Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy delfiineiltä tai keijuilta  (Luettu 81508 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 04.06.2007 08:37:26 »

Delfiineiltä kysyisin,että mitähän sanoisivat minulle rakkauteen? :Smiley

nyt olisi tavallista tärkeämpää omassa rakkauselämässäsi kuunnella omia ajatuksiasi ja sitä mitä ne ennen kaikkea sinussa itsessäsi kulloinkin herättävät. sinun olisi tärkeää muistaa että kaikki pyyntösi kuullaan ja ne tapahtuvat kun aika on oikea.tärkeää on vain tunnistaa mitä on se mitä todella haluamme eikä se mitä ulkoinen egomme haluaa.olet omassa rakkaudessasi saattanut useastikkin jäädä roikkumaan johonkin omiin sisäisiin pelkoihisi jolloin moni juttu kariutuu tai vain hankaloituu aivan turhankin takia. keskity nyt siis kaikkein eniten siihen mitä haluatkin saavuttaa omassa rakkaudessasi äläkä niihin pelkoihin. ja muista että pelko meissä itsessämmekin on sitä suurinta energiaa joka haluaisi kuitenkin päästä kokemaan jotain ainutlaatuista.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 04.06.2007 08:48:10 »

Heips,

minäkin olen odotellut vastausta. Enää en muista mitä kysyin ja keneltä, mutta taisi olla, "mitä keijukaisilla on kerrottavaa rakkauselämääni ja delfiineillä työelämääni.

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi  smitten smitten

aivan kuten tuolla edelläkin niin vaihdan nämä viestinantajat toisinpäin.perustelut tähän löydät ylempää tuolta topicista.toivottavasti et pahastu tästä toimenpiteestä.

rakkauselämäsi:

olet pyytänyt apua johonkin rakkauteesi liittyvään asiaan.kuitenkin sinussa on joku energia joka estää tämän avun vastaanottamisen tai perille saapumisen.avaa kaikki omat kanavasi siten että voi ottaa avun vastaan.apu on lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. kaikki avaimet on kedessäsi uskalla vain käyttää niitä päästääksesi rakkauden valon täyttämään sinut (enkkä nyt viittaa siihen nicciin täällä palstalla  Grin)

työelämäsi:

sinulla on ollut työelämäsi suhteen hankaluuksia jotka nyt on jäämässä taaksesi.sinun täytyy vain uskaltaa pestä pois kaikki entiset negatiiviset ajatukset.tämän jälkeen uusi mahdollisuus on jo ihan ovella.tässä mahdollisuudessasi on kaikki universumin lait puolellasi joten tätä suurta tilaisuutta ei kannata jättää käyttämättä.
tallennettu

magne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 04.06.2007 09:44:32 »

Heips,

minäkin olen odotellut vastausta. Enää en muista mitä kysyin ja keneltä, mutta taisi olla, "mitä keijukaisilla on kerrottavaa rakkauselämääni ja delfiineillä työelämääni.

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi  smitten smitten

aivan kuten tuolla edelläkin niin vaihdan nämä viestinantajat toisinpäin.perustelut tähän löydät ylempää tuolta topicista.toivottavasti et pahastu tästä toimenpiteestä.

rakkauselämäsi:

olet pyytänyt apua johonkin rakkauteesi liittyvään asiaan.kuitenkin sinussa on joku energia joka estää tämän avun vastaanottamisen tai perille saapumisen.avaa kaikki omat kanavasi siten että voi ottaa avun vastaan.apu on lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. kaikki avaimet on kedessäsi uskalla vain käyttää niitä päästääksesi rakkauden valon täyttämään sinut (enkkä nyt viittaa siihen nicciin täällä palstalla  Grin)

työelämäsi:

sinulla on ollut työelämäsi suhteen hankaluuksia jotka nyt on jäämässä taaksesi.sinun täytyy vain uskaltaa pestä pois kaikki entiset negatiiviset ajatukset.tämän jälkeen uusi mahdollisuus on jo ihan ovella.tässä mahdollisuudessasi on kaikki universumin lait puolellasi joten tätä suurta tilaisuutta ei kannata jättää käyttämättä.

