tuopa onkin ajankohtainen kysymys! Silmien näkökyky on jotakuin normaali. Monta vuotta on sitten 3. silmä "jurnuttanut", välillä niin että kipeää on käynyt. Ihan vastikään olen nähnyt jotakin, joita voisi kait sanoa näyksi. Kumpikaan ei ole näistä tapahtunut. (toivotaan, ettei tää eka tapahdukaan) Ensimmäisessä mulla tuli sellainen olo / kuva mieleen, että työkaveri joutuu liikenneonnettomuuteen. (ei mitenkään mahdoton, kun on työkseen liikkuvaa sorttia). Tänään näin sitten kaksi vanhusta, joilla oli lasteni kasvonpiirteet ja ruumiinrakenne. Tarkoittaakohan se heille pitkää ikää?  :Smiley

Anyway, nuo kuvat on olleet sellaisia äkillisiä, mutta todella selviä välähdyksiä, joita on vaikea kuvittelemalla kuvitella, kun ei ajatukset ole lähimaillakaan nuihin näkyihin verrattuna. Et silleen minä näen...  Smiley
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 26.05.2007 20:08:29 »

Moip.  laugh

Tuota, aihe on jotenkin sellainen, jota voipi katsella monesta suunnasta.  Wink

Itse en näe hyvin, muuten kuin jonkinlaisten lasien kera ja jo lapsena näköni lähti huononemaan.  Huh

Mut, ajattelinpa sitä jotenkin toiselta kantilta, eli miten erilailla näemmekään asiat.  :Smiley  Vaikkapa yksinkertainen kukka, niin joku toinen näkee siinä erilaisia asioita tai se vaikkapa muistuttaa jostakin.

Ja tää ehkä sopii moneen muuhunkin asiaan, mutta ehkäpä itse yritän katsella asioita monesti myös toisen näkökulmasta ja se saattaa ratkaistakin jotain asiota, ei tietenkään aina..  Wink

Luultavasti oma näköni menee kuitenkin ns. pintaa syvemmälle, joten en kai sitten niin kovin tarkkaa näköä tarvitsekaan.  Wink       laugh
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 26.05.2007 20:15:55 »

Mina olen paattanyt nahda vain hyvia asioita(huonoissakin asioissa) ja luonnossa yleensa erotan paremmin elaimet yms. kuin muu perheeni-ja konkreettisesti on jo lukulasit.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.05.2007 20:18:58 »

Tuopa onkin ajankohtainen kysymys! Silmien näkökyky on jotakuin normaali. Monta vuotta on sitten 3. silmä "jurnuttanut", välillä niin että kipeää on käynyt. Ihan vastikään olen nähnyt jotakin, joita voisi kait sanoa näyksi. Kumpikaan ei ole näistä tapahtunut. (toivotaan, ettei tää eka tapahdukaan) Ensimmäisessä mulla tuli sellainen olo / kuva mieleen, että työkaveri joutuu liikenneonnettomuuteen. (ei mitenkään mahdoton, kun on työkseen liikkuvaa sorttia). Tänään näin sitten kaksi vanhusta, joilla oli lasteni kasvonpiirteet ja ruumiinrakenne. Tarkoittaakohan se heille pitkää ikää?  :Smiley

Anyway, nuo kuvat on olleet sellaisia äkillisiä, mutta todella selviä välähdyksiä, joita on vaikea kuvittelemalla kuvitella, kun ei ajatukset ole lähimaillakaan nuihin näkyihin verrattuna. Et silleen minä näen...  Smiley

Toivotaan pitkää ikää lapsillesi!

Kyllä minäkin olen elämäni aikana nähnyt kaikenlaista ja 'nähnyt' kaikenlaista. Sellaistakin, että pääni on aivan pyörälle mennyt. Siksi mietinkin kestäisinkö sellaista enemmän. Ei ole mieleenkään tullut kasvattaa tai kehittää tai muuta sellaista kolmatta silmääni. Mieluummin annan sellaisten asioiden olla rauhassa. Ehkä aavistan, etten ole kypsä sellaisiin asioihin. En edes auroa haluaisi nähdä.

Mutta uskon, että näkemistä on hyvin paljon ja että näemme toiset vähemmän ja toiset enemmän. Aivan pelkillä silmilläkin saati sitten selvännäköisyydellä.

Hassua että on näkeminen ja sitten selvännäkeminen.  Huh Aivan kuin näkeminen on vähän harhaisempaa kuin sitten SELVÄN näkeminen. Hassu sana eikö vain?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 26.05.2007 20:24:38 »

Eufrasyne,

minä uskon, että varmasti katsotkin pintaa syvemmälle. Jo siksikin, että näkövammaiset katsovat eri tavalla, kiinteämmin osaksi enemmän kaikki muut aistitkin mukana. Olen ollut töissä näkövammaisten hoitolassa ja hämmästyin monia asioita.

En nyt tarkoita sinua näkövammaisena, varmaan tulet toimeen laseilla.

Kukista...

Maalaan niitä juuri. Olen aina valokuvannut kukan pieniä yksityiskohtia lähilinssillä ja etsinyt kuvioita, kaaria, suuria linjoja. Juuri hahmottelen myskimalvan herkkiä kaaria, tanssivia hameenhelmoja. Eli nautin näistä kuvioista, tottakai väreistäkin, mutta enemmän kiehtoo se rytmi mitä yritän vangita myös kamerallani. Jotkut tuovat minulle kuviaan, mutta heidän on vaikea ymmärtää miksi ne eivät sitten kelpaakaan minulle.

Näin me katselemme kohteitakin eri tavalla.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.05.2007 20:29:01 »

Mina olen paattanyt nahda vain hyvia asioita(huonoissakin asioissa) ja luonnossa yleensa erotan paremmin elaimet yms. kuin muu perheeni-ja konkreettisesti on jo lukulasit.

Ihmettelen yhtä asiaa!

Onkohan olemassa sellainenkin näkö kuin liikenäkö? Esimerkiksi sinulla. Kuten miehellänikin.
Ehkä se että hän nuoruudessaan metsästi, hän oppi havaitsemaan erilaiset liikkeet luonnossa. Hän todellakin näkee ne paremmin kuin minä.

Ja onko olemassa värinäkö ja muotonäkö? Ja erittelevä näkö? Ja huumorinäkö?

Näköä voi myös kehittää. Esimerkiksi sienet, joita olen oppinut tunnistamaan. Näen heti eron niissä, kun toinen ihmettelee että samanlaisiahan ne ovat.

Siis ei näkö ole mikään yksiselitteinen ilmiö.

Muuten, olen minäkin hyvän näkevä, joskus ärsyttävällä tavalla!  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 26.05.2007 20:39:36 »

Esmiralda, jep, ehkä sitä voisi jotenkin ajatella näkövammaisuutena..  coolsmiley

Tai, sitten se on jonkinlaista näkömuistia..  :Smiley

Esimerkiksi muistan värit todella helposti, myöskin kasvot, vaikkei nimiä muistaisi kirveelläkään.  crazy2

Ja havainnoin herkästi ympäristön muutoksia, mutta se taitaakin liittyä sit jo energioihin ja off-topic..  coolsmiley

Mutta, ehkä näin noususkopuna, minulle ei aina sanota asioita herkästi suoraan, vaan ne täytyy oppia "näkemään" muulla tavoin.  Wink
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 26.05.2007 20:48:52 »

Minulle äiti jo lapsena opetti, että älä kuuntele kaikkea mitä ihmiset sanovat. Se ei aina ole totta tai vain osa totuudesta. Hän sanoi 'kuuntele asioiden taakse'. Hän sanoi myös, että ihmiset eivät ole sitä miltä näyttävät ja sanoi 'katsele kasvojen taakse'.

Ehkä äidillä oli se herkkyys! Enemmän kuin itsekään itselleen myönsi. Näki minun kasvoilta aina mitä minulle kuuluu.

Isäni taas katsoi aina silmiä. Hän sanoi, että silmien vivahteista näkee ihmisen elämää. Sanoi, että joskus jonkun ihmisen silmät ovat niin kirkkaat, että ihan säkenöivät. Silloin hän sanoi ihmisellä olevan jotakin suurta hyvää tapahtunut tai keksinyt jonkin hyvä idean tai luonut jotakin hyvää.

Noususkorppari minäkin olen. Onkohan eri merkeillä eri näkökykyjä?

Ehkä monesti myös näemme sitä mitä odotamme tai pelkäämme näkevämme...

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 26.05.2007 20:58:35 »

Esmiralda, aikas viisaita vanhuksia sinulla.  laugh

Niinhän se tuppaa olemaan, että joillakin ne jutut on ,että mitä sylki suuhun tuo, sen kummempaa ajattelematta.  Huh

Ja, että voihan se mielikuvituskin tehdä tepposen, eli pelko todellakin saa joskus näkemään asioita eri kantilta, kuin oikeasti ovat.. mitä tästä opimme, pelko pois ja katsotaan totuutta suoraan silmiin   coolsmiley  Joskus helpommin sanottu, kuin tehty..  Wink

Myöskin Rakkaus saattaa sokaista.. Silloin kun Rakkaus kulkee ovesta, niin Järki hyppää ikkunasta..  Cheesy    smitten   Cheesy   smitten

Varsinaista sananlaskuilla kikkailua..   Wink
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Freyja
Vieras
« Vastaus #11 : 26.05.2007 21:27:58 »

Isäni taas katsoi aina silmiä. Hän sanoi, että silmien vivahteista näkee ihmisen elämää. Sanoi, että joskus jonkun ihmisen silmät ovat niin kirkkaat, että ihan säkenöivät. Silloin hän sanoi ihmisellä olevan jotakin suurta hyvää tapahtunut tai keksinyt jonkin hyvä idean tai luonut jotakin hyvää.

Olen isäsi kanssa niin samaa mieltä. Silmistä näkee sydämen, hyvyyden, pahuuden, rakkauden, elämän asenteen, vilpittömyyden, viisauden ja uskon... Silmistä voi lukea koko elämän!

Minä katson aina silmien kautta toiseen ihmiseen.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 27.05.2007 10:38:28 »

Vanhat talot ovat ihania! Niissä on niin monenlaista henkeä.

Tunnen itseni yksinäiseksi ihan steriilissä uudessa talossa tai kerrostalossa. Tukehdun.
Mitä vanhempi sitä enemmän on jotain elämää ympärilläni. Siis olen aina asunut jossakin 'rähjässä'. Mutta puolensa ja kestämisensä silläkin!  Grin

Tuosta näkemisestä. Heräsin kun ukkoni leikkasi nurmikkoa. Ja kun katsoin ikkunasta, niin voi, ihan niin kuin ennenkin. Hän meni tien yli ja puhisti leikkuujätteet aivan tien varteen toiselle puolle metsää. Potki vähän sitä hajalleen. SSSAmperi!

Minä kiiruhdin pihalle yöpukeissani (voi mikä ihana päivä!) ja selitin ukolle, että kun ihmiset tuossa kulkevat, on ikävä kun kuivunut heinäkasa tuossa, katsoa nyt mihin minä olen ne vienyt, vain muutama askel, syvemmälle metsään, metsän kuoppia peittämään. -Mrrr. Vieläkö jotakin...

Sanoin, että se loukkaa minun silmää ja varmaan joidenkin muidenkin.

Ukko-kulta ei sitä näe! Minä olen joskus talikolla ne jätteet kantanut metsään. Saa nähdä muistaako. Minä rapu, ukko kauris. Näemme asioita ihan eri tavalla. Ja näemme erilaisia asioita. Silti suren, etten vain loukannut häntä.  Embarrassed
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 27.05.2007 18:59:16 »

Pidän itseäni aika hyvänä havainnoimaan asioita ja olen ehkä enemmän painottunut tuohon näkemiseen kuin ihmiset yleensä. Jotkut ihmiset ovat sanoneet, että silmäni liikkuvat jatkuvasti paikasta toiseen. He voivat tuntea, että en kuuntele heidän puhettaan, kun silmäni harhailevat koko ajan jonnekin.

Rakkaani kanssa kävimme ostoskeskuksessa ja, no, tämä voi olla sukupuolestakin riippuvaa, mutta bongasin hänelle heti sopivia paitoja. Hänen tuttavansa tavattuamme mietin myöhemmin ääneen, että olikohan tuo hänen mukanaan ollut poika hänen lapsensa vai poikaystävänsä, kun näytti niin nuorelta.

Taiteellista silmää omaavana luotan paljon näkökykyyn. Kaiken pitää harmoonisesti sopia yhteen.

Näköni on kuitenkin aika huono, likinäkö -4,5 molemmissa silmissä. Onneksi nyt on pysynyt jo samana näkö n.5 vuotta, ennen jouduin vaihtamaan uusiin laseihin kahden vuoden välein. Olen jo kyllästynyt nykyisiin laseihin ja manaan niiden kalliita hintoja. Käytän myös piilolinssejä silloin tällöin. Mahdollisesti edessä on näönparannusleikkaus, kunhan saan tarpeeksi pätäkkää pinoon.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 27.05.2007 23:28:39 »

Minä näen ilman laseja aika huonosti xD

Fyysisillä silmilläni on minulle tärkeä merkitys, sillä piirtäminen on treenauttanut silmäni tärkeimmiksi havainnointivälineiksi. Tosin piirtämisestä on kehittynyt sellainen seikka, että näen todella selvästi pieniä yksityiskohtia ja "epäolennaisuuksia", joihin muut eivät kiinnitä huomiota, mutta kokonaisuuksien hahmottaminen on hankalaa. Lukiossa ollessani valokuvauksen opettaja näytti minulle lehtikuvaa, jossa vanha nainen seisoo pihalla ja pitää kissaa sylissään. Opettaja kysyi, mitä huomaan kuvasta ensimmäiseksi ja minähän luettelin sieltä rapistuneet aidanmaalit ja piilosta pilkistävät kukkaruukut ja vinot puunoksat, mutta en nähnyt olennaisinta - sitä, että nainen ja kissa ovat kääntyneet katsomaan samaan suuntaan. Tai siis, kyllä minä sen näin, mutten pitänyt sitä mitenkään tärkeänä, vaikka kuvan tarkoitus olikin herättää ensimmäisellä vilkaisulla katsojalle ajatus, että "mitähän kissa ja nainen ovat oikein kääntyneet katsomaan" Grin Ja minä en nähnyt tätä vaan opettajan piti sanoa se minulle ääneen! Cheesy

Toisaalta näen kuvataiteessakin pintaa syvemmälle. Jos kuva on teknisesti upea, mutta täysin hengetön, en pidä siitä, vaikka yleinen mielipide usein onkin "teknillisesti upea kuva - tykkään". Ja ihan sama onko kyseessä valokuva, piirros, maalaus, grafiikan työ tmv. Minun suosikkini ei ole kuin hyvin harvoissa tapauksissa massojen suosikki Cheesy
Rohkaisenkin aina aloittelevia piirtäjiä, että teknillinen osaaminen helpottaa piirtämistä ja antaa kuvalle elävyyttä, mutta sitäkin tärkempää on saada palanen sielustaan vuodatettua tuohon työhön. Piirtäkää siis rakkaudella ja rakastakaa sitä, mitä piirrätte.

Näen hyvin vahvasti myös kolmannella silmällä. Kun fyysiset silmäni skannaavat tätä fyysistä maailmaa, henkinen silmäni skannaa henkistä. En näe fyysisesti henkimaailman puolelle (mikä on hyvä, sillä saisin kamalat sätkyt, jos vastaani kävelisi fyysisessä muodossa oleva peikko! Grin), vaan enemmänkin "tietämällä". Saatan havahtua metsässä kävellessä siihen, että joku seuraa minua. Ollessani iltapäiväkerhossa apulaisena vähän aikaa, lähdimme muutaman pojan kanssa purolle leikkimään. Vähän ajan päästä havahduin siihen, että kaksi keijua tai muuta vastavaa feminiistä metsän hengetärtä oli tullut lähelle katsomaan poikien leikkejä. Samoin bussissa on usein käynyt niin, että havahtuu tajuamaan sen, että paikalla on paljon ihmisiä ja jokaisen ihmisen mukana on tämän suojelusenkeli. Juuri samalla hetkellä, kun saan enkelit "näkyviini", jokainen heistä havahtuu siihen, että minä näen heidät. He kääntyvät aina puoleeni ja hymyilevät minulle, kaikki yhtä aikaa - se on hirmu hauskan näköistä! Grin Yleensä enkelit tuntuvat muutenkin kääntyvän puoleeni silloin, kun katson heitä, olivatpa he missä tahansa. Ehkä heistä on sitten kuitenkin niin erikoista, että joku näkee heidät, että täytyy kääntyä ihan katsomaan, kuka tuijottaa tietoisesti tänne päin... idiot2

Minulla on myös synestesia eli näen sanat, musiikin, kirjaimet, viikonpäivät, kuukaudet, numerot ja ihmisäänet väreinä, joissakin tapauksissa myös muotoina. Etelä-Suomen Sanomissa, jossa olen ollut pariin otteeseen toimittajana, on kaksi miestoimittajaa. Toinen on päälle 30-vuotias mies, jolla on aivan puhtaan, tumman maitosuklaanruskean värinen, hivenen rouheisen muotoinen ääni, kun taas toinen toimittaja on päälle 60-vuotias mies, jolla on aivan PINKIN BEIGE ääni! laugh laugh En ole ikinä nähnyt kellään pinkin beigeä ääntä ja voitte arvata, miten paljon minua nauratti, kun nämä miehet juttelivat keskenään ja minun päähän suoltuu vaan vuoron perään suklaata ja pinkkiä beigeä... Grin

Näen myös suhteellisen mukavasti ihmisten auroja ja menneitä elämiä. Omat menneet elämätkin näkyvät niin selkeästi mielessä, että tuntuu siltä kuin nuo tapahtuvat olisivat tapahtuneet vasta eilen. Tapahtumat, jotka tapahtivat 700 vuotta ja 15 vuotta sitten ovat yhtä kirkkaita.
Näen myös epärehellisyyden ja vääristeltyjen sanojen takana olevan totuuden, eikä se aina ole mukavaa...

Minulla on myös melko humoristinen katse eli näen HYVIN usein jotain erittäin huvittaa asioissa, joihin kukaan muu ei kiinnitä huomiota. Minulla on ystävä, joka on jalostanut tätä kykyä entisestään ja voitte uskoa, että elokuvateattereissa käyminen on samaan aikaan tosi hauskaa, että hirveää piinaa, kun ei millään voi räjähtää täyteen nauruun salissa ja eteenkään kohtaukselle, jossa kukaan muu ei näe mitään hauskaa! 2funny Kyseessä voi olla niinkin pieni asia kuin sormen pää tai hassusti nytkähtänyt suupieli ja sitten kun on vielä siunattu niin vilkas mielikuvitus (meille molemmille) juttu lähtee elämään ihan omaa elämäänsä... Lumipalloefekti!

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: