Heips,
minäkin olen odotellut vastausta. Enää en muista mitä kysyin ja keneltä, mutta taisi olla, "mitä keijukaisilla on kerrottavaa rakkauselämääni ja delfiineillä työelämääni.
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi
aivan kuten tuolla edelläkin niin vaihdan nämä viestinantajat toisinpäin.perustelut tähän löydät ylempää tuolta topicista.toivottavasti et pahastu tästä toimenpiteestä.
rakkauselämäsi:
olet pyytänyt apua johonkin rakkauteesi liittyvään asiaan.kuitenkin sinussa on joku energia joka estää tämän avun vastaanottamisen tai perille saapumisen.avaa kaikki omat kanavasi siten että voi ottaa avun vastaan.apu on lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. kaikki avaimet on kedessäsi uskalla vain käyttää niitä päästääksesi rakkauden valon täyttämään sinut (enkkä nyt viittaa siihen nicciin täällä palstalla
)
työelämäsi:
sinulla on ollut työelämäsi suhteen hankaluuksia jotka nyt on jäämässä taaksesi.sinun täytyy vain uskaltaa pestä pois kaikki entiset negatiiviset ajatukset.tämän jälkeen uusi mahdollisuus on jo ihan ovella.tässä mahdollisuudessasi on kaikki universumin lait puolellasi joten tätä suurta tilaisuutta ei kannata jättää käyttämättä.
Voi mahdoton sinun kanssasi Jadeania! Eipä olisi voinut sopivampeja vastauksia tulla - olen aivan öönä
mutta täysin positiivissessa mielessä.
Olen eronnut noin puolitoista vuotta sitten
ja nyt alkaa tuntumaan, että vanhat arvet ovat parantuneet
ja tahtoisin löytää rinnalleni kumppanin. Totuus kuitenkin on, että jonkilainen varovaisuus ja riittämättömyyden tunne rassaavat
. Kelpaanko kenellekään, voiko kukaan minua rakastaa pyytteettömästi, jne. Tässäpä minulle hiottavaa.
Totta on, että työelämässäni on ollut hankaluuksia. Sukset esimiehen kanssa olleet rusetilla enkä ole "alistunut". Tullut oltua totuuden torvena
ja tästähän ei esimies tykännyt alkuunkaan. Puhumattakaan, että olisi noteerannut sanomisiani. Aivan mahtavaa :
, että vaikeudet jäävät taakse. Yritän kaikkeni, jotta pääsen eroon negatiivisista ajatuksistani esimiestäni kohtaan. Vaikeaa se tulee olemaan, kun mikään ei ole vielä muuttunut, mutta jospa....
Kiitos sinulle tosi paljon!!!