Voi mahdoton sinun kanssasi Jadeania! Eipä olisi voinut sopivampeja vastauksia tulla - olen aivan öönä  Shocked mutta täysin positiivissessa mielessä. smitten

Olen eronnut noin puolitoista vuotta sitten  Cry ja nyt alkaa tuntumaan, että vanhat arvet ovat parantuneet  Smiley ja tahtoisin löytää rinnalleni kumppanin. Totuus kuitenkin on, että jonkilainen varovaisuus ja riittämättömyyden tunne rassaavat  Embarrassed. Kelpaanko kenellekään, voiko kukaan minua rakastaa pyytteettömästi, jne. Tässäpä minulle hiottavaa.

Totta on, että työelämässäni on ollut hankaluuksia. Sukset esimiehen kanssa olleet rusetilla enkä ole "alistunut". Tullut oltua totuuden torvena  tickedoff ja tästähän ei esimies tykännyt alkuunkaan. Puhumattakaan, että olisi noteerannut sanomisiani. Aivan mahtavaa  :Smiley, että vaikeudet jäävät taakse. Yritän kaikkeni, jotta pääsen eroon negatiivisista ajatuksistani esimiestäni kohtaan. Vaikeaa se tulee olemaan, kun mikään ei ole vielä muuttunut, mutta jospa....

Kiitos sinulle tosi paljon!!!  smitten smitten smitten
tallennettu
Merde
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 04.06.2007 10:15:21 »

Heipä hei ja aurinkoista kesää!

Mitenkähän keijut kertovat työasioistani? Muuttuuko meno täällä ikinä? Työasiat ja työpaikka ovat nyt olleen niin kamalan paljon mielen päällä, että pitää yölläkin niistä uneksia. Embarrassed

Merde  idiot2
tallennettu
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 04.06.2007 18:08:13 »

:smitten:Ah ihanuus täällähän tämä oli! Etsinkin jo useamman viikon,että mihinkä katosi! Voisivatko keijut antaa vihiä tulevaan työelämään vai onko sitä edes? ja delfiinit neuvoja kotielämään? Kiitos!
tallennettu

Minä Olen
Abyatur
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 04.06.2007 19:45:08 »

se on varmaa että tavannut hänet jo olet.avansanaksi teidän välillänne nousee tällä hetkellä positiivinen energia.vaikka toinen olisi kaukanakin mutta kuitenkin niin lähellä.välillänne suuri meren sininen tietoisuuden pallo jonka pitäminen vireessä tarvitsee paljon postiivisuutta.kaikki turhat negatiiot kannattaa poistaa silloin kun haluatte olla yhteydessä toisiinne. tämän pallon kun saatte pysymään toiminassa voitte matkojenkin päästä siirtää tietoa samalla tavoin kun atlantiksen suurilla kristalleilla jolla välitettiin puhdasta tietoa.nyt sinua kehoitetaankin tavallista enenmän haalimaan niitä positiivisia kokemuksia jotta tämä suuri lahjana teille annettu voima ei heikkenisi.sinua muistutetaan myös että joskus ryhmässä on enenmän voimaa kun yhdessä ainoassa ihmisessä.

Aika hassu juttu  Shocked, nimittäin juuri tuota palloa olen yrittänyt selittää henkilölle, jonka uskon olevan sieluni pari. Näin pallon, joka pitää sisällään suuremman tilan kuin tila, jossa se on. idiot2 Upeaa!

Kiitos Jadeania ja kaikki apulaisesi,

Abyatur  smitten
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 04.06.2007 20:41:45 »

Mitähän delfiinit kertoisivat minulle?

Rakkauselämäni on aika...hmm..mitenkähän sen sanoisin...sekaisin, avoinna.. Smiley
Vai onko minulla edes rakkauselämää?  Grin Taitavat olla pelkkiä harrastuksia nuo tyypit  Huh
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
salmkri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 05.06.2007 01:10:51 »

Hei...mitähän delfiinit keroisivat minulle alkavasta kesästä?
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #23 : 05.06.2007 14:02:18 »

Minä taisin kysyä delfiineiltä sieluparistani... mutta samalla kait etsin rakkautta   smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 09.06.2007 14:59:40 »

Vastausta jäin minäkin kaipailemaan -
Delfiinit hoi!
MITÄ tämä vaihe rakkauselämässäni meinaa? Smiley

sinulla on menossa rakkauelämässäsi vaihe jossa ei kannata hätiköidä yhtään.hätikömällä saat aikaan nyt vain tavallista suurempaa tuhoa. sinulle kenties tullaan sanomaan jostain ihastuksestais tai vastaavasta asioita jotka kannattaa ottaa vakavasti tai saattaa käydä niin että sinua käytetään hyväksi ja pahasti.kerää kärsivällisesti kaikki tärkeät tiedot yhteen ja punnitse sen jälkeen kuinka toimit.liika tieto rakkauselämässäsi ei olisi nyt yhtään pahitteeksi.

uskalla kokeilla myös täysin uusia ideoita jotta voisit saada omaan rakkauselämääsi sitä uutta ja erilaista potkua.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 09.06.2007 15:18:28 »

Minäkin odottelemaan jäin
Kaikelta siltä viisaudelta mitä luonnonhenget voi kertoa;
Kuinka työkuviot menee? Mihin tulisi kiinnittää erityishuomio?
Kuinka ihmissuhderintamalla?

Kiittää täällä iloisena vastauksesta Cheesy

nyt siis vihdoin ja viimein vastausta siullekin.aurinko paistanut niin täydeltä taivaalta ettei ole paljon malttanut koneella istuskella.

työelämäsi:

nyt on tärkeää uskoa 100% siihen mitä teet. tulet tapaamaan työelämääsi koskien ihmisen joka ei usko samoihin asioihin kuin sinä.anna hänelle mahdollisuus tehdä omat johtopäätöksensä asioista mutta muista ettei sinun tarvitse muuttaa omaa arvokasta työtäsi yhden ihmisen avarakatsettomuuden (onkohan tuollaista sanaa edes olemassa) takia.näkisin myös että joko uuden oppimista on edessä tai sitten vanhan kertausta...kristallit tulevat tältä osin näyttelemään tärkeää osaa omassa työelämässäsi.

ihmissuhteesi:

kaikissa ihmissuhteissasi kuuntele oman sydämesi ääntä.se kertoo sinulle ketkä ovat juuri niitä ihmisiä ja heidän mukanaan tuomia asioista joita itsesi ympärille tarvitset.näkisin että luoksesi tulee myös ihminen joka vilpittömästi haluaisi tutustua tavalla tai toisella työhösi.hän ei ehkä heti näytä mielestäsi tyypiltä joka alalle soveltuisi mutta avaisanaksi nousee asiassa usko.ei ole sattumaa että hän tahtoo juuri sinun kauttasi opetella ja tutustua alaasi.olet myös tainnut laittaa rukouksen tuonne ylös koskien rakkautta.se on kuultu ja enään sinun täytyy päästää siitä irti ja olla positiivinen jotta ne suurimmat toiveesi pääsevät täyttymään.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 09.06.2007 15:25:36 »

Heipä hei ja aurinkoista kesää!

Mitenkähän keijut kertovat työasioistani? Muuttuuko meno täällä ikinä? Työasiat ja työpaikka ovat nyt olleen niin kamalan paljon mielen päällä, että pitää yölläkin niistä uneksia. Embarrassed

Merde  idiot2

työelämäsi kannalta tärkeäksi tekijäksi muodostuu musiikki. on se sitten vaikka musiikin kuuntelua radiosta niin se voi antaa sinulle juuri sen oikean inspiraation mitä tehdä elämässä seuraavaksi.toisaalta jos olet itse myös lahjakas musiikissa niin uskalla käyttää ja kehittää tätä lahjaa myös omaa työelämääsi silmällä pitäen.

musiikki voi auttaa sinua myös aukaisemaan energiatukoksia itsessäsi.jos omat energiasi ovat tukossa niin et pysty täysillä keskittymään työelämääsi ja muutenkin elämäsi saattaa silloin tuntua jotenkin paikallaan junnaavalta menolta.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 09.06.2007 16:49:46 »

Mitähän keijut tai delfiinit mahtaisivat sanoa minulle liittyen tähän yllättävään muuttooni? Ystäväni äiti siirtyi henkimaailmaan muutama päivä sitten ja minun tehtäväni on muuttaa hänen tilalleen ystäväni avuksi ja seurauksi heidän kotiinsa, Itä-Suomeen. Olen iloinen muutosta, mutta samalla HYVIN yllättynyt! En osannut odottaa mitään tällaista - mutta sehän elämässä on parasta, sen jännittävyys ^___________^

Voit nostaa minulle keijuja, delfiinejä tai jotain muuta, mitä vain intuitiosi suosittelee kohdalleni. Saat vapaat kädet.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #28 : 10.06.2007 10:38:04 »

:smitten:suurella kiitoksella smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 10.06.2007 10:55:34 »

Tama menee hiukan off topic, mutta muistatko Atha Maarit unesi, muutosta Kuopioon-mina muistan, koska vastasin, etta unesta ne haaveitten toteutuminen alkaa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